Kirjoittaja Aihe: Sinun silmissäsi (S, Severus/Lily, romance, raapale)  (Luettu 3519 kertaa)

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Nimi: Sinun silmissäsi
Kirjoittaja: amorito
Beta: Vodkamartini
Genre: romance-raapale
Paritukset: Severus/Lily
Ikäraja: S
A/N: Josh Grobanin biisi In Her Eyes antoi inspistä tälle. Lue myös lyriikat ja nauti. :)

// Carabella lisäsi ikärajan otsikkoon


Jaksat uskoa minun hyvyyteeni ja sankaruuteeni. Vain sinä. Sinähän voisit olla enkeli, naurat. Ehkä alan uskoa siihen itsekin. Synkimpinä aamuinani minun tarvitsee vain muistaa sinut, varmuutesi ja totuutesi, ja saan valoa jatkaa eteenpäin.

Sinä merkitset minulle niin paljon kaikkea: en edes osaa kuvailla sitä, saati pukea sanoiksi. Kaikki mitä minulla on, on myös sinun - ja tulee olemaankin, kunnes kaikki aika loppuu.

Silmissäsi on taivas joka jatkuu kaukaisimpiin tähtiin asti. Näen niissä kaiken mitä olen ikinä halunnut, niihin minä jään, unohdun ja lopulta hukun.

En ole sankari tai enkeli. Olen ainoastaan mies, joka yrittää rakastaa sinua toisin kuin kukaan ikinä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 10:39:29 kirjoittanut amorito »
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 747
Vs: Sinun silmissäsi (Severus/Lily, romance, raapale)
« Vastaus #1 : 15.03.2008 23:16:56 »
Pidin tästä. Tiedän Josh Grobanin In Her Eyes - biisin melko hyvin, tulkitsen lyriikoita aina silloin tällöin.
Ficistä olisi voinut tehdä pidemmän, one-shotin omalla tavallaan, lyriikoita ajatellen, mutta se on myös lähes täydellinen tällaisenaan. Hyvin kaunis, mutta silti yksinkertainen.

Ja siteerasi lyriikoita hyvin, erityisesti viimeiset lauseet.

hiddenben
« Viimeksi muokattu: 08.02.2009 14:57:35 kirjoittanut hiddenben »

between the sea
and the dream of the sea

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Sinun silmissäsi (Severus/Lily, romance, raapale)
« Vastaus #2 : 17.03.2008 20:27:49 »
Voi että! <3  Pidin tästä todella paljon!
Yksinkertaisesti tämä oli vain jotenkin niin kaunis ja haikea. :)
Wanna see how hard i can fall?

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Vs: Sinun silmissäsi (Severus/Lily, romance, raapale)
« Vastaus #3 : 18.03.2008 16:03:09 »
hiddenben kiitos, kiva että löytyy toinenkin Josh Grobanin tuntija :) Raapaleet ovat aina pieni haaste, ja koska biisi on melko pitkä ja monisanainen, yhdistelmä houkutti ja siksi siis raapale.

Luthien kiitos paljon sinullekin! :) Hyvä että muutkin mieltävät tunnelman sellaiseksi kuin tavoittelin.
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

Warthog

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Sinun silmissäsi (Severus/Lily, romance, raapale)
« Vastaus #4 : 20.03.2008 14:43:32 »
näin lyhyt? Olisin halunnut kuulla vielä paaaaljon lisää:) mutta ihana tunnelma, pidän severuksesta tällaisena ihanana ja herkkänä,. haavoittuvaisena nuorena miehenä, en äreänä ja katkeroituneena, niinkuin kirjoitta DHta lukuunottamatta:) mutta ihanasti kirjoitat, tämä on lemppariparitukseni, joten luen varmaan joka ainoan joka tulee vastaan:D
I<3Snape.

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Vs: Sinun silmissäsi (Severus/Lily, romance, raapale)
« Vastaus #5 : 20.03.2008 15:52:13 »
Warthog, pahoittelen että tuotin pettymyksen pituudella ;) Mutta tahdoinkin jättää tämän tällaiseksi pikku tunnelmoinniksi. Alun perin pistin tähän kohdan, että "sanottavaa on niin paljon etteivät sanat riitä", mutta se ei sitten (ironista kyllä) mahtunut :'D Se olisi kumminkin selittänyt lyhyyttä hieman.
I don't know what I've done or if I like what I've begun.