Kirjoittaja Aihe: Herkullinen karkkisirkus | UUTTA 8.8. | HTGAWM, Riverdale, Sense8, Shadowhunters  (Luettu 97188 kertaa)

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Luukusta numero kolme löytyi erittäin mieluisia avoja. Castielia lähti tänne, kiitos!

EVOIRA

  • Vieras
ihania :3 napsimpas taas muutaman mustavalkoisen kuvan mukaani, kiitos ♥

Melba

  • ***
  • Viestejä: 573
Jeee kiitos, nappasin taas vähän kaikenlaista! :--)
ja mitä vähemmän susta mä muistan sen täydellisempi mun mielessäni oot

- Finin lukupiiri -

roxy

  • Vieras
Vein kaikki Logan Lermanit ja yhden bannerin :)

Herkkuoone

  • Vieras
Kiitos teille kaikille! ♥

Muutaman luukun olen jäljessä teknisten ongelmien takia - pahoittelut siitä. Saatte nyt kerralla nuo neljä luukkua! Luukut 19 - 22 löytyvät siis tästä yhdestä ja samasta viestistä. : )
Toteutetut toiveet: Ansalle ladyjä, Crescenille Erikaa, Kristenille Stellaa, Swizzylle Adamia ja Violetulle Avengersia - olkaapa hyvät!
« Viimeksi muokattu: 11.02.2019 13:26:12 kirjoittanut Herkkuoone »

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Oiiii kiitos Adameista! ♥


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Iiiiii, pari Koukkua, Henryä, kaikki Aragornit ja pari Frodoa lähti pienelle kävelylenkille miun kanssa! :D Mulla alkaa jo olla näitä avoja niin paljon, että voisin varmaan vaihdella niitä kerran viikossa, eikä siltikään vuoden aikana olisi kahta kertaa samaa avaa käytössä. xD

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

ruttotohtori

  • nightmare muse
  • ***
  • Viestejä: 1 248
Etpäs arvaa kuka taas vei täältä OUATia - no minä! Kiiiiitoksia siis niistä (ja komppaan LillaMyytä, voisin vaihdella avaa joka viikko tai varmaan joka toinen päivä vuoden ajan ja silti menisi yli, hahah, teet liia hienoi! Varmaan käynkin kaikki sulta ottamani avat läpi ens vuonna koska höhöh (mulla on sun tekemä ava myös tumblrissa ja AO3, toivottavasti ei haittaa eheh)). Mut siis, thx, ja hyvvee joulua! <3
leipää ja perunasoppaa

Herkkuoone

  • Vieras
Swizzy: Ole hyvä! ♥
LillaMyy: Kiva kuulla, että mieluisia avoja löytyi! Hahah, jaan avakriisisi, sillä mulla on näiden kaikkien topassa julkaistujen avojen lisäksi vielä "muutamia" pantattuna tuonne jonnekin ja aah, välillä en millään osaa päättää, mitä avaa käytän :D
plööt: Apua, mua melkein punastuttaa, kun oot noin söpö! Kiiiiitos murmeli ja hyvää joulua sinnekin! <3 (Hmm.. pitäisköhän mun tehdä hieman salapoliisityötä ja etsiä sut tumblrista ja AO3sesta? : D)
« Viimeksi muokattu: 14.10.2015 00:07:13 kirjoittanut Herkkuoone »

ruttotohtori

  • nightmare muse
  • ***
  • Viestejä: 1 248
Taas tulin napsimaan, varmaan yllätti... Kiiiiiiitos jälleen, ovat ihania kuten aina! ♥ (Tosin ei nyt jouluna saa muistutella Topista ja Tessusta, sniff, kamalin Disney-elokuva koskaan ;_;)

(Ja hehe, voin mä yksärillä antaa tumblrin ja ao3 jos noin kiinnostaa ;>)
leipää ja perunasoppaa

Herkkuoone

  • Vieras
plööt: Kiitos ja ole hyvä! ♥♥




24. joulukuuta

Haikeilla mielin viimeistä luukkua viedään: tällainen kalenteriviritelmä oli mielenkiintoinen ja antoisa kokemus, vaikka välillä kirosin itseäni ääliöksi aloitettuani tämän projektin, kirosin lagaavaa kuvanmuokkausohjelmaa, kirosin photobucketin error-ilmoituksia, kirosin itseäni lisää kun en onnistunut löytämään mieleisiä kuvia, kirosin itseäni vielä lisää, kun en vain saanut aikaiseksi mitään... Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta olen todella iloinen, että päätin aloittaa tämän projektin ja sain sen vielä melkein kunnialla vielä vietyä loppuunkin saakka. Tämä ei olisi missään tapauksessa onnistunut ilman teitä ihania kanssafiniläisiä, joten suuri kiitos kaikille toiveen esittäneille ja jotain mukaansa napanneille! ♥♥♥

Kalenterin alussa en muistanut mainita asiaa, mutta kaikki kalenteriin sisältyneet kuvat on tehty vain ja ainoastaan kalenteria varten eli aikavälillä 17.11. - 24.12. Reilun kuukauden aikana kokonaissaldoksi kertyi 1020 kuvaa: 950 avataria ja 70 banneria (mukaan laskettu myös tämän viestin kuvat).

Säilyttelen tätä joulukalenteria tällaisenaan jonnekin tammikuun lopulle saakka, minkä jälkeen järjestelen kuvia hieman loogisemmin ja yhdistelen viestejä. Ja mainittakoon nyt vielä sekin, etten vielä yhtään tiedä milloin uusia kuvia on luvassa seuraavan kerran (tuskin huomenna kuitenkaan : D), mutta inspistä löytyy ainakin tässä vaiheessa vielä hurjasti, joten voi olla, että näemme vielä tämän vuoden puolella. : )

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
« Viimeksi muokattu: 13.10.2015 23:26:06 kirjoittanut Herkkuoone »

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Kettuja! Niitä lähti huisin monta mukaan. Tiedänpähän, mitä avaa käytän jatkossa jouluavana :3
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

ruttotohtori

  • nightmare muse
  • ***
  • Viestejä: 1 248
Vein taas paljon kaikkea! Nauratti hivenen nähdä täällä Lumiukkoa, kun kävin tsekkaas tän heti kun oli Lumiukko telkkarista tullut. Mutta kiitoksia kovasti joulukalenterista, tykkäsin ja sain kyllä paljon kivoja kuvasia, varmaan useammankin vuoden tarpeiksi! Hyvää joulua Herkkusein! ♥
leipää ja perunasoppaa

Lyygia

  • scorching hot mess
  • ***
  • Viestejä: 688
UNOHDIN ET OLIN TOIVONU AVOJA QUEEN GIBSONISTA ääää. Huusin vähän kun näin ne.

Eli oot mahtavuus, kiitos tästä joulukalenterista ja kaikista ihanista avoista. Olet niin taitava ;_________; Hyvää joulua! :-*

ps. Kaikki katsomaan The Fallia, ette halua missata feminist queen Stella Gibsonia!!



ava Sokerisiiveltä
banneri Ingridiltä

Merkurius

  • ***
  • Viestejä: 26
Wääh, ihan mahtavia talvisia avoja sulla täällä! Nappasin muutamat kaunokaiset mukaani, miljoonat kiitokset näistä!

Sulla on kyllä ollut aivan mahtava joulukalenteri, kiitos vielä kokonaisuudesta. Niin, ja hyvää joulua! :D

hanoi

  • Vieras
Ihania avoja ja bannereita, lähti paljon erilaisia mukaan, kiitoksia! ^^

Herkkuoone

  • Vieras
Vs: Herkullinen karkkisirkus | uutta 29.12. | 1D, Queen, HP
« Vastaus #96 : 29.12.2014 20:51:30 »
Vlad: Kiva, että jotain mieleistä löytyi! ♥
plööt: Hahaa, oon ajoituksen maailmanmestari tai jotain : D Pus, oot ihana! ♥
Kristen: Kiitos ihanista sanoistasi, olet itse mahtavuus <3 ;_;
Merkurius: Kiitos kehuista, ihana kuulla, että löysit jotain, mistä tykkäilet. : ) Pakko muuten mainita, että sulla on ihastuttava nimimerkki ^^
hanoi: Kiitos ja ole hyvä! Tervetuloa vierailemaan toistekin ^^
« Viimeksi muokattu: 14.10.2015 00:08:18 kirjoittanut Herkkuoone »

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Bellaa ja Dracoa kaappasin
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Oohh nää avat (siis myös aikasemmat) on upeita! Vein nyt Disney-kuvia, OUATia, Queenia ja Potteria, kiitos c:
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Nappasin jo ihan liikaakin Potteria! :D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid