Kirjoittaja Aihe: TSH/Hobitti | Sormuksen Sählärit eli kuinka kaikki meni sittenkin pieleen, K-11  (Luettu 19508 kertaa)

Bambitar

  • Vieras
Kiitos höpönassut <3


VIIDES LUKU


"AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASPOKSJAHGUGDDAJASNAAHAHHAHA", kuului Thranduilin nauru ympäri kuningaskuntaa ja vielä metsien syvimpiin syövereihinkin. Haltiakuningas oli taas eksynyt linnassaan ja kävellyt vahingossa peilisaliin, jossa hän piti suosikkipeilejään - ne, jotka sanoivat hänen olevan maan kaunehin ja ihanin ja upein ja näyttävin ja mahtavin ja blaablaablaa muuta prinsessalässynläätä, olivat huoneessa johon vain hänellä oli avain ja jonka hän piilotti varmuuden vuoksi oikeaan saappaaseensa, jotta kukaan ei pöllisi sitä - eli niitä, jotka saivat hänet näyttämään ties miltä, kuten vaikkapa todella lihavalta tai todella lyhyeltä. Vaikka hän tarvitsikin joka päivä jonkun kehumaan hänen upeita hiuksiaan ja muutenkin kuninkaallista olemustaan, oli hänen itsetuntonsa silti hyvin korkea.

Yllättäen ovikello soi. Thranduil tarkisti olevansa yhtä nätti kuin sekunti sitten ja juoksi avaamaan oven.
"MINÄAVAANMINÄAVAANMINÄAVAAN!" hän huusi ja tyrkkäsi palvelijoitaan pois tieltään. Ennen kuin hän avasi vieraalle oven, hän suoristautui, haroi hieman hiuksiaan ja muutti ilmettään jylhemmäksi.
"Mitäs sinä haluat?" hän kysyi avatessaan, mutta hän huomasi ettei siinä ollutkaan ketään. Saamarin naapurivaltakunnan riiviöt, seuraava ovikellopila jäisi heidän viimeisekseen.
"Täällä alhaalla, arvon... öö keiju mikä lienet", kuului varovainen ääni. Thranduil ei tietenkään muistanut olevansa pidempi kuin muut, ja vieras oli selkeästi häntä ainakin parituhatta vuotta nuorempi.
"Onko Legolas kotona? Meidän piti ottaa änärimatsi", ovella seisoskeleva henkilö vastasi ja näytti pelokkaalta.
"Ai sinä olet se Harry Potter josta Lego on puhunut! Poika ei koskaan tuo kavereitaan käymään, en ymmärrä mistä se johtuu", Thranduil tokaisi pohdiskelevasti. Ennen kuin Harry ehti sanoa mitään, Thranduil kiskaisi pojan sisälle ja sulki oven.
"Legolas lähti... ööhmm tuotanoinniin... no, Legolas on reissaamassa ympäri maita ja mantuja ja en tiedä missä helvetissä hän liikkuu, totta puhuen ei edes kiinnosta juuri nyt mutta juuniintotanoin sitä vaan että ainakaan täällä Legolas ei-"
"MEIDÄN PITI PELATA ÄNHOOÄLLÄÄ!!11" Harry Potter purskahti itkuun ja vollotti Thranduilin olkapäätä vasten. Thranduil ei oikein tiennyt miten toimia, joten hän tyytyi taputtamaan poikaa olalle.

"Pelaa kanssani, jooko, arvon keijukunkku!" sanoi Harry yhtäkkiä. Thranduilin käsi alkoi puutua sillä Harrylla kesti kauan lopettaa itkeminen.
"Juuei todellakaan, kiitos tarjouksesta mutta ei kiitos", Thranduil sanoi ja alkoi vapista kauttaaltaan. Jos hän jotain vihasi, niin änäriä ja Kauniita ja Rohkeita. Mutta enemmän änäriä.
"PELAA TAI SOITAN DUMBLEDORELLE JA HAGRIDILLE JA KERRON MIKÄ SEN SATEENVARJON LAITA OIKEASTI ON! Kyllä kaikki tietävät, ettei se jäänyt vahingossa Keski-Maan metroon ja jatkanut matkaa Korvatunturille ja päätynyt jonkun mummon käsilaukkuun!" Harry Potter uhkasi  ja otti puhelimensa.
"NO OKEI! Mutta vain yksi erä."



Harry Potter > Legolas Vihreälehti

KIITTI KU TEIT OHARIT luulin et oltiin bestiksiä MUT NÄKÖJÄÄN EI OLLA ENÄÄ! </3 </3 </3

Legolas Vihreälehti sori muru oli pakko lähtee!!! ):
Harry Potter JA jouduin pelaa änskyy jonku blondin bimbon barbiemiehen kanssa!!
Legolas Vihreälehti ööö hartsa kyl sä tiiät milt mun iskä näyttää
Aragorn jaaahas mä luulin et ME oltiin bestiksii!!
Legolas Vihreälehti arge kyl me ollaan älä huoli! )))))::::
Aragorn puhuin kyl Harrylle
Harry Potter Aragorn vitun homo petäksä mua Legen kaa???
Legolas Vihreälehti petätteks TE MUA?? KAI TE TAJUUTTE ET OON PRINSSI JA MUN ISÄ HAKKAA TEIDÄT JOS VAA KÄSKEN
Aragorn iha rauhas breh en oo mikää pettäjä TOISIN KU YKS RILLIPÄÄ APINA
Harry Potter NIINPÄ ET OOKAA NÄIN SUN JA LEGEN BESTISKAULAKORUT!!!
Legolas Vihreälehti joo mitä helvettii en käytä mitää noloi kaulakorui Harry!!!11
Harry Potter ainii ku sul oli se nikotiiniallergia vai mikä oli!! sori bae luulin väärin! <///3
Legolas Vihreälehti saat anteeks mut pyydä mun isält anteeks ku sanoit sitä keijuks ja muutenki!! nii!!

Harry Potter > Haltiakuningas Thranduil

SORI ET SANOIN SUA KEIJUKS JA BIMBOKS JA BARBIEKS ANTEEKS!!!!1 eikä Lego oo mikää ruma kaksnaamanen selkäänpuukottava horo niinku joku ehk sano jolleki

Haltiakuningas Thranduil SIIS OOTSÄ PUHUNU PASKAA MUN POJASTA JUMALAUTA JULKINEN TELOTUS JA TYRMÄÄN MUN LAPSESTA EI PUHUTA MITÄÄ MIKÄ EI OO TOTTA
Harry Potter OLIN VIHANEN ANTEEKS ÄLÄ TAPATA MUA SORI APUA PLIIS ARMOO !!!!!!111 ))::
Haltiakuningas Thranduil lol vittu chillaa weli teen sitä iteki joka päivä
Legolas Vihreälehti ANTEEKS MITÄ FAIJA
Haltiakuningas Thranduil ei mitää specielltii kulta!! muista ne mun tuliaiset ja pidä hauskaa mä meenki täst moi

Legolas oli juuri kommentoimassa jotain, kunnes yhtäkkiä koko haltia lensi bussin vastakkaiseen seinään. Elrond oli vahingossa kääntynyt jollekin torille josta sai mansikoita, ja joutui tekemään äkkikäännöksen.
"Ellu, älä hurjastele tai kytät tulee perään!" Frodo huusi ja piteli tiukasti kiinni Gimlin parrasta. Gimli taas roikkui Aragornissa, joka huolehti ettei Pippin lennellyt pitkin bussia. Gandalf vain nukkui ja kuorsasi niin, että Pirkko hermostui takakontissa ja muuttui takaisin normaaliksi yksisarviseksi.
Yllättäen alkoi tapahtua kummia. Koko bussi nousi ilmaan eikä Elrond saanut koko ajoneuvoa hallintaansa. Hitaasti Elrond alkoi tajuta, mitä oli tapahtumassa. Vallankumous.
"PIRKKO ON KAAPANNUT BUSSIN! PAETKOON KEN VOI!!!!1" kirkui Legolas joka yritti rikkoa ikkunoita. Mutta Pirkkopa ei ollutkaan mikään tyhmä kaakki, sillä se oli taikonut bussin sellaiseksi, ettei pakokeinoa ollut. Bussi liikkui hurjaa vauhtia taivaalla eteenpäin ja hetken ajan Elrond ehti toivoa, että he olisivat päätyneet Pirkon mukana Valinoriin. Mutta Pirkon polttoaine oli taas vähissä.

Bussi kiisi halki avaruuden ja tähtitaivaiden, ja  lopulta taas Maapallolle. Pirkon oli pakko tehdä hätälasku Narnian Alepan katolle, josta he kävivät pikaisesti ostamassa ruokaa matkalle - keksejä ja vadelmamehua ja Pirkolle olutta - ja koska Elrond koki ostoskärryn tarpeelliseksi, hän päätti ottaa sen mukaan parkkipaikalta ja piilotti sen bussin takakonttiin.
Lopulta Pirkko oli taas valmis matkaan, ja kun kaikki olivat kyydissä, nousi tuo hurja yksisarvinen jälleen ilmaan!

Sitä iloa ei tosin kauan kestänytkään. Juuri kun Pirkko kuljetti bussia yli Mount Everestin, koko koni ylikuormittui bussin painosta ja tiputti koko köörin autoineen tuon suuren vuoren laelle. Ikea-bussit ovat samanlaista tekoa kuin hyllytkin - hankala koota, eivät kestä pitkään - ja se valitettavasti hajosi.
"Selviytymisgroupie! Kaikki kuvaan taas!" huusi Gandalf, joka huitoi vimmatusti muille merkiksi, että nyt olisi facebookkaustauon paikka.

