Kirjoittaja Aihe: Minttua ja lakritsaa [S, fluff, slash, Pyry/Luukas, triplaraapale]  (Luettu 3015 kertaa)

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Nimi: Minttua ja lakritsaa
Kirjoittaja: night eagle
Ikäraja: S
Genre: fluff
Paritus: Pyry/Luukas
Haasteet: Originaali 10 #3, fluffy10 (sanalla muistilappu)
Sanamäärä: 300

A/N: Olipas fluffya ihmeen vaikea kirjoittaa pitkästä aikaa. Mutta tykkäsin ^^ Näistä pojista pari asiaa. Mulla on tekeillään jatkis näistä kahdesta, ja tuntuu jotenkin hullulta julkasta spinoffi ennen itse tarinaa. Mutta minkäs sille mahtaa, kun tällanen fluffy-haaste iskettiin pöytään. Anyway, vielä nämä kaksi poikaa saattavat tuntua etäisiltä, mutta eivätköhän he sitten aikanaan tule tutummiksi :)

Minttua ja lakritsaa

Pyry

Katselin sivusilmällä idioottia, jota kutsuin myös poikaystäväkseni. Välillä mä epäilin sen henkistä ikää, mut sellanen se oli aina ollut. Meillä oli lähes kaksi vuotta takana, joten mä tunsin sen oikut. Siks en ees osannu järkyttyä, kun se päätti ottaa kauppakärryt ja lähteä rullailemaan niillä pitkin käytäviä roikkuen itse puoliksi kahvan yli. Pari kertaa se oli meinannut törmätä johonkin toiseen tai sitten hedelmähyllyyn, ja olis törmännytkin, ellei mun refleksit olis parantuneet yhteiselomme aikana.

Pyörittelin silmiäni loittonevalle selälle ja seurasin rakastani lukien samalla muistilappua siitä, mitä meidän piti ostaa.

Leipää, muroja, juustoa, maitoa... Ruutinin tuoma tuttuus sai mut hymyilemään hellästi. Kun me saatais kaikki ostettua, me kannettais kauppakassit yhdessä meidän pieneen kaksioon, käperryttäis illalla vierekkäin sohvalle ja katottais joku toimintaleffa. Se oli aika outo valinta lepposalle illalle, mutta meistä kumpikaan ei ollut koskaan tykännyt romanttisista komedioista tai muista hömppäleffoista.

"Heeeei, maa kutsuu Pyryttäjää." Nostin mun katseeni listasta ja näin Luukkaan innokkaan ilmeen, joka sillä oli aina, kun se oli saanu omasta mielestään hyvän idean. Valmistauduin henkisesti sanomaan ei. "Voidaaks me ostaa jäätelöä? Katos, jos Minttukin tulee käymään. Se ei siis olis vaan mulle!"

Se katto mua parhaalla koiranpentuilmeellään ja tiesin pelin menetetyksi. Huokaisin muka lannistuen ja suutelin sitä kevyesti huulille välittämättä ympärillä olevista ihmisistä. Hymyilin lempeästi, koska rakastin sitä kaikista sen lapsekkaista tempauksista huolimatta.

"Okei, ostetaan jäätelöö, mut mä päätän maun." Virnistelin sen varautuneelle ilmeelle. Se tunsi mut ihan liian hyvin, mut niin tunsin mäki sen. Jos se ois saanu päättää niin se olis ostanu minttujäätelöä, jota mä vihasin. Mutta nyt kun mä sain päättää...

"Ei taas! Sä tiiät, etten tykkää siitä", se huokaisi tietäen, mitä mun mielessä liikku. Kävelin kohti kylmäaltaita jättäen huomiotta sen huutelun ja nappasin mukaani lakritsijäätelön. Näin sivusilmällä, kuinka se tuli nuristen mun perään ja nappasi pian minttujäätelöpaketin. En sanonut mitään, sillä jopa minttu maistuisi hyvältä jäätelönmakuisena suudelmana.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2014 16:28:57 kirjoittanut night eagle »
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 042
Eeeikä, ihanaa! <3 Olenkin tässä jo odotellut ensimmäistä pätkää näistä pojista tyyliin siitä lähtien kun kuulin niiden nimet ja vaikka mäkään en hirveästi tiedä siitä varsinaisesta, niin kyllä tässä sai kivan ensikatsauksen hahmoihin. Tässä oli jotenkin lämmin ja tuttu tunnelma. Ihanan arkinen, mutta silti älyttömän söpö. Tämä on ihan täydellinen fluffy-annos tämän opiskeluillan päätteeksi, muah ♥ Noniin, asiaan.

