Kirjoittaja Aihe: Supernatural: When he finally loves you back | Dean x lukija | Romantiikka | K11  (Luettu 1981 kertaa)

_Wanderer

  • ***
  • Viestejä: 3
  • a dream that you wish will come true
Nimi: When he finally loves you back
Kirjoittaja: _Wanderer
Fandom: Supernatural
Genre: Romantiikka/Fantasia(?)
Ikäraja: K11 (sisältää kiroilua)
Paritus: Dean Winchester x sinä (lukija)

Yhteenveto: Oletko koskaan miettinyt miltä tuntuisi jos Dean rakastaisi sinua takaisin? No, kysymykseesi on löytynyt vastaus! Elikkäs: tarina menee niin, että päähenkilö (tässä tapauksessa Dean) rakastuu hitaasti tarinan lukijaan eli SINUUN! (tarinassa Dean on 17 vuotias).
Koko tarina on kirjoitettu deanin näkökulmasta ^^
(pyydän anteeksi jos luvut ovat vähän lyhyitä)

PLUS tää on mun eka SPN fic, joten anteeks jos on vähän huono :D Toki otan kritiikkiä vastaan, ja ideoita saa myös laittaa!

LUKU 1
Siinäpäs on yksi helvetin hyvän näköinen otus! Mikä sun nimi on? Mä oon Dean. Sulla on tosi kaunis nimi! Miten menee? Mulla tuli sellanen outo fiilis, että oisin tuntenu sut tosi kauvan, tai tiiäkkö silleen tuntenu sun läsnäolon ja tunnen että pystyn luottaa suhun vaikkei olla ikinä ees tavattu. No, mä haluun silti tutustuu suhun paremmin. Miksei alotettas vaikka sillä että kerrotaan kummatki itestämme jotai, sopiiko? Mä voin alottaa. Eli oon Dean, ja mulla on pikkuveli Sam. Oon 17 vuotias. En käy mitään koulua, koska mulla, meijän isällä ja samilla on sellanen erityinen työ, jonka takia me jouvutaan kiertään ympäri maata, voin kertoo sulle myöhemmin lisää meijän työstä. Nonii riittää musta, kerro sä vaihteeks jotain itestäs!

Vähänkö sä oot mielenkiintonen tyyppi! Ai et vai? No mun mielestä oot, ja sä et sentään joudu tekeen työtä mitä sun vanhemmat haluaa,vaan saat tehä kaikki päätökses ite ja käydä kouluja. Mä niin toivon että mullaki ois asiat samalla lailla... Hei! Mihin sä meet?! Ei ei, älä poistu tältä sivulta!
« Viimeksi muokattu: 10.03.2015 20:00:41 kirjoittanut _Wanderer »
"Fairytales are stories that span every generation and they've been around for a long time." -Jamie Dornan

sioonina

  • ***
  • Viestejä: 18
  • We love Twilight <3
Vs: Supernatural: When he finally loves you back // K11
« Vastaus #1 : 10.03.2015 15:51:19 »
Tää on kyl iha hyvä  :) jännityksel ootan et mitä seuraavaks tapahtuu ;)
When you can live forever, what do you live for?
-Twilight

_Wanderer

  • ***
  • Viestejä: 3
  • a dream that you wish will come true
Vs: Supernatural: When he finally loves you back // K11
« Vastaus #2 : 10.03.2015 15:59:55 »
Tää on kyl iha hyvä  :) jännityksel ootan et mitä seuraavaks tapahtuu ;)
Kiitos! ^^ Seuraava luku on jo tuloillaan ;)
"Fairytales are stories that span every generation and they've been around for a long time." -Jamie Dornan