Kirjoittaja Aihe: Turhaa (vai vain arkipäivää?) | S, raapale  (Luettu 1106 kertaa)

Moray

  • Whippitie Stourie
  • ***
  • Viestejä: 149
Turhaa (vai vain arkipäivää?) | S, raapale
« : 04.03.2016 18:07:29 »
Kirjoittaja Moray
Nimi Turhaa (vai vain arkipäivää?)
Ikäraja S
Genre yet another turhautunut raapale
Haasteet  Vuosi Raapalehtien V ja Yhtyeen Tuotanto II  Tame Impalan kappaleella Desire Be Desire Go.

Turhaa (vai vain arkipäivää?)

En jaksa. Päätäni ei säre, mutta silmäni ovat väsyneet.

Yritän muokata kuvaa, mutta en osaa. Olen yrittänyt jo kolmen viimeisen viikon ajan, tunnin kerrallaan. Aloitan uudestaan joka kerta. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä.

Tuntuu turhalta. Tyttö, joka istuu minua vastapäätä, kuiskaa saman poikaystävänsä korvaan. En mä opi täällä mitään.

Harhaudun tekemään muuta. Tiedän että pitäisi yrittää, mutta en ole ihan varma miksi. Miksi meidän pitää tehdä tätä?

Tyttö värittää kuvaansa. Hänellä on kaunis, siisti piirrustustyyli. Hän vaihtaa vihreän värikynän punaiseen ja nauraa biljardipöydälleen.

Tuijotan sutattua valokuvaa ja lopulta suljen tietokoneen. Lopetamme kuitenkin kohta.

Ja aloitamme ensi viikolla taas alusta.
looks like freedom but it feels like death
it's something in between, i guess

zilah

  • Sydänten kapteeni
  • ***
  • Viestejä: 729
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Turhaa (vai vain arkipäivää?) | S, raapale
« Vastaus #1 : 06.03.2016 09:38:16 »
Kun nyt kerran tänne originaalipuolelle eksyin, niin pakko oli katsella sinun muitakin tekstejäsi. Siksi paljon pidin siitä ensimmäisestä.

Tämä oli täysin erilainen, mutta aivan yhtä onnistunut tunnelmakuvaus, ja kertojan tunnetila välittyi todella selkeästi lukijalle. Etenkin kun allekirjoittaneelle tuo samainen tunnetila on enemmänkin kuin tuttu. Niin taitaa olla jokaikiselle, joka mitään luovaa harrastaa tai tekee ammatikseen. Loistotyötä!


zilah

Moray

  • Whippitie Stourie
  • ***
  • Viestejä: 149
Vs: Turhaa (vai vain arkipäivää?) | S, raapale
« Vastaus #2 : 06.03.2016 10:37:01 »
zilah, vau, kaks kommenttia, kiitos kiitos  :D Turhautuneisuus on kyllä joo vähän turhankin tuttu tunne. Kiitos paljon!
looks like freedom but it feels like death
it's something in between, i guess