Kirjoittaja Aihe: Twilight:Maybe is true(K-11  (Luettu 1281 kertaa)

Groverin tyttö11

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 54
Twilight:Maybe is true(K-11
« : 01.10.2016 12:28:29 »
Nimi:Maybe is true
Kirjoittaja:Groverin tyttö11
Ikäraja:K-11
Fandom: Twilight
Genre:Romance adventure
Paritus:Lukekaa ;)
Vastuuvapaus:Stephanie  omistaa. Minulle ei makseta.
A/N:Saattaa olla kirjoitus virheitä. Toivon kommentteja ;)
Pidän Jacob/Bellasta<3 Todella paljon.
Summary:Bella on kertonut Jacobille että hän seurustelee Edwardin kanssa. Surun murtama ja vihoissaan oleva Jacob karkaa kotoa. Muttuvatko Bellan tunteet? Entä mitä tapahtuu Edwardille?

Luku 1
"Hei Jake". Bella sanoo ja astuu huoneeseen.
"Bella mukava nähdä miten voit"?. Jacob kysyy. Hän tiesi että nyt hän pystyisi kertomaan tunteistaan.
"Tuota älä suutu mutta...". Bella sanoi ja yritti hapuilla oikeita sanoja.
"Kuinka voisin suuttua sinulle"? Jacob sanoo leikkisästi hymyillen.
"Minä seurustelen Edwardin kanssa ja rakastan häntä eniten maailmassa." Bella huokaisee nyt se on sanottu. Jacob näyttää hetken siltä että hänen päänpäälleen on pudonnut tonnin paino.
Jacob tuntee sydämmensä särkyvän tuhansiksi sirpaleiksi. Jacob hautaa kasvonsa käsiinsä. Bella pelästyy Jaken tummia kyynelien katselemiseen silmiä. Bella alkaa itkeä. Hän ei tajunnutkaan äsken kuinka pahasti hän oli Jakea satuttanut.

Jacob ryhdistäytyy. Hän menee itkevän Bellan luo ja kietoo kätensä tytön ympäri.
"Älähän nyt Bella". Jacob lohduttaa parhaan kykynsä mukaan.
"Sinulla on täysi oikeus olla Edwardin kanssa". Jacob sanoo nieleskellen jylläävää pettymystä sisällään.
"Bella olen etsinyt sinua...". Edward sanoo ovelta. Hän oli tullut etsimään Bellaa Jacobin kotoa.
"Mitä sinä teit hänelle"! Edward karjuu. Edward sähisee kulmahampaat esillä. Jacob muuttuu salaman nopeudella sudeksi. Hän asettuu Bellan eteen suojelevasti. He ovat juuri hyppäämässä toistensa kimppuun kunnes Bella pysäyttää heidät.
"LOPETTAKAA"! Bella huutaa. Jacob muuttuu ihmiseksi.
"Jake Edward ei ole tekemässä minulle mitään pahaa"! Bella suuttuu.
"Ja Edward Jake ei ole tehnyt minulle mitään"! Bella raivoaa.
"Niin mutta mitä hän oli tekemässä sinulle"? Edward kysyy vihaisesti.
"Lohdutin tyttöystävääsi mitä sinä et taida ikinä tehdä"! Jacob raivostuu.
"Sinä et tule sanomaan mitä minä teen taikka en"! Edward raivoaa.
"Edward"! Bella suuttuu.
"Hyvästi Jake". Bella sanoo ja lähtee Edwardin kanssa.

Jacob PoV
Edward varasti elämäni ainoan rakkauden. Bella on paras ystäväni. Onhan minulla kaverita mutta ei Bellan kaltaisia. Bella oli päivän ainut asia minkä takia viitsin herätä. Pienenä me leikimme prinssiä ja prinsessaa. Siinä leikissä prinssi ja prinsessa menivät aina naimisiin. Siitä hetkestä kun näin Bellan olen toivonut että se leikki olisi joskus totta. Bella on silmieni ilo,päivieni valo ja öitteni unelma.

Bella istui kaatuneella puunrungolla. Puunrunko oli  kukkulan päällä. Kukkulan takana sijaitsi kaunis metsätie. Edessäpäin jyrkkä rotko. Rotkossa oli pieniä kielekkeitä siellä täällä. Ne olivat ainut mahdollisuus päästä pois rotkosta. Mutta kielekkeet olivat niin pieniä että ihmisen jaloille ei olisi ollut tilaa. Rotko ei kuitenkaan ollut leveä. Sen yli saattoi helposti hypätä.
"Kokeillaanko"? Edward ehdotti.
"En oikein tiedä." Bella sanoi. Hänellä ei ollut aavistustakaan että Jake kuljeskeli metsässä etsien uutta kotia itselleen. Hän oli nimittäin karannut särkyneen sydämensä kanssa. Jake pysähtyi ja jäi vakoilemaan Bellaa ja Edwardia.
"Kokeillaan nyt Bella". Edward pyysi. Edward hyppäsi ja Bella hyppäsi perässä. Bella suukotti Edwardia. He eivät ehtineet hyppiä kaun kunnes Bella liukastui. Samalla hetkellä Jacob muuttui sudeksi. Hän hyppäsi Bellan perään rotkoon. Susi etsi katseellaan Bellaa. Hän hyömasi tytön pitävän yhdestä kielekkeestä. Jacob teki kuitenkin huolettavan havainnon että Bella ei jaksaisi pitää kiinni kauaa. Jacob hyppeli kielekkeeltä kielekkeelle. Bellan ote oli irtoamaisillaan. Juuri viimeisellä sekunnilla Bella heilautti itsensä suden selkään. Nyt Jacobilla oli kaksinkertainen määrä työtä saada itsensä ja Bella pois rotkosta. Vihdoin he ilmestyivät rotkosta. Jacob hyppäsi rotkon yli ja muuttui ihmiseksi.

Edward tuli tarkastelemaan tilannetta. Jacob tuijotti Edwardia vihaisena.
"Sinun vikasi"! Jacob räyhäsi.
"En minä voinut tietää että Bella putoaa"! Edward huusi takaisin.
"LAITA TÄMÄ TYHMÄÄN VAMPPYYRI KALLOOSI ÄLÄ IKINÄ PAKOTA BELLAA NOIN"! Jacob huusi.
"Jake sinä ylireagoit". Bella sanoi rauhallisella äänellä.
"Bella jos kyseessä on turvallisuutesi ei voi ylireagoida"! Jacob jatkoi. Hän muuttui sudeksi kaappasi Bellan selkäänsä. Susi juoksi ja juoksi kunnes se oli Jacobin talolla. Jacob laski Bellan maahan ja muuttui ihmiseksi.
"Miksi sinä näin teit"?! Bella kysyy.
"Bella näin hänen nälän sumentamat silmänsä"! Jacob sanoi.
"Teen mitä tahansa suojellakseni sinua". Jacob sanoi ja painoi Bellan itseään vasten.
"Kiitos". Bella sanoi ja painoi päänsä Jacobin rinnalle.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2016 13:07:57 kirjoittanut Groverin tyttö11 »
Welcome to my playground