Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kun Harry ja Draco riitelivät pojasta, k11, Harry/Draco  (Luettu 2182 kertaa)

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 971
Title: 3 kertaa kun Harry ja Draco riitelivät pojasta
Author: Pipe
Genre: romance, Fluffy (isoilla kissan kokoisilla kirjaimilla)
Rating: K11
Pairing: Harry/Draco, + muutamia muita
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa Harryn, Dracon ja kumppanit, minä leikin saamatta rahaa. :D
Warnings: Yli kliseinen siirappi ála H/D


____________________________________________

Se kaikki tapahtui Harryn ja Dracon viidentenä vuonna. Harry ja Draco olivat alkaneet seurustella kahta vuotta aiemmin. Harry oli kiinnostunut Dracosta ja Draco Harrysta jo ensimmäisenä vuonna, mutta vasta kolmantena vuonna Harry oli uskaltanut myöntää itsellensä pitävänsä Dracosta.

1. Seamus

Draco oli äärettömän viehättävä, mutta hyvin vaikea persoona. Varsinkin nyt, kun Draco oli saanut tietää viime viikonlopun bileistä, joihin oli kutsuttu rohkelikot, korpinkynnet ja puuskupuhit heidän vuosikurssiltaan. Bileissä oli ohjelmana pullonpyöritystä ja tarjolla tuliviskiä.

Harry oli joutunut pullonpyöritys pelin uhriksi.

- Totuus vai tehtävä?

Harry painiskeli mielessään kauan, jos hän valitsisi totuuden hän voisi joutua vastaamaan todella arkaluontoisiin asioihin, ehkä olisi helpompaa valita tehtävä.

- Valitsen tehtävän.

Terry Boot katso Harrya ja sen jälkeen Seamusta.

- Tehtäväsi on pelehtiä Seamusin kanssa.

Harry katsoi Terry Bootia anovana.
- Hei, tähän mä en suostu! Mä en petä mun kumppania tän takia!

Ron katsoi Harrya
-Kenen kanssa sä olet??

Harry katsoi Ronia
-Jutellaan siitä myöhemmin! Jotain muuta?

Poika mietti hetken ja sanoi.

-Okei vaihdan, Sä suutelet Seamusta minuutin!

Harry pyöräytti silmiään, mutta suostui tehtävään.

Harry käveli Seamusin luo ja laskeutui tämän syliin ja suuteli poikaa. Samassa kuitenkin Seamus käänsi pojan lattiaa vasten ja hypähti tämän päälle. Harry yritti vastustella pojan kosketusta, mutta ei onnistunut. Seamus hyväili Harryn vartaloa ja Harry huomasi myötäilevänsä pojan liikkeitä ja kosketti itsekin hellästi pojan vartaloa, Harry kuitenkin pysäytti Seamusin kädet, kun ne osuivat hänen vyöllensä. Samassa Harry kuuli äänen, joka sanoi myrkyllisesti

-Aika!

Harry lopetti suutelemisen sillä samaisella sekunnilla ja tunsi, kuinka joku nosti pojan hänen päältään.

- VITUN FINNIGAN! ANNA OLLA VIIMENEN KERTA, KUN KOSKET MUN POIKAYSTÄVÄÄN!

Seamus peruutti hätääntyneenä taaemmas. Jäänharmaat silmät tuijottivat Harrya.

-Tästä puhutaan vielä!

Myrkyllinen pojan ääni sanoi ja lähti pois suuresta salista. Harry nousi ylös ja juoksi Dracon perään.

-HEI, ODOTA NYT!!

Draco otti pojan rinnuksista kiinni ja paiskasi tämän päin seinään.

 - Anna VITTU olla VIIMEINEN kerta kun PETÄT mua!

Harry hieroi päätään ja yritti hätistää lentäviä lintuja näkökentästään.

- En mä pettänyt sua! Mun oli pakko suudella sitä ja vähän muutakin, se oli vain pelin henki!

Draco tuijotti Harrya niin myrkyllisesti, että jos katse voisi tappaa niin Harry todella olisi kuoleman oma.

- Olisit sä voinut luovuttaa!

Harry katsoi harmissaan poikaystäväänsä.

- Draco, älä nyt viiti! Älä tee tästä suurempaa numeroa kun tää on, se oli vain yks pusu...

Dracon ilme muuttui jääkylmäksi

- …Okei okei, suukko, mut se oli vaan suukko ja epämäärästä kähmintää, ei mitään tunteita mukana, AINAKAAN MUN PUOLELTA, okei?

Draco tuijotti  yhä kylmä katse porautuneena poikaan.

- Mitä mä teen, että uskot mua?

Harry kysyi epätoivoisella äänensävyllä.
Draco virnisti pirullisesti.

- Okei, ehkä me päästään yhteisymmärrykseen. Mä mietin sulle sopivan rangaistuksen ja sä teet sen mukisematta?

Harry puri huuliaan yhteen ja näytti murjottavaa ilmettä toiselle.
Draco kohautti olkiaan

- No voidaan me erota, jos sä haluut?

Harryn silmät laajenivat ja poika änkytti hätääntyneenä vastauksen.

- Ei TODELLAKAAN! Mä en anna sen tapahtua, mitä vain muuta!! Eli sopii!!

Draco hymyili omahyväisesti ja iski Harrylle silmää.



2. Blaise

Tuosta kaikesta oli kulunut kaksi viikkoa. Draco oli antanut Harryn kuulla kunniansa, mutta luulitteko todella, että luihuisten prinssi päästäisi Harrya näin helpolla. Juu, arvasit vastauksen, Draco ei todellakaan tuntenut olevansa tasoissa Harryn kanssa ja päätti antaa pojalle viimein opetuksen tempauksestaan. Draco tiesi, että Blaise oli kiinnostunut hänestä, ilman Harrya, Draco varmasti seurustelisi Blaisen kanssa, itseasiassa kaikki olisi paljon helpompaa, jos hän todella olisi yhdessä Blaisen, eikä Harryn kanssa.

Draco mietti kuvion niin täydellisesti, että se ei voisi epäonnistua ja näyttäisi aidolta ja Harry todella saisi näpäytyksen Seamusin kanssa tapahtuneesta välikohtauksesta. Dracoa vieläkin kirpaisi ajatus ja näky Harrysta ja Seamusista yhdessä, toisen pojan kädet Harryn housujen sisässä. Draco nieli suussaan olevan lieskan takaisin sisäänsä. Tänään Harry maistaisi omaa lääkettään. Draco oli tarkastanut, että tänä päivänä hänellä ja Harryllä olisi koko päivä pimeyden voimilta suojautumista, ja mikä parasta  Pimento oli juuri jäänyt hermolomalle ja heillä oli sijaisena Kalkaros, rohkelikot vain eivät tienneet sitä. Draco hymyili salaa mielessään, mikään tässä kuviossa ei voinut mennä pieleen.

Draco katsoi kelloa ja näki, että oppitunnin alkuun oli vielä tunti, joten hän tarkasti nopeasti läksynsä ja otti mukaansa tarvittavat välineet ja lähti oleskeluhuoneesta rauhallisesti pimeyden voimilta suojautumisen luokkaa kohti.

Hän saapui ensimmäisenä luokan eteen ja pian hänen perässään tulivat Blaise, Pansy sekä Crabbe ja Goyle. Draco tervehti ystäviään ja käveli Blaisen luo.

- Blaise, mulla olis sulle yks juttu.

Blaise käänsi päänsä Dracoa kohtaan, hymyili ja käveli Dracon luo.

- Joko sä unohdit Potterin? Eksä aina sanonut, että rohkelikot on täysiä idiootteja, mut silti aloit seurustelemaan sellaisen kanssa, ja DRACO oikeasti POTTER?

Blaise sanoi Dracolle hiljaa ja viettelevästi, niin etteivät muut kuulleet. Draco hymyili itsevarmaa ja valloittavaa hymyään. Ja kuuli samassa tutut askeleet ja tutun äänen korvissaan ja virnisti pienesti, ennen kuin sanoi Blaiselle

- Itseasiassa se mun asia liittyy juuri siihen. Sä muistat, kun kerroin sulle et Potter just petti mua ja tiedät sen, kuinka mä laitoin sen pojan kärsimään. Niin tää juttu ei todellakaan ole vielä ohi. Tai siis mä tarkotan, et mun ja Potterin juttu taitaa olla ohi. Ni siis, lähtisitsä mun kanssa treffeille?

Draco kuuli kuinka, joku tiputti juuri kirjat kädestään lattialle ja hän hymyili mielessään tietävän sen olevan juuri Harry. Kaikki meni juuri niin kuin hän oli suunnitellut.

- Tref- MITÄ? Siis Ootsä tosissas, sä voisit saada kenet vaan ja pyydät mua?

Blaise kysyi ihmeissään, Draco hymyili ja mietti, että miten poika joskus osasikin olla niin kaunis. Ja nyt kun hän ei olisi enää yhdessä Harryn kanssa, niin hän voisi yrittää Blaisea, tai siis no seurustelihan hän yhä Harryn kanssa, mutta tarkoitan sitä niin, että Harry ei tiennyt mitään siitä, että tämä kaikki oli vain osa Dracon juonta kostaa Harrylle verisesti tuo viikonloppu, jolloin smaragdisilmä petti häntä Seamus VITUN Finniganin kanssa.

- Siis tottakai mä olen. Mä haluisin, että me istuttais tuolla vierekkäin ja mä tiedän, että me tehdään tänään paritöitä, et jos sä olisit myös mun pari?

Draco hymyili Blaiselle hymyä, joka vei Harrylta aina jalat alta.

- ANTEEKSI NYT VAIN RAKASTAVAISET? SAANEN KESKEYTTÄÄ TEIDÄN LEMMENHETKENNE! MUTTA NYT, DRACO VITUN MALFOY PUHUTAAN!

Harry sanoi painottaen kaikkia sanojaan ja vetäen Dracon kravatista poikaa lähemmäs itseään.

- Mitä tää on?

Harry kysyi myrkyllisesti poikaystävältään.

- Mikä?

Draco kysyi ihmeissään Harrylta naama peruslukemilla.

- NO TÄMÄ! Sä flirttailet Blaiselle?

Harry vastasi pojalle vihaisesti, jonka jälkeen Blaise puuttui puheeseen.

- Draco just kertoi mulle, että SÄ jätit Dracon.

Draco katsoi Blaisea hetken kummastuneena, mutta tajusi, että poika tukisi häntä tässä jutussa. Ja käänsi kasvonsa poikaystävälleen ja virnisti.

- Niin sehän ei muuta totuutta Harryseni.

Draco näki Harryn silmien välkähtävän vaarallisesti, luoja, kuinka hän rakasti poikaystävänsä silmiä, varsinkin silloin kun tämä oli vihainen. Hänen pitäisi kuitenkin pitää itsensä koossa, muuten tämä koko homma menisi piloille.

- MÄ EN OLE JÄTTÄNYT SUA!

Harry sanoi sihahtaen niin myrkyllisesti kuin olla ja voi, mutta kuitenkin tarpeeksi hiljaa, etteivät muut luihuisen oppilaat kuulleet sitä, Blaisea lukuunottamatta.

- No taidat sä kuitenkin olla, kun kerran vehtaat kuraveristen ja muiden puoliveristen kanssa ja jätät Dracon kuin nallin kalliolle.

Blaise jatkoi omaan pistävään sävyynsä. Draco kiitti jotakin ylempää voimaa tuollaisesta ystävästä kuin Blaise.

- Mä.. siis.. en mä..

Kerrankin Potter meni sanattomaksi, hetken Draco jopa sääli poikaa ja meinasi antaa periksi, mutta samassa hän tajusi sen, että jos hän nyt luovuttaisi niin hän ei saisi ikinä kostettua sitä, kuinka Harry nöyryytti häntä.

- Nii, siis mä oon vapaa tekemään mitä mä haluan ja kenen kanssa mä haluan.

Draco sanoi Harrylle jäätävällä äänellä silmät vaarallisesti vilkkuen.
Harry yritti sanoa jotain takaisin, mutta hänen puheensa keskeytyi, kun muut rohkelikon oppilaat Severus Kalkaros vanavedessään saapuivat luokan eteen ja he kävelivät luokkaan.
Harry yritti suunnata Dracon viereen, mutta Blaise valtasi Harryn paikan ja Harryn silmät välähtivät vaarallisesti Blaiselle.

- Anteeksi nyt vain Zabbini, mutta tää on MUN paikka!

Blaise oli jo kääntymässä, kun Draco tarttui poikaa kädestä.

- Sä, istut siinä, Potter voi mennä vaikka paneen Seamusia, jos sitä huvittaa.

Blaise naurahti Dracon kommentille ja Harry katsoi poikaystäväänsä hölmistyneenä.

- Draco, MITÄ TÄÄ ON? Mä pyysin  jo anteeks!

Draco jätti Harryn huomioimatta ja veti Blaisen istumaan viereensä. Ja hymyili Harrylle valloittavaa hymyä.

- Kato kun mua ei kiinnosta! Ihan oikeasti. Me ollaan Done, Over, miten sen sanois, tää on ohi.

Draco sanoi Harrylle hyvin napakasti.

- Siis mikä sun on? Mä luulin, että me sovittiin tää jo? Mulla ei oo mitään aikomusta pettää sua. Mä haluan SUT, tajuatko Malfoy SUT!

Harry vastasi pojalle niin, että vain Draco kuuli sen.
Kalkaros käveli luokan eteen tavalliseen tyyliinsä. Ja katsoi Potteria ja Malfoyta.

- Potter omalle paikallesi! Mä en halua korjata luokkaa sun ja Malfoyn riidan jäljiltä, kip kap omalle paikalle, NYT!

Harry kääntyi, mulkaisi Kalkarosta vihaisesti ja kipitti ainoalle vapaalle paikalle Seamusin viereen.

- Tunnin aiheena on tällä kertaa valotaikuuden käyttö pimeitä voimia vastaan. Etsitte kirjoista eri valotaikuuksia ja miten ne sopivat pimeyden voimia vastaan. Tämä tehdään parityönä ja oletan että parina teillä on vieressänne istuva oppilas. Tehtävänänne on kirjoittaa essee, joka on pituudeltaan vähintään viisi jalkaa. Saatte tehdä työn täällä tai, jossakin muualla. Jos ette saa tehtyä tehtäväänne tänä päivänä jatkatte tehtävän tekemistä illalla tai yöllä. Pääasia on, että tuo paritehtävä on palautettu huomisaamun tunnille. Ja Potter voi laskea kätensä, sillä parinvaihtoja EI hyväksytä.

Harry mumisi liudan kirosanoja ja katsoi yhä murhaavammin Kalkarosta. Joskus Harry ihmetteli mikä Severuksella todella oli häntä vastaan, oliko se muka täysin hänen isänsä syytä. Miksi hän ei voinut periä äidiltään liemien taitoa, miksi sen osan piti periytyä isältä? Vaikka nyt oli kyseessä pimeyden voimilta suojautuminen, jossa Harry oli ihan hyvä, niin Kalkaros kaivoi kaikki Harryn vaikeudet liemistä opettaessaan hänelle mitä tahansa. Harry alkoi kerätä kamppeitaan, hän voisi hyvin tehdä tehtävän yksikseen, mutta Seamus ei aikonut jättää häntä rauhaan. Harry näki, kuinka Draco ja Blaise tekivät myös lähtöä luokasta ja Harry päätti seurata poikaystäväänsä ja hän sanoi Seamusille.

- Hei, nyt annat olla. Etsit yleisesti tietoa valotaikuudesta, kyllä mä teen oman osuuteni, varmasti. Mun on nyt PAKKO mennä!

Harry lähti juosten Dracon ja Blaisen perään. Harryn suureksi onneksi Draco ja Blaise eivät suunnanneet kohti luihuisten oleskeluhuonetta, vaan kirjastoa. Harry näki, kuinka Draco kietoi kätensä Blaisen käteen ja flirttaili tälle ja Blaise nauroi vastaukseksi. Harry sylkäisi maahan ja näytti yhä myrtyneemmältä.
 
Draco ja Blaise kävelivät kirjastolle Harry vanavedessään ja kirjastolla pojat lähtivät eri suuntiin Draco suuntasi kirjaston alueelle, joka oli yleensä kielletty oppilailta, mutta tätä tuntia varten heillä oli lupa käydä alueella, jos heitä kiinnosti. Harry lähti Dracon perään. Juuri kun Draco oli löytänyt kirjan ja meinasi tarttua siihen Harry ennätti väliin ja nappasi kirjan poikaystävänsä kädestä.

- Hae oma kirjas!

Draco ärähti vihaisena Harrylle.

- Draco, NYT puhutaan!

Harry ärähti takaisin ja laittoi kirjan paikalleen ja työnsi pojan istumaan tuoliin ja istui hajareisin pojan päälle.

Draco tuijotti Harrya vihaisena, eikä antanut Harryn sanoa enempää.

- Anteeks nyt vain laiskuri, mutta mulla olisi kouluhommia Blaisen kanssa!

Draco näki kuinka Harryn silmät välähtivät jälleen vaarallisesti ja sanoi hänelle yhtä vaarallisella äänellä.

- Sä teet sen tehtävän yksin TAI mun kanssa, ja tästä mä en keskustele enempää. Blaise tekee ton tehtävän mielummin Seamusin kanssa, kuin sun!

Draco siirsi hiuksia pois silmiltään ja sai Harryn nielaisemaan, Draco hymyili omalle viehätysvoimalleen.

- Severus sanoi, että mä teen tän Blaisen kanssa ja sä Seamusin, joten jos sallit, mä teen tän tehtävän Blaisen kanssa ja painu sä etsimään tietoa Seamusin kanssa.

Draco yritti nousta tuolista, mutta ei päässyt.

- Hei, mä en antanut sulle lupaa lähteä yhtään minnekään! Sä teet sen YKSIN TAI MUN KANSSA! Mä hoidan Kalkaroksen ja Seamusin ja Blaisen!

Draco kohautti olkiaan, mutta ei aikonut antaa periksi.

- Harry, tiedätkö, et mua on kasvatettu hyvin eri tavalla, kuin muita lapsia, mä osaan tarpeen tullen käyttää pimeitä voimia itseni suojelemiseksi, eli ellet sä nouse pian siitä tuolista, sä itket ja nouset!

Harry hymyili Dracolle itsevarmasti.

- Draco, ellet sä tiedä, mä osaan suojautua pimeyden voimia vastaan, mä selvisin Voldemortin hyökkäyksestä vuoden vanhana ja sain tän.

Harry sanoi ja koski sormella salama-arpeaan. Draco tuijotti poikaa murhaavasti, miksi Harry aina veti pidemmän korren, miksi Harrylla oli aina etulyönti asema, miksi hän ei voinut näpäyttää koskaan poikaystäväänsä tarpeeksi, parasta oli vain jatkaa peliä entiseen malliin.

- Mua ei kuule kiinnosta, sillä mun pitäis hoitaa tää tehtävä BLAISEN kanssa!

Harry naurahti

- Miks mä edes riitelen sun kanssas tästä? Sä et tee sitä, tai mä en vastaa seurauksista!

Draco kohotti silmäkulmiaan Harry todella suuttui hänelle tämän takia, luoja kuinka Draco tunsi olonsa rakastuneeksi, Harryn mustasukkaisuus lämmitti hänen sydäntään valtavasti. Silti Dracon suunnitelma ei ollut vielä valmis, Harry saisi todella maistaa omaa lääkettään. Ja häntä itseään kiinnosti todella pieni suudelma Blaisen kanssa, sen jälkeen he olisivat tasoissa, mutta jos hän suutelisi vain suutelisi Blaisea Harry tajuaisi Dracon haluavan vain kostaa, kaikki piti naamioida niin, että Harry todella luuli hänen haluavan erota pojasta Blaisen takia.

- Ja mitä sä aattelit tehdä? Anteeksiantamattomia kirouksia kenties? Mä olen kuule kärsinyt niiden kahden ensimmäisen takia koko elämäni.

Draco sanoi painottaen sanojaan ja näki, kuinka Harryn katsoi häntä kummastuneena ja samantien Draco naurahti, kuinka ruusuista elämää Harry tosiaan kuvitteli hänen eläneen. Äiti ja isä ja rakastava perhe? Harry ei todellakaan tiennyt millaista oli elää kuolonsyöjä perheessä.

