Kirjoittaja Aihe: Sikuriinan galleria [Uusia 11.4.2011]  (Luettu 107772 kertaa)

Mystery

  • Näkijä
  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #80 : 02.01.2009 14:58:29 »
Wouw, Mahtavia!  Pidin valtavasti varsinkin nuoresta Severuksesta ja History Of Magic kuvasta.  :-*
Oisko lisää?  ;)
In Joy and Sorrow.

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #81 : 05.01.2009 14:23:18 »
Kiitoksia, Mystery <3 En laittanut tohon suinkaan kaikkia deviantARTissa olevia töitäni, eli sieltä löytyy varmasti jotain lisää. Mulla on mennyt nyt kaikki aika kirjoittamiseen niin en oo kyllä ehtinyt piirtää mitään uutta.

// Lisätty kansitaidetta kirjaa varten (7.1.2009) S


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 06:39:46 kirjoittanut Illusia »

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #82 : 07.01.2009 18:04:52 »
Aivan mahtava tää kansi!
Niinpä! Ei voi oikein muuta sanoa. :) Valtavan ihanat ilmeet kummalakin. Pidin erityisesti silmistä ja tästä tunnelmasta, mikä tässä tuli. :) Hieno! Vau.

~Musta-Anturajalka

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #83 : 08.01.2009 05:58:58 »
Iip! Kiitoksia, TylerDurden ja Musta-Anturajalka <3 Sain inspiksen/idean tohon eräästä Beatlesin kuvasta, tiedätte varmaan, mistä kuvasta puhun. Lopullisessa tuotteessa on tietysti mukana takakansiteksti, kirjan ja kirjailijan nimet jne.

Mystery

  • Näkijä
  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #84 : 08.01.2009 15:08:31 »
Lisätty kansitaidetta kirjaa varten (7.1.2009)
Mä luulin ensi et toi on valokuva.  :D Tosi hieno ja aidon näköne kaukaa katottuna.  :-*
In Joy and Sorrow.

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #85 : 12.02.2009 16:32:52 »
Lisätty Coraline varjojen talossa (12.2.09)

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #86 : 12.02.2009 17:38:56 »
Voi kiitoksia, Riiku <3 Mulla oli pitkä tauko piirtämisessä ja ajattelin eilen, että nyt on pakko piirtää jotain ettei taidot ihan ruostu!

// Lisätty Kirja luonnos #1 (Luukas/Tuukka)  (17.2.09) S


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 06:40:57 kirjoittanut Illusia »

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #87 : 18.02.2009 21:22:43 »
Iip! Kiitoksia jälleen, Riiku :) Pitää pyrkiä piirtämään lisempää ja ehkä taas pitkästä aikaa jotain Harry Potter aiheistakin.

Lilian

  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #88 : 19.02.2009 11:59:05 »
Aivan upeita! Nuo Potter työt tietysti, ja muutkin. Tykkäsin siitä Juliasta parvekkeella tosi paljon jostain syystä :) 
Kaikki on tosi hienoja! Piirrä toki lisää :)

- Lilian kittää
And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #89 : 19.02.2009 17:40:29 »
Dänkjyy, Lilian! Se Julia parvekkeella on mun äidinkin lemppari :)

Dänkjyy, Lilian! Se Julia parvekkeella on mun äidinkin lemppari :)

// Kiitos, TylerDurden :) Fight Club on hei ihan paras leffa! Mä teen noita videoita vain semmosista elokuvista, joista oikeesti tykkään ja Fight Club on yks mun kaikkien aikojen lemppareista. Niin, ja Edward Norton sattuu myös olemaan yks mun top 5:stä lempi näyttelijöistä :) Tohon pyyntöön mun pitää valitettavasti sanoa, että mä teen jokaisesta elokuvasta vain sen yhden videon ja se on siinä. Mut kiva kuulla kuitenkin, et tykkäsit noin kovasti tosta minkä olen jo tehny!

// Suuri kiitos, Ancka :) Ihana kuulla että pidät töistäni ja tykkäät myös tyylistäni. Miä oon ihan samaa mieltä tosta, että ehdottomasti saisi olla enempi sellaisella realistisella tyylillä piirrettyä HP-taidetta. Valtaosa on just sitä isosilmäistä mangatyyliä, vaikka eihän siinäkään mitään vikaa ole, mut minusta se ei ehkä sovi parhaiten just esim. Harry Potteriin.


// Illusia yhdisti tuplapostaukset.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 06:42:45 kirjoittanut Illusia »

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #90 : 05.03.2009 19:48:53 »
Wow, todella upeita kuvia! :D HP aiheiset ovat kaikkein kiinnostavampia, mutta muutkin ovat todella hienoja. Upeasti osaat värittää :) Tässähän tulee ihan kateelliseksi.

Valokuvia en yleensä jaksa katsoa, mutta olet todella upeita valokuviakin ottanut. Erityisesti Sukellus pisti silmään hienoudessaan. Toistelen tässä nyt aika samoja sanoja, mutta pakko oli päästä kehumaan, kun työsi ovat niin hienoja. :D
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #91 : 31.03.2009 22:02:31 »
Kiitoksia, Mjau <3 HP aiheisia piirtelen varmaan lisempää sitten ens kesänä, kun uus leffakin tulee teattereihin.

Lisätty Fanni S ja Knuut S (31.3.2009)


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 06:43:56 kirjoittanut Illusia »

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #92 : 10.04.2009 10:57:59 »
Kiitos, Riiku :)

puremua

  • ***
  • Viestejä: 14
  • Sweet dreams.
    • ♥ gallery
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #93 : 18.04.2009 18:59:25 »
Hienoja kuvia! Pidän persoonallisesta tyylistäsi sekä monipuolisuudestasi, esillä on nimittäin paljon erilaisia töitä eri aihepiireistä. :D
You're just a filler in the space that happened to be free.

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #94 : 18.04.2009 22:49:39 »
Kiitoksia, puremua :) Musta on kiva kokeilla aina eri tyyliä ja opetella uusia juttuja ja tekniikoita.

Lisätty Luukas/Tuukka (verkkosivuille) S. Taiteiltu siis verkkosivujani www.umakarma.net varten.

// Aww, kiitos Ginevré :) Luukaksella ja Tuukalla on tätä nykyä paljon faneja myös Finin ulkopuolella. Oon saanut ihan mielettömän ihanaa lukijapalautetta, joten ajattelin että jospa sitä vielä piirtäis pojista yhden kuvan. Mutta siis kiitos tosi paljon kommentista! Ja Kotkasta löytyy tosi kivoja kuvauskohteita. Käydään aina välillä mun veljen kanssa photailemassa, kun sekin harrastaa valokuvausta.

// Lisätty Sabertooth ja Wolverine S (23.5.2009)


// Illusia lisäsi ikärajat ja yhdisti tuplapostaukset.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 06:46:07 kirjoittanut Illusia »

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #95 : 23.05.2009 18:34:47 »
Just luin ton sun kirjas loppuun (varmaan turha sanoa että tykkäsin?) ni piti tulla heti kurkkimaan taidetta niistä :) Äh, yritin keksiä näistä sun töistä jotakin suht järkevää sanottavaa, mutta ei vaan keksi, niitä jää vaan tuijottamaan lumoutuneena. ...eipä oo kommentointi ennen ollu näin vaikeeta :D No siis tykkään näistä ihan älyttömästi! Toi uusin on tajuttoman hieno (vaikken oo vielä käyny tota leffaa kattomassa) ja molemmat miehet on niin... no, eläväisiä :D Niin ja hienot rajaukset kans! Luukas/Tuukka-kuvia tulee siis vielä lisää? Niitä näkisin mieluusti enemmänkin ^^ Kiitos näistä!
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #96 : 23.05.2009 20:38:41 »
Voi kiitos, Shawny <3 Mullakin on monesti vaikeuksia kommentoida, kun jotkut asiat vaan jättää sanattomaksi ja se lienee paras kunnianosoitus mitä voi antaa. Mä tykkäsin uudesta Wolverine leffasta, vaikka se onkin saanu aika huonoja arvioita. Mut ainakin siinä oli Hugh Jackman ja Liev Schreiber silmänilona :) Ja mukava kuulla, että pidit myös mun kirjasta. En tiedä taiteilenko jatkossa lisää kirjaan tai sen hahmoihin pohjautuvaa taidetta, kassellaan!

Ja lisätty vielä Potretti: Luna Lovegood S sillä muhun iski piirustusvimma :)


// Illusia lisäsi ikärajan.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 06:46:46 kirjoittanut Illusia »

debora

  • ***
  • Viestejä: 240
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #97 : 23.05.2009 21:56:25 »
Otin mahdottoman haasteen ja aloin tutkia kuvia, vaikka hyvin harvoin eksyn edes tänne! Onnistuin valitsemaan muutaman suosikkini, vaikka se oli äärimmäisen hankalaa, ja ehkä jopa keksiä niistä jotain sanottavaakin. Joten, tässä tulee!

Sirius-Remus
Selasin Potter-fan artiasi ja näin joitain aivan mahtavia teoksia, mutta tämä pysäytti minut. Teoksen pojista huokuu aivan uskomaton lämpö, heidän katseensa ovat pehmeitä ja rakastavaisia ja heidän asentonsa niin luonteva, kuin he kuuluisivat tuolla tavalla toistensa syliin. Pidän erityisesti Siriuksen levollisesta katseesta, joka on suunnattu Remukseen päin. Oman mieleni mukaan Sirius on kuitenkin kärsivä hahmo, joten tämä kuva teki vaikutuksen - ja silti, pystyn tuntemaan sinun visiosi Siriuksesta tuossa. Lämmin, avoin ja rakastava katse. Ehkä Remus pyyhkii pois kaiken sen, jota Sirius kantaa raskaana sisällään?

Marauders - Union Jack
Tämä kuva on mielestäni hyvin hassutteleva, ja jokaisesta paistaa tietynlainen viattomuus ja ehkä jopa pieni renttumaisuus. Pidän siitä, miten he ovat kaikki tavallaan viileitä ja kuitenkin lämpimiä ja kutsuvia, kukin ystäviensä seurassa. Mahtavaa! Lisäksi tuo tausta on _aivan_upea.
PETER; loistavaa, että olet ottanut hänetkin mukaan kuvaasi! Minä olen huomannut, että kaikesta potentiaalistaan huolimatta Peter jää taka-alalle, ja usein unohdetaan, että olihan hän edes jostakin syystä kelmien ystävä ja heidän seurassaan. Pidän Peterin itsevarmuudesta, sillä vaikkei hän sellainen kirjoissa ole, sinä onnistuit tuomaan hänestä uuden puolen luontevasti. Tuo vekkuli katse <3
REMUS; pidän tässä erityisesti yksityiskohdista, jotka olet saanut häneen, aina kengännauhoista kasvojen vaaleisiin arpiin asti. Roikottava ruutupaita ja farkut sekä aavistuksen mukavuudenhaluinen ilme ovat yhdessä aivan loistava yhdistelmä! Ja nuo hiukset, ne ovat aivan loistavat, pidän niistä todella. Tässä tiivistyy hyvin Remuksen koko olemus; lämmin, avoin, kutsuva ja silti vain niin remusmainen. (:
JAMES; James on oma tuttu, hieman renttumainen itsensä : D Jamesin paita sopii taustaan loistavasti, ja muutenkin hän on kokoinaisuudessaan huolitellun ja itsevarman näköinen. Hän yksinkertaisesti näyttää aivan Jamesiltä ja on hyvin aito -- pidän tässä kuvassa juuri siitä. Uskomattoman hienao työtä jokaisen kohdalla!
SIRIUS; Ensi vilkaisulla Sirus näyttää varmalta ja hiljaista voimaa uhkuvalta, aina tyylikkäitä hiuksia, hienoa takkia ja tennareita myöten. Kello ja Beatles-paita ovat hauskoja yksityiskohtia! Mutta eniten minut ehkä vangitsee tähän Jamesin hieman haparoiva katse. En tiedä, katsooko hän Remusta, mutta saan sellaisen tunteen, että hän haikailee jonkin lämmön perään, joka lämmittää häntä sisältäkin. Aivan loistavaa!

Luna
Pidän tämän työn värikkyydestä, sillä kuten sanoit, sellainen hahmohan hän on! Olet selvästi keskittynyt yksityiskohtiin, esim tuo pullonkorkkikoru on aivan loistava keksintö, ja tuo käsikoru ja mekon printit sopivat Lunalle aivan mielettömän hyvin. Lunan hiukset laskeutuvat kauniin sekaisesti, mutta tuo ilme - en tiedä, miten saat niin paljon tunteita mahtaviin töihisi! Lunan ilme on niin lunamainen ja haaveileva, mutta siitä huolimatta lämmin, että eihän tästä voi muuta kuin tykätä.

Luukas/Tuukka (Book Art 2)
En ole kirjaasi lukenut, vaikka se on tilauksessa, enkä jaksa odottaa että saan upottautua siihen! Tämä kuva antoi hyvää pohjaa innostukselleni, mielestäni kuva on uskomattoman onnistunut. En uskalla mennä sanomaan, kumpi on kumpi, mutta vasemmalla oleva poika veikkaan, että Tuukka on aivan loistava, etenkin tuo hymynkaarre ja nuo silmät. En tiedä tekniikastasi, joten on paha mennä sanomaan, mutta jos teit tämän käsin, voin sanoa, että sinulla on aivan tajuton kyky kuvanmuokkauksessa (teithän sen niin? Vai... ööh : D). Ilme on vaan niin loistava, kuten toisellakin vai onko tuo Tuukka?. Aivan mahtavaa.

Voisin höpöttää vaikka kuinka paljon töistäsi, mutta alkaisin vain toistamaan itseäni, joten yksinkertaisesti totean: aivan mahtavia töitä. Uskomattomia, upeita, hienoja, tarkkoja, mutta ennen kaikkea tunteellisia ja hyvin koskettavia. Kiitos kovasti siitä, että edes teit noita kuvia, ne ovat aivan uskomattomia. Ja nyt lopetan tämän sepustuksen, kuhan vain muistat, että minun silmissäni olet todellinen taiteilija! (:
un día decidí hacerle caso a la brisa

Ex-Minttushka

(AO3)

sikuriina

  • ***
  • Viestejä: 170
  • Not all those who wander are lost
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #98 : 23.05.2009 22:32:13 »
Ohhoh, Minttushka, mikä kommentti :O Valtavan suuri kiitos! Harvoin saa näin perusteellista palautetta. Ihan hymy huulilla tätä tuli luettua.

Mulla on ollut pitkä tauko Potter-aiheisten töiden välillä. Toissa kesänä piirsin niitä aivan innoissani, etenkin Kelmit-aiheisia töitä. Mutta nyt kun sen uuden leffan e-ilta lähestyy, alkaa mun Potter-innostuskin palailla. Piirsinpä tänään siis sen Lunan potretin. Pakko myöntää, että noiden aiempien Potter-töiden aikaan en hallinnut piirtopöytääni vielä kovin hyvin ja ainakin omasta mielestäni olen kehittynyt jonkin verran tässä parin vuoden aikana. Mä henk.koht. rakastan nuoren Siriuksen piirtämistä :) Ja tykkään kuvata sen iloisena ja huolettomana ja vähän ilkikurisena, sillä sellaisena mä sen näen ennen Azkabanin synkkiä vuosia. Sama pätee Remukseen. En tiedä huomasitko, mutta mulla on jonkin verran muitakin Potter-aiheisia töitä DA:ssa, mutten viitsinyt linkittää niitä kaikkia tähän topicciini.

Haluun myös kiittää sua siitä, että oot tilannut kirjani :) Tuo Book Art 2-teos on ihan tavallinen digitaalinen maalaus. Käytin paria kuvaa referenssinä, mutta kuva ei siis ole kuvamuokkaus. Ja poika, jonka mainitsit on itse asiassa Luukas. Tuukka on siinä oikealla :) Ihmisten antaman palautteen perusteella Tuukka tuntuu ehdottomasti olevan lukijoiden suosikki. Luukas on vähän vaikeampi tapaus, mutta molemmissa pojissa on kyllä sekä hyvät että huonot puolensa.

Kiitos vielä kerran ihanasta palautteesta <3


raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Sikuriinan galleria
« Vastaus #99 : 24.05.2009 14:06:48 »
Oih, tuo uusi Luna on aivan mahtava! :3 Ihana, taidokas, onnistunut. Lavenderista tykkäsin myös.

Saanko kysäistä, että milläs värität nuo työsi? :)
in the bleak midwinter