Kirjoittaja Aihe: Minne ikinä sinut vienkään | Kingsley/Hermione | sallittu | joulukalenteri vm. 2015 [5/24] | draama  (Luettu 5196 kertaa)

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 072
  • Sateenvarjounelmia
Nää mun joulukalenterien kommentit tahtoo näemmä jäädä vähän lyhyeksi joka kerta..

Luukku oli taas oikein kivainen ja ainakin irkin puolella taisit jotain höpistäkin, että saattaa jäädä jälkeen? Mutta mikäs kiire meillä, hyvää kannattaa toki aina odottaa. ;)

Kuulostaa ihan Hermionelta, ettei hän osaa täysin päästää itsensä vapaapäivän hurmokseen vaan takaraivossa tykyttää koko ajan muistutus siitä, että työmatkallahan tässä kaikesta huolimatta ollaan. Myös tuo, että hän ottaa itseensä sen, että olisi toki voinut itsekin kantaa ostoksensa on jotenkin minun mielestäni hyvin IC.

Sääli vain, että taidettiin ottaa takapakkia, eikä Kingsley pysy mukana siitä, mitä ihmettä nyt tapahtui (toisaalta, mikä mies nyt pysyy naisten korkealentoisessa ajatuksenjuoksussa kiinni muutenkaan). Toivottavasti hän keksii jonkun kivan tavan saada Hermione vähän rentoutumaan ennen varsinaista jouluyllätystä (mitä en malta odottaa itsekään!). <3

Tuitui taas. <3 :D


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Siinä mielessä vain ihan hyvä, että olet hieman jäljessä tämän kalenterin kanssa, koska itse olen jäänyt jälkeen kommentoinnissa, niin nyt ehdin saada sua kiinni ennen kuin julkaiset miljoona uutta luukkua tätä. :D

Toisaalta hieman harmillista, että neljännessä luukussa ei ollut hirveän paljoa druideista tai bansheesta, mutta tykkäsin silti kyllä luukusta! (: Tuo Kingsleyn selvennys tuosta käännösliemestä oli myös todella looginen, koska jos se kerta on niin harvinaista, niin sitten on ihan ymmärrettävääkin, että kaikki eivät edes tiedä sen olemassaolosta (kuten Hermionekaan ei tiennyt aluksi). Hermione on kyllä aika ennalta-arvattava vissiinkin, kun Kingsley osaa vastata hänen kysymyksiinsä ennen kuin hän ehtii suutansakaan avata. Toki, se voi olla jo ihan sitäkin, että Hermione haluaa tunnetusti tietää varmaan ihan kaiken, tai sitten Kingsley vain tuntee hänet jo tarpeeksi hyvin tietääkseen, mitä hän aikoo seuraavaksi kysyä. ;) Jotenkin kyllä lopetuksen viittaus Kingsleyhyn shoppailemassa sai mut nostelemaan kulmakarvojani, mutta katsotaan miten olet saanut sen toimimaan.

Hyvinhän se näköjään luonnistui, vaikka aluksi olinkin hieman hämilläni taikaministeristä shoppailemassa sihteerinsä kanssa, mutta varsin huumoripitoinen luukku siitä sitten tuli. Ihan vaan jo tämänkin takia: päästyään kasseineen ehjin nahoin oviaukosta, koska eheheh, kasseineen... x) Okei, huono vitsi ja varmaan kuultu jo sata kertaa, mutta oli se silti pakko nostaa esille. x) Komppaan kyllä Saappiksen kommenttia edellä aivan täysin, joten tässä kohtaa voit lukea hänen kommenttinsa uudestaan ja kuvitella mun kirjoittaneen sen. :D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Ei haittaa, vaikka oot vähän jäljessä aikataulusta! Niin oon minäkin, mutta potkitaan toisiamme? ;)

Olipas hauska luku, sellainen lämmin ja huvitteleva! Kingsley on tosiaan aika herrasmies, kun on tarjoutunut kantamaan kaikki ostokset. Tuo sopi Hermionelle tosi hyvin, että hän on herkkä miesten ja naisten välisistä touhuista, koska se on tosi IC. Tykkäsin siitä tosi paljon, vaikka tietenkään se ei edistä näiden kahden välistä kuumaa tulevaa romanssia, mutta silti. Mahtia. Olit pari kivaa taikalahjaa keksinyt sinne, joista pidin kanssa. On aina hienoa huomata ficeissä jotain uusia velhotavaroita-, kasveja-, olentoja tai muutakin vastaavaa.

Kiitän hurjasti kaikista luukuistani, oli kiva Irlannin reissu. <3 Jään innolla odottamaan jatkoa, ihan muutenkin, mutta olihan toi lopetuskin aika kutkuttava! (Ja Skotlanti kanssa tosi kiva. <3)
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Lainaus
Sain itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja aloiteltua joulukalenterin.
Ja minä sain vihdoinkin itseäni niskasta kiinni ja koetan alkaa kirjoittamaan sulle jonkun suuntaista kommenttia.

Ideaa tästä joulukalenterista ainakin löytyy. Kokonaisuutena ja osissa.

Lainaus
”Unohdin antaa sinulle käännösliemen, eikö vain?”
Käännösliemi,!! (: MAHTAVA keksintö.

Mutta siis joo.... Tykkäsin tosi paljon siitä miten Hermionena sä oot saanut hermionen pidettyä. Enkä nyt oikeen tiedä miten saisin loput ajatukset muotoiltua sanoiksi.

Toivottavasti sulle riittää, että sanon tän olevan mahtava?

Ja ehkä mä saan seuraavasta luukusta jotain järkevää irti

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Iihihihiii, Hermionen tavoin en minäkään osaa kuvitella Kingsleya shoppailemassa. Pelkkä sana hänen suussaan sai minulta huvittavia kulmankohotuksia. :D Mutta awww, glögiä ja takkatuli, lämmintä ja tunnelmallista. Jo kevyt pilkahdus jouluisuuttakin. :) Vähän harmistelin, ettei niinkin herkullista aihetta kuin bansheet ja druidit käsitelty tarkemmin, mutta ymmärrän kyllä, että tämä tarina kertoo enemmän Kingsleyn ja Hermionen matkasta kuin jonkun Irlantilaiskylän tapahtumista.

Lainaus
Ja kyllä, ennen kuin ehdit edes kysyä. Liemen avulla voisi saada selville jopa kuolleita kieliä mutta kukaan ei tiedä, kuinka kauan sitä pitäisi kypsyttää siihen mennessä.
Uuuu, tämä kuulostaa mielenkiintoiselta! Jäänkin odottamaan, onko tämä pohjustusta jonkin maan reissaamiseen ja johonkin kuolleeseen kieleen?

Ahaa, seuraavaksi mennään siis Skotlantiin. Aika tavanomainen valinta tältä kaksikolta, sillä onhan Tylypahkakin Skotlannissa. Toisaalta, eihän se tarkoita, etteikö siellä olisi muutakin mielenkiintoista. :) Joka tapauksessa, oon vähän harmistunut, että tässä on vain viidenteen päivään asti luukkuja, joko me voitaisiin saada lisää? :)

Lainaus
Eikä hän malttanut odottaa sinne asti.

Niinpä, niinpä. I feel you, Kingsley.


I'm into Herbology now u_u