Gandalf Harmaa lisäsi uuden kuvan.
#selviytyjätkeskimaa #haaksirikko #pirkkotheunicorn huhuhuh minkälaisii seikkailuihi näide ihanimpien nolojen kaa joutuu!! jollai korkeel vuorel mönt everöö tai joku emt en tii mite tää lausutaa mut tääl oltas!!! #mounteverest

Aragorn ilma teit en pärjäis!! <3 onneks ootte elos mussut
Frodo Reppuli huhuh parempaa ku telkkaris!! <33 ihanaa et ootte kunnos beibit
Legolas Vihreälehti niinpä tappo melkee!! ): vielki oon järkyttyny hyi kauhee
Peregrin Tuk MEINAS HENKI LÄHTEE mut me ollaa nii rautaa et täs ollaa!!1 <3
Haltiakuningas Thranduil EI KAI MUN LAPSESSA OO NAARMUJA PELASTAKAA LEGOLAS HENGITTÄÄKSE ONKS SE ELOSSA EES??

Haltiakuningas Thranduil > Legolas Vihreälehti

VOI ISIN PIKKU KULTA ONKS SULLA HIUKSET HYVIN HENGITÄTSÄ OOTKO ELOSSA PITÄÄKÖ SOITTAA AMBULANSSI APUA SANO JOTAIN RAKAS HÖLMÖ KEIJULAPSENI APUA HYRRRGRGGHH kuolen tähän epätietoisuuteen!!!1 ))::

Legolas Vihreälehti miks oot noin vitun kääpä?? etsä oikeest tiiä miks chatti on keksitty?? -,-,,-
Legolas Vihreälehti mut oon ok hiukset on nätisti ei satu mihinkään!!
Haltiakuningas Thranduil joojoo älä ragee!! haluun vaa näyttää muille esim luciukselle et oon hyvä isä <3<33<3<3
Legolas Vihreälehti ens kerral chatti tai spämmin sua pelipyynnöillä!!!! NIII!!


Elrond oli juuri saanut kaivettua ostoskärryn esiin auton jäännöksien uumenista, ja raahasi sen vuoren korkeimpaan kohtaan. Muutakaan vaihtoehtoa ei olisi. Heidän täytyisi tehdä se, mikä olisi pakko. Jäädä asumaan Mount Everestille.
Mutta Elrondilla oli suunnitelma, joka ehkä tällä kertaa veisi heidät Valinoriin.
"Kaikki ostoskärryyn, vauhtia nyt!"
Ensimmäisenä kärryyn istui Gandalf, sitten Elrond, Gimli, Pippin ja Frodo ja Aragorn ohjasi Gandalfin olkapäillä. Legolas sijoitettiin Frodon syliin, ja teippauksia ei tarvittu. Pirkko laitettiin lepotilaan Gandalfin taskuun.
"Noniin, matkaan siis!" huusi Elrond, ja Aragorn laittoi kärryn liikkeelle.

Ja niin sitä mentiin. Kaikki kirkuivat kuorossa ja rukoilivat Jumalaa ja ties keitä kaikkia suojelemaan heitä, sillä Sormuksen Sössijät menivät nyt huimaa vauhtia vuorta alas. Miten ihmeessä he selviäisivät?


// anteeksi luvun lyhykäisyys! ):
« Viimeksi muokattu: 08.03.2015 03:52:37 kirjoittanut Bambitar »

saraast

  • somekääpiö
  • ***
  • Viestejä: 4
Hehee uus luku ja ain vaa repeilyttävämmäks menee xDD toi Harryn ja Legolaksen "bestisriita" oli ihan mahtava! Repeilin kokoaja xD noi fb-päivitykset on tosi hyvii :'D Thranduil = blondi bimbo miesbarbie xDD repesiiiiiin xD

Eh, sori lyhyest ja epäselväst kommentist, mut pointtina oli et tykkäsin paljon ja jään oottaa jatkoa ;)
we all are living in a dream
but life ain't what it seems
oh everything's a mess
and all these sorrows I have seen
they lead me to believe
that everything's a mess

_Wanderer

  • ***
  • Viestejä: 3
  • a dream that you wish will come true
Eikä tää on iha paras!!
"Fairytales are stories that span every generation and they've been around for a long time." -Jamie Dornan

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Ennen kuin unohdan: mitä tapahtui Pirkolle? :D

Tää on yks parhaimmista TSH-huumorificeistä! Hahmot muista fandomeista ovat hauska lisä. Hagridin sateenvarjon kohtalo oli huvittava. xD

Paras kohta koko tarinassa: "Pirkko, valitsen sinut!" huudahti velho
Ei hitto :D

Thranduil on kyllä kunnon drama queen ja Elrond kunnon sähläri.

Toivottavasti jatkoa tulloo pian ja Galadriel ei tapa Elrondia. Ja Bilbo pääsee Alkosta. :D
Sé onr sverdar sitja hvass!

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Voi apua!! "Paljon huutonaurua"
Thranduiln tuljaiset ja Pirkko ;D ei juma! Noita Facebookpäivityksiä on aina hauska lukea! Ne tuo ihanan lisän tähän tekstiin :D
Ihanaa että olit ottanu tähän mukaan hahmoja Harry Potterista! Thranduil ja Lucius <3 Ne voi vaikka harjailla toistensa ihania hiuksia :D
Hmm... Narnian alepa, taidankin tehdä ruokaostokset seuraavan kerran siellä! Kenelläkään ajo-ohjeita?

En keksi mitään rakentavaa koska nauran täällä vieläkin, mutta jään ehdottomasti seuraamaan tätä <3 Ehdottomasti mun lemppari THS(/Hobitti) huumorificci!

Never underestimate the power of fanfiction

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Ei herkku, tää on huippu! ;D Meikä koukuttu vaikka ei oo koskaan ees lukenu/kattonu LotRia :''D Pieni aukko sivistyksessä muutes.

Siis Harry oli tässä kyllä aivan paras ja Hagridin sateenvarjo, Valinorin joulumarkkinat keskellä kesää ja Narnian Alepa? Wtf, sinne siis x'D Ja Ikea, ja se että Pirkko käy vaan Karhulla 8''D Tää on juurikin randomiutensa takia ihan paras. Huippu, ja sitä rataa, legenda jo syntyessään ;D

Tän lajinen crack on yllättävän vaikee kirjotettava, joten hatunnosto hei, loistavaa onnistumista! Tack, och jatkoa, kiitos ;D

-Duzku
pannu by wolferain ♥

Bambitar

  • Vieras
Anteeksi epäaktiivisuuteni, rakkaat pullakahvini <3 Mutta takaisin aiheeseen.



KUUDES LUKU



Jos Elrond olisi tiennyt etukäteen matkan tapahtumienkulusta, hän ei ikimaailmassa neverever koskaan, ikinäikinäikinä milloinkaan kahteen miljardiin vuoteen eli ei tosiaankaan ikinä olisi lupautunut lähtemään Sormuksen Sössijöiden kärkihahmoksi. Oli ollut jo ainakin viisi kertaa liian lähellä että koko konkkaronkalta olisi mennyt niskat kahdeksasti nurin, ja Elrondille se oli aivan liikaa. Koko matka oli liikaa. Ruotsi on kiva paikka, jos sinne matkustaa suunnitellusti, mutta Elrond kirosi koko maan sadanteenkahdeksanteenkymmenenteenyhdeksänteen eli kaikista alimpaan ja kuumimpaan helvetin kellarikerrokseen.

"SAATANAN RUOTSI JA SUOMI JA POHJOISMAAT JA KESKI-MAA JA LUOTEISMAAT JA NARNIA JA TURKU JA TANSKAN KIELI!" Elrond manasi ostoskärryn kiitäessä lähes tähtitieteellistä vauhtia korkean vuoren rinnettä alas. Gandalf videoi tapahtumaa samalla kun Legolas, Pippin ja Gimli takertuivat Aragorniin joka oli juuttunut housuistaan kiinni, jotta kukaan ei lentäisi kyydistä.
"Housuissani on nyt ikävä reikä! Elrond, palataan takaisin! Vaihtohousut jäivät laivaan!"
"Minulla on vain Galadrielin hame!" Elrond huusi vastaukseksi, sillä yhtäkkiä oli alkanut sataa lunta enemmän kuin Siperiassa ja kukaan ei kuullut oikein mitään, sillä Pirkon sisäinen mp3-soitin oli alkanut soittaa täysillä Taylor Swiftiä.
"Mitä sinä sillä teet?"
"Se on nätti!"

Sitten Pirkko alkoi taas aiheuttaa ongelmia - mp3-soitin meni sekaisin lumipyrystä ja alkoi soittaa kahtakymmentä eri biisiä sekaisin.
"I KNEW YOU WERE BABY BABY BABY UNDER MY UMBRELLA!" lauloivat Frodo ja Gandalf kuorossa, samalla kun Elrond yritti epätoivoisesti ohjata kärryä johonkin suuntaan.
Yllättäen alkoi tapahtua kummia, sillä he näkivät kaksi suurta, kultaisena hohtavaa kaarta edessään. Mitä ihmettä ne oikein edustivat?
"Tuossa lukee drive-in! Mennään, minulla on nälkä", valitti Pippin ja koska kukaan ei valittanut sillä kuka ei muka rakastaisi McDonald'sia, Gandalf taikoi kärryn autokaistalle.
"Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac-"
"MINULLE RUIS MCFEAST!!1"

He hylkäsivät ostoskärryn saatuaan ateriansa ja ottivat Keskellä-Korpea-Eli-Ei-Minkään Mäkkärin asemalta metron, joka kulkisi Kiellettyyn metsään, josta pääsee metroa vaihtamalla Keski-Maan steissille. Heidän olisi palattava takaisin lähtöruutuun.
Metrossa oli ahdasta, ja jotta he eivät vahingossakaan häviäisi toistensa näköpiiristä, päätti Aragorn köyttää heidät vyötäröistään kiinni toisiinsa aivan kuten Muumipeikko ja pyrstötähti -elokuvassa.
"VIIMEINEN METRO MENEE JO! JUOSKAA SENKIN IDIOOTIT!" huusi Elrond ja rynni ulos metron ovista raahaten koko lauman mukanaan.
"EI NIIN NOPEASTI MINUA SATTUU!" ulvoi Frodo jonka selkä laahasi maata ja joka miltei jäi toisen metron oven väliin.
"METROSELFIE, kuvaan kaikki!" Elrond huudahti innostuneena ja keräsi urhean joukkonsa mukaan selfieen.

