Kirjoittaja Aihe: Yksin yhdessä Harry/Neville K11  (Luettu 1396 kertaa)

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Yksin yhdessä Harry/Neville K11
« : 20.09.2014 13:57:29 »
Author: Springways Otaku
Rating: K11
Pairing: Harry/Neville
Genre: fluff, yleisdraama (pientä angstinpoikasta) slash
Disclaimer: Kaikki tunnistettavissa kuuluu Rouva Rowlingille, loput minun ellei toisin mainita.
Summary: Neville oli kumartunut lähemmäs ilmoitustaulua. Pojan mielenkiinnon oli vanginnut kokonaan  vanha, hieman rypistynyt ja haalentunut valokuva.

A/N: Huoh. Hätäinen kahdessa päivässä kyhäilty, pahoittelen surkeaa sisältöä. Ei tämä ole edes mitään oikeata fluffia.. KOP-haaste toimi pyllylle potkijana :)


    Harry tunki viimeisiä tyynyjä kaappiin. AK:n viimeinen kokoontuminen ennen joulua oli päättynyt. Ron ja Hermione olivat jo häipyneet tarvehuoneen ovesta väitellen innokkaasti. Harry tökkäsi pinkkiä untuvatyynyä vielä kerran ja se sujahti massiivisen tammikaapin uumeniin. Hän oli jo ovella, kun huomasi silmäkulmastaan liikettