Kirjoittaja Aihe: Videokuvaa vaaleanpunaisesta taivaasta | S | raapale  (Luettu 1318 kertaa)

Moray

  • Whippitie Stourie
  • ***
  • Viestejä: 149
Nimi Videokuvaa vaaleanpunaisesta taivaasta
Kirjoittaja Moray
Ikäraja S
Genre Draama, angst, mikälie tunnelmapalanen
Yhteenveto Minulla on taito sulkea korvani ja ihailla vaaleanpunaista taivasta.
A/N Tajunnanvirtaraapale, Osallistuu Vuosi Raapalehtien V -haasteseen.

Videokuvaa vaaleanpunaisesta taivaasta

Minä nojaan taaksepäin, katselen ulos. He riitelevät, jankkaavat samaa asiaa uudelleen ja uudelleen, eivät suostu antamaan periksi. Minulla on taito sulkea korvani ja ihailla vaaleanpunaista taivasta.

On sanomattakin selvää että se on kaunis. Haluaisin videokameran, sillä juuri nyt sen halki lentää joukko tummia lintuja. Taivas muuttuu niin nopeasti näinä päivinä. Muutaman kymmenen minuutin kuluttua taivas ei olekaan enää hempeä ja lämmin, vaan jotain aivan muuta. Eikä muutosta huomaa ennen kuin se on tapahtunut. Värit katoavat niin pian, että tahtoisin vain asettaa kameran tukevasti paikoilleen ja antaa sen tallentaa. Katsoisin pätkän uudelleen ja uudelleen, kuva kuvalta, ja jossakin vaiheessa huomaisin muutoksen.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2015 13:35:16 kirjoittanut Moray »
looks like freedom but it feels like death
it's something in between, i guess

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 044
Vs: Videokuvaa vaaleanpunaisesta taivaasta | S | raapale
« Vastaus #1 : 08.03.2020 19:01:02 »
Oi, tämä raapale on aivan kuin minä eilen – riitelyä lukuun ottamatta –, kun lähdin kuvaamaan upeaa auringonlaskua ja taivaan vaaleanpunaisia, violetteja ja purppuraisia sävyjä, ja se on niin totta, että se hetki, kun värit ovat kaikkein komeimmillaan, on todella lyhyt! Ja sitten taivas paljastaa ikään kuin varjoversion äskettäiseestä loistokkuudestaan. Se on häkellyttävää.

Ikävää, että kertoja on tukalassa tilanteessa. On niin inhottavaa olla paikalla, kun jotkut riitelee. Sitä on tympeää kuunnella, sen kanssa on kurja olla. Toisaalta en keksisi mitään parempaa keinoa paeta tilannetta kuin keskittymällä taivaan ihmeelliseen kauneuteen auringonlaskun aikaan.

Kiitos tästä fiilistelyraapaleesta, oli kovin samaistuttava!