Pyry on selvästikin se suhteen "aikuisempi" osapuoli. Sillä on ostoslista ja jokin käsitys, mitä tapahtuu kauppareissun jälkeen, kun taas Luukas vaan vetelee kaupan käytäviä pitkin ilmeisesti eläen enemmän hetkessä. Tosi suloista, että Pyry hellittelee Luukasta melkein koko ajan ajatuksissaan. Hyvin rakastunutta meininkiä ^^ Ja epäolennainen huomio: mua vaan naurattaa noi jätskimaut, koska itse en tykkää kummastakaan XD Hyvin innoissaan pojat tuntuivat kuitenkin olevan ja niiden arki näyttää sujuvan vaivattomasti tai ainakin niin, että Luukaksen kaaos pysyy jotenkuten hallinnassa :D Kuten tuolla sanottiinkiin, että Pyry jo tuntee Luukaksen oikut. Tuli vähän sen sähläyksestä mieleen mun Tino ^^ Enpä malta odottaa, että näistä selviää lisää ja hahmot luonteineen ja maailmankatsomuksineen syvenevät ja pääsee paremmin poikien pään sisään. Tämä oli kyllä oikein söpö esinäytös :3

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Sokerisiipi: Jee, eka kommentti!  :D Kiva, että tykkäsit mun pojista. Niin, ja myös tästä raapaleesta :3

Oon aika meedio, jos onnistuin valitsemaan just ne maut, joista sä et tykkää. Ite en tykkää minttujäätelöstä, mutta lakritsi on tosi hyvää! Ois kai sit vaa pitäny valita toiseks tuttu ja turvallinen mansikka ja sen lisukkeeksi vanilja. (Kai onnistuin taas valitsemaan ne, joista et pidä?) Sitten, näen tosiaan Luukkaan tällaisena lapsellisena sählärinä vielä parin vuoden jälkeen. Spoilaan sen verran, että pari vuotta ennen tätä rapsua Luukas oli jo sähläri, mutta harrasti vaarallisempia leikkejä (kuten  väärällä kaistalla ajaminen sadan kilometrin tuntivauhdilla). Mutta oi, Tino ja Luukas tulis siis hyvin toimeen keskenään  ;)
« Viimeksi muokattu: 05.10.2014 20:09:10 kirjoittanut night eagle »
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Aww, oon ihan koukussa tällaiseen arkisöpöilyyn <3 Juu en muuta nyt saa töähän, pahoittelen :(

-ways

//mä oon sun mukana lakritsileirissä, minttu on inhottavaa >.-
« Viimeksi muokattu: 06.10.2014 22:28:40 kirjoittanut Springways »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Tuhisija

  • Vieras
Voi ei, tää oli niin suloinen, että mun naamalle tais jäädä kestohymy :D Aww.

Tykkäsin tästä todella paljon, Luukas vaikutti niin suloiselta työnnellessään kärryjä ja melkein osuessaan toisiin ihmisiin tai sitten siihen hedelmähyllyyn. Aloin miettimään mun ja tyttöystävän kauppareissuja ja musta tuntuu, että mä oon vähän tuollainen kaupassavaeltelija ja se joutuu vähän katsomaan mun perään :D

Lainaus
Nostin mun katseeni listasta ja näin Luukkaan innokkaan ilmeen, joka sillä oli aina, kun se oli saanu omasta mielestään hyvän idean. Valmistauduin henkisesti sanomaan ei. "Voidaaks me ostaa jäätelöä? Katos, jos Minttukin tulee käymään. Se ei siis olis vaan mulle!"
Tämä kohta oli niin suloinen, mua hymyilytti tässä niin paljon, että poskia ihan pakotti.