Elrond Puolhaltia lisäsi uuden kuvan.
#kieltsihoodz #kiellettymetsä #tytötviihteel ihanimpien idioottien kaa menos Kieltsii <333

Frodo Reppuli OMG KATTOKAA LEGON HIUKSII LOL
Aragorn APUA HUUTONAURAN ITKEN OMG XDDD
Peregrin Tuk just söpöt!! xdd <333
Legolas Vihreälehti joo älkää ny !!! kattokaa Ellun ilmettä XDD
Haltiakuningas Thranduil Legolas MIKS SÄ ET VAAN REVI MUN SYDÄNTÄ IRTI NIINKU
Haltiakuningas Thranduil SORI VAAN MUT NÄYTÄT VITUN HARAKANPERSEELT
Haltiakuningas Thranduil KAIKKI NÄÄ LÄHEMMÄS 3000 VUOTTA OON PITÄNY SUST HUOLTA ETC RAKASTANU SUA AIKA HUOLEL JA SUOJELLU SUA PAHALTA ULKOMAAILMALTA JA SÄ ANNAT HIUSTES MENNÄ TOLLASEEN KUNTOON
Haltiakuningas Thranduil vittu se on 529 vuotta arestii saatana ja nauhotin muute sun Ritari Ässän päälle Criminal Mindsii #sorrynotsorry

Haltiakuningas Thranduil se tunne ku sun luottamus petetää ja sua selkäänpuukotetaa<///3
52,48360,01 henkilöä tykkää tästä.

Lucius Malfoy tyhmä sun muijas on kuollu #deep xDDD
Haltiakuningas Thranduil pääkii horo mä puhun mun pojast !!
Lucius Malfoy joo no ei munkaa jälkikasvu kauhee fiksuu oo
Lucius Malfoy varmaa tää blondi hiusväri aiheuttaa jotai ongelmii täs
Haltiakuningas Thranduil miten se on mahdollist ku me ollaa nii täydellisii??
Lucius Malfoy erittäin hyvä pointti kamu kuomaseni

Elrond ohjasi hurjan kanalaumansa ulos metrosta. Ihana, ihana Keski-Maa! Elrond melkein lauloi onnesta, sillä nyt he pääsisivät Valinoriin turvallisesti ja ilman välikäsiä. Tai no, niin he ainakin luulivat.
He kävelivät yhä toisiinsa köytettyinä ja suuntasivat Keskarin steissin Ärrälle, josta he saivat kaikki vaapukkamehun lisäksi alennuskuponkeja kenkienkiillotukseen. Legolas tosin harmistui, sillä vaikka hän oli prinssi ja ihana ja kaikkea, hän oli silti tottunut juoksentelemaan metsissä saappaat mutaa tihkuen.
"Älkää välittäkö, paskaiset kenkäseni!" hän sanoi kengilleen, koskaan ei tiedä jos vaatekappaleilla olisikin tunteet.

Samaan aikaan toisaalla Galadrielin oli onnistunut päästä takaisin laivaan. Bilbo oli Alkossa, joten sinne siis!
Pahaksi onneksi laivalla oli kolme eri Alkoa, ja Bilbo saattoi olla missä tahansa niistä. Galadrielilla ei ollut aikaa hukattavana, joten urheasti ja vaaroja uhmaten hän kipitti kolmannelta kannelta kakkoskannelle ihmisiä täynnä olevien portaiden kautta ja juoksi niin, että jalkoihin särki.
"Kaunis rouva, saanko tarjota teille olue-" yritti eräs lipevä herrasmies vikitellä häntä, mutta hän ei ollutkaan mikään helppo nakki.
"Vaiti, kuolevainen! Ja se on NEITI kaunis rouva sinulle!" Galadriel mylväisi ja iski miestä käsilaukullaan päähän juosten äkkiä Alkoon.

Ei Bilboa missään. Ei sitten missään! Galadriel haravoi koko ensimmäisen Alkon ja yritti kovasti etsiä mokomaa hobitinretaletta katseellaan, muttei onnistunut.
"BILBO MISSÄ IHMEESSÄ SINÄ OIKEIN OLET?!" Galadriel huusi niin, että meinasivat kaikki pullot ihan särkyä. Ei vastausta, paitsi muiden asiakkaiden säikähtäneitä ilmeitä. Missä Bilbo oikein saattoi olla?
Seuraavan Alkon vuoro siis. Galadriel juoksi pikapikaa kassojen ohi neljännelle kannelle, ja säntäsi Alkoon. Saattoi olla kyse minuuteista!

Samaan aikaan vielä toisaammalla pitkä ja kaunis Thranduil istui yhdessä seitsemästäkymmenestä olohuoneestaan. Hän katseli jännittyneenä Frendejä, sillä niiden katsominen rauhoitti kummasti.
"Älä kerro tunteistasi hänelle, Rachel!" Thranduil huudahti ja repi ihania hiuksiaan. Miksi, Rachel?! Ross oli varattu, senkin typerä nainen! Kauhistuneena Thranduil tuijotti taulutelevisioruutua seuraten, miten murhenäytelmä vain jatkui jatkumistaan.
"RACHEL EI! EI EI EI EIIIIII", Thranduil ynisi ja hautasi kasvonsa tyynyyn. Tyhmä Rachel!
"Monica, nyt kyllä sanot ettet mene treffeille sen sairaanhoitajan kanssa. Sinulla on Chandler! LOPETA, MONICA!" itkeskeli haltiakuningas ja hakkasi tyynyä seinään.
"Pidä se lapsi, Phoebe, pidä hänet! PIDÄ VAIKKA VÄKISIN! ÄLÄ ANNA HEITÄ KAIKKIA FRANKILLE! Pidä edes yksi!" Thranduil vaikeroi kuin viimeistä päivää ja päätti, ettei tällaisista ongelmista selvitä selvänä. Hän soitti pientä kelloa, josta kuului helvetinmoinen KLINGKLÄNGKLONG ja pian ovesta ryntäsi sisään pitkähiuksinen haltiapalvelija, joka toimitti hänelle kottikärryllisen viinaa.

Haltiakuningas Thranduil > Lucius Malfoy

bitch tuu meille dokaa

Lucius Malfoy vois salee läpäl
Haltiakuningas Thranduil ei ees läpäl
Lucius Malfoy voinx jäädä yöx ku mun vaimo taas jotai urputtaa ja mun poika on sillee faijafaijafaija vittu
Haltiakuningas Thranduil joo tänää peto on irti
Lucius Malfoy antti tuiskuu koko yö !!! <3

Lucius Malfoy BILEET THRANDUN PALATSIS KEIT TULOS #petoonirti #anttituisku #suomipop

Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore todellaki messis !!
Bilbo Reppuli jos ehdin nii kyl !!<33
Thorin Tammikilpi yaaaass babe
Bard Jousimies tänää lähtee #laitahaddawaysoimaan
Gandalf Harmaa jos en ois heittämäs noit Valtsuu nii tulisin heti!!1 saa nähä sössiiks noi taas jotai -.-


//diinäää D: Rakastakaa tai inhotkaa, vuodatin tähän väsymystäni ja kuivaa huumoriani. Ugh.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2015 04:33:50 kirjoittanut Bambitar »

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
En taaskaan keksi mitään järkevää, mutta nauroin vedet silmissä!! Todellakin rakastin tätä ;D
Thranduili ja frendit, voi hyvä jumala! Ja toi Pirkon mp3! Musta on ihanaa että oot sekottanu muita fandomeja ja paikkoja tähän ficciin :)
Jatkoa oottelen innolla <3

Never underestimate the power of fanfiction

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Oo, haluun kuulla Thrandsun bileistä! :D Ja Thorin ja Bardkin on menossa?

Nyt tuli olo, että haluun itekkin Thranduilin juhliin... XD joo, nyt on kyllä kaikki kunnossa..

Lisää vaan tällaista!
Sé onr sverdar sitja hvass!

The Pure-Blood Princess

  • Vieras
Mitä, apua, kaksi lukua joita en ole kommentoinut?!

Tämä on kyllä edelleenkin aivan mahtava! En edes tiedä, kuinka monta kertaa oon nämä jo ilmestyneet luvut lukenut, mutta naureskelen näille samoille jutuille aina vaan uudestaan. Normaalistihan en tykkää yhtään Thranduilista, mutta tässä ficissä hän on kyllä aivan mahtava! Thrandy ja Harry pelaamassa änäriä? :'D Aivan mahtavaa muuten että myös Lucius ja Dumbledore liittyivät joukkoon.

Joo tästä piti tulla rakentava kommentti, mutta ei pysty. ;D

Fallen Swan

  • Vieras
En ehkä kestä xDDDDD nää hahmojen touhut on kyllä jotain niin ultimaattista...
mut niin, toivottavasti jatkuis pian :)

Bambitar

  • Vieras
AHEM RAKKAAT MARENKIKUORRUTUKSENI
Oi antakaa minulle anteeksi epäaktiivisuuteni ja laiskuuteni, hyvitän sen teille sekoittamalla tähän lukuun suurenmoisen imaginaationi lisäksi verta, hikeä, kyyneleitä sekä raivoa ja ugh ja taivas lyö tulta ja niin edelleen, tajuatte kyllä. <3 ootte söpöi



SEITSEMÄS LUKU

Seuraavana aamuna Thranduilin teki mieli motata naamaan sekä itseään että äitiään, isäänsä, veljiään, tätejään, pikkuserkkujaan, palvelijoitaan, jokaista Frendien hahmoa, tuota hienoa taikapeiliä, joka aina sössötti miten mahtavan ihana ja kerrassaan vallan mainion upea ilmestys hän oli - Legolasia ei nyt kuitenkaan sillä perheväkivalta on vakava juttu ja laissakin kielletty ja olihan Legs nyt aivan liian söpö pieni myttynen, joten Thranduilin kapasiteetti ei olisi kestänyt - ja tietenkin Lucius Malfoyta, sitä saatanan velhopelleä joka itseasiassa aiheutti koko sotkun.

Herätessään Thranduilin korvissa soi Antti Tuisku niin täysillä, että hän yritti laulaa Lady Gagaa päälle, mutta levy sen kun soi ja soi. Kaikilla muillakin pyöri Antti Tuiskua, sillä levysoitinta ei koskaan oltu sammutettu (kaikki olivat liian hiprakassa) ja koska Thranduilin suurin olohuone on suuri, kaikui siellä yhä ihana Antti Tuisku.
Thranduilin sisäinen peto oli miltei päässyt irti, sillä koko kaunis olohuone oli täysin sotkettu ja näytti siltä, kuin siellä olisi riehunut miljoona pyörremyrskyä.

Koska koko bileporukka kuorsasi täyttä päätä vaikka kello oli jo kuusi aamulla, päätti Thranduil pitää voimisteluhetken, sillä olihan se nyt hyödyllistä että pysyy fitnesskunnossa ja näyttää paremmalta kuin muut.
"MAMMA MIA HERE WE GO AGAIN MY MY HOW CAN I RESIST YOU YEEEEEES I'VE BEEN BROKENHEARTEEEEEED BLUE SINCE THE DAY WE PARTEEEED" kuului stereoista, kun Thranduilin pitkät hiukset liehuivat hänen kaatuessaan puolitahallaan lattialla makaavan Luciuksen päälle.
"POIS PÄÄLTÄNI SENKIN TONNIKEIJU!!1" karjui tuo velhomies jonka hiukset olivat vähintään yhtä blondit kuin vaniljavanukas.


Haltiakuningas Thranduil lisäsi uuden kuvan.
oot nii vitu ruma aamusin et kaikki muut pyörty #velho #synkmetsä #synkkis #bileet

Lucius Malfoy oot nii bitch poista tää
Lucius Malfoy tajuutsä vitun horo et vihaan sua nii paljo
Lucius Malfoy thrande varotan sua sä tuut nii kärsii
Lucius Malfoy oot nii rotta oikeest
Bard Jousimies ei jumalauta lusbe olit nii kännis
Thorin Tammikilpi parhaat bileet ikin!! mut lucius oot kyl aika ilmestys beibi
Severus Kalkaros semihirvee hahahahahh lol
Legolas Vihreälehti iskä mä sanoin et nää sun kaverit vie sun maineen -.-
Lucius Malfoy Legolas sä voguekeijukaine voit painuu helvettii
Haltiakuningas Thranduil Lucius ANTEEKS MUT MITÄ VITTUU SÄ JUST SANOIT


Haltiakuningas Thranduil > Lucius Malfoy

mua voit sanoo miks tahansa MUT ÄLÄ VEDÄ MUN LASTA TÄHÄN BITCH

Lucius Malfoy te haltiat ootte nii herkkii kaikest
Lucius Malfoy mix ootte nii tosikkoi??
Lucius Malfoy muutenki thrandu mix me ollaa ees kavereit ku oot sellai tsiljardivuotias
Haltiakuningas Thranduil kosk kukaa muu ei kehtaa liikkuu sun kaa vitu douchebaaaag
Haltiakuningas Thranduil ps. sun kakaras poikaystävä on vitun änärinörtti oikeest
Haltiakuningas Thranduil + jopa legolas on heterompi ku sun drag vai mikä se ees oli
Lucius Malfoy haluut nii turpaa mä huomaan

Ja niine hyvineen Lucius Malfoy oli marssinut ulos Thranduilin palatsista. Aamutakki väärinpäin, pölyinen lampunvarjostin päässä ja toisessa jalassa aamutohveli - toisessa oli Ässän muovikassi - Lucius tassutteli limusiiniin, joka sattui olemaan Pirkon pikkuserkku.
Toisaalla oli Elrond juoksuttanut katrastaan pitkin poikin Keski-Maan rautatieasemaa, joka oli sokkeloisempi kuin yksikään labyrintti.
"Gimli, mene Reittioppaaseen ja etsi nopein reitti Valtsuun!" ohjeisti Aragorn, joka varmisti että Pirkko muuttui normaaliin muotoonsa ohjeiden mukaan.
"Ei täällä mikään mene suoraan Valinoriin", valitteli Gimli, "meidän pitää ensin kulkea Synkmetsän läpi, etsiä puinen mökki, pölliä kullanhuuhtojalta vaskooleja, tehdä niistä kelkka skeittilaudan avulla ja mennä hirvivaljakolla Tylyahoon, josta pääsemme Joulupukin reellä Capitoliin. Sieltä voimme ottaa raitiovaunun Valinoriin."
"No, näin teemme, vai mitä Ellu?" kysyi Aragorn Elrondilta, joka kuitenkin tiesi mitä tuli tehdä.
"Juurikin näin, matkaan siis", huusi Elrond hurjan sotahuudon, ja niin joukko oli valmis lähtemään.

Sählärit pakkautuivat taas Pirkkoon - Aragorn ohjasi, Legolas istui takana kartanlukijana, Frodo ja Gimli teipattiin kylkiin ja Gandalf vatsaan. Pippin sidottiin köydellä Pirkon häntään, ja he pääsivät taas jatkamaan matkaa.
"Pirkkoselfie! KAIKKI MUKAAN NYT!" huusi Gandalf, ja itse Pirkkokin tuli mukaan.

Gandalf Harmaa lisäsi uuden kuvan.
ehk sit vihdoi valppee!! feat. urpoimmat <33 #lehmäjengikoossa #valinor #keskari #steissi

Gimli Gloíninpoika beibit !! <333 ootte raxuiiiiiiii
Legolas Vihreälehti nii säki nolis <3
Aragorn tää squadi pärjää ain <33 vitsi ollaa kyl nii äijiii!!!
Pirkko Yksisarvinen itseasias oisitte vielki Silja Linel ilma mua d44444 bitcheeeeees
Peregrin Tuk pige miks aina pilaat tunnelman voitko lopettaa : /
Pirkko Yksisarvinen en mut tuokaa kaljaa

Synkmetsässä puumökki oli hankala löydettävä - lähinnä siksi, että matkantekoa oli hidastanut Thranduil joka oli juossut viinilasi kädessään sanomaan heille hei, sillä Legolas oli unohtanut vaihtosukkansa kotiin.
"VOI ISÄN PIENI KEI- ÖÖ RAKAS HALTIALAPSENI!" huusi jo monta päivää Legolasia ikävöinyt Thranduil, ja oli kaapannut poikansa isälliseen syleilyyn.
"Joojoo anna ne sukat, meillä on kiire", Legolas tuhahti ja yritti kiemurrella pois isänsä otteesta.
"Minä tulenkin mukaanne. Olette niin saamattomia ääliöitä, kun en niitä tuliaisiakaan oikein missään näe ja tarvitsette asiantuntijan apua", ilmoitti Thranduil ja vislasi, ja niin suuri hirvi yhtäkkiä pysähtyi hänen viereensä.
"PETTERI!" kiljaisi Legolas ja melkein loikkasi hirven kaulaan, "on ollut niin kamala ikävä!"

Petterin suuntavaiston avulla he pääsivät jopa vaivattomasti kullanhuuhtojan mökille - oikeastihan Petterissä oli Google Maps - ja kaikki irroitettiin Pirkosta. Saattue asteli mökkiin kuin teksasilaiseen saluunaan ja ottivat jo heti kättelyssä järeät aseet käyttöön.
"Minun nimeni on Yrjänä, huuhdon kultaa ammatikseni", selitti mökissä asuva mies. Yrjänä ei kuitenkaan ehkä tiennyt, ettei kullanhuuhdonta tarkoittanut kultaharkkojen laittamista tiskikoneeseen.
"Mitä me nyt teemme? Äijä ei selvästikään omista yhden yhtä vaskoolia!" kiukustui Gimli, joka potkaisi pientä puupöytää. Elrond mietti kuumeisesti, ja joutui lopulta istumaan pöydän päälle.
"Me voisimme kääntää pöydän, tehdä siitä kelkan skeittilaudan avulla, kietoa nauhaa jalkojen ympärille ja sitoa Pirkon ja Petterin valjakon etunenäksi. OLEN NIIN NERO!" ilostui Elrond ja flippasi pöydän välittömästi selälleen.

Sählärit, Pirkko, Petteri ja Thranduil alkoivat kaikki väsäämään pöytää innolla. Frodo, Pippin ja Legolas naulasivat pöydän jalkojen ympärille punaista, oikein hienoa nauhaa, jotta he pysyisivät kasassa. Thranduil laittoi erikeepperiä, pikaliimaa ja kuumaliimaakin skeittilaudalle ja asetti pöydän siihen. Gandalf valjasti Pirkon ja Petterin, ja Elrond maalasi Aragornin kanssa koko komeuden pinkiksi.
"Eiköhän lähdetä matkaan!" julisti Elrond, kun pöytäkelkka oli kokonaisuudessaan valmis. Frodo, Aragorn, Elrond ja Pippin matkustivat pöydässä, kun taas Gandalf matkasi Pirkolla, ja Legolas Thranduilin mukana Petterin selässä.

Lucius Malfoy > Haltiakuningas Thranduil

 voidaax olla kavereit viel jos hankin sul sen Louis Vuittonin laukun )::

Haltiakuningas Thranduil muru tiesin ettet hylkäis mua!! <3 mut pyydä mun pojalt anteeks ensi
Lucius Malfoy onxx pakkoooooooo
Haltiakuningas Thranduil haluutsä et käsken mun palvelijaa heittämään sen Guccin tyynyn krokotiileil??
Lucius Malfoy no OKEI SITTE !!!!!!111 -.-

Lucius Malfoy > Legolas Vihreälehti

sori ei ollu tarkotus : /

Legolas Vihreälehti ei se mitään!!! :)
Haltiakuningas Thranduil weli se laukku kelpais kyl <3
Legolas Vihreälehti etsä faija ikinä aattele muuta ku muotii
Haltiakuningas Thranduil no mitä pitäs sit ajatella
Haltiakuningas Thranduil sua vai
Haltiakuningas Thranduil tän takii oon nii ihana ÄHÄHÄHÄHÄÄ LOL


Selviävätkö Sählärit nyt Valinoriin ajoissa, hengissä ja yksinä kappaleina?
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015 17:47:21 kirjoittanut Bambitar »

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Jes, Thranduilin bileistä saatiin tietoja. Voin niin kuvitella Thranduilin kuuntelemassa Antti Tuiskun Peto on irti -kappaletta ja hyppimässä pitkin seiniä. :D

Ja kun tavattiin tuo Yrjänä, niin ajattelin, että vihdoinkin joku järkevä tyyppi. Oletin näin siksi, koska hän puhui kirjakieltä. Mutta eihän se Yrjänä tiennyt edes, että mitä kullanhuuhdonta on. :P

Lisää vaan!
Sé onr sverdar sitja hvass!

Nerevar

  • ***
  • Viestejä: 18
Täytyy myöntää, että oli mulla aluksi epäilykseni tän suhteen, mutta miten väärässä olinkaan! :D

Luin kaikki luvut yhteen putkeen ja tämä on vain yksinkertaisesti mahtava.
Jatkoa vaan!
why change the past
when you can own this day

The Pure-Blood Princess

  • Vieras
Uusi luku, mahtavaa! :'D Mä en edelleenkään yksinkertaisesti kykene kommentoimaan tätä mitenkään järkevästi, mutta tulinpahan taas kertaalleen kertomaan repeilleeni tällekin osalle. Luciuksen ja Thranduilin välinen draama on vaan niin parasta. Ja siis muutenkin... Ei tätä voi lukea nauramatta. :D

Koska koko bileporukka kuorsasi täyttä päätä vaikka kello oli jo kuusi aamulla, päätti Thranduil pitää voimisteluhetken, sillä olihan se nyt hyödyllistä että pysyy fitnesskunnossa ja näyttää paremmalta kuin muut.
No niin, reipasta alkaa kuntoilemaan heti aamusta. :'D

"Ei täällä mikään mene suoraan Valinoriin", valitteli Gimli, "meidän pitää ensin kulkea Synkmetsän läpi, etsiä puinen mökki, pölliä kullanhuuhtojalta vaskooleja, tehdä niistä kelkka skeittilaudan avulla ja mennä hirvivaljakolla Tylyahoon, josta pääsemme Joulupukin reellä Capitoliin. Sieltä voimme ottaa raitiovaunun Valinoriin."
Siis mitä? :'D Luin tän varmaan kolme kertaa peräkkäin ja tuota ööö... Kullanhuuhtoja, skeittilauta, hirvilvaljakko, Tylyaho, Joulupukin reki, Capitol ja raitiovaunu Valinoriin? xD

Pirkko Yksisarvinen itseasias oisitte vielki Silja Linel ilma mua d44444 bitcheeeeees
Peregrin Tuk pige miks aina pilaat tunnelman voitko lopettaa : /
Pirkko Yksisarvinen en mut tuokaa kaljaa
Pirkko on tuolla äkkiä kommentoimassa? xD Anyway, tuo en mut tuokaa kaljaa aiheutti täällä varmaan viiden minuutin naurukohtauksen. :D

Jännäksi kyllä menee! Ei muuta kuin seuraavaa lukua odotellessa. :D Odotan mielenkiinnolla, minkälainen loppuratkaisu tähän sitten joskus tulee. Vaikka oikeasti salaa toivon, ettei tää loppuisi ollenkaan vaan jatkuisi loputtomiin. xD

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Aaa tämä on niin valtavan loistava! En kestä XD pakko oli jättää puumerkki, että saan tietää heti uusista osista..!
Thrandy ja Legolas on mun lemppareita. Niillä on jotenkin käsittämätön ja kieroutunut isä-poika suhde. :D ja hyvä idea tehdä tästä crossoveri pottermaailman kanssa.
Tämä koko tarina on jotenkin niin huippu parodia siitä, millaisia kaikki tsh ja hobitti -kirjat ja leffat ovat. Kuinka vaikeaksi kaikki ihan tahallaan tehdään ja kuinka monimutkaisia ja päättömiä tyyppien suunnitelmat välillä ovat.... X,D
Oikeasti, niin odotan, että sähläreiden sekoilut... Kröhöm SEIKKAILUT saavat jatkoa!

Bambitar

  • Vieras
Hei kaikki pienet pullanmurut! Siitä on aikaa ku oon viimeksi julkaissut, etenkin uusia tekstejä Sähläreiden saralla. En tahtonut antaa SoSän kuolla ja kuihtua, joten tässä sitä olis, uutta lukua viimein (spoiler: ei ole viimeinen luku<3) jota toivottavasti on odotettu :D Viskatkaa aivot taas siihen tuttuun vakionarikkaan ja virittäytykää idioottitunnelmaan! Minä kiitän ja kumartaisin, jos selkäni siihen taipuisi kipuilematta.

- bambs



KAHDEKSAS LUKU


Koko surkea mahtava joukko matkasi luonnonvoimia uhmaten Tylyahoon, jossa Reittioppaan mukaan odottaisi Joulupukin reki. Joulupukki oli näet ollut konkurssin partaalla edellisjouluna, joten jokin sivubisnes oli aloitettava. Nyt partasuu vuokrasi rekiä Tylyahossa pitkiä reissuja suunnitteleville.

"Elrond, oletko varma että tämä oli hyvä idea?!" huusi Pippin Elrondin selän takaa pöydän kieppuessa aivan miten sattuu, etenkin töyssyissä. Joita oli paljon, sillä lunta oli tullut niin hurja määrä ettei tosikaan! Oli onni, että pöydän ympäri oli kiedottu joustavaa nauhaa, kukaan ei nimittäin ollut tajunnut turvavöiden mahdollisuutta.

"Tämä oli ainoa idea jonka sain ja sitäpaitsi Reittiopas on aina oikeassa", totesi Elrond ja piti huolellisesti kiinni pöydänjalasta, jottei olisi pudonnut.
"Me unohdettiin matkaselfie!" Frodo huusi ja kaivoi selfiekeppinsä esiin. Kaikki yrittivät pakkautua mukaan sillä selfieistä ei ikinä jättäydytä edes sodan keskellä, jolloin Legolasista näkyi saappaankärki ja Thranduilista ehkä puolikas käsi. Olosuhteiden niin vaatiessa olisi ollut sangen vaarallista ryhtyä kurottelemaan Petterin selästä, sillä sekin loppuu jossain vaiheessa, yleensä takapuolen kohdalla.

Frodo Reppuli lisäsi uuden kuvan
kanalauma menos valtsuu!!<3 jos nyt onnistais lolz #parhaimpienkaa #tehkääperäs #jososaatte

Peregrin Tuk varmaan paras selfie ikinä!!!!
Boromir In Memoriam tää olis viel parempi jos siin ois joku extra mukan!!<3
Aragorn nii muute olis :OOO bilbo puuttuu!! :(
Legolas Vihreälehti voittex photoshoppaa mut ja iskän tohon ni ei näytetä nii noliksilt :/// nii olispa bilbo tääl
Gandalf Harmaa hitsi bilbo ei tosiaan oo mukana :( hyvä boromir et huomasit!!!!
Boromir In Memoriam no niinpä hyvä mä jee vittu

"Löpinät sikseen ja pitäkää kiinni! Kohta nimittäin tulee melkoisen möYKKYISET OLTAVAT!" kiljui Gimli joka oli vähällä lentää Pirkon selästä mutta sai onneksi tarrattua Gandalfin kaapuun kiinni. Pirkko oli nimittäin vahingossa kompastunut korkeaan mäntyyn ja tehnyt siinä samassa kolme volttia, jolloin pöytäkin oli kiepahtanut ties kuinka monesti ympäri. Yhtäkkiä koko konkkaronkka oli päätynyt suureen lumikasaan, ja pöytä oli mennyt tuusannuuskaksi.