- Mä, mä en.. mä en tiennyt. Ihan oikeasti Draco, mä en tiennyt.

Draco naurahti epätoivoisen poikaystävänsä äänelle, tätä pientä välikohtausta lukuunottamatta hänen juonensa oli onnistunut täydellisesti. Hän oli jo todella lähellä valmista. Tämän jälkeen Harry ei ikinä vilkaisisikaan muihin poikiin. IKINÄ!

- Eli mitä sä ajattelit tehdä?

Draco kysyi Harrylta normaalilla äänensävyllä.

- Siis minkä suhteen?

Draco katsoi Harrya ja pyöräytti silmiään.

- Siis koko jutun?

Harry katsoi Dracoa kulmat kurtussa ja vastasi

- Pidän huolen omaisuudestani. Ja siitä että Blaise Zabbini ei koske pitkällä tikullakaan suhun!

Draco nielaisi hymynpoikasen, joka meinasi karata hänen huuliltaan.

- No, Blaise joka tapauksessa koskee, sille asialle sä et voi yhtään mitään.

Draco vastasi Harrylle piikikkäästi. Harry sulki silmänsä ja veti syvään henkeä. Draco tajusi olevansa nyt heikoilla jäillä ja tajusi, että kohta jää pettäisi hänen altaan, mutta silti Draco ei aikonut luovuttaa. Hänet oli kasvatettu niin, ettei hän saisi luovuttaa, ei koskaan. Samassa Harry räväytti silmänsä auki ja tarttui Dracon kravatista kiinni ja veti siitä hellästi.

- Aiotko sä hullu tappaa  mut?

Draco kysyi myrkyllisesti.

- Itseasiassa, kyllä tekis mieli. Mutta mä en voi, sillä mä en halua Azkabaniin sun takias, sä et ole sen arvoinen.

Dracon silmät laajenivat, tämä oli ollut hänelle leikkiä tähän asti, mutta nyt Harry oli ylittänyt rajan. Tätä hän ei antaisi anteeksi pojalle. Ei ainakaan hetkeen.

- Jos en ole sulle minkään arvoinen, ni päästä sitten irti musta ja HÄIVY JUMALAUTA MUN ELÄMÄSTÄ! Olisi pitänyt arvata, että sä olet oikeasti sellainen mitä susta puhutaan. Mä luulin, että sä et olisi, mutta sä olet JUURI sellainen, kuin kaikki mun ystävät ja Kalkaros susta puhui, se sanoi, että SÄ olet ihan kuin isäs. Mä luulin, ettet ole. Sillä, mä en halunnut uskoa susta sitä. Mä tiedän mitä sun vanhemmat teki Severukselle! Sä teet saman mulle, mitä äitis teki Severukselle, sä et vitun idiootti tajua yhtään mitään! Mä VIHAAN sua, tajuatko, MÄ VIHAAN SUA!

Samassa Draco huomasi kyyneleen poskellansa ja pyyhki sitä kiireisesti pois. Samantien Draco kääntyi ja lähti juoksemaan, toisen pojan huutaessa peräänsä.

Harry mietti mielessään pitäisikö hänen lähteä Dracon perään. Draco oli satuttanut häntä verisesti, mutta tosin olihan hän pettänyt Dracoa Seamusin kanssa ja se mitä Harry oli juuri äskön sanonut Dracolle, sanat olivat vain tulleet hänen suustansa, hän ei todellakaan ollut tarkoittanut niitä ja nyt hän katui sanojaan. Millä Draco ikinä antaisi hänelle anteeksi? Harry pudisti päätään ja lähti pojan perään.

- DRACO ODOTA NYT!

Poika huusi toisen perään, poika ei kuunnellut, vaan juoksi lujempaa.

- DRACO, PYSÄHDY!

Draco ei ottanut sanoja kuuleviin korviinsa ja Harry itse nopeensi vauhtiaan, onneksi Harry oli Dracoa nopeampi myös juostessa. Hän sai pojan helposti kiinni ja työnsi tämän lähimpään luutakomeroon hypähtäen itse perään.

- NYT KUUNTELET MUA!

Harry sanoi murjottavalle pojalle napakasti.  Draco yritti vääntäytyä pois luutakomerosta, mutta Harry työnsi pojan alas ja hypähti tämän päälle ja lukitsi pojan kädet omilla käsillänsä.

- Mä en TODELLAKAAN anna Blaisen koskea suhun! Tästä me EI kinastella, sä olet MUN poikaystävä, ETKÄ BLAISEN! Mä EN ole jättänyt sua, ENKÄ jätä. Mä rakastan sua! Mä en tiedä mikä sulla on, mutta mä otan siitä selvää! Mä en ole täydellinen poikaystävä, mä tiedän sen. Mutta mä haluan VAIN sut. Mä teen mitä vain, että sä unohdat Blaisen ja muut pojat, mä en tiedä onko tää kaikki muka sulle pelkkää leikkiä, MULLE EI! Mä olen rakastunut suhun, olen ollut jo ensimmäisestä vuodesta saakka. Mä en aio luovuttaa sun suhteen! Ja mä....

