Kirjoittaja Aihe: Villapaita [drama, angst, (romance), D/Hrm, S] || FF-100, 22 virkettä  (Luettu 5962 kertaa)

Invisiblegirl

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Forever yours
alaotsikko: FF-100, 22 virkettä

Nimi: Villapaita
Kirjoittaja: Invisiblegirl
Ikäraja: S
Genre: Drama, angst, (romance)
Pairing: D/Hrm
Warnings: -
Sanamäärä: 252
Summary: Draco on tehnyt syrjähypyn ja kärsii sen seurauksista.

A/N: FF100-haasteeseen sanalle 049. Miekka  sekä 22 virkettä -haasteeseen.

*****

Tyttö oli hapan kuin raaka kriikuna, eikä hän halunnut katsoa minuun. Sydämeni pomppi kuin balettitanssija rinnassani, enkä osannut ajatella selvästi. Toivoin, että tytön sydän pomppisi myös samanlaisesti. Karu totuus oli kuitenkin se, että en uskonut hänen antavan anteeksi. Vihan leimahdus hänen silmissään oli jo tarpeeksi saattamaan minut epätoivoon.

Hän oli kylmä kuin rauta, mutta toivon kipinä oli silti rinnassani voimakkaana. Olin käyttäytynyt kuin epätoivoinen pummi, kun hätäännyin. Nyt tuntui, kuin olisin työntänyt miekan sydämeeni, tai oikeastaan hänen sydämeensä, koska hän oli niin murtunut. Olin siepannut hänen luottamuksensa, tallonut sen jalkoihin ja nielaissut sen sisuksiini siinä samalla, kun olin suudellut toista. Kaikki lupaukseni pettivät edessäni, kun hän ei uskonut enää mihinkään, mitä olin sanonut. Olisin ollut toiveikas, jos olisin uskonut, että hän antaisi minulle anteeksi, mutta tiesin, että se olisi epätodennäköistä. Suuri este, kuin kielimuuri välillämme oli vallannut ajatuksemme, emmekä osanneet kommunikoida. Kuin syöpä, se söi meitä sisältä.

Tiesin, että olin kuin humaltuneen tyhmä luullessani, että hän ei saisi koskaan tietää. Sillä hetkellä, kun tyttö oli kylmä kuin jäinen lumikuningatar, olisin vain halunnut halata häntä. Olisin halunnut vetää hänen päälleen sen suuren villapaidan, johon sisälle minäkin mahduin aina kun hän halusi läheisyyttä. Silloin saatoimme katsella tulta ja syödä karamelleja suloisessa lämmössä, kuin painottomana avaruudessa. Ja kun hän nukahti, saatoin antaa hänelle suukon otsalle ja nukahtaa viereen. Pieni laatikko poltti sormiani taskussani, ja näin timantin kimaltelevan pinnan sieluni silmillä.

Minä olen Draco Malfoy, ja vaikka pintapuolisin näytänkin kylmältä, olen hulluna häneen. Ja nyt Hermione käyttäytyy kuin olisin hänelle vieras, vain sen takia, koska panikoin ja halusin kokemuksia ennen kun pyytäisin häntä naimaan minut.

****
« Viimeksi muokattu: 07.11.2021 20:15:48 kirjoittanut Vuorna »

Calylith

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Villapaita [drama, angst, (romance), D/Hrm, S]
« Vastaus #1 : 13.03.2008 22:33:40 »
Todella mielenkiintoista kuvailua. Pidin todella paljon, kun tässä on paljon erilaisia vertauskuvia.

Voi Draco, Draco.. Mitä menitkään tekemään :(. Tästä aiheesta voisi saada pitemmänkin ficin ja ehkä hieman haluaisin tietää, että leppyykö Hermione koskaan, mut mut.. Ymmärrän kyllä, että tässä sai olla vain 22 virkettä, mutta jäi kuitenkin ehkä hieman ärsyttävästikin kesken :/.
Et voi käydä kauppaa jos sinulla ei ole mitään kaupattavaa.