Ihanaa, että kerrankin joku muu tuli nosteleen tätä ketjua ylemmäs, kun musta jotenkin tuntuu siltä, että mä oon aina se, joka tänne tulee jauhamaan tylsistyneenä ja joudun yhdistelemään viestejä, ettei tuu tuplapostattua
Millä perusteella te olette päättäneet/löytäneet suosikkijoukkueenne NHL:sta?Vaikea omalla kohdalla sanoa. Wildia oon kannattanut niin kauan kun oon änäriä kunnolla seurannut, mutta en voi sanoa olevani kuitenkaan mikään varsinainen fani. Ehkä sitä on Koivun ja myöhemmin Granlundin kautta tullut sitouduttua tuon jengin seuraamiseen. Aluksihan mulla oli vaan tapana katsella teksti tv:stä, että onko kukaan suomalainen päässyt pisteille. Saattaa oikeastaan olla, että mun suosikkijoukkueet valikoitui osittain NHL06 pelin myötä, kun siskon kanssa selailimme tuntikausia läpi jokaisen maan liigan jokaisen pelaajan, kun loimme ihan oman joukkueen, jolla pelata. Tuota kautta tuli tutustuttua lähemmin muutamiin pelaajiin ja esimerkiksi Buffalosta muistan tykänneeni, koska Afinogenov pelas siellä. Joka kaudella tulee myös toivottua, että cupin veis sellainen joukkue, jossa pelaa suomalaisia, poikkeuksena Määtän Pingviinit, koska se on niitä harvoja joukkueita, joita en vaan voi sietää. Tiedän, mulla on tosi järkevät syyt

Oon muuten menossa huomenna katsomaan ensimmäistä kertaa KHL-kiekkoa, kun sain töistä ilmaislipun! Oon mietinyt jo pitkään, että vois olla kiva katella vähän itä-liigan meininkiä, mutta se on jäänyt kun Liiga ajaa tärkeysjärjestyksessä edelle. Liigasta puheenollen, mulla on tällä hetkellä aika kaksjakoiset fiilikset. Pelsut on yhä viidentenä ja tänään tuli ilmoitus siitä, että Jesse Mankinen liittyy jengiin, mutta samaan aikaan hirvittäää tuo joukkueen vemppaosasto - siellä on oikeasti enemmän pelaajia loukkaantuneena kuin terveenä! Onneksi maajoukkuetauko tulee tässä kohtapuoliin niin ehkä pari pelaajaa ehtisi toipua pelikuntoon tuona aikana.