"Ovatko kaikki kunnossa?!" Elrond kysyi saatuaan päänsä lumihangen yläpuolelle. Siinä he nököttivät yhdessä pinossa kuin kovan tuulen pyyhkäisemät kevyet kävyt.
"Hei, me ollaan Tylyahossa nyt!" huudahti Aragorn ja kaivoi muita Sähläreitä esiin lumen alta. Ensin löytyivät Pippin ja Gandalf, sitten Gimli ja Frodo ja hieman tarkemman koluamisen jälkeen myös Thranduil ja Legolas, jotka olivat Pirkon takia törmänneet Petterin kanssa suoraan kuuseen ja tippuneet alas.
Thranduil vapisi kauttaaltaan ja oli valahtanut kalpeammaksi kuin mitä oli normaalisti, ja Legolas suki isäukkonsa hiuksia poimien niistä kuusenneulasia.
"Onko kaikki ihan ookoo, Thranduil?" Gandalf kysyi hieman huolestuneen oloisena. Voi jukra jos matka nyt hidastuisi taas!
"Olen RAPISTUNUT! RÄHJÄÄNTYNYT! Olen PILALLA!" nyyhki haltiakuningas murheellisena ja niisti Petterin turkkiin.

Suruista ja muista huolimatta Sormuksen Sählärit pääsivät kuin pääsivätkin viimein Tylyahoon! Joulupukin reet odottelivat Siwan edustalla, joten Aragorn meni tiedustelemaan vuokrahintoja.
"Kuinka paljon yhden reen vuokraus maksaisi?" hän kysyi niin kohteliaasti kuin vain suinkin osasi. Pienehkö pukin tonttu selasi jonkinsortin listaa ja kyyläsi Aragornia päästä varpaisiin.
"Pummeille ja kodittomille noin 200 euroa sekä viidenkympin varausmaksu", tonttu vastasi viimein. Aragornin täytyi pitää leuastaan kiinni ettei se olisi pudonnut, niin hämmästynyt hän oli. Sen hän vielä sieti että oli epäsiistin viemärirotan näköinen, mutta että tuollaiset ryöstöhinnat!
"Kuulkaas nyt, te senkin pieni viheliäinen gerbiilin ja nukkavierun lapasen risteymä, minä en todellakaan-" oli Aragorn aloittamassa, mutta Legolas saapasteli paikalle Pippinin kanssa pelastaakseen tilanteen.
"Sallitteko meidän tulevan sisäpuolelle? Meillä on... valtiosalaisuuksia, ja käsittämämme mukaan te olette kiinnostuneita salaliitoista", kuiskasi Pippin ja vilkuili ympärilleen muka salamyhkäisenä.

Tonttu tuijotti heitä hetken, ja päästi heidät sisälle eräänlaiseen pieneen mökkiin. Aragorn jäi ulkopuolelle, ja tajusi mitä hänen kuului tehdä. Hän irrotti yhden reen puisesta telineestä, viittoi Gandalfin kuljettamaan Pirkon ja Petterin luokseen ja niine hyvineen he valjastivat eläimet reen eteen.
Samaan aikaan Legolas ja Pippin hipsivät muina haltioina ja hobitteina ulos mökistä, tarkastelivat ympäristöä mahdollisten silminnäkijöiden varalta ja kömpivät rekeen. Aragorn asetteli kohmeisen Frodon vilttien väliin ja Elrond sekä Gimli kantoivat pyörtyneen Thranduilin etupenkille.
"Haltiaksi hän painaa melkolailla", Gimli puhisi ja Elrond nyökytteli, sillä Thranduil ei ollut aivan yhtä kevyt kuin untuvatyyny.
"Hiljaa, senkin moukka!" Thranduil vastasi suuttuneena ja siirteli vaaleita hiussuortuvia pois tieltä.
"Te järkytätte häntä entisestään!" Legolas sähähti ja katseli isänsä hermoromahdusta järkyttyneenä.

"TAKAISIN, SENKIN KURJAT NÄÄDÄT!" huusi tonttu, joka oli taas oma itsensä. Legolas ja Pippin olivat näet huumanneet hänet kissanmintulla niin tokkuraiseen tilaan, että muut saivat aikaa laittaa reen valmiiksi.
"KARKUUN JA ÄKKIÄ!" kiljaisi Gandalf, joka ohjelmoi Pirkon kulkemaan samalla tavalla kuin Petteri jottei tulisi enempää ongelmia.

Juuri ennen kuin he olivat lähdössä, kaksi tuttua hahmoa ilmestyivät paikalla suksilla hiihtäen. Galadriel kantoi Bilboa reppuselässä ja pysähtyi juuri sopivasti reen kohdalle. Hän nakkasi Bilbon kyytiin ja riisui suksensa. Juuri kun tonttu saavutti heidät ja oli ryhtymässä tositoimiin, Galadriel kääntyi kaivaen helmoistaan etanapannun.
"Meillä on kiire!" hän tokaisi, iski tontun pannun avulla kanveesiin ja kapusi itsekin rekeen.
"Mistä sait tuon pannun?"
"Opiskelin aikoinaan Ranskassa! Nyt äkkiä selfie ja sitten menoksi!"

Haltiakuningas Thranduil lisäsi uuden kuvan.
millään ei oo mitään merkitystä ja kaikki on paskaa #pakomatka #kyttiikarkuun #sairaannopee #SAIRAANRUMAYHYY

Lucius Malfoy OMG VELI OOTSÄ OK????? SOITA MULLE HETI mikset vastaa skypes???
Gimli Glóininpoika siis TÄÄ on coolein selfie ikinä!!!
Bilbo Reppuli paras kanalauma koskaan<333
Haltiakuningas Thranduil Lucius SIIS EN TODELLAKAAN OO ET EES USKO MITÄ OON JOUTUNU KÄYMÄÄN LÄPI siis tarviin terapiaa niinku NYT
Legolas Vihreälehti ööö faija sä vaan ohjasit petterin päin puuta XDD
Haltiakuningas Thranduil legolas me ollaan puhuttu valehtelusta !!! oot arestissa 20 vuotta
Legolas Vihreälehti MÄ OON AVAINTODISTAJA JA SILMINNÄKIJÄ ??!?!?!? TÄÄ ON OIKEUSMURHA
Haltiakuningas Thranduil ET HUUDA MULLE PERKELE 40 VUOTTA ARESTII JA TAKAVARIKOIN SUN PLEIKAN
Legolas Vihreälehti MIKS SÄ SAAT KÄYTTÄÄ CAPS LOCKII MUT MÄ EN >:( >:(
Haltiakuningas Thranduil koska mä oon aikuinen ja fiksumpi ja mulla on oikeus!!! ei valehdella siellä yhtään nyt!!

Legolas Vihreälehti > Haltiakuningas Thranduil

jos et ota mun arestii pois niin estän sut ja heitän viinikellarin avaimen jokeen!!!

Haltiakuningas Thranduil MITÄ HELVETTIÄ
Haltiakuningas Thranduil EI MUUTEN KÄY PÄINSÄ TOLLANEN
Haltiakuningas Thranduil oot arestissa 250 vuotta etkä saa käyttää netflixii tai pleikkaa tai xboxii tai mitään!! et ees kirjoja!!!
Legolas Vihreälehti soitan sossuille ja kerron et mun iskä on ilkee ni ne hakee mut pois ikuisiks ajoiks!!!
Haltiakuningas Thranduil etkai tekis niin :'(
Legolas Vihreälehti mulla on Keski-Maan Sosiaalihuolto pikavalinnassa!! mun sormi on melkeen vihreen luurin kohdalla.......
Haltiakuningas Thranduil OKEOKEIOKEI et oo arestissa ja saat käyttää netflixii ja kaikkee :/
Haltiakuningas Thranduil mut tää on viimenen kerta ku kiristät tällein!!!
Legolas Vihreälehti <3

Galadriel sai luvan ohjata Pirkkoa ja hän varmisti, että tällä kertaa kaikki olisivat mukana. Seikkailut ovat hauskoja, mutta eivät niin että joku jää ruotsinlaivalle.
"Pirkko, tykitä jotain musiikkia!" komensi Frodo ja samassa alkoi kuulua samaan aikaan koko Antti Tuiskun tuotanto, Mozartia sekä Britney Spearsin vanhaa kamaa nollaluvun alusta. Ihan vintagea siis!

Elrond manasi jälleen sitä, että oli ikinä lähtenyt johdattamaan edes itseään minnekään muualle kuin lähikauppaan, mutta minkäs teet: mokaat kerran, mokaat sata kertaa uudestaankin.


Seuraavaan etappiin on päästy, mutta säästyvätkö sählärit ikinä ongelmilta? Selviävätkö he kuitenkaan Valinoriin? Kukapa tietää...
« Viimeksi muokattu: 26.10.2017 11:32:11 kirjoittanut Bambitar »

Bambitar

  • Vieras
Moi taas! Mulla on vähän nopeempi tahti päällä jostain syystä ( = haluan saada Sähläreiden seikkailut päätökseen jotta voin aloittaa uusia jatkotekstejä) ja oon inspiraatioaallon vallassa, joten tämän ja edellisen luvun välillä ei ole sitä +8kk :'D Tää on toiseksiviimeinen luku, ja oon yllättynyt miten paljon tästä on pidetty (lähes 7400 lukijaa ?? oikeesti ??) enkä olis ikinä uskonut tämän menestyvän. Sählärit lähti aluksi ihan vain vitsistä, mutta päätin sit kokeilla saisko tästä jotain mielenkiintoista ja luovaa kehitettyä. Ja näköjään sai, sillä tää on mun teksteistä kaikista suosituin! On ollut myös jännä huomata kehittymistä; pari ensimmäistä lukua ovat suoraan sanoen aikamoista paskaa, mutta myöhempiä pystyn jo lukemaan irvistelemättä paljoa.

Jotta tää ei menis kauheeks nyyhkyhempeilyksi (säästän sen viimeiseen lukuun niin se lisää dramaattisuutta) niin päätän tämän minimonologini lyhyesti - toivon, että viihdytte mun mielikuvituksen, Sähläreiden ihmeellisten kämmähdysten ja varsin omituisen huumorin parissa. <3





YHDEKSÄS LUKU


Jos Galadrielilla olisi ollut mahdollisuus valita, hän olisi mielellään jäänyt laivalle Bilbon kanssa. Sinne Alkoon kaikista mieluiten, sillä Silja Linella oli parhaillaan käynnissä alennusmyynti, joten kaikki olisi ollut puoleen hintaan. He voisivat yhdessä Bilbon kanssa ryypiskellä minkä kerkeäisivät, mennä allasosastolle laskemaan vesiliukumäkeä ja juoruilla ravintoloissa esimerkiksi Elrondin typeryydestä... mutta ei, Valinor oli nyt tärkeämpi.

Reki matkasi mukavan pehmeästi tähtien peittämällä taivaalla, ja kaikki oli hyvin; Elrond ei valittanut mistään tai melkein aiheuttanut heidän kuolemaansa, Thranduil alkoi hiljalleen toipua järkytyksestään ja Gandalf oli saanut Pirkon koneiston uusittua. Pirkon mp3-soitin oli tosin yhä rikki, joten matkamusiikki nyt oli mitä oli.

Koska kyseessä ei kuitenkaan ollut tavallinen konkkaronkka vaan yllättävän kovaonniset (tai ihan vain hieman vajaaälyiset) kaverit, ei tämäkään retki sujunut ongelmitta.
Juuri kun Gimli oli laskeutumassa vanhan syrjäisen Hesburgerin katolle jotta he saisivat levätä hieman, reki kääntyi ylösalaisin ja tipautti Sählärit päistikkaa parkkipaikalle. Sitten se vain otti ja lähti, Pirkko ja Petteri mukanaan.
"Mitä äsken tapahtui?" kysyi Bilbo kummastuneena ohimoitaan hieroen, lasku oli ollut melkoisen kova.
"Ratsumme katoavat taivaan tuuliin! Gandalf, tee jotakin!" kiljui Pippin joka ei ollut yhtään mielissään.

Gandalf oli kuitenkin saanut niin ison tällin, että hänellä oli taju kankaalla. Frodo kiiruhti äkkiä Hesburgeriin, tilasi kuudet isot ranskalaiset ja palasi juoksujalkaa Gandalfin luo. Hän avasi Gandalfin suun ja kaatoi ranskalaiset sinne, kaikki kerralla.
"Missä minä olen? Kuka minä olen? Keitäs te hölmöläiset olette?" Gandalf kysyi virottuaan rasvan ja suolan ansiosta.
"Voi ei! Häneltä on mennyt muisti!" huusi Aragorn joka alkoi itkeä. Kamalaa kertakaikkiaan!
Elrond huomasi Gandalfin otsassa tumman jäljen, joka muistutti... nallea.

"Tule esiin! Tiedämme että olet täällä", Elrond julisti ja otti aseekseen maasta löytyneen kepin. Hän tiesi, että nyt oli tosi kyseessä.
Maahan ilmestyi outo aukko, josta ryömi esiin suurikokoinen, kauttaaltaan oliiviöljyn ja sokerikiteiden peitossa oleva pelottavannäköinen otus.
"Meidän pitäisi jutella, Elrond", hahmo sanoi hyvin matalalla äänellä.

Kyseinen tyyppi oli tietenkin Sven Anderson-Puolihaltia: Elrondin ruotsalainen serkku, joka yritti ottaa Elrondin paikan Rivendellin hallitsijana ja suvun vihatuimpana (tai ainakin halveksituimpana) jäsenenä.
Pian kuului omituisia ääniä kuin joku olisi laukaissut ilotulitusraketin, ja yllättäen kaikkien naamaan lävähti sellainen valosuihku että oksat pois! Samassa Sven tipahti takamukselleen maahan ja hänen äänensä muuttui normaaliksi.

"Ananasakäämä! Librumlabrum abrakadabra! Hölötinkölötin, lipsislopsis, hulubulupum! Avara Kouvola!" noitui Legolas, joka oli saman tien tullut Elrondin avuksi ja alkanut taikoa Gandalfin sauvalla. Sauva piti kummallista ääntä, se kolisi ja sähähteli yhtä aikaa.
"Se on Kerava eikä Kouvola, minä kuulin kerran kun Dumbledore sanoi sen sanan Gandalfille Skypessä!" huudahti Frodo joka oli jo aivan kauhuissaan.
"Se on Avada Kedavra, senkin tomppelit!" Thranduil sanoi suivaantuneena. Jos hän oli kerran ollut valtiovierailullakin, niin kai hän nyt tiesi mitä kaikkea kulttuuriin kuului.


Gandalf Harmaa lisäsi uuden kuvan.
siis oon jossai huoltsikal ja tääl on joku svedu joka uhkailee joitai jannui!!!! soitanks kytät??? #poliisitapaus

Elrond Puolihaltia voi perse
Legolas Vihreälehti ööö must tuntuu et täst valtikast loppu patterit
Frodo Reppuli ME KUOLLAAN KAIKKI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Peregrin Tuk KUOLLAANKS ME ELLU TEE JOTAIN !!!!!!!!
Boromir In Memoriam huohhhhh aina teit saa olla pelastamas....
Haltiakuningas Thranduil mut tehä veitte ton äijän jo ikeaan?!?!? vittu ellu jos sä oot taas sotkenu asioit ei helvetti
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore XDDDDDDDD

Gandalfin sauvan teho alkoi tosiaan hiipua, sillä siinä oli lapsilukko jonka salasanan tiesi vain yksin Gandalf. Sekä yksi Risto jonka Gandalf tunsi teiniaikoinaan, mutta Risto ei nyt kuulu tähän seikkailuun.
Legolasilla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin videopeleistä opittu tuttu taktiikka: väkivalta. Hän alkoi hakata Sveniä sauvalla, mutta koska sauvassa oli yhä lapsilukko päällä, se alkoi tekemään piruetteja kuin ballerina konsanaan ja näin ollen siitä ei ollut hyötyä sitten yhtään. Yhtäkkiä kuitenkin jotain ihmeellistä alkoi tapahtua: Svenin ympärille kietoutui vaaleaa utuista höttöä, joka sai hänet aivan sekaisin. Svenin silmät muuttuivat yhtäkkiä kirkkaansinisiksi kauttaaltaan ja hänen suunsa vääntyi typerään ruotsalaiseen hymyyn. Yhtäkkiä tuo omituinen sumupilvi nosti esiin kirkkaanpinkin sateenvarjon, joka avautui ja sulkeutui, avautui ja sulkeutui taas ja niin edelleen.

Sven muuttui pienenpieneksi kopioksi itsestään ja pyörtyi maahan. Aragorn, Frodo ja Gimli nostivat tämän ylös samaan aikaan kun Galadriel ja Pippin varastivat auton. Sven tuli jälleen hävittää, tällä kertaa lopullisesti.
Aivan yllättäen sumupilvi purkautui ja kaikki huomasivat kuka hän oli - Boromirin aave! Legolas ja Bilbo juoksivat halaamaan häntä, mutta törmäsivät katulamppuun kuten arvata saattaa, Boromir ei ollut ehtinyt ottaa kehonläpäisyä pois päältä.
"BOROMIR IHANA NÄHDÄ SINUA!" he huusivat ja alkoivat tanssia. Pian kaikki olivat kokoontuneet Boromirin aaveen ympärille ja olivat tukehduttaa hänet halauksiin. Jos aaveet nyt voivat edes tukehtua.

Sillä välin Thranduil hiipi hakemaan maahan pudonnutta sateenvarjoa. Hän oli joutunut tekemään töitä onnistuakseen vohkimaan sontikan Rubeus Hagridilta, ja oli riskeerannut jopa hyvän tukkapäivän sen vuoksi. Hän ei siitä luopuisi!
"PELASTUSSELFIE, kaikki kuvaan!"

Legolas Vihreälehti lisäsi uuden kuvan.
ellun tyhmä serkku tuli ryppyilee mut me hakattii se!!! älä ala meille!!! #perkele #tytötviihteel #squadgoals[/color]

Peregrin Tuk söpöimmät ikin!!! <3 <3 <3
Aragorn kaunein muru<333
Frodo Reppuli ihanin lego!!!!
Gimli Glóininpoika ihana ja kaunis!! <3 <3 3
Legolas Vihreälehti eiku te ootte mä oon iha ällö rotta!!!!
Harry Potter vitsi legolas oot nätti!!!! <3
Legolas Vihreälehti eiku sä oot!!!
Harry Potter eiku sä!!!
Legolas Vihreälehti SÄPÄS!!11
Harry Potter
Legolas Vihreälehti säpäs ehdin sanoo ekana vastaus lukittu ja avain heitetty kaivoon!!!!!
Harry Potter nähää meidän k-marketin luona ni tapellaan!!!
Haltiakuningas Thranduil mitä hELVETTIÄ

Haltiakuningas Thranduil > Harry Potter

uhkailetsä mun poikaa ?!?!?!?!

Harry Potter ei kuulu sulle
Legolas Vihreälehti niinpä faija oo hiljaa!! >:////
Draco Malfoy onks legolas 5v ku isi tulee ain apuun XDXDXDDDXD te menninkäiset ootte iha rumia muutenki
Haltiakuningas Thranduil Draco tol naamal en paljoo huutelis lol
Lucius Malfoy MITÄ


Lucius Malfoy > Haltiakuningas Thranduil

kuinka sä kehtaat haukkuu mun lasta?!?!?!

Haltiakuningas Thranduil SE ALOTTI ETSÄ NÄHNY ??!? niinku kato sen skloddis perään
Haltiakuningas Thranduil senki viemärirotta
Lucius Malfoy puhutko itestäs XDDD äijä ryyppää minkä kerkiää samalla ku pentu huitelee jossai likases skutsis
Haltiakuningas Thranduil mitä vittua sanoitsä mua just alkoholistiks
Haltiakuningas Thranduil ja jos joku tääl ryyppää ni se on kyl sä jos muistat mitä viimeks kävi
Lucius Malfoy öööööö mul oli vitu rankka päivä sä et tajuu mun duunii ku ite istut jossai tuolis kaksneljäseiska
Haltiakuningas Thranduil vittu sä oot yks näätä niinku friendship over
Haltiakuningas Thranduil poltan sun Versacen aamutakin
Lucius Malfoy OOTSÄ HULLU


Thranduil raivostui oikein silminnähden ja hän näytti siltä että olisi voinut syttyä tuleen koska tahansa, mutta muutaman sekunnin vihastahehkumisen jälkeen hänen ilmeensä kirkastui; Hesburgerin takana olevassa metsässä nökötti helikopteri, kuin tilauksesta!
"Ei mutta katsokaas tuonne! Pöllitään se", hän ehdotti ja lähestulkoon kiiti helikopterin luokse, samalla kun Frodo ja Aragorn kantoivat Sveniä ja Elrond raahasi Gandalfin mukaan.
"Minne me viemme Svenin? Meidän täytyy päästä hänestä eroon", totesi Legolas asetellessaan Sveniä perunasäkkiin, jonka Boromirin aave oli taikonut sateenvarjolla. Oli nimittäin käynyt niin, että Boromir-aave oli eksynyt ja päätynyt vahingossa Viistokujalle, jossa hän pelasti erään mummon. Mummo oli Taikaministeriön veteraanijäsen, joten Boromirin aave oli saanut erityisluvan käyttää taikaa. Onnekas paskiainen.
Perunasäkki suljettiin ja kiinnitettiin helikopterin jalaksiin. Näin Thranduililla oli ekstrasti jalkatilaa ja Svenin ärsyttävä läsnäolo ärsytti vähemmän kuin tavallisesti.

Ketään ei tällä kertaa tarvinnut teipata mihinkään, sopu sijaa antaa ja niin edelleen. Koska Elrond oli koko hässäkän aiheuttanut, siis ihan koko jutun internethölmöilyistä lähtien, niin oli ihan oikeus ja kohtuus että hän korjaisi kaiken. Harmi sinänsä, sillä myös kaikki läheltä piti -tilanteet olivat suoraan sanoen Elrondin syytä. Jos hän vain olisi osannut googlata, koko lössi olisi ollut Valinorissa kuukausi sitten.

Kuin taikaiskusta Pippin havaitsi suuren, suuren rakennuksen keskellä lumihankea.
"SE ON IKEA! PÄÄSEMME SVENISTÄ EROON!" huusi Frodo melkein itkien onnesta. Hän oli niin onnellinen, että alkoi tanssia kuin höpsähtänyt! Ikävä kyllä koko helikopteri alkoi keikkua, ja koska painoa oli melkoisesti, he alkoivat kieppua tuulessa kuin karannut leija.
"AUTTAKAA!" kuului vaimea huuto yhtäkkiä. Ketään ei kuitenkaan näkynyt missään, joten kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota, tuuli varmaan vain vinkui.
"ELLU PERKELE VEDÄ MINUT YLÖS SENKIN PATALAISKA KÖNTYS!" joku huusi vieläkin lujempaa. Äänestä ei tällä kertaa voinut erehtyä.

Galadriel se siellä riippui, ovi oli yhtäkkiä lentänyt irti mutta Frodon tanssimisen takia kukaan ei ollut tajunnut sitä. Tai sitten he olivat yksinkertaisesti tyhmiä, sehän on jo käynyt aika monta kertaa selväksi.
Elrondilla oli kuitenkin täysi työ ohjata helikopteri Ikean katolle, ja kaikki muut olivat liian kauhuissaan tehdäkseen elettäkään. Mutta kuten arvata saattaa, Boromirin aave tuli taas pelastamaan päivän. Hän ojensi sateenvarjon ja Galadrielin onnistui tarttua siihen, mutta siinä silmänräpäyksessä perunasäkki alkoi yhtäkkiä hohtaa hurjasti. Sven oli herännyt ja yritti kerätä Galadrielin voimia itselleen. Galadriel melkein irroitti jo otteensa, kunnes potkaisi Sveniä päähän ja tämä rauhoittui. Viimeinkin.

Elrond laskeutui helikopterilla Ikean katolle, mutta huomasi ettei se ollutkaan Ikea. Ikean seinässä nimittäin ei lukenut IKEA vaan CIKEA, eikä Elrond ollut läheskään niin kulturelli että olisi ymmärtänyt yhtään, miksi.

Elrond Puolihaltia lisäsi uuden kuvan.
siis mikä helvetin cikea??????? #blonditvauhdis #tytötviihteel #kanalauma #rakkaimmat

Peregrin Tuk ehk se on joku halpa kopio!!!
Legolas Vihreälehti joku feikki-ikea!?!??!
Gimli Glóininpoika mennään paljastamaan ne seiskalehdelle!! saadaan isot rahat ja meist tulee julkkiksia
Haltiakuningas Thranduil vitun palikat se on capitolin ikea ehkäpä?? etteks te lue uutisia tjsp??
Legolas Vihreälehti iskä vogue ei oo uutislehti
Haltiakuningas Thranduil no emmä sitä ees tarkottanukaa
Legolas Vihreälehti eikä cosmopolitan



Gandalf oli taas saanut melkoisen tällin, jolloin hänen sauvansa viimein lakkasi tekemästä piruetteja. Velho nousi ylös, venytteli vetreästi ja kopautti sauvallaan Ikean kattoa, jolloin se sortui heidän heiveröisten jalkojensa alta ja kaikki putosivat suoraan ison sohvakasan päälle.
Elron huomasi, että yksi sohvista oli poikkeava: siinä oli sininen verhoilu jossa oli myös punaisia ja valkoisia nalleja. He olivat siis sittenkin käyttäneet väärää sohvaa Svenin karkottamiseen, joten taika oli toiminut vain puolikkaalla teholla. Koska tämä sohva olisi ehkä vihdoinkin se oikea sohva, Elrond määräsi kaikki kantamaan sitä Capitolin raitiovaunupysäkille. Olisi kiire, viimeinen lähtisi 10 minuutin päästä ja päätepysäkki oli seuraavassa päässä Ikeaa.

"VIIMEINEN RATIKKA VALINORIIN LÄHTEE KEITTIÖVÄLINEIDEN LUOTA YHDEKSÄN MINUUTIN KULUTTUA!" kuulutettiin suurista kaiuttimista, ja tähän mennessä Sählärit tiesivät, mitä tuleman pitää: he taikoivat sohvaan pyörät, istuutuivat kyytiin Elrondin työntäessä heitä liukuportaisiin. Aikaa olisi enää kahdeksan minuuttia...







sananen: en saanut tästä yhtään parempaa vaikka kuinka tosissani yritin, joten toivon ettei tämä kuulosta miltään ylimääräisenä tungetulta filleriepisodilta :'D anteeksi ja kuulemiin

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Hui onpa siitä pitkä aika kun oon viimeks tätä lukenu, ihanaa kun jatkoa tuli!!

Hyvä Boromir, hienosti hoksattu xD
Rakastan Pirkkoa :) Ja Thrandu on aina vaan niin dramaattinen tai kaikkihan nuo on, mutta hän osaa viedä dramaattisuuden jalon taidon aivan uudelle tasolle.
Lainaus
Kyseinen tyyppi oli tietenkin Sven Anderson-Puolihaltia: Elrondin ruotsalainen serkku, joka yritti ottaa Elrondin paikan Rivendellin hallitsijana ja suvun vihatuimpana (tai ainakin halveksituimpana) jäsenenä.
Voin kuvitella :S
Ja mahtavia loitsuja Legolaksella :D
Lainaus
Sekä yksi Risto jonka Gandalf tunsi teiniaikoinaan, mutta Risto ei nyt kuulu tähän seikkailuun.
Vai että Risto...
Lainaus
Haltiakuningas Thranduil mitä hELVETTIÄ
Sama Thranduil. Rakastan tuota keskustelua! :"D
Lainaus
Sven oli herännyt ja yritti kerätä Galadrielin voimia itselleen.
Ovela paskiainen.

Hyviä lukuja taas :)
Sé onr sverdar sitja hvass!

argentum

  • Vieras
Luin tämän uuudestaan äsken. Nauroin ainakin yhdessa kohtaa ääneen. Tämä on aivan todella hauska ja mahtava, vaikka kirjoitusvirheitä on aika paljon.

Lempparini ovat varmaan Boromirin aave ja Thranduil. Kaikki muutkin on kyllä tosi mahtavia. Mä kyllä ihmettelen miksi Sählärit antoivat Elrondin varata liput jos se on noin surkea internetin käytössä.

Aina joissain kohtia on sellaisia tilanteita, että nämä keski-maalaiset päähenkilöt on ainakin jotenkuten järkeviä, mutta seuraava lause pilaa sen kuvan.  :)

Toivottavasti jatkoa tulee pian,
argentum