Lainaus
En sanonut mitään, sillä jopa minttu maistuisi hyvältä jäätelönmakuisena suudelmana.
Ihana lopetus, suloista.

Tykästyin jotenkin näihin poikiin ihan hirveästi, ja jos kerta aiot kirjoitella/kirjoittelet jatkista näistä kahdesta, niin enköhän tupsahda lukemaan sitä. Jotenki jäi sellainen "tahtoo lukea lisää näistä" -fiilis. Kiitos erittäin paljon ja pahoittelen mun sisältököyhää kommenttia :D

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Springways: Kiva, kun jätit kommentin ^^ Mäki yksinkertasesti rakastan kaikkee arkista söpöilyä.

Tuhisija: Jes, ihanaa kun tyksit mun pojista :D Mulla on eka luku tällä hetkellä työn alla (olis se ollu jo valmiskin, mutten ollu tyytyväinen siihen... oon liian vaativa), joten pian saadaan lisää syvyyttä hahmoihin.
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Olipas tämä oikea hyvänmielen teksti! Lähiaikoina mun sokerihötöntarve on ollut tavallista korkeammalla, joten aika onnekasta että kaikkea suloista ja makeaa tuntuu tupsahtelevan finiin kuin sieniä sateella.

Luukas vaikuttaa hauskalta kaikessa lapsenomaisuudessaan ja vaikka et poikain ulkonäköjä tässä vaivautunut kuvailemaan, mulla on jo niin selkeä mielikuva Luukaksen lookista että en enää edes suostu muiden mielipiteitä kuuntelemaan. Erityisesti naurahdin tuolle, miten Luukas vartavasten kysyi Pyryltä lupaa jäätelön ostoon. Sööttiä!

Mä oon aina vihannut lakujädee, joten oon ihan Luukaksen kanssa minttujädeleirissä. Kiitos tän tekstin, mun tekee nyt mieli minttujädeä, mutta en oo ees täällä päin sitä kaupoissa nähnyt. Eikä kaupat ole edes auki, joten yhyy. Joka tapauksessa sait mut kiinnostumaan ja lupaan olla lukemassa, jos näistä jätkistä ilmestyy jatkistakin :)
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Crescen: Kiitoksia kommentista ^^ Ihanaa, kun ihmiset kommaa, mistä jäätelöistä ite pitää :D Mä puolestani rakastan lakritsaa, mutta minttujätskistä en tykkää. Siks kuulunkin Pyryn lakujädeleiriin, heh~ Anyways, nyt kyllä kiinnostais kuulla, millaseksi oot Luukaksen kuvitellut. Sit voin kauhistua, kuinka erilainen se on siitä, miks mä oon sen ekassa luvussa kuvaillut ;) Mutta eipä hätiä, saat kyllä pitää mielikuvasi kaikesta huolimatta. Niin, ja uusi jatkiksen seuraajakin ilmottautui vaikkei koko teksti ole ilmestynytkään  :o Hui kauhia.
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Cuddle

  • Vieras
Aw, oli kyllä tosi söpöä luettavaa!

Pojat oli ihan mahtavia ja tämäkin oli just sellanen arkinen fluffyhöttö, josta pidän ihan suunnattomasti. Nimivalinnat oli mun mielestä tosi onnistuneet - en ainakaan ole törmännyt samannimisiin henkilöihin täällä finissä ja ei onneksi mitkään erikoiset, joista ei saa mitään tolkkua :D

Pidin tosi paljon Luukaksesta, aivan ihana kaikessa lapsekkuudessaan.  En voi sietää itsekään lakritsijäätelöä, minttujäätelö on aivan mahtavaa puolestaan vaikka itse rakastan mansikkajäätelöä ihan täpöllä

Luen mieluusti enemmänkin pojista, jos kerran jatkistakin on tulossa jossain vaiheessa ^^

- Namo
« Viimeksi muokattu: 05.10.2014 19:46:06 kirjoittanut Namo »

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Namo: Tack så mycket! :D Kiva, että tykkäsit~ Ja vielä lisää lukijoita jatkikselle? Huh, ei toki paineet kasva  :o
Kaikki näyttävät olevan mintun kannattajia. Olen yksin lakritsileirissä D: No jaa, mäkin tykkään silti Luukaksesta vaikka Pyrykin on mulle tärkeä. En oikein tiedä, kumpi vie voiton mun sydämessä. Ehkä kumpikin, koska ne tulee samassa paketissa.
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Voi miten suloinen pieni raapale! Fluffia etsin, ja sitä myös sain kun tämän auki klikkasin. Jotenkin minua aina jaksavat viehättää tällaiset arkiset tilanteet, joista kahden ihmisen välinen rakkaus ja läheisyys ilmenee. Vaikka tässä tekstissä ei tapahdu mitään kovin suurta tai mullistavaa, se kertoo kuitenkin paljon hahmojen välisestä suhteesta ja sen dynamiikasta. Hahmot vaikuttavat tuntevansa toisensa läpikotaisin, kun toisen aikomukset pystyy päättelemään jo ilmeestä eikä lempparijätskimauistakaan ole epäilystä. Heidän kommunikaationsa ja yhteisolonsa on ihanan saumatonta, pienten inside-juttujen värittämää mutta kuitenkin kovin helposti lähestyttävää näin lukijan näkökulmasta. :)

Luukas on niin suloinen, kun se tuolla tavalla hurjastelee ostoskärryillä pitkin käytäviä. Minusta on aina ihanaa, kun aikuisetkin (ainakin tulkitsin hahmot jo aikuisiksi, ehkä nuoriksi sellaisiksi mutta kuitenkin) rohkenevat hupsutella ja heittäytyä välillä vähän lapsellisiksi. Ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin hirveän vakavasti. Pyrykin on ihana, kun se on vähän asiallisempi ja hillitympi osapuoli, muttei kuitenkaan tuomitse Luukaksen höpsöttelyä vaan pikemminkin seurailee sen menoa huvittuneena.

Jäätelötaistokin kirvoittaa hymyn huulille. Ihanaa kun Pyry näkee tilaisuuden ja päättää valita lakritsia, vaikkei Luukas siitä pidäkään. Vastustamatonta pientä kiusaa! ;) Ihan hyvä kuitenkin, että Luukaskin osaa pitää puolensa ja lopputuloksena molemmilla on mieleinen jätskimaku. Täytyy tunnustaa, että ite oon enemmän Pyryn leirissä, kun en oikein mintusta välitä.

Lämpimät kiitokset tästä hymyilyttävän suloisesta tarinasta! :) -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Waulish: Oi, ihan uusi kommentti! Jännittävää, että tämä pikkutarina löysi vielä uuden lukijan vuosienkin jälkeen. Kiitos sinulle siitä! Kommenttisi sai hymyn pintaan. Piristi kummasti päivää, kun kaveri ilmoitti, että olin saanut uuden kommentin Pyry/Luukas -originaaliin ja sitten näin kuinka paljon pidit raapustuksesta. Kiitos vielä kerran tästä! (Pakko myös sanoa, että putoan myös itse lakritsileiriin, vaikka viime vuosina olenkin alkanut tykätä vähän enemmän mintusta.)
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Kiva että nostit tän kommenttivastauksellasi näkyviin, koska kaipasin tähän iltaan vielä yhtä pientä höttöarkipommia :D Tämän otsikosta ja sisällöstä (sekä yllä kommenteissa ja kommenttivastauksissa käydystä minttu vs. lakritsi -dialogista) tuli mieleen perjantaina Minetillä näkemäni minttu-lakritsijäätelö, jonka ajattelin olevan ihan varmasti jokin paholaisen kehittelemä keksintö. :'D Olisi ollut kylläkin tässä Pyrylle ja Luukkaalle sopiva kompromissi, kun tuollaista leikkimielistä harmitusta esittivät jäätelömaun suhteen.

Ylipäätään tykkäsin tässä tosiaan tästä ylitsevyöryvän ihanasta arkisuudesta (kauppareissuista julkisine hellyydenosoituksineen) sekä kepeästä fluffisuudesta (hellyyttelynimen käyttö, Pyryttäjä on aika awwws lempinimi). Kiitokset tästä! <3