Kirjoittaja Aihe: Joskus uudelleen | K-11, Kosto/Sula  (Luettu 1554 kertaa)

Uhkarohkea

  • piilossa
  • ***
  • Viestejä: 141
  • unelmoija
Joskus uudelleen | K-11, Kosto/Sula
« : 09.06.2016 19:46:43 »
Nimi: Joskus uudelleen
Kirjoittaja: Uhkarohkea
Beta: Pahviprinsessa
Genre: femme, draama
Ikäraja: K-11
Paritus: Kosto/Sula
Haasteet: Femme10 #5
A/N: Kiitokset Pahville betauksesta!



Makasin vatsallani keittiön pöydän alla ja selasin kännykällä Instagramia, yhden tytön kuvia. Pöytäliina roikkui lattiassa asti, eikä kukaan nähnyt tänne. Mun teki mieli röökiä. Ehkä Varma vippaisi… ai niin, me ei oltu enää väleissä. Pöytäliina heilahti ja joku kävi makaamaan mun viereen. Mä en nähnyt kuka, koska en viitsinyt kääntää päätäni.

”Moi, Kosto”, se moikkasi mua ja sai mut kääntämään pääni. Sula. Sen kuvia mä olin selannut.
”Sula?” mä naurahdin hämmentyneesti.
”Mä oon”, se sanoi vähän liian itsevarmasti, ja mä olin aika varma Sulan olevan melko kännissä.

”Vippaatko röökin?” pyysin.
”Kääritkö ite?” Sula naurahti ja hipaisi mun kättä.
”Luulet sä, etten mä osaa?” kohotin kulmiani ja sain Sulan virnistämään.

”No okei, tän kerran”, se ojensi mulle topan ja mä käärin itse sätkäni. Hapuilin takataskusta sytkärin. Rööki syttyi onneksi helposti. Sulakin poltti mulle seuraksi, ja tunnelma pöydän alla oli aika mielenkiintoinen. Mua ei pelottanut, että pöytäliina syttyis tuleen.

Kuului askeleita, joku tuli keittiöön. Kaksi tytönääntä tappeli aika kovaäänisestikin. Mä tunnistin Varman äänen, mutta mä en välittänyt, sehän oli vaan mun entinen paras kaveri. Onneksi ne lähti aika pian riitelemästä. Mä ja Sula oltiin saatu meidän sätkät poltettua, ja kotibileiden häly alkoi muualla talossa vaimentua. Musiikki kuului kyllä edelleen lujalla olohuoneesta, mutta väki oli selvästi vähentynyt.

Me pussattiin, en ollut varma kumpi suuteli ensin, mutta ei se ollut mitenkään huonoa. Tykkäsin. Sula selvästi huomasi mun kasvoille levinneen hymyn. Se naurahti ja sen silmät tuikki kun se sanoi: "Tää pitää tehdä joskus uudelleen.”
Mä nyökkäsin hiljaa ja hymyilin. Sula ei ollut yhtään hullumpi.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2019 21:50:22 kirjoittanut Uhkarohkea »
[16:38] <@Odo> Uhis hanki samantien koko kerä punasta lankaa ja vedä se sellaseen solmuun et lopulta tajuat sen olevan yliarvostettua!



lasken päiviä järkevään hetkeen

Räntsäke

  • Vieras
Vs: Joskus uudelleen | K-11, Kosto/Sula
« Vastaus #1 : 20.06.2016 20:35:08 »
No jopas siinä oli kakaroilla pirskeet lähteny käsistä. Pöydän alla polttamista. Sisällä polttamista. Toivottavasti saavat huutia tuosta.

Okei, siinäpä päällimmäiset. Hyvää päivää kommenttikampanjasta! Nää sun tekstit oli niin lyhyitä, että aluksi mietin vähän aikaa, ottaisinko näitä, kun en kuitenkaan saa hirveen pitkää kommenttia kirjotettua. Mut sit päätin, että ku otan kaks, ni se ehkä kompensoi? Kirjotan sit kaks lyhyttä, jos se ois yhteensä niinku yks pitkä?

Kieli oli tässä tosi selkeetä ja helppolukuista. Just sellaista, mikä sopi nuorelle henkilöhahmolle. Lopun pusu oli ihanan spontaani ja luonnollinen, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä kummankaan mielestä. Se oli mukavaa vaihtelua tuolle iänikuiselle identiteettikriisidraamailulle, jota yleensä luen. : )

Kiitos tästä, tää oli tosi kiva ja aidon oloinen teksti. Ihan kuin pala todellisesta elämästä, pystyin selkeesti näkemään tän kuvan mielessäni. : )