Kirjoittaja Aihe: En syö! (Draco, raapale, S)  (Luettu 6234 kertaa)

Kahvilarotta

  • ***
  • Viestejä: 132
    • CotU - improsarjakuva
En syö! (Draco, raapale, S)
« : 16.03.2008 01:24:08 »
Title: En syö!
Author: Kahvilarotta
Genre: Raapale
Pairing: Ei
Rating: S
Summary: Nuori tuittupää pikku Draco kakara. Mitäpä muuta sitä kaipaatte?
Disclaimer: Hahmot kuuluvat iki-ihanalle J.K. Rowlingille, joten en omista niitä itse. Käytän vain niitä rakkaiden aivojeni ruokkimiseksi.
Warnings: 5-vuotias Draco (tämä on isoin ja pelottavin warning koskaan)
A/N: Halusin kirjottaa kakara Dracosta, ettäs tiedätte. Ja vaikea löytää tälle kategoriaa, joten päätin, että tämä on nyt sitten vaan se kirottu 'muut'.

----------

‘’Kulta, syö nyt puurosi’’
‘’Enkä tasan syö!’’, platinahiuksinen poika kiljahti ja löi kämmenellään suoraan puurolautaseen.  Puuroa roiskui ympäri keittiötä ja Narcissa Malfoy ehti juuri parahiksi sulkea silmänsä lusikan lentäessä häntä kohti.
‘’Draco lopeta!’’, Narcissa ärähti ja katsoi poikaansa tuimasti.

Nuorimies ei kuitenkaan kuunnellut.

Poika tarttui puurolautaseen, kohotti sen päänsä yläpuolelle ja oli heittämässä sitä kohti äitiään. Samassa poika tunsi kuinka joku kiskoi häntä paidasta ylös ilmaan. Poika kiemurteli ja koetti kaikin voimin saada itsensä vapaaksi.
Mikään ei kuitenkaan onnistunut.
Pian pojan katse kohtasikin isän tuiman ja ylvään ilmeen.
‘’Mitä äidille sanotaan?’’

‘’Anteeksi’’, poika mutisi isän kääntäessä häntä äitiään kohti. ‘’anteeksi’’
Kahvin kofeiinittomat ficulat
Kahvin sarjisblogi

HOBITTIJAHTI!

1/100 ready!
Haasta minut kirjoittamaan Bartemius ''Barty'' Kyyry juniorista

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #1 : 16.03.2008 02:37:48 »
oi, tämä oli hyvä! Pidin erityisesti siitä että Draco pelkää isäänsä! Jotenkin se pysäytti tämän pätkän, ja hyvä se. Juuri tuollainen Dracon olen kuvitellutkin olevan pienenä. Hieno työ!

spell
ℒ-O-V-E


Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #2 : 16.03.2008 18:59:54 »
Oi kun ihana  :D
Voin niiin kuvitella Dracon pieneksi ja ilkikuriseksi :)
ja pienenä jo pelkäsi isäänsä, ei yllätys sinänsä mutta hienosti sait tämän lopetettua ja silti oli hyvin mielenkiintoinen =)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Chikyro

  • Vieras
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #3 : 16.03.2008 19:44:00 »
Oi, tämä oli kerrassaan valloittava.:3

Ajatus pikku-Dracosta on erittäin hellyyttävä, ja ficcikin oli juuri niin suloinen kuin headerin perusteella voisi olettaa. Hassua kyllä, mutta itte en oo Dracosta koskaan pitänyt, en erityisemmin kirjoissa enkä niinkään fanficeissä, mutta kiukuttelevana pikkuisena se on kyllä kieltämättä ihan syötävän suloinen. c:

Hihii, mäkin tykkäilin tosta miten kunnioittavasti Draco suhtautui isäänsä. Kukapa ei Luciusta pelkäisi, en ihmettele yhtään.:'P Jotenkin se vaan on niin luontevaa, ettei Draco tottele äitiään, mutta isäänsä sitten kuitenkin.

Ei mulla muuta, oli ihan mukava raapale tämä. ((:

Kahvilarotta

  • ***
  • Viestejä: 132
    • CotU - improsarjakuva
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #4 : 16.03.2008 20:15:53 »
Nemethys Kiitoksia. :]

Amy Malfoy Kiitoksia paljon. Kiva että tykkäsit~<3

Chikyro Haha, arvaas. Aluksi kirjoitin author's noteen vielä näin ''ainoa Draco josta haluan edes koskaan kirjoittaa''. Itse en edes koskaan lue mitään Dracoon liittyvää, mutta kun idea tuli niin se piti toteuttaa. Juuri siksi, että tuli ensimmäisen kerran suloinen mielikuva Dracosta.
Mutta hienoa, että pidit silti ja kehtasit Dracoon liittyvää lukea. :]
Kahvin kofeiinittomat ficulat
Kahvin sarjisblogi

HOBITTIJAHTI!

1/100 ready!
Haasta minut kirjoittamaan Bartemius ''Barty'' Kyyry juniorista

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 971
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #5 : 28.03.2008 15:53:20 »
Ai ai. Valitettavasti se on juuri aina tuota Dracolle Lucen sana on laki. Mutta tässä se toimii. Voin nähdä silmissäni 5 -vuotiaan Dracon paiskomassa puuroo ympäri huonetta. :D Kiitos piristeestä joka tuli tarpeeseen!
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

pikkuinen

  • ***
  • Viestejä: 344
  • Kahta en vaihda; toinen on Fred
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #6 : 28.03.2008 16:29:58 »
Voi että, tämä oli törkeän suloinen ja sai samalla ajatuksia aikaan pienessä päässäni. (Mikä on sinänsä harvinaista, koska yleensä meikäläisen pää ammottaa tyhjyyttään.) Odotin jotain melkein ällösiirappista höttöä, missä ei siinäkään ole mitään pahaa, mutta tästä sain oikeasti ajattelemisen aihetta. Ja tämä oli siitä jännä, että yleensä IC-Dracoa on aika vaikea saada suloiseksi, mutta tässä se onnistui!

IC:mmäksi en olisi voinut Dracon lapsuutta kuvitella ja Lucius... otti oikeen sydämestä kun luin tätä. Draco-raukka.

[OFF]Tuijotin tuota Pipen avaa varmaan vartin kun se kiertää tuota kehää. ;D Pyörii vieläkin päässä.[/OFF]
If you like slash, clap your hands.

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #7 : 28.03.2008 20:48:47 »
Ihana! Juuri tuollaiseksi olen kuvitellut Dracon pienenä! Söpöksi ilkiöksi! <3 Ihanaksi hellyyttäväksi ja suloiseksi! <3
Hyvä, että Draco pelkää isäänsä tässä koska sellaisen kuvan olen myös saanut. ;D
Kiitos tästä, piristi todella päivääni! :D
Wanna see how hard i can fall?

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #8 : 29.03.2008 00:15:24 »
Söpöintä ehkä ikinä. Ja sehän on muuten selviö että perheessä lapset syö sitä mitä isä syö ;D Tulee oma isukki mieleen jos kakarana ei huvittanut syödä ruokaa, ihan samalla mentaliteetilla oli meikäläisenkin faija liikenteessä. Enkä minä nyt väittäisi että Draco pelkää isäänsä ainakaan tämän ficin peristeella vaan ajattelin vain että Lucius on todella tieukka ja periksiantamaton vanhempi kun taas Narcissa lähestyy enemmän sellasta hemmottelijaa.

Mut hei, tyksin kovasti, kerrassaan ihana (ja jo ainakin komas kerta kun luen ennen kuin sain vaivauduttua laittamaan kommentin, eikä tämäkään olut mikään rakentavuuden huippu. Oh, well ;))

Terkuin: jjb
« Viimeksi muokattu: 29.03.2008 14:42:03 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

Kahvilarotta

  • ***
  • Viestejä: 132
    • CotU - improsarjakuva
Vs: En syö! (Draco, raapale, S)
« Vastaus #9 : 29.03.2008 13:43:00 »
Mikä teitä ihmisiä taas vaivaa ko te luette mun juttuja. :-D

Pipe Haha, jees. Kiitosta vaan itsellesi että viitsit kommata<3

pikkuinen Dracon lapsuus vaan on mun mielessä sille itselleen niin epäreilu. Heho. Oon vaan aina sitä mieltä, että mokomaa poikaa pitää näpäyttää oikein kunnolla.
Mutta hienoa, että pidit ja ehkäpä olen sitten vähän onnistunut pitämään lapsuuden IC:nä.

Luthien Luccea pitää pelätä. Varsinkin silloin, kun sillä on nahkabögät jalassa. Jees, muillakin siis samaa mielikuvaa kakru Dracosta ko meikäläisellä. Hyvä juttu tämä ja kiitosta kommentista<3

jossujb Hienoa, että sain Dracosta jotain söpöä irti. Muuten kun en hahmoa pidä mitenkään suloisena ja ulkonäkökäsitykseni hänestä on myös niiiin erilainen kuin joku Tom Felton.
Lucce on tiukka isukki. Sitä se tosissaan on hrr.
Hoh, noh, hienoa, että silti kommentin sait aikaan. Raapaleista nyt on yleensäkin jotenkin vaikea minunkaan koskaan repiä paljoakaan rakentavaa palautetta. .___.''
Kahvin kofeiinittomat ficulat
Kahvin sarjisblogi

HOBITTIJAHTI!

1/100 ready!
Haasta minut kirjoittamaan Bartemius ''Barty'' Kyyry juniorista