Title: Pienen pojan haave
Author: Pipe
Rating: S
Genre: fluffy
Pairing: Yksipuolinen Cedric/Tonks
Summary: Pieni Cedric Diggory rakastuu ensimmäistä kertaa
Disclaimer: Maailma ja hahmot kuuluvat J.K. Rowlingille
A/N: Tällänen pikkunen fluffypläjäys. Osallistuu Neljän tuvan haasteeseen, tupana tällä kertaa se Puuskupuh
Rakas päiväkirja, mä kirjoitan sulle tällä kertaa ongelmasta johon oon ensimmäistä kertaa elämässsäni törmännyt, se on rakastuminen. Joo mä tiedän että mä olen vasta 12- vuotias, mutta ei se poista sitä todellisuutta, että mä olen rakastunut 4 vuotta mua vanhempaan tyttöön. Tämä tyttö on myös Puuskupuhissa, ja kaiken lisäksi tuo tyttö on huispausjoukkueen lyöjä. Nymphadora Tonks, tai siis kavereiden kesken, joko Tonks tai Dora. Mä ihastuin Doraan heti kun mä pääsin lajitteluhatun alta pöytään istumaan. Mutta mua jännittää, mä olen nyt huispausjoukkueessa, etsijänä. Mut bongattiin aika nopeasti karsinnoista ja kun etsijälle oli kova tarve, niin pääsin joukkueeseen. Mä vain en tiedä uskallanko mä kertoa mun ihastuksesta tuolle tytölle. Mä rakastan Doran hiuksia ja sitä kun ne vaihtaa väriä, olisin kiinnostunut tietämään, mikä Doran oikea hiustenväri on tai silmien väri, sekin vaihtelee tilanteiden mukaan. Dora on kuitenkin metamorfimaagi, se on harvinaista, mä en ole ennen tavannut ketään joka olis metamorfimaagi. Kaikista eniten mä kuitenkin rakastan Doran hymyä ja naurua. Mä pelkään, että jos mä kerron Doralle mun ihastuksestani niin pitääkö se mua ihan pentuna tai nauraako se mulle, tai sitten jos Dora ei puhukaan mulle enää mitään, mitä mä sitten teen. Dora on kuitenkin mun ensirakkaus, jos se ei toimikaan, niin uskallanko mä koskaan enää rakastua? Ja kaikkein eniten mä toivon sitä, että Tonks toisaan tykkäis musta ja et mä voisin jopa pussata sitä.
Rakas päiväkirja auta mua, miten mun pitäis toimia? Mä olen ihan pulassa? Jutellaanko huomena lisää? Mun meinaan pitäis tehdä vielä läksyt, kun mun liemien läksyt on tekemättä, ja huomena on liemiä Kalkaros tuskin tykkäisi, jos jättäisin liemien läksyt tekemättä.
Jutellaan huomena lisää!
♥:lla Cedric