Kirjoittaja Aihe: Amour Sucré: Ensisuudelma (K-11, Alexy/Kentin)  (Luettu 1370 kertaa)

Zoeve

  • ***
  • Viestejä: 9
Nimi: Ensisuudelma
Kynäilijä: Zoeve
Fandom: Amour Sucré
Genre: Fluffyllä maustettu huumori ficci, jossa on ripaus draamaa.
Paritus: Alexy/Kentin
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Sisältää lääppimistä ja dramaattisen lopun.
Vastuunvapaus: Amour Sucré kuuluu ChiNoMikolle ja Beemooville.
Yhteenveto: Rankan treenin jälkeen maistuu ensisuudelmakin paremmalta

A/N: Ensimmäiseen ficciin sain ideani täysin puskista. Ficci ei olisi kuitenkaan syntynyt ilman Larjuksen Kenlexy intoilua, jonka hän onnistui lopulta tartuttamaan minuunkin. :D

Ensisuudelma:
Huh, päivän treenit on nyt tehty. Alexy ajatteli kävellessään kohti pukuhuoneita jo tyhjenneessä kuntosalissa.
 Sinipää avasi miesten pukuhuoneen oven ja asteli suoraan kassilleen. Poika veti paidan päänsä yli ja nappasi kassista pyyhkeen olalle. Sitten hän alkoi näpräämään housujensa kanssa saadakseen ne pois jalasta.
 Yhtäkkiä Alexy kuuli liikettä takaansa ja hän käännähti nopeasti ympäri, poika oli luullut olevansa jo yksin pukuhuoneessa.
 Suihkuhuoneen ovella seisoi kuitenkin juuri ainoa ihminen, joka enää olisi pystynyt parantamaan muutenkin täydellistä päivää; Kentin.

Brunette katseli hämmentyneenä puolipukeista Alexyä. Hän ei uskonut näkevänsä poikaa melkein salin sulkeutumisaikaan salilla, jossa ei ollut enää varmasti muitakaan.
 ”Öh…” Kentin empi hetken ja tajusi sitten olevansa ilkosen alasti tultuaan suihkusta.
 Pää punaisena hän kietoi pyyhkeen vyötäisilleen alavartalonsa peitoksi.

Alexy venytti äänensä mahdollisimman rupattelevaan sekä flirttailevaan sävyyn: ”Mitä sinä turhaan pidät turhaa painolastia ylläsi. Ei minua haittaa vaikka kekkaloisit täällä alastikin.”
 Tämän jälkeen punainen väri bruneten kasvoilla oli entistä kirkkaampi.
 Puhuessaan sinipää oli kävellyt vaivihkaa lähemmäksi lyhyempää poikaa ja oli enää vajaan metrin päässä hänestä.
 Alexy hyväili katseellaan pojan vartaloa ja tukahdutti pojan jokaisen sanan vilkaisemalla tämän kauniita sydämen muotoisia kasvoja hieman ankarasti.

Bruneten silmistä paistoi epävarmuus ja innostus tilanteesta. Ja ennen kuin hän ehti reagoida mitenkään sinipää, josta hän oli aina salaa iltaisin haaveillut oli suoraan hänen edessään. Lyhyempi katsoi poikaa yläviistoon ja aukoi suutaan kuin sanoakseen jotain.
 ”Minä-” brunette aloitti, mutta sinipää hiljensi hänet tulisella suudelmalla.
 Brunette ei kauan jahkaillut vaan vastasi suudelmaan vähintäänkin yhtä innokkaasti.
 Tältä se siis tuntui, ensisuudelma. Se oli innokas, hieman haparoiva, mutta se oli ihaninta mitä brunette oli koskaan tuntenut.
 Aivan liian pian Alexy oli kuitenkin poissa Kentinin ulottuvilta. Kaksikosta lyhyempi nosti katseena hieman pettyneenä kesken jääneestä suudelmasta ja näki edessään suu virneessä hymyilevän Alexyn.

”Se oli… Tai siis…” brunette takelteli. Se huvitti pidempää.
 ”Hyss”, sinipää kuiskasi painaen sormensa pojan pehmeille huulille.
 Brunette hiljeni saman tien. Sinipää painoi päänsä lyhyemmän hiuksiin. Ne tuoksuivat hyviltä, kevyeltä shampoolta ja sinipään lempituoksulta: Kentiniltä.
 ”Tuoksut hyvälle”, pidempi kuiskasi ja laski katseena bruneten smaragdinvihreiden silmien tasolle. ”Mutta voisit kylläkin käyttää mansikkashampoota, se tuoksuisi paremmalta”, Alexy naurahti ja näki jo pienen virneen bruneten epävarmoilla kasvoilla.

Brunette ei aikonut jahkailla enempää vaan suuteli Alexyä uudestaan. Hän halusi kokea sen saman ihana tunteen uudestaan.
 Brunette tunsi miten sinipää liikutteli käsiään pitkin hänen selkäänsä tunnustellen joka ikisen yksityiskohdan.
 Lyhempi alkoi itse hiplaamaan toisella kädellään pyyhettään auki ja toisella haroa pidemmän hiuksia tämän laskiessa brunettea penkille, suudelman yhä jatkuessa.

Pukuhuoneen ovi kuitenkin lennähti juuri silloin auki ja ovella seisoi vihainen Armin.
 ”Alexy! Minne ihmeeseen sä jäit? Minun piti keskeyttää animemaratonini, kun ruokaa ei kuulunut vaikka lupasit kokata, ja kun huomasin ettet ollut kokkaamassa jouduin lähtemään tänn…” Armin huusi, mutta vaikeni nähdessään veljensä ja Kentinin. ”Kentin? Et kai sinä ja veljeni – Tai, ei kait tuo ole sitä mitä luulen?” mustatukka takelteli hieman hämmentyneenä. Lopulta hän sai tilanteesta jonkinmoisen otteen ja kohdisti sanansa veljelleen: ”Alexy! Sinun piti kokata minulle, mutta jäit sekstailemaan parhaan kaverini kanssa, mitä en voi sallia ja tämähän on julkinen tila!” Armin mulkoili hetken kaksikkoa ennen jatkamistaan. ”Ja nyt saat luvan tulla kokkaamaan minulle! Haluan saada maratonini vielä ennen huomista loppuun.”

Armin odotti Alexyä tiukasti tämän vieressä, ettei hän enää yrittäisi mitään. Lopulta Alexy sai puettua ja hän lähti perin harmistuneena veljensä perään.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2015 18:56:26 kirjoittanut Zoeve »
"La saggezza è a volte indicato come notificato al cuore.
 Questo vuol dire che l'amore di passione per il più alto illustra la nostra ragione di servire i nostri cari meglio"

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Amour Sucré: Ensisuudelma (K-11, Alexy/Kentin)
« Vastaus #1 : 06.07.2015 12:06:07 »
Et arvaakaan, miten mua alko naurattaa jo ton author's noten kohdalla XD Tartutan Kenlexy-intoilun jokaiseen ympärilläni! Syövytän sen parituksen ihanuudeen jokaisen aivoihin...

Tääkö oli sun ensimmäinen ficisi? Ei mikään huono, etenkään ekaksi (muistelee omia vanhoja kirjoituksiaan häpeillen). Tää oli vain harmillisen lyhyt, mä uskon, että tässä olisi ollut paljon potentiaalia pidemmäksi ficiksi, jossa voisi makustella erilaisilla kohtauksilla ja... *-* Kenlexyllä ei ole mitään tekemistä mielipiteeni kanssa, e-he-hei! *viheltelee* Armin tuli häiriköimään liian pian XD

Olen näkevinäni omien kirjoitusteni vaikutuksen tässä :D Noissa sanavalinnoissa. Ainakin kun sanoit tosta brunetesta yms...
Mut eipä siinä mitään, se on vain hauskaa :D
Tai sitten muuten vain satut käyttämään samoja/samankaltaisia sanoja.

Lainaus
Mitä sinä turhaan pidät turhaa painolastia ylläsi.
Alexyhan meni nopeasti asiaan o.o Ellei näillä kahdella sitten ole ollut vispiläkauppaa tässä ficciuniversumissa jo aiemmin. Ei mua haittais, jos Alexy olis canonissakin noin suora, eiku-

Lainaus
mutta jäit sekstailemaan parhaan kaverini kanssa, jota en voi sallia
Tossa pitäis lukea "mitä en voi sallia", koska toi jota vittaa tossa parhaaseen kaveriin aka Kentiniin. Toisin sanoen Armin sanoo, ettei voi sallia Kentiniä :''D Ja se ei varmaan ollut sun tarkoituksesi, vai...?

Jatka ihmeessä Kenlexyn kirjoittelua, tästä se lähtee, ja hyvällä vauhdilla :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Zoeve

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Amour Sucré: Ensisuudelma (K-11, Alexy/Kentin)
« Vastaus #2 : 06.07.2015 18:55:32 »
Kirjoitin ficin ensin paperille ja näytti niin kovin pitkältä. Eihän tämä olekkaan kuin reilut 500 sanaa.

Juu, ensimmäinen ficcini. Tai toinen, mutta Amour Sucre aiheinen.

Kannatti tosiaan lukea ensin sinun iccejäsi ja sitten kirjoittaa omat. Sanat tuntuivat syöpyvän päähän ja kun ne niin hyvin sointuivat tuonne niin pakko oli laittaa. :D
Olsihan tässä ollut ehkä enempäänkin rivejä, mutta innostuksen pöllyssä kirjoitin raakileen päivässä ja koneelle kahdessa.

Minäpä korjailen virheet. Kiitos huomautuksesta. :)
"La saggezza è a volte indicato come notificato al cuore.
 Questo vuol dire che l'amore di passione per il più alto illustra la nostra ragione di servire i nostri cari meglio"