Kirjoittaja Aihe: mimamu taiteilee | Kaikki kuvat S | Toteutan Hetalia-toiveita! | Uutta Pottertaliaa 25.9.2020  (Luettu 165 kertaa)

mimamu

• ficcilistaus
Terve ja tervetuloa! Täältä löytyy toistaiseksi vain Hetalia-aiheista fanitaidetta. Kaikki kuvat ovat tasoa S, joten esikatselukuvia ei tarvitse erityisesti varoa. 3D-mallinnukset on tehty ohjelmalla nimeltä MikuMikuDance (MMD), jota käytetään yleensä omien anime-musiikkivideoiden tekemiseen, mutta hyvin siitä saa yksittäisiäkin kuvia ulos. 3D-mallit ovat lainaa vain: tekijöiden tiedot löytyvät sekä DeviantArtin puolelta että itse kuvista. Muu kuvankäsittely on tehty GIMPillä.

Kansikuva Hetalia-ficilleni Sauna, sisu ja suomettuminen (K11).

Suomi on rohkelikko! Malli, jonka olen kasannut itse yhdistämällä pään ja vartalon.

Ruotsi on puuskupuh! Itse kasaamani malli.

Viro on korpinkynsi! Itse kasaamani malli.

Vielä lisää Pottertaliaa. Suomi pänttäämässä S.U.P.E.R.-kokeisiin...

Löysin niin upean mallin naispuolisesta Ruotsista, että sille oli pakko keksiä jotain käyttöä! DeviantArtin puolella myös versiot m/m ja m/f.

Uudet mallit, uudet mukit :)

Ruotsi on vieläkin katkera...
« Viimeksi muokattu: 25.09.2020 11:19:26 kirjoittanut mimamu »

ficcilistaus: Fini | AO3 ~ fanitaide: DeviantArt

mimamu

• ficcilistaus
TOTEUTAN HETALIA-TOIVEITA!

Olen löytänyt netin syövereistä paljon Hetalia-malleja, joita olisi kiva päästä testailemaan. Otan siis ilolla vastaan taidetoiveita! Kaikki yleisimmät hahmot löytyvät ja useista myös naispuolinen versio. Pistä siis yksäriä, jos haluat nähdä suosikkihahmosi tekemässä suosikkiasiaasi. Tai ehkä haluat ilahduttaa Hetaliasta tykkäävää kaveria? Voin myös lisätä tekstejä, vaikkapa ficin nimen tai synttärionnittelut. Vain mielikuvitus on rajana ja valitettavasti myös ikäraja, koska jotkin mallit kieltävät esim. miesten väliset romanttiset suhteet ja haluan kunnioittaa tekijöiden toiveita. Kaikki tekeleet julkaistaan myös dA:ssa.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2020 13:44:15 kirjoittanut mimamu »

mimamu

• ficcilistaus
Innostuin tekemään lisää Hetalia x Potter -crossovereita. Linkit isompiin kuviin löytyvät ekasta viestistä.