Kirjoittaja Aihe: Vaahtokarkki, joka vie hengen | K-11 | söpöilyslash | Topi/Miika  (Luettu 2639 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 036
Nimi: Vaahtokarkki, joka vie hengen
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: K-11 koska kiroilu
Tyylilaji: söpöilyslash
Paritus: Topi/Miika
Haasteet: Väripaletti (lila), Fluffy10 #2 ja Ficlet300 300. söpö

A/N: Hih hei, tämän myötä mun Ficlet300 on valmis. Jaiks, yli vuosi siinä menikin, mutta söpöyteen on hyvä lopettaa ja nää kaks on mun söpöilypuuskan uusimpia uhreja, mut eipä nuo tunnu valittavan <3


Vaahtokarkki, joka vie hengen

Olin raahannut Miikan ostamaan vaatteita, koska olin vitun kyllästynyt sen tuskasteluun, ettei sillä ollut ikinä mitään päällepantavaa. Mun ei ollut itse tarkoitus katsella mitään, koska mulla oli just päinvastainen ongelma. Vaatteita vaan kertyi, lähinnä siksi, että kirppikset olivat olemassa enkä mä ikinä päässyt niistä ulos ostamatta jotakin.

Kiersin ympäri kauppaa Miikan viipyillessä sovituskopissa. Kun sain näköpiiriini sen ylisuuren, lilan neuleen, tiesin tahtovani sen. Hypistelin sitä sormillani. Ää, se oli niin pehmeäkin. Nappasin sen mukaani ja suuntasin sovituskoppiin.

”Joko sä olet valmis siellä?” huikkasin poikaystävälleni.

”Joo”, se sanoi melko nyreänä. Miika ei liiemmin piitannut shoppailusta ja vaatteiden sovittaminen oli sille henkilökohtainen helvetti, mutta ei se alastikaan voinut tuolla kaduilla pyöriä, joten jätkän piti vähän kärsiä.

”Ookke. No, ota ne vaatteet, jotka vitutti sua vähiten ja venaa mua. Löysin yhden paidan, jota haluun sovittaa”, sanoin sille. Miika puhisi itsekseen jotain. Riisuin takkini ja ruutupaidan sen alta. Kiskaisin neuleen ylleni ja tarkastelin, oliko se ihan karsea mun päällä. Ei ollut. Se oli pehmeä, mukava ja ihanan iso. Oi että, se oli kivanvärinen! En ollut edes tajunnut arvostaa vaaleanviolettia värinä ennen kuin olin nähnyt tämän paidan. Monesti jonkun kivan vaatteen löytyessä sitä toivoi, että kunpa se ois ollu vähän vähemmän tai enemmän jotain, mutta tää neule oli aivan täydellinen. Tiesin, että tulisin käyttämään sitä usein, paljon ja koko ajan.

”Topi, tuu jo”, Miika käski. Avasin verhon. Halusin kuulla jätkän mielipiteen, vaikka ei se mun ostopäätökseen vaikuttaisi. Jos Miika vihaisi tätä, niin sit en vaan pitäisi tätä silloin, kun hengailisin sen kanssa. Se tuijotti mua tovin.

”Jumalauta”, se puhahti. Kurtistin kulmiani. Aikoiko se sanoa, että se näytti liian homolta tai jotain muuta yhtä älytöntä? Väreillä ei ollut seksuaalisuutta, pitäisihän Miikan se nyt älytä tai jos se ei sitä älynnyt, sen olisi pitänyt tietää, että sellaiset kommentit olivat mulle arvottomia.

”No mitä?” tiuskaisin takaisin ja mua ärsytti.

”Näytät ihan helvetin söpöltä”, Miika ähkäisi. ”Tai kun sä oot niin söpö muutenkin ja sit toi paita… Ää, viet multa hengen.”

Miika tunki sovituskoppiin mun kanssa ja hypisteli neuleen helmaa.

”Ja se on vielä niin isokin”, Miika ihasteli ja pussasi valuneen kaula-aukon paljastamaa olkapäätä. Se oli vissiin niin kivaa, että Miika teki sen monta kertaa. Kiemurtelin kauemmas sen kiusoittelevista huulista. ”Ei haittais, vaikkei sulla olis edes housuja.”

”Ptruu”, toppuuttelin sitä huvittuneena, kun Miikan kädet yrittivät sujahtaa mun paljaalle iholle. ”Mulle riittää, että sä tykkäät siitä.”

”Tykkään”, Miika sanoi ja halasi mua voimatta näköjään päästää irti. Se ei lakannut näpräämästä paitaa. ”Vaik sun ei kannata kyl haastaa riitaa tässä paidassa.”

”Kuinnii?”

Miika virnuili härnäävästi.

”Koska enhän mä tällaista vaahtokarkkia ottaisi ollenkaan tosissani. Pussaisin vaan sun yrmeää naamaa. Sit sä suuttuisit vielä enemmän ja lähtisit ovet paukkuen.”

”Voi olla. Sun pitää sit vaan olla ärsyttämästä mua”, totesin siihen. Me molemmat pärskähdettiin, koska kumpikin tiesi, ettei siltä voitaisi välttyä. Me osattiin suututtaa toisemme ihan yrittämättäkin. Se ei ollut muuttunut mihinkään, vaikka me nyt seurusteltiinkin. Sopimiseen oli vaan tullut uusia, kivoja elementtejä.

”Mut lila kyllä sopii sulle”, Miika sanoi vilpittömästi, ja mulle tuli tosi hyvä olo.

”Kiitti”, sanoin ja häädin poikaystäväni ulos.

« Viimeksi muokattu: 19.10.2020 15:58:53 kirjoittanut Sokerisiipi »

Tuhisija

  • Vieras
Topika ♥

Jotenkin nämä on vain niin suloisia ja mä en kestä näitä ja näiden söpöyttä! Ihanaa kun tuossa alussa kerrottiin, että niillä on ihan päinvastaiset ongelmat vaatteiden suhteen. Miikasta tuli mieleen se, kun mä olin pieni enkä yhtään tykännyt ostella vaatteita saati sovittaa niitä. Edelleenkään en tykkää farkkujen ostamisesta koska hyi niiden sovitus.

Mutta äww, Topin ei pitänyt ostaa mitään, mutta tietenkin kun se hokaa sen lilan ylisuuren neuleen niin sen sydän on ihan mennyttä ♥ Ja miten niin Miika ei voi pyöriä kaduilla alasti? :D No okei, ei se voiskaan, mutta Topi ei varmaan panis pahakseen :3 Ehheh. Mutta Topin suusta tulevat jutut on nii hahaa! Ihana toi, kun se sanoi Miikalle, että ota ne vaatteet, jotka vitutti sua vähiten :''D Topi ♥

Hihi, kun Topi avaa verhon ja Miika on ihan jumalauta! Ja Topi-parka miettii että mitä nyt, eikö se tykkää siitä vai mitä se oikein miettii. Mutta aww Miikan reaktio, ihan paras :3 Se on ihan "tuitui, sä oot niin söpö tää päällä <3" ja vielä tunkee sovituskoppiin hipelöimään sitä paitaa, hihi. Ja sitten toi, "ei ois housuja" -kommentti! Ihan paras :'D Voin niin kuvitella kuinka Topilla on päällään vain tuo iso neule kotona ja se pomppii Miikan edessä sillee helloo :''3

Toi loppu oli kyllä aww. Miikka toteaa, ettei Topi voi riidellä sen kanssa tossa neuleessa, koska se on vaahtokarkki siinä :'D Jaha, sopimiseen uusia kivoja elementtejä ;> Äwäwää. Tää koko teksti oli niin söpö ja vaahtokarkki (!) että huh. Tyksin ihan hirmuisesti ja voin vaan kuvitella, kuinka Miika on siellä pussaillut Topin paljasta olkapäätä. Ja tulee pussailemaan ja hipelöimään jatkossakin kotona. Hihi.

Kiitus näistä ja kirjusta näistä lisää, jookos kookos? :3 En vaa kestä, nää on niin wää ♥

Ricolette

  • ***
  • Viestejä: 509
Kommenttikampanja lennätti mut fluffyn ääreen ja tänne. Jo nimi lupasi jotain pehmeää ja makeaa ja sitä totisesti sain! Olipa jotenkin ihanan somaa ja kepeää, tekee välillä hyvää lukea tällaistakin settiä! Pehmoinen, lila villapaita tietysti oli tosi söpöä, mutta jotenkin tykkäsin tästä että tämä näiden pussailu ja jutustelu oli kanssa sellaista pehmää ja vain etäisesti sen enempää vihjailevaa.

Olen mielestäni lukenut aika paljon sun juttuja, vaikka en ole häpeäkseni tainnut kommentoida yhtäkään, mutta näitä tyyppejä en yhtään muista. Musta on viime aikoina muutenkin vähän tuntunut siltä, että näiden teinipoikien perässä on välillä vähän vaikea pysyä. Varsinkin kun tämä oli lyhyt juttu näinkin, niin nämä jäivät vähän etäisiksi. Enemmän tietysti pääsi Topin mielenliikkeistä perille. Hauskoja tuumailuja, kuten Oi että, se oli kivanvärinen! Ja kiinnostuin näistä toki sen verran, että tämä tuntui aivan liian lyhyeltä! Hyppäsinkin samantien sun listaukseesi ja ryhdyin etsimään näistä lisää. :)

Tykkään tosi kovasti sun kirjoitustavasta, tällaisesta reippaasta ja kepeästä. Minäkertoja toimii kivasti, vaikka se ehkä osaltaan välillä vaikeuttaa tätä näiden poikien erottamista. Mutta kaiken kaikkiaan siis kiitos kovasti tästä vaahtokarkista!
It takes a lot to give, to ask for help
To be yourself, to know and love what you live with
(Damien Rice)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 036
Tuhisija: Nää kaks on kyllä oikea sokeripommi (ja juuri minun tyylinen pariskunta, haha) ja tykkään niin paljon kaikenlaisesta arkisesta höpöilystä. Topi on mussu ja Miika on se, joka osoittaa mieltään kaunistelematta pätkääkään sitä, mikä on vialla. Kiitos höpöstä kommentista!!

Ricolette: Tervetuloa yltiömäisen söpöilyn pariin! (se on jotain, mistä minut kai jo tunnetaan :D) Joo, minul on niin kauhea läjä hahmoja, etten itsekään välillä muista kaikkia. Mutta listauksesta tosiaan löytyy näitä lisää (helpottaa jos hakee selaimen haulla jomman kumman nimellä) jos kiinnostaa :3 Kiva, että sekä tyyli että hahmot nappaa. Kiitos hurjasti kommentista!!