Kirjoittaja Aihe: Sinua kaipaan, one-shot, romance, sallittu, angst?  (Luettu 2343 kertaa)

Vodkamartini

  • ***
  • Viestejä: 153
Nimi: Sinua kaipaan
Kirjoittaja: Vodkamartini
Esilukia: Ei ole
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Miesxnainen
Genre: Romance, one-shot, angst?

A/N: Lyhyt teksti. Raapaletta pidempi kuitenkin. Inspis tuli kun kuuntelin Terapian Kaipaan- biisiä, josta tuo alun pätkä on. Jos joku sen haluaa kuulla, niin voin pistää linkin. Tämä teksti on kuitenkin lähinnä pelkkää kaunosanaista tajunnanvirtaa joten varautukaa siis, hmmm, johonkin. Anyway, jos luet, niin palaute voisi olla kivaa.


***

Alla ikuisen tähtivyön,
koneet kulkee läpi yön.
Tuhat kertaa luoksesi tuun,
sinua kaipaan.
Kauas taivaanrantaan ja takaisin,
sinun tähtesi kyllä sen jaksaisin.
Koneet kulkee läpi yön.
Sinua kaipaan


Katselen ikkunan takana vaihtuvaa maisemaa näkemättä kuitenkaan mitään. Ajatukseni vaeltelevan jossain ihan muualla, kaukana. Ja loittonevat sitä mukaa mitä kauemmas moottorit minut kuljettavat. Vaikka lähdin luotasi vasta muutama päivä sitten, niin ikävä korventaa jo sisintäni. Matkaa on pitkästi ja pienen talosi viereisessä purossa kerkeää virrata paljon vettä ennen kuin olen taas siellä. Joka kerta kun suljen silmäni, näen mielessäni kuvan sinusta siinä punaisessa kesämekossa istumassa mökin portailla. Meidän mökkimme, punainen talo ja perunamaa. Kaipaan huuliasi omillani ja vartalosi muotoja omaani vasten. Kaipaan nauruasi ja kuiskauksiasi. Pysytyn kuulemaan ne kuiskaukset pääni sisällä, ne joissa sanot rakastavasi minua. Ne kauniit kuiskaukset joissa vannomme olevamme yhdessä ikuisesti ilman että kukaan pääsee väliimme.

En tuolloin vielä tiennyt että joutuisin lähtemään kauas pitkäksi aikaa. En olisi halunnut lähteä, mutta minulle ei annettu vaihtoehtoa. Jokainen maili vie minut kauemmas luotasi, ja jokainen maili saa veitsen kääntymään rinnassani taas asteen enemmän. Jos voisin, niin voisin kävellä luoksesi tässä ja nyt ellei muuta kulkuvälinettä ole. Välimatka on pitkä, mutta sinä mielessä kilometrit tuntuvat metreiltä, tunnit sekunneilta. Paitsi nyt kun olen matkalla sinusta poispäin. En tiedä milloin pääsen luoksesi, mutta usko siihen että näen sinut taas saa minut jaksamaan eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:06:04 kirjoittanut Scarlett »
Älä kahlitse kättäni lyttyyn,
olenhan monestikkin vierelläsi.
Siltikin lytyssä.