Kirjoittaja Aihe: Joskus kannattaa ottaa riskejä (S) Ron/Hermione  (Luettu 1236 kertaa)

Potterhead_

  • *
  • Viestejä: 1
Nimi: Joskus kannattaa ottaa riskejä
Ikäraja: S
Kirjoittaja: Potterhead_
Paritus: Ron/Hermione
En omista hahmoja enkä saa tästä rahaa.
Kuvaus: Hermione on ihastunut Roniin ja päättää kertoa tunteistaan vaikka pelkääkin mitä Ron aikoo sanoa.

                               
’’Hermione. Hermione!’’ Kuulen Ginnyn hokevan ja palaan todellisuuteen haaveiluistani. ’’Ai, Ginny. Anteeksi olin ihan omissa maailmoissani’’ ehdin sanoa ennen kuin Ginny katsoo minua hetken mietteliäästi sitten vilkaisee erääseen punatukkaiseen veljeensä ja kuiskaa minulle, ’’Oletko sinä ihastunut Roniin? Tuijotit häntä haaveileva ilme kasvoillasi varmaan vartin!’’  Tunnen kasvojeni punehtuvan, en tajunnut olevani niin näkyvä. Ginny tuijottaa minua odottavasti ja päätän kertoa hänelle koska hän on hyvä ystäväni. ’’No minä taidan olla ihastunut Roniin ja minusta tuntuu että tulen kohta hulluksi! Hän on ollut paras ystäväni vuosia ja hän varmaan pitää minua vain kouluun pänttäävänä nörttinä. Etkä sitten kerro tästä Ronille!’’  Kuiskaan kaiken yhteen hengenvetoon. ’’En sano’’ Ginny sanoo minulle hymyillen tietäväisesti ja poistuu poikaystävänsä Dean Thomasin kanssa käytäville.  Yritän jatkaa läksyjäni mutta en saa punapäätä pois mielestäni vaikka kuinka yritän. Tunnin tai ehkä useamman päästä päätän että minun on pakko kertoa Ronille tunteistani häntä kohtaan tai tulen oikeasti hulluksi. Hetken päästä saan täydellisen tilaisuuden puhua Ronin kanssa. Istun sohvalle hänen viereensä, vedän syvään henkeä ja aloitan puhumaan vaikka unohdin kaiken mitä suunittelin sanovani ja päätän vain yrittää parhaani ’’Ron, minulla on sinulle kerrottavaa. Mutta kuuntele loppuun asti’’ Ron nyökkää lyhyesti ja kehottaa minua jatkamaan. ’’Minulla on ollut, tai on sinua kohtaan hieman tai ei vain hieman suurempia tunteita’’ Änkytän ja Takeltelen sanoissani kun tunnen muuttuvani kokoajan punaisemmaksi. Tilannetta ei auta yhtään se että Ron tuijottaa minua suu auki ja se näyttää siltä että hänen leukaluunsa menevät kohta katki. ’’Tai siis ymmä-’’ kerkeän sanoa ennen kun Ron vetää minut syliinsä ja suutelee ensin varovasti ja kohta varmemmin. Suudelman loputtua Ron kuiskaa ’’joskus kannattaa ottaa riskejä’’

Tämä oli siis ensimmäinen ficcini ikinä joten tiedän että siinä on varmasti paljon virheitä mutta virheistä oppii:) Kertokaa toki mielipiteitä!
« Viimeksi muokattu: 23.10.2016 10:35:26 kirjoittanut Potterhead_ »