Draco tuijotti Harrya tämän puhuessa ja tajusi samassa, että Harry oli saanut opetuksensa ja rangaistuksensa ja painoi huulet poikaystävänsä huulille.
Harry vastasi tulisesti pojan suudelmaan ja rupesi riisumaan samantien toisen pojan vaateita.
 
3. Oliver Wood


Luihuisten ja rohkeikkojen lukuvuoden viimeinen huispausottelu oli juuri käsillä. Harry ja Draco olivat molemmat valmistautuneet otteluun parhaimpansa mukaan. Draco oli harjoitellut aina, kun se oli mahdollista ja Harry oli harjoitellut hieman harvemmin, mutta hän tunsi olevansa täydessä vireessä luihuisia vastaan. Vaikka hän ja Draco olivat yhdessä, mikään ei muuttanut sitä tosiasiaa, että hänen oli voitettava Draco ja nöyryytettävä koko luihuisjengiä. Harryn harmiksi Dracosta oli kuoriutunut matkan varrella loistava etsijä, ei tietenkään läheskään yhtä hyvä kuin hänestä itsestään, mutta Dracosta oli tullut hänelle todella kova vastustaja. Harry olikin halunnut varmistaa, että tulisi varmasti voittamaan poikaystävänsä tässä kilpailussa ja kuka olisi hänelle parempi valmentaja tähän, kuin hänen entinen huispauskapteeninsa Oliver Wood.

Tosin Harryn oli parasta olla mainitsematta asiasta Dracolle, sillä Draco voisi ymmärtää tämän kaiken väärin. Tai ehkä hän ei vain uskaltanut mainita asiasta poikaystävälleen, sillä Draco tiesi varsin hyvin sen, että Harry oli joskus ollut ihastunut Oliver Woodiin ja hänellä oli ollut jotain säätöä pojan kanssa kolmantena vuotenaan Tylypahkassa, ennen kuin hänen ja Dracon juttu oli alkanut. Toisaalta Harry oli varma, ettei Draconkaan lista täysin puhdas ollut, tai Harry oli joskus nähnyt Dracon juttelemassa epäilyttävään sävyyn Cedric Diggoryn kanssa. Okei Harry myönsi itsekin säätäneensä Cedricin kanssa jotain, kolmivelhoturnajaisten aikaan, mutta siitä hän ei luojan kiitos ollut jäänyt Dracolle kiinni, sitäpaitsi siinä ei ollut mitään vakavaa, tai niin hän oli uskotellut itselleen, kuitenkin hän oli surrut Cedricin kuolemaa paljon kauemmin, kuin se olisi ollut sallittua ja oli torjunut tällöin Dracon rakkaudenosoitukset. Dracolle hän oli vain kertonut jotain ympäripyöreitä valheita Siriuksen lähdöstä ja koulukiireistä. Mutta Cedric oli jo historiaa ja hän oli unohtanut pojan jo muutama vuosi takaperin ja erittäin tärkeää olisi nyt se, että hän keskittäisi kaikki huomionsa tähän huispausotteluun ja Oliver Woodin tiukkaan valmennukseen ja Dracon nöytyyttämiseen. Hän oli saanut varhain tänä aamuna pöllöpostia Oliver Woodilta, jonka pitäisi olla Tylypahkassa viimeistään iltapäivällä. Harryn onneksi hänellä oli tänään vapaapäivä koulusta ja hän oli tehnyt kaikki tehtävänsä ahkerasti (lukuunottamatta liemien tehtäviä, mutta niitä hän ei muulloinkaan juuri viitsinyt tehdä, sitäpaitsi Draco tekisi hänen tehtävänsä liemissä, enemmän, kuin mielellään, tai no ei nyt sentään, mutta Dracolle tuo ei olisi homma eikä mikään), joten hän voisi hyvällä omallatunnolla keskittyä illan otteluun ja Oliver Woodiin, siis Dracon nöyryyttämiseen. Viime ottelussa korpinkynsiä vastaan Harry oli voittanut Cho Changin ja oli mielissään siitä, että hän oli nöyryyttänyt tyttöä ottelussa ja hän oli maksanut Cholle tämän pilkanteon itsensä ja hänen pienestä suudelmasta, mutta Harry ei todellakaan halunnut ajatella tuota suudelmaa, vaikkakin sekin oli parempi kuin humalapäissä Ginnyn kanssa suutelu. Harry pudisti päätään, jos Draco tietäisi kaikista hänen toilailuistaan poika varmasti olisi jo jättänyt hänet. Mutta hän aikoi pitää Dracosta kiinni, vaikka mikä olisi ja hän oli luvannut itselleen, ettei enää koskaan koskisi muihin tyttöihin tai poikiin, kun hänellä oli maailman ihanin poikaystävä. Harry huomasi kellon lähentelevän jo kahtatoista, ja hänen olisi riennettävä Oliver Woodia vastaan, Harryn olisi paras kiertää Draco hyvin kaukaa, onneksi Dracolla oli tänään pitkä koulupäivä, joskus Harry oli hyvin onnellinen siitä, että he olivat eri luokilla, toisaalta olisi taas kiva viettää aikaa useamminkin Dracon kanssa.

Harry otti varmuuden vuoksi näkymättömyys viittansa mukaan suunnatessaan kohti huispauskenttää, koskaan ei voisi tietää, jos Draco intoutuisi lintsaamaan joltakin tunnilta. Harry toivoi lujasti, että Dracolla ei olisi tänään taikuuden historian tuntia, sillä monesti poika oli lintsannut juuri niiltä tunneilta, mutta se ei tosin pahemmin näkynyt pojan numeroissa. Harry tarkisti reitin Kelmien Kartasta ja näki, että Draco istui visusti loitsujen luokassa, samassa Harry otti Tulisalamansa mukaan ja lähti matkaan.

Huispauskentälle päästyään Harry päätti hetken lentää luudallaan ja yhtäkkiä poika kuuli Oliverin äänen. Samantien Harry laskeutui maahan ja kätteli poikaa ja halasi tätä nopeasti. Harry vaihtoi kuulumiset Oliverin kanssa ja pian heidän keskustelunsa siirtyikin jo huispaukseen. Harry kuunteli Oliverin neuvoja ja he harjoittelivat yhdessä huispausta vanhan kapteeninsa kanssa. Harry keskittyi niin täysillä harjoitteluun, ettei huomannut poikaystäväänsä Huispausmaalien edustalla myrkyllinen ilme kasvoillaan. Harry oli lentänyt pojan luo ja pussannut tätä kiitokseksi ja vastaukseksi Oliver oli kertonut hyvän vitsin ja Harry nauroi samalla hetkellä antaumuksella jollekin Oliverin kertomalle jutulle luihuisista, tosin Harry tajusi sen olleen virhe vasta liian myöhään. Sillä kun hän avasi silmänsä hän tuijotti maailman kauniimpiin silmiin, jotka leiskuivat pyhää vihaa. Harry nielaisi ja sanoi heikolla äänellä.

- Moi Draco!

Oliver Wood katsahti Draco Malfoyta vihaisesti ja Draco mulkaisi poikaa murhaavasti takaisin.

- Moi Malfoy, mikäs sut tänne lennätti?

Oliver Wood kysyi pojalta normaaliin äänensävyyn. Draco käänsi katseensa Harryyn ja sanoi poikaystävälleen

- Mitä tää on?

Harry hymyili pojalle takaisin ja vastasi

- Mä harjoittelen Huispausta, sitäpaitsi sun pitäisi olla tunnilla!

Draco tuijotti Harrya intensiivisesti ja vastasi pojalle napakasti takaisin.

- Sä harjoittelet huispausta, OLIVER WOODIN KANSSA?

Oliver katsahti poikaa ja kysyi

- Mikä tässä on ongelma?

Draco vilkaisi murhaavasti toista poikaa

- SÄ OLET ONGELMA!

Harry katsahti poikaystäväänsä ja nielaisi

- Hei, Draco, ihan oikeesti, mitään ei tapahtunut!

yhtäkkiä Harry tajusi menneensä liian pitkälle, ja hän oli valehdellut Dracolle myös Oliver Woodin ja hänen pienestä välikohtauksesta, vaikka poika mitä luultavimmin oli nähnyt kaiken omilla silmillään.

- Mitään ei tapahtunut?

Draco kysyi pelottavan neutraalilla äänensävyllä ja jatkoi

- Okei, sovitaan niin, sovitaan myös se, että sun ja mun välillä ei tapahdu tästä edes yhtään mitään.

Tämän sanottuaan poika lensi alas ja lähti painelemaan kohti koulurakennusta kirosanojen saattelemana.

Harry tunsi paniikin hiipivän sisäänsä, ja katsoi poikaystävänsä kulkua ja jokaikinen kirosana, joka Dracon suusta kuului satutti hänen omaa sydäntään. Hänen poikaystävänsä oli rikki hänen oman idioottimaisuutensa takia.

- Hei jatketaan myöhemmin uusiks? Okei?

Harry sanoi kääntäessään katseensa Oliver Woodiin ja poika nyökkäsi, iski Harrylle silmää ja vastasi

- Ja jatketaan siitä mihin jäätiin.

Harry tunsi värähtävänsä kauhusta, ei, hän ei todellakaan aikoisi jatkaa tästä Oliverin kanssa, hän oli jo tarpeeksi pahassa liemessä muutenkin. Hänen oli selvitettävä kaikki Dracon kanssa. Harry juoksi pojan perään ja pysähtyi kuin seinään nähdessään Dracon flirttailemassa Terry Bootin kanssa. Samassa Harryn sisällä ja silmissä leimahti tuli täysiin liekkeihin. Ja hän rynnisti poikaystävänsä luo ja otti tätä kaavun helmoista kiinni ja tämäytti nyrkkinsä pojan suupieleen ja poika löi päänsä päin seinää.

- NYT MALFOY, ME JUTELLAAN!

Harry huusi toiselle vihaisesti, Draco mulkaisi toista ja hieroi päätänsä

- Painu ny vittuun!

Draco vastasi toiselle samalla mitalla.

- Kuule kun ei tee mieli, ei sitten yhtään!

Harry vastasi pojalle haastaen riitaa.
Draco sylkäisi suustaan verta ja vastasi Harrylle

- Olin just juttelemassa, mun poikaystäväni kanssa, ja sä tuut hakkaamaan mut syyttä?

- POIKAYSTÄVÄN?

Harry kysyi myrkyllisesti Dracolta, miksi pojan piti ärsyttää häntä tahallaan?

- Nii, että painu vaan omas tykö siitä, kun kerran teillä niin loistavasti käy yhteistyö ja pussaileminen.

Draco sanoi Harrylle takaisin, Harry tuijotti Dracoa intensiivisesti ja vastasi napakasti

- MÄ, OLEN, MUN, POIKAYSTÄVÄN, LUONA, NYT!

Harry sanoi painottaen erityisesti sanoja mun ja nyt. Draco katsoi toista epäluuloisena, jolloin luihuinen naurahti.

- Siis sä petät mua jo TIES KUINKA MONENNEN kerran, ja SÄ olet mustasukkainen, kun MÄ uskallan jutella toisille pojille, POTTER, KATO PEILIIN! Sitäpaitsi mä EN ole sun poikaystävä, EN enää! Tää meidän juttu on ohi, mä en jaksa sua, sä olet niin vainoharhainen, että mä en enää jaksa!

Harry tuijotti poikaystäväänsä hämmentyneenä ja surullisena ja Harry mietti mitä hänen pitäisi oikeasti sanoa Dracolle, yhtäkkiä Harry ei tiennyt mitä hänen olisi pitänyt poikaystävälleen sanoa ja päätti olla hiljaa.

- Potter, veikö kissa kielen? Kun et mitään sano takaisin, vai ootko kerrankin samaa mieltä mun kanssa ja...

Harry katsoi Dracoa, pudisti päätään ja vastasi tälle

- Mitä mä voin sulle enää sanoa? Mä tiedän, että mä olen paska poikaystävä, mutta mä ihan tosissani rakastan sua. Mä oon tehnyt liikaa virheitä ja paljon sellaista mitä mun ei olisi pitänyt tehdä ja mä tiedän myös sen, että jos sä olisit tehnyt mulle saman, niin mä olisin jo jättänyt sut. Mut Draco.....

- MALFOY, SULLE!

Toinen vastasi toiselle myrkyllisesti, Harry heilautti päätään ja siristi hieman silmiään.

- Draco, mä rakastan sua ja mä en voi elää ilman sua.

Draco tuhahti pojalle ja sulki silmänsä ja näytti laskevan kymmeneen ja puhalsi ilman ulos.

- Sitä sun olis kannattanut miettiä, HIEMAN, aikaisemmin. Ei oo enää meitä, on vaan sä ja mä.

Samassa Harry tunsi jotakin märkää poskellaan ja pyyhi vimmatusti kyyneltä pois poskeltaan ja vastasi ääni särkyen.

- Sä et voi jättää mua!

Draco painoi pään käsiinsä ja nielaisi.

- Harry, pliis, älä tee tästä vaikeampaa kuin tää on, ihan oikeasti, MÄ EN JAKSA!
- Sulla on jotain juttua Terry Bootin tai Blaisen kanssa?

Harry aloitti murtuneella äänellä

- Juu, niin varmasti, kukahan tässä suhteessa on pettänyt? Harry HERÄÄ JO! Älä oikeasti nyt viiti, tää oli kivaa, mut ei ole enää.

Draco vastasi toiselle ensin napakasti, mutta loppua kohden vaihtoi puhetyylinsä surullisempaan suuntaan. Harry tuijotti Dracoa ja pyyhki sormillaan kyyneliä silmistään.

- Draco, sano mulle yks asia, sit mä jätän sut rauhaan, mut sano se rehellisesti, sitten mä jätän sut rauhaan, lupaan sen! Okei?

Draco nyökkäsi Harrylle

- Rakastatko sä mua? Muista, että sun pitää puhua mulle totta!

Draco katsoi Harrya ja sulki silmänsä.

- Joo, rakastan, siksi mä haluan erota. Mä en oikeasti pysty tähän enää! Mä en halua enää satuttaa itseäni, en sun takia.

Harry näki poikaystävänsä poskella kyyneleen ja pyyhkäisi sen hellästi pois.

- Anna anteeks, mä annan sun mennä, jos sä vaan haluat.

Harry sanoi toiselle surullisella äänellä.

- Harry?

Harry katsoi Dracoa

- Niin?

Draco puraisi huultaan ja nielaisi

- Tiedätkö, mikä tässä on kaikista pahinta?

Harry katsoi Dracoa kysyvänä.

- Se, että mäkään en voi elää ilman sua, MUTTA, tää on sun VIIMEINEN tilaisuutes.  Jos sä tyrit tän, ni sit me ollaan lopullisesti historiaa, eikä mitään vastaväitteitä!

Harryn suu loksahti auki

 - Ootsä tosissas? Oikeasti? Annatko sä mulle vielä mahdollisuuden?

Draco katsoi pojan smaragdin vihreisiin silmiin.

- Olen, mä en voi elää ilman sua, mutta muista, tää on viimeinen tilaisuus, ja mä toivon, että sä et tyri sitä, sillä sillon sä rikot mut lopullisesti!

Harry nyökkäsi pojalle ja hymyili ja veti poikaystäväänsä hellästi kravatista ja painoi huulensa intohimoisesti toisen pojan huulille, joka vastasi toiselle samalla mitalla.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2016 12:59:21 kirjoittanut Pipe »
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid