Kirjoittaja Aihe: Lumikateus, S, Inka/Oona  (Luettu 1845 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Lumikateus, S, Inka/Oona
« : 27.10.2016 11:41:58 »
Otsikko: Lumikateus
Kirjoittaja: LillaMyy
Ikäraja: S
Paritus: Inka/Oona
Tyylilaji: drama
Tiivistelmä: Inkaa ärsytti.
K/H: Ihan vaan, koska mur!



Lumikateus

Inkaa ärsytti. Oona oli juuri lähettänyt hänelle kuvan mummolasta. Kuvassa ei muuten ollut mitään kovinkaan ihmeellistä, mutta se oli otettu pihalta, jossa näkyi selvästi lunta maassa.

Inkaa ei niinkään ärsyttänyt se, että Oonan mummolan pihassa oli lunta, vaan enemmänkin se, että heidän kotipihassaan ei ollut. Oona oli muutenkin ollut mummolassa jo kokonaisen viikon ja Inkalla alkoi olla tätä ikävä, eikä sitä ollenkaan helpottanut se, että toinen pääsi leikkimään lumessa ja hän ei.

Sinä iltana Inka kömpi nukkumaan liian isoon sänkyyn litistäen vanhaa Oonalta saamaansa nallea. Inka ei ollut vieläkään oppinut nukkumaan kerrostaloasunnossa ilman Oonaa, joten nalle sai toimittaa unikaverin virkaa tämän poissa ollessa.

Aamulla hän huomasi kännykkänsä vilkuttavan. Oonalta oli tullut lisää kuvia mummolasta, ja Inka oli jo valmis heittämään puhelimensa seinään kateudesta. Hän kuitenkin päätti vilkaista kuvan ja alkoikin yllättäen nauraa vahingonilosta. Kuva oli muutoin sama kuin eilen, mutta nyt siinä satoi kaatamalla vettä, eikä maassa ollut lumesta tietoakaan.



A/N2: P.S. Jos jotain kiinnostaa, niin Inka ja Oona seikkailevat enemmän täällä (S).
« Viimeksi muokattu: 27.10.2016 12:33:22 kirjoittanut LillaMyy »

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Lumikateus, S, Inka/Oona
« Vastaus #1 : 27.10.2016 14:18:14 »
Oi, nappasin tämän lukemiseksi kun huomasin tän parituksen ja otsikon. Koska lumi (ja täälki sataa nyt vettä...) ja oon lukenut myös ton rapsusarjan Inkasta ja Oonasta, joten kiinnosti heti. Harmi, että tää oli näinkin lyhyt (ootin jotenkin paljon pitempää, mut ehkä se johtuu mun femmenälästä :D), mutta hyvä tää oli yhtä kaikki. Muakin ärsyttäis, jos tyttöystävä olis jossain missä on lunta ja mun luona ei, ja sit ku joutuisin olemaan yksin ja äsdflskjdfkl. Sympatiapisteet Inkalle siis. Kirjota ihmeessä lisää hei näistä tytyistä! <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Lumikateus, S, Inka/Oona
« Vastaus #2 : 27.10.2016 14:19:04 »
Tästä tuli ihan mieleen olisiko ollut Saapsin originaalifemmehahmot, joista kans toinen kävi ahkeraan mummolassa! Oli vaan jotenkin niin samanlainen tuo mummola-asetelma, että tuli väistämättä mieleen.

Ensilumikateus!!! Ymmärrän, koska itsekin kärsin siitä kovin usein. :D Onneksi tänne satoi viimein eilen lunta, koska lauantaista asti on saanut valkoisia kuvia ties mistä päin Suomea! Ensilumi ah. ♥ Siispä suuret symppikset Inkalle, joka joutuu olemaan sekä ilman lunta että ilman rakasta tyttöystäväänsä! Kyllä mullakin alkaisi ärsyttää. Oli ehkä kuitenkin aika karu lopetus, kun Inka pääsi nauramaan vahingoniloisesti! ): Olisin toivonut, että Inkakin olisi saanut lunta. Tai että Oona olisi söpöillyt, että "älä kulta murehdi, tulen kohta kotiin".

Olipa tämä hauskan ajankohtainen teksti! Lumi selvästi herättää tunteita. (:


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Lumikateus, S, Inka/Oona
« Vastaus #3 : 27.10.2016 14:26:19 »
SparklingAngel: Lumi ja Inka/Oona! <3 Tämä nyt oli tosiaan vähän lyhyt, mutta eipä tästä olisikaan varmaan saanut kovin pitkää. :D Mua itseäni alkoi eilen ärsyttää, kun kaikki puhui lumesta, ja meilläpäin ei ole vielä lunta nähtykään, joten sitten siitä syntyi tämä. :D Ehkä mä joskus jotain lisääkin näistä kirjoittelen, never know. Kiitti kommentista! <3

Arte: Ohoh, ei ollut tarkoitus viittailla Saappaan hahmoihin, mutta vahinkoja sattuu? :D Se on oikeasti niin ärsyttävää, kun muut puhuu lumesta ja sitten vilkaiset ulos innoissaan... ja siellä ei ole valkoista missään muualla kun pilvissä. Mä meinasin kirjoittaa, että Inka heräsi siihen, että maa oli valkeana, mutta sitten neiti päättikin toisin. xD Toivottavasti et siis ollut turhan pettynyt tähän ratkaisuun! Kiitoksia sullekin kommentista! (: <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 166
Vs: Lumikateus, S, Inka/Oona
« Vastaus #4 : 27.10.2016 15:29:58 »
Minäkin oon kateellinen :< Joka paikassa hehkutetaan ensilunta ja mä kattelen täällä vesisadetta. Ei oo reilua! Musta on kyllä ihanaa, miten tänne on putkahdellut lumi-tekstejä tässä parin päivän aikana. Luulisi, että lumi ei ole niin ihmeellinen juttu, kun sitä näkee joka vuosi, mutta nähtävästi ihmiset jaksavat siitä aina intoilla.

Sitten Oona on vielä mummolassa ja siellä ensilumi on entistä tunnelmallisempaa. Voi Inka raukkaa. Tunsin kyllä ehkä vähän vahingoniloa siitä, että vesisade vei lumen pois. Ja ehtiihän tytöt sitten fiilistellä lunta myöhemmin yhdessäkin :3

Tosi suloinen pätkä, vaikka nämä tyttöset ei olekaan mulle entuudestaan tuttuja. Silmäilin tuota toistakin tekstiä läpi ja pitää lukaista sekin jossain välissä. Kiitos tästä ja kiva että jaat mun lumikateuden :D

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Lumikateus, S, Inka/Oona
« Vastaus #5 : 27.10.2016 16:12:20 »
Kiirsu: No niinpä, mäkin haluan lunta enkä vesisadetta! >: Lumi-tekstit on kivoja, mutta mieluummin mä luen niitä silloin, kun pääsen itsekin katsomaan lunta enkä vaan lukemaan siitä! :D En tiedä, mikä tässä lumessa oikeasti innostaa kirjoittamaan, jotenkin se vaan inspiroi... Pitäisköhän iltapäivälehtien "Talvi yllätti autoilijat" -otsikko kääntää nyt sit kirjoittajien seassa "Lumi innosti kirjoittamaan" -otsikoinniksi? :D Et ole ainoa vahingoniloinen, kun vesisade vie toisiltakin lumet pois. :D Kiitoksia kommentista, kiva että tykkäsit tästä! <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid