Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Todellinen Rohkelikko, S  (Luettu 2056 kertaa)

Annabeth Chase

  • ***
  • Viestejä: 21
Harry Potter: Todellinen Rohkelikko, S
« : 27.08.2015 20:00:26 »
Todellinen Rohkelikko

Ikäraja: S
Fandom: Harry Potter

                                Luku 1

Kun lajitteluhttu oli lopettanut laulunsa, koko sali puhkesi suosion osoituksiin. Hattu kumarsi ja jäi taas liikkumattomaksi.
"Hiljaisuutta pyydän, sanoi professori McGarmiva".
"Albus Potter?"
Albus laittoi hatun päähänsä: ROHKELIKKO!
"Clarissa Chase?"
Clarissa laittoi hatun päähänsä: "Hmm... Clarissa Chase... Tuleva Potter (MINÄ TAPAN TUON MYÖHEMMIN!) LUIHUINEN!"

______________________________________________________________________________


"Minkä takia Chase näyttää noin nyrpeää naamaa?" kysyi professori McFail.
"Hmm, mietitäänpä, minä jouduin Luihuiseen! Edes Malfoy ei joutunut Luihuiseen! vastasi Clarissa.
"Mitä jos ottaisit kirjasi esiin ennen kuin otan Luihuiselta 50 pistettä pois?" professori McFail ennemmin käski, kuin pyysi".
"Ota vaikka 100", Clarissa kivahti ja paiskasi kirjansa pulpetille, että lähimpänä istuvat siirsivät pulpettinsa hitaasti (tai nopeasti) kauemmas.

______________________________________________________________________________


"Chase, kuulin tunnistasi, jos haluat uuden naaman..."
"Ei kiitos", Clarissa vastasi vanhemmalle Luihuis-pojalle jota hän ei tunnistanut ja käveli ulos Luihuisen oleskeluhuoneesta.

Hän tunsi jonkun tönäisevän häntä:
"HITTO!" hän huusi kun kaatui.
Kolme Rohkelikkoa auttoivat hänet ylös.
"Sattuiko?" blondi kysyi.
"Ei", Clarissa vastasi.
"Minä olen Rose Weasley",  punahiuksinen tyttö esittäytyi.
"Minä olen Dominque Weasley, sano vain Domi, ja tässä on Albus Potter" tyttö kertoi.
"Miksen minä saanut itse kertoa?" Albus kysyi muka loukkaantuneena.
"Koska me emme halua että hän juoksee kirkuen karkuun", Dominque ja Rose vastasivat yhteen ääneen.
"Me emme ole sisaruksia vaikka niin saatat luulla, minun isäni, Rosen isä ja Alin äiti ovat sisaruksia. Ainiin... Kuka olet?" Dominque sanoi.
"Clarissa Chase" Clarissa vastasi.
"Ai se joka...?" Albus kysyi
"Joo", Clarissa vastasi.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2015 21:08:36 kirjoittanut Annabeth Chase »

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Harry Potter: Todellinen Rohkelikko, S
« Vastaus #1 : 16.09.2015 08:01:41 »
Lupaava tarina, omat hahmot on aina kivoja, niistä kun voi vapaasti tehdä millaisia haluaa. No niin kyllä seuraavasta sukupolvestakin, kun canon-faktaa on niin vähän, mutta ymmärrät varmaan pointtini. :) Lukemistani kuitenkin häiritsi hieman kirjoitusvirheet, mutta onneksi ne on korjattavissa helposti oikolukijalla, joka lukee tekstin ennen ficin julkaisua ja korjaa mahdolliset kirjoitusvirheet. :) Mahdollisia oikolukijoita löytyy esim. täältä: klikkaa minua, ja heille voi ihan rohkeasti kirjoittaa ja kysyä oikolukijan tehtävistä vaikka yksityisviestillä (jos sellaisen aiot hankkia.) Ne kun osaa asiansa ja haluaa korjata kirjoitusvirheitä. Ilmaiseksi! Mitä en ymmärrä, kun en oikein hyvin ole koskaan osannut kielioppia itse. Ja siksi kyllä arvostan heitä, ja suosittelen sinullekin lämpimästi. :D

Tähän on varmaan tulossa jatkoa? Jätit meinaan aika jännään kohtaan!

Ja ai niin! Olet uusi kirjoittaja, joten: Tervetuloa finiin! <3 Ihanaa että tänne tulee uusia ficcareita, meitä ei ole koskaan liikaa! :)

-Ansa


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin