Kirjoittaja Aihe: s | Somewhere  (Luettu 1450 kertaa)

Rainbow Light

  • Vieras
s | Somewhere
« : 11.04.2015 16:11:23 »
Writer - Syvä Miete
Rating - S
Warnings - Eipä muuta kuin epätoivoa, tunteilua
A/N - sopii hyvin mun tunteisiin tällä hetkellä, songi on Within temptationin Somewhere josta tuli mun lemppari.. Otin tähän metsän ja polut siksi koska ne on karmivia xc noin 300sanaa, lukuunottamatta laulunsanoja.



Lost in the darkness
Hoping for a sign
Instead there is only silence, can't you hear my scream?
Never stop hoping, need to know where you are
But one thing is for sure, you are always in my heart


Kesä on tullut, vaan missä se kylmyys? Missä se tuuli, joka vei mukanaan lehdet? Missä se märkä maa, johon astuessaan kasteli kenkänsä. Missä se kaikki, mitä talvi ennen toi mukanaan. Missä se viime kesä, jolloin jätin kaiken taakseni ja jatkoin eteenpäin.

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Nyt tiesin sananlaskun pitävän paikkansa. Menneisyyden ajatukset matkasivat tulevaisuuteen. Voin nähdä itseni peilistä, voin kiivetä puuhun metsässä, mutta en voi löytää tietäni takaisin.

Päivä ei kulu, aika on pysähtynyt. Avaan silmäni, mutta katson taaksepäin. Edessä ei ole minulle mitään. Takanani ei ole mitään yllättävää. En myöskään voi jämähtää paikalleni.

I'll find you somewhere
Keep on trying
Until my dying day
I just need to know
Whatever has happend
The truth will free my soul


En voi kävellä eteenpäin tietä, jota ei ole olemassa. En voi yhdistää sydämen sirpaleita, jos niitä ei ole. En voi pyyhkiä kyyneliä, joita en vuodata.

En voi myöskään tarttua käteen, jota ei ikinä tarjota. En voi yrittää, jos ei ole mitään.

Värit katoavat, jää vain heijastukset ja elämän polut. Menenkö eteenpäin, vaikka en tiedä mitä tulee vastaan? Tuleeko rotko, vai onko se sitten turvallinen polku? Vasemmalle vai oikealle, väärälle vai kantavalle? Vai käännynkö takaisinpäin, etten eksyisi. Tietäisin mistä olen kulkenut ohi.
Kuinka kauan jaksaisin, kunnes jalkani eivät enää kantaisi? Kuinka pitkä matka kotiin on? En halua jäädä metsään ikiajoiksi, en halua kadota. En myöskään jaksa jatkaa.

Näen vanhat jälkeni, sotken ne jotta kukaan ei voisi löytää minua. Työnnän oksan pois silmieni edestä. Ajattelen, etten pääse enää takaisin. Kukaan ei kuulisi, jos huutaisin. Olen yksin. Olen hukassa. Lopetan etsimisen ja istahdan maahan. Kauas pois, lähellä mutta niin kaukana, saavutukseni on keskeneräinen. Kukaan minua ei löydä, kukaan ei muista. Tarvitsen tiedon, tarvitsen merkin, toivon. Vain jotta tietäisin totuuden tulevan eteeni, ja lakkauttavan epätoivon. Tai toivon.

Lost in the darkness, try to find your way home
I want to embrace you and never let you go
Almost hope you're in heaven so no one can't hurt your soul
Living you in  agony 'cause I just do not know where you are