Kirjoittaja Aihe: Kaikkea ei voi kertoa | S | Minerva, Sirius ja James  (Luettu 3513 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Ficin nimi: Kaikkea ei voi kertoa
Kirjoittaja: Odo
Genre: draama, huumori
Hahmot: Minerva McGarmiwa, James ja Sirius
Ikäraja: Sallittu
Vastuunvapaus: J. K. Rowling omistaa Potterversumin ja minä vain leikin hahmoilla, enkä saa rahaa.
A/N: Mulla meinaa ideat olla lopussa, mutta sitten Fabon Pottermore - More than insider jakoi kuvan, S. Siitäpä sitten syntyi tällainen dialogipainotteinen rapsu. En oikein osannut kääntää tuota kirjan nimeä, mutta menkööt nyt näin! McGarmiwa on paras ja hänet keräänkin tällä ficillä. Osallistuu myös FF100: puhdasveriset (081. Miten) ja Vuosi raapalehtien V.



Kaikkea ei voi kertoa

"Sinä et voi kysyä häneltä, James", Peter sihahti kesken muodonmuutosten tunnin. James ja Sirius katsoivat hölmistyneinä ystäväänsä. 

"Se on loistava idea", Sirius sanoi takaisin, kun James vieressä nyökytteli. Peter luovutti, mutta näytti hieman hermostuneelta, kun oppitunti viimein päättyi. 

James virnisti leveästi Siriukselle ja iski silmää Peterille, joka liittyi Remuksen seuraan lähtevien joukkoon. He eivät olleet vielä kertoneet ihmissudelle suunnitelmastaan.

Oppilaat valuivat yksi kerrallaan pois luokkahuoneesta, mutta professori McGarmiwa jäi järjestelemään papereita pöytänsä ääreen.

"Potter ja Musta, mitä te siinä seisotte?"

"Minulla on kysyttävää, professori. Miten sinusta tuli animaagi?" James kysyi hymyillen viattomasti ja aidosti uteliaana. McGarmiwa kohotti kulmaansa kysyvästi.

"Hypoteettisesti", Sirius kiirehti lisäämään.

"En voi kertoa teille, valitettavasti", McGarmiwa vastasi sulkien silmänsä hetkeksi. Sirius ja James vaihtoivat keskenään merkitsevän katseen. "Ai..."

"En voi myöskään kertoa teille, että kirjaston kiellettyjen kirjojen osastolla on kirja Animaagien Täydelliset Muodonmuutokset. En saa kertoa teille sitäkään, että Voro on toisaalla lauantaiöisin yhdestä kolmeen", McGarmiwa sanoi katsoen sattumalta muualle Siriuksen tehdessä muistiinpanoja. 

"Teidän on ymmärrettävä, että minä en voi kertoa tuollaisia asioita", McGarmiwa sanoi katsoen silmiin molempia poikia, jotka koettivat peitellä virnistyksiään. 

"Me ymmärrämme täysin, professori", pojat totesivat yhteen ääneen lähtiessään.

*

"Me onnistuimme. McGarmiwa on mahtava", James intoili.

"Nyt vain odotellaan lauantaiyötä", Sirius jatkoi iskien silmää.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

neaemilia

  • Vieras
Vs: Kaikkea ei voi kertoa | S | Minerva, Sirius ja James
« Vastaus #1 : 18.06.2016 22:11:53 »
OMG KELMIT ON IHANIA. Mun tissit on varattu TEAM REMUS tatuoinille, mutta ehkä mä persuuksiin saan ängettyä Team kelmit

No niin.... nyt taas.

McGarmiwa on mahtava, kelmit on mahtavia, kokonaisuus on hyvä ja niin. Oikeesti en mä saa rakentavia aikaseksi, mutta kirjoitusvirheitä en bongannut neljänelläkään lukukerralla, niin yritä nyt jotain fiksua saada kommentoiduksi.

