Kirjoittaja Aihe: Kermakaljaisia pusuja (S, fluffy, HP/DM)  (Luettu 1375 kertaa)

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Kermakaljaisia pusuja (S, fluffy, HP/DM)
« : 03.05.2015 18:28:10 »
Nimi: Kermakaljaisia pusuja
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Ikäraja: S
Paritus: Harry/Draco
Tyylilaji/Genre: fluffy
Vastuunvapaus: J.K. Rowling omistaa hahmot. En saa tästä rahallista korvausta.
Varoitukset: -

A/N: Fluffya Harry/Draco parituksella.  :o Olen yllättynyt itseeni.


Kermakaljaisia pusuja


Nykyään päivät ovat olleet ihania. Olen saanut olla kanssasi. Pienempänä en olisi voinut edes kuvitellakaan mitä meillä kahdella tulisi tapahtumaan. Mutta nyt voin.

"Hei, lähdetäänkö tänään läheiseen pubiin juomaan parit kupposet?" Kysyin hymyillen sinulta.

"Lähden minne vain sinun kanssasi", sinä vastasit naurahtaen. Tulit luokseni ja suutelit minua juuri sillä tavalla mistä minä tykkään. Upotin käteni vaaleisiin hiuksiisi ja nautin tilanteesta. Aivan liian pian nousit paikaltasi.

"Eikö meidän pitänyt lähteä?" Kysyit minulta. Minä katselin vain silmiisi suloisesti hymyillen. Nousin paikaltani ja menin ulko-ovelle päin. Puin nopeasti vaatteeni ja lähdimme matkaan. Ulkona satoi lunta.

"Eikö olekin ihanan romanttista?" Kysyin sinulta. Otit kädestäni kiinni.

"On", vastasit lyhyesti. Pian saavuimme kyseisen pubin eteen ja astuimme ovesta sisään. Menimme tiskille miettien samalla mitä ottaisimme.

"Otetaanko vanhat kunnon kermakaljat?" Ehdotin osoittaen taulua. En tiedä miksi edes tein niin, tiesithän sinä nyt mikä kermakalja on.

"Mainio valinta", sinä sanoit ja kaivelit lompakkosi esiin. Baarimikko näytti homokielteiseltä, sillä hän katsoi käsiämme ällöksyen. En kuitenkaan välittänyt siitä, sillä oli ihan sama, mitä muut meistä ajattelivat. Maksettuasi lähdimme kupit mukanamme pöytää kohti. Laskin juomani pöydälle ja kiiruhdin luoksesi toiselle puolelle siirtämään tuolia sivuun.

"Kiitos Harry-kulta", sanoit hymyn kohotessa kasvoillesi. Siirryin sitten omalle puolelleni. Siemailimme juomiamme hiljaisuudessa. Tästä juomasta tuli hyviä muistoja mieleen. Ne olivat kaikki tietenkin pieniä romanttisia hetkiä Dracon kanssa. Harry muisteli yhtä parhaista muistoistaan hymyssä suin.




Harry ja Draco istuivat yhdessä Kolmessa luudanvarressa. Heillä kummallakin oli edessään kermakaljat.

"Minä rakastan sinua", Draco oli sanonut. Harry meni ihan onnesta sekaisin ja hyppäsi pojan syliin.

"Minäkin sinua, oma luihuiseni", Harry kuiskasi Dracon korvaan. Siinä he sitten jakoivat muutaman kermakaljaisen suudelman, kaikkien ympärillä välittämättä heistä.





"Mitä mietit?" Kysyit minulta. Havahduin ajatuksistani.

"Meitä tietenkin", vastasin. Hymyilit yhä ja joit hiukan lasistasi.

"Minäkin", sanoit. Katsoin syvälle silmiisi. Ilmeeni oli rakastavainen ja lämmin.

"Mitä tuijotat?" Kysyit virnistäen.

"Sinua tietenkin, Dracoliini", naurahdin pojan hupsuudelle. Sanoinkin sen hänelle.

"Minäkö? Hupsu?" Hekotit minun jutulleni. Voi kuinka rakastinkaan saada sinut nauramaan.

"Muistatko kun sanoit silloin ensimmäisen kerran, että rakastat minua?" Kysyin sinulta. Silmiisi tuli muistelmien valon pilke.

"Tietenkin", vastasit.

"Voisitko sanoa sen taas?" Pyysin.

"Rakastan sinua täydestä sydämestäni", kuiskasit. Nousin paikaltani ja tein samanlailla miten tein silloin aikoinaan.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 18:38:23 kirjoittanut Pineapple_Girl »
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes