Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa Fredin haudalla <S>  (Luettu 2216 kertaa)

LetsPotterHeadFanFic

  • Vieras
3 kertaa Fredin haudalla <S>
« : 10.08.2016 22:00:56 »
Nimi: 3 kertaa Fredin haudalla
Ikäraja: S
Kirjoittaja: LetsPotterHeadFanFic
Vastuunvapaus: Rowlingin hahmot ja maailma
Sanamäärä: 254
Haasteet: Kolme kertaa kun… IV (3 kertaa Fredin haudalla)
                     Neljän tuvan haaste II (Rohkelikko)

3 kertaa Fredin haudalla
<><><><><><><><><>

Olen hautausmaalla, katselen Fredin hautaa, jossa on palava kynttilä. Olen tullut tänne joka päivä hänen kuoleman jälkeen, en kestä elämää ilman toista puolikastani. En kestä elämää ilman henkilöä joka täyttää minut kokonaiseksi. Miten voin koskaan enää olla onnellinen, miten voin koskaan enää tuntea iloa.
<><><><><><><><><>


Olen Angelinan kanssa veljeni haudalla, kerromme asioita, jota on tapahtunut. Olen löytänyt jonkun, joka voi parantaa elämääni, olen löytänyt jonkun joka voi olla tukenani aivan niin, kuin Fred oli. Angelina on odottamaisillaan toista lastamme, rakastan perhettäni yli kaiken ja Fred kuuluu siihen perheeseen, vaikka mitä tapahtuisi. Niin kuuluu myös Fred II, nimesimme ensimmäisen poikamme veljeni mukaan. Toivon lapsilleni kaikkea hyvää jo etukäteen.

<><><><><><><><><>

Olen Fredin haudalla, en ole käynyt täällä kuukauteen, mutta olen myös oppinut, ettei haudalla käynti auta ikävään. Olen 86-vuotias, Angelina kuoli kaksi vuotta sitten ja se oli veljeni kuoleman jälkeen kamalin asia, jota olen kokenut. Molemmat lapseni, Fred II ja Roxanne ovat jo aikuisia, Fredillä on yksi adoptiolapsi nimeltä Robin. Fred ja hänen kumppaninsa Kyle ovat onnellisessa avioliitossa, minulla oli ensin vaikeaa ymmärtää poikani olevan homo, mutta olen hyväksynyt sen. Roxannella on 4 lasta, tytön suurin haave on saada suurperhe ja se toteutui. Suureksi harmiksi Roxannen aviomies kuoli aurorin hommissa ja olen auttanut tytärtäni, hän on löytänyt uuden aviomiehen ja, vaikka asiat saattavat olle vaikeita vielä Roxanella, ne alkavat mennä kokoajan parempaan suuntaan. Tiedän, että Fred on ylpeä lapsistani, hän on seurannut ja suojellut heitä niinä aikoina, kun en ole voinut.

Kiitos Fred -Veljesi George
« Viimeksi muokattu: 11.08.2016 14:56:35 kirjoittanut LetsPotterHeadFanFic »

Vivian

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: 3 kertaa Fredin haudalla <S>
« Vastaus #1 : 18.09.2018 17:03:56 »
Iiiik, meinasin alkaa itkemään,  oon niitä ihmisiä,  joista Fredin kuolema oli hirvein asia Potter ei saa,  tää on aivan ihana,  kiitos,  kun teit tämän!