Neaemilia kiittää ja kumartaa erittäin mukavasta iltalukemisesta (koska ei osaa lopettaa enää kommenttiaan muihin lauseisiin)
« Viimeksi muokattu: 18.06.2016 22:39:22 kirjoittanut neaemilia »

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Kaikkea ei voi kertoa | S | Minerva, Sirius ja James
« Vastaus #2 : 02.09.2021 09:41:30 »
neaemilia, kiitos kommentistasi! Et näytä enää olevan Finissä, mutta tervetuloa milloin vaan takaisin, joten halusin kertoa, että kommenttisi ilahdutti aikoinaan ja näin myöhemminkin. <3


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Khaos

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Kaikkea ei voi kertoa | S | Minerva, Sirius ja James
« Vastaus #3 : 18.02.2022 11:48:35 »
Tulin katsomaan mitä kaikkea nuorempana olen postaillut tänne, ja ihana kuulla että olen tietämättäni ilahduttanut jotakin🥰❤️ Kelmit on yhä rakkaus 😍

- neaemilia

MUOKS luin ton mun vanhan kommentin pikkupräntin ylhäältä ja facepalmasin syvään ja hartaasti 😳 ei lue tisseissä team remus, mutta dark mark koristaa sen sijaan vasenta kättä🤭
« Viimeksi muokattu: 18.02.2022 13:03:52 kirjoittanut Khaos »

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Kaikkea ei voi kertoa | S | Minerva, Sirius ja James
« Vastaus #4 : 01.03.2022 17:39:24 »
Tääpä oli kiva pikku teksti. Semmonen hyvän mielen arjen pala Tylypahkasta :3 Jotain tämmöistä voisin hyvinkin kuvitella tapahtuneen. Mulle tuli tosta Garmiwan vastaustyylistä mieleen hänen käytöksensä Feeniksin kilta -kirjassa, ja se oli musta just ihan parasta :D Kaikki ne "ota keksi Potter" ja "se irtoaa kun kierrät toiseen suuntaan" sun muut. McGarmiwa on kyllä ihan huippu, kun se on tiukka ja kurinalainen mutta kuitenkin sydän kultaa ja valmis auttamaan oppilaita ainakin jollain tavalla.

Lainaus
McGarmiwa sanoi katsoen sattumalta muualle Siriuksen tehdessä muistiinpanoja.
Niin, ihan vain sattumalta katteli just muualle ;D

Lainaus
"Me onnistuimme. McGarmiwa on mahtava", James intoili.
Allekirjoitan tämän. Todellakin mahtava matami!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 298
  • Your living your live only once. Remember that.
Vs: Kaikkea ei voi kertoa | S | Minerva, Sirius ja James
« Vastaus #5 : 07.03.2022 06:49:25 »
Voi tää oli jollain tavalla ihanan herttainen ja toisaalta tästä välittyy mun mielestä ihan superina se, että mcgarmiva oikeasti välittää ja jopa pitää kelmeistä, vaikka he varmasti ovat tuottaneet hänelle enemmän ja vähemmän päänvaivaa vuosien saatossa. Vähän sellainen ylpeys siitä että kelmit päätyivät hänen tupaansa, eivätkä jonkun muun.

Mulla on ollu aina päässäni mielikuva et kelmit on jotenkin ollu aika McGarmivan poikia, ja tää ois ollu niistä aina enemmän ja vähemmän salaa ylpeä.

Ah, ihana ficcinen oli, nyt tästä on hyvä aloittaa pitkä koulupäivä.

Lähetetty minun M2006C3LG laitteesta Tapatalkilla

Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Kaikkea ei voi kertoa | S | Minerva, Sirius ja James
« Vastaus #6 : 15.09.2022 15:58:04 »
Mahtama matami, todellakin ! Kiitos teille neaemilia, ihanaa, että palasit tämän pariin (vaikka vähän petyin, ettei tisseissä ole team Remus! ;D ) ja Larjus, joka napsit näitä mun wanhoja tekstejä ties mistä (!) ja Hurrikaani, on ilo, että sua vilahtelee Finissä aktiivisena ja sait tästä iloa koulupäivään (vaikka onhan tuosta koulupäivästä jo aikaa..). Kiitokset kaikki. <3


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”