Kirjoittaja Aihe: Ihania seurauksia | S | ihastumishömppä | Eeli/Tino  (Luettu 6625 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Nimi: Ihania seurauksia
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: ihastumishömppä
Paritus: Eeli/Tino
Varoitukset: Liikaa paljon sydämiä

A/N: Täytyi, täytyi saada jotakin söpöä hetinyt.


Ihania seurauksia

Eeli on mun poikaystävä. Ihan oikeasti.

Se tuntui tosi oudolta ajatukselta. Oudolta, mutta ihanalta. Käännyin vatsalleni ja tukahdutin äännähdykseni tyynyyn. Hymyilytti.

Mietin tämänpäiväistä, sitä, miten me oltiin suudeltu siellä puistonpenkillä. Me oltiin kumpikin oltu ihan ylikierroksilla ja niin häkeltyneitä meidän hyvästä onnesta, siitä, että meillä oli oikeasti mahis – ja aika vitun hyvä sellainen – toisiimme. Kuinka moni muka saattoi ihastua parhaaseen kaveriinsa näin ihanin seurauksin?

”Rauhoitu, Tino”, mutisin. Mun ääni oli vaimea tyynyä vasten. ”Nyt nukut.”

Mut en vaan nukkunut. Muistelin vaan lisää, kävin läpi uudelleen jokaisen hetken ja ajattelin Eeliä suklaatuuttinsa kanssa. Sen harmaat silmät olivat loistaneet, mutta katse oli ollut edelleen hämillinen kuin se ei olisi voinut uskoa kaiken sen tapahtuneen. Mulla oli ollut ja oli vieläkin tismalleen samanlainen olo. Me oltiin vaan hymyilty typerästi, ja mun sydän oli hakannut aivan vitun lujaa. Pelkkä muisto sai sen taas riehaantumaan.

Ärisin tyynyyni ja yritin rauhoittua, mutta ihan turhaan. Olin aivan helvetin kusessa Eeliin, ja mä tiesin, ettei siihen ollut parannuskeinoa. Käyttäydyin ja tulisin taatusti käyttäytymään vielä hullummin ja nolommin. Olin ihastuneena jo muutenkin niin toivoton, ja nyt kun kohteena oli mun paras kaveri? Joo, siitä tulisi aivan helvetinmoinen katastrofi. Siis tunteiden ja itsekunnioituksen tasolla.

Luovuttaen otin kännykkäni ja selailin meidän vanhoja viestejä. Niissä ei ollut oikein mitään ihmeellistä, mutta mulle tuli silti höttöinen olo, kun luin Eelin viestejä ja saatoin kuulla sanat sen äänellä.

Mun sydän hypähti, kun näin sen äkkiä olevan paikalla ja kirjoittavan viestiä.

Etkö saa unta?


Et taida itsekään saada, kirjoitin vastaukseksi.

Mietin tässä, että mahtaako meillä olla sama syy, Eeli kirjoitti.

Ehkä onkin. Murehdin tässä just nälänhätää, sotia ja maailman sorrettuja yksilöitä, mun oli pakko sanoa.

Joo, noiden takia mäkin pyöriskelen joka yö unettomana, Eeli vastasi, mutta en tänä yönä.

En uskaltanut kirjoittaa mitään, koska pelkäsin sanovani jotain kertakaikkisen typerää. En oikein handlannut tätä juttua. Eeli oli mulle tuttu, mutta samalla niin vieras. Tunsin olevani jotenkin hukassa, vaikka mitä mä Eeliä pelkäsin?

Mietin vaan, Eeli sanoi ja kirjoitti pitkän aikaa, mutta se ei jatkanut.

Mitä sä mietit?
kysyin, koska täytyihän mun saada tietää. Ja oli aika hellyttävää ajatella, että ehkä Eelikin epäröi ja funtsi, mitä se voi tai ei voi sanoa.

Sua, Eeli sanoi suoraan, miten ihana ja mahtava sä olet ja miten paljon tykkään susta.

Tyyny, missä oli mun tyyny? Kiskaisin sen kasvoilleni, jotta se vaimentaisi mun ulinan ja vikinän.

Kun olin saanut koottua itseni, kirjoitin takaisin:

Mietin susta ihan samaa. Musta pikkuisen tuntuu, että sekoan.

Se oli vähättelyä. Mä todellakin olin sekoamassa ja lujaa.

Mä oon ollu jo pitkän aikaa ihan vitun sekaisin :D et tervetuloa vaan kerhoon, Eeli sanoi. En keksinyt mitään vastattavaa. Olin vaan niin hämilläni tästä meidän jutusta.

Ootko sä ookoo?
Eeli huolehti. Tai siis, eihän susta tunnu pahalta?

Ei tietenkään tunnu, vastasin sille, oon vaan hämilläni, mutta vaan siksi, koska en osaa vielä käsitellä sitä, miten paljon tykkään susta ja haluan olla sun kanssa.

Siihen menee aikaa, älä huolehdi, Eeli rauhoitteli mua.

Tää on niin outoa. Me ollaan oltu kavereita monta vuotta ja sitten käykin näin. Uskomatonta. Mieletöntä. Mutta en muuttaisi kyllä mitään <3

Sydän, sydän?! Mun poskia kuumotti. Nyt täytyi lopettaa. Eeli varmaan tyrski siellä peittoonsa, kun oli saanut mut oikein hempeilemään.

Sama <3 <3 <3 ja hei, aattele sitä hyvää puolta, ettei meidän tarvitse käydä kiusallisilla treffeillä, kun me tunnetaan toisemme jo sen verta hyvin :’D

Ai sä et vie mua ees treffeille? On siinäkin poikaystävä.

Mm, sä et ees tiedä, miten ihanalta toi tuntuu, kun kutsut mua sun poikaystäväksi <3 vaikka se olikin pelkkä vitsi, Eeli kirjoitti ja yritti kai aiheuttaa mulle sydänkohtauksen.

Ei se ollut vitsi <3

Kiva ^^ <3

Yritä nukkua.

Yritä säkin, nähdäänhän me sit huomenna?

Totta kai. Enhän mä muuten edes kestäisi.


Aww, Tino <3

Lopeta <3

Lopetan. Hyvää yötä <3

Öitä <3 <3

Okei, kai nämä sydämet sitten olivat tulleet jäädäkseen. Pistinkö pahakseni? No en todellakaan.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2018 14:11:53 kirjoittanut Sokerisiipi »

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Huomenta vain. Ihanan tukahduttava hellyys tuli tarinasta läpi, olisin itsekin tarvinnut lukiessa sitä tyynyä.

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Oi eikä näitä sinun poikiasi! Ihan kyyneleet meinaa tulla silmäkulmiin kun heidän tarinaansa lukee. Todella kiitän miten paljon olet heistä kirjoitellut! He ovat kyllä niin mahtavia! En tiedä yksinkertaisesti mitä muuta kirjoittaa, koska olen niin täynnä tämän pariskunnan ihanaa hömppää.
-Fírinne kiittää :)
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
takkuinen: Tukahduttava hellyys ei äkkiseltään ajateltuna vaikuta ihan positiiviselta jutulta, mutta ymmärsin kyllä merkityksen sen takaa :D ja onhan se osuva määritelmä. Tässä fluffy oikein hyökyy päälle. Kiva, että pidit ja kiitos kommentista!

Fírinne: Aww, voi että, ihanaa! ^^ Todella paljon, ihan liikaa ja aina vaan. Kiitos hurjasti kommentista ja mahtavaa, että pojista jaksaa edelleen lukea! :3

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Ai, että oli suloista tekstiä! :3

Tykkäsin tosi paljon tosta, että henkilöt oli tosiaan tunteneet toisensa jo pitkään ja olleet kavereita - itse en ole törmänny samanlaiseen asetelmaan kovin montaa kertaa, joten se oli positiivinen yllätys. :) Yleensä noissa kaveriin ihastumistapauksissa vielä tuppaa menemään niin että se ihastuminen onkin yksipuolista, joten iso plussa siitä, että tässä se ei menny niin. Kiva välillä lukea tämmöstä positiivista versioo kaveri-ihastuksesta. :D

On varmasti ymmärrettävää, että kaksikko on hämmentynyt tilanteesta, se on kuitenkin molemmille uusi eikä kumpikaan ilmeisesti osannut odottaa, että siinä kävisi niin hyvin, että tunteet on molemmin puolisia. Mut tuo pieni hämmentyneisyys ja epävarmuus oli jotenkin niin söpöä. :3

Tämä oli todella suloinen pätkä - sulin aivan totaalisesti ja sille tyynylle olisi ollut käyttöä/tarvetta. Tyyny auttaa tunteiden käsittelyssä ja se on varmaan monen ihastuneen käyttämä keino. :D Tää nyt tuskin jäi epäselväksi, mutta tykkäsin aivan älyttömästi. <3 Tää oli oikee hyvän mielen teksti, sai hymyilemään oikeen kunnolla. :D

Kiitos tästä ihanasta söpöilyhömpästä. <3
« Viimeksi muokattu: 03.06.2016 15:10:31 kirjoittanut Felia »
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Felia: Jeei, tämä on kyllä niin höttösöpöilyä. Itsellekin tulee tästä aina hyvä mieli ^^ Joo, toisiinsa rakastuvat parhaat kaverit on minun heikkous #1 :D Kiva, että pidit asetelmasta. Ihastuminen on aina hämmentävää, mutta näiden tapauksessa tuplasti normaalia sekavampaa ja epävarmuutta on puolin ja toisin. Ihanaa, että hymyilytti! Kiitos hurjasti kommentista! :3

Pura

  • demjin
  • ***
  • Viestejä: 1 179
  • brick by brick
Iik, hukun sydämiin :'D ♡ Sekä niihin mitä tekstissä on, että niihin mitä pursuu aivoistani just nyt. Samaistun Tinoon ja itekkin tarvin tyynyn mihin vikistä. Nää toopet on ihan liian suloisia ♡♡♡♡♡♡
Tässä tulee hirveen hyvin esille suhteen alkuhuuma ja miten ei meinaa uskoa todeksi että tosiaan ollaan yhdessä ja tunteet on molemminpuolisia ^^ Siitä syntyviä sydämientäytteisiä keskusteluja on äärettömän mukavaa lukea iltapalaksi, kiitos ♡♡
look at the birds. even flying
is born
out of nothing
                            -- li-young lee

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Pura-chan: Naww, äläs nyt sentään huku! :D Tyyny on elintärkeä omistaa, koskaan ei tiedä, milloin sitä pitää rutistaa tai vaimentaa typerät hihkumiset ja onnenpurkaukset. Aww, juuri tuota tässä tavoittelin! Kiva, että tuli hyvin esille ja kiitos hurjasti kommentista!

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Lainaus
Tyyny, missä oli mun tyyny? Kiskaisin sen kasvoilleni, jotta se vaimentaisi mun ulinan ja vikinän.
Isfetkin tarvitsee tyynyn samaan tarkoitukseen, koska ei kestä näitä poikia. Se myös peittää tämän lähes mielipuolisen ihanan virneen. Voi eih, en ehkä kestä <3 <3 <3 :D

Tämä oli ihanan suloista fluffyhöttöä! Nämä poitsut ovat niin söppänöitä yhdessä! Ujo viestittely, ja se miten ne tykkäävät toisistaan pakahduksiin asti välittyy hienosti tännekin puolelle ruutua. Nyt täytyy mennä lukemaan lisää, tarvitsen Eeli/Tinoa!!<3 ;)

ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Isfet: Hihi, tyyny näyttää olleen tarpeen yhdelle jos toisellekin ^^ Fluffyhöttä tämä tosiaan on, hyvä, että juurikin suloista ja hyvän mielen söpöilyä eikä ällömakeilua. Eeli/Tinoa riittää luettavaksi, hyvää matkaa näiden kahden kanssa :D Ihanaa, että pidit ja kiitos hirmusti kommentista!

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Vs: Ihania seurauksia, S | slash, ihastumishömppä | Eeli/Tino
« Vastaus #10 : 21.03.2017 22:15:46 »
Oijoi, olipas kivaa iltalukemista, kun höttöä kaipasin. Kun itsekin ihastumisensa parissa tappelee, toivoisi tämän kaltaista lopputulosta. Niinpä oli tosi ihanaa, kuinka kaksikko yrittää itsekin availla ihan uudenlaisia solmuja välisessään ihmissuhteessa ja uskaltaa puhua sentään asiasta edes toisilleen. Kaverikettuilu on kans kivaa, ihanat noi vivahteet viesteissä siihen liittyen. Tack för det här, onneksi törmäilin tähän stalkkerisivulla ~

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Ihania seurauksia, S | slash, ihastumishömppä | Eeli/Tino
« Vastaus #11 : 22.03.2017 11:11:01 »
Bluji: Hihii, kiva, että tämä vastasi höttötarpeisiin. Kyllä, olisihan tämä varsin ideaali lopputulos itse kullekin. Kiitos kommentista!!

argentum

  • Vieras
Vs: Ihania seurauksia, S | slash, ihastumishömppä | Eeli/Tino
« Vastaus #12 : 05.10.2017 09:53:27 »
Liikaa sydämiä mun makuun. <3 <3 <3
Ei ollut ihan mun makuun, mutta en valita, koska hahmot on hyvät.

(Mikä kommentti tämäkin on? :) )

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Ihania seurauksia, S | slash, ihastumishömppä | Eeli/Tino
« Vastaus #13 : 05.10.2017 12:53:31 »
argentum: Kiva kuulla, että pidät hahmoista ^^ En nyt ihan saanut kiinni, pidätkö tällaisista fluffysta vai et :'D mutta kiitos hirmuisesti kommentista! ♥︎

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Ihania seurauksia, S | slash, ihastumishömppä | Eeli/Tino
« Vastaus #14 : 13.10.2017 09:45:07 »
Iiiih! Alan kohta vinkumaan, sillä tämä oli ehdottoman söpöhöpö. Olen lukenut nyt jo enemmänkin näistä kahdesta ja jäinkin miettimään miten kaikki on mahtanut alkaa ja tässä se oli. Välillä unohdan kumpi sitä pipoa pitikään päässä myös kesäisin vai pitivätkö molemmat, mutta tässä nyt ei puhuttu pipoista. Ah, kiitos.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Ihania seurauksia, S | slash, ihastumishömppä | Eeli/Tino
« Vastaus #15 : 11.11.2017 15:38:11 »
Fairy tale: Tämä on kyllä niin söpöhöpö ettei tosikaan :D Eeli on se, joka pitää (nuoruudessaan) pipoa :3 Ihana, että pidit. Kiitos huisisti kommentista!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Ihania seurauksia | S | ihastumishömppä | Eeli/Tino
« Vastaus #16 : 10.10.2022 17:59:54 »
Ihastumishömppää on niin kiva lukea, ja voi että miten ihana tää teksti olikaan 😍 Tästä oikein huokui se semmoinen ihastumisen huuma ja miten onkaan ihan pähkinöinä siitä että se toinen osapuoli on ihan yhtä ihastunut ja hullaantunut kuin itsekin on. Niin paljon sydämiä ja hattarahöttöä, mutta ei kyllä yhtään liikaa. Aaaa miten paljon tykkään ♥ Minä kans ihan heikkona friends to lovers -tropeen, ja se kyllä kruunasi tämän koko tekstin mulle. Ihana ajatus, että voi tälleen vielä hullaantua ja hurmaantua itselleen tutusta ihmisestä monen vuoden jälkeenkin ♥ Aina ei tartte jotain uutta ja jännää, vaan myös tuttu ja turvallinen voi ollakin se paras ja villitsevin vaihtoehto.

Kiitos tästä söpöilystä, joskus tulee itsellekin se tunne että tarttee jotain söpöä hetinyt. Ja onneksi olikin hetinyt tämä saatavilla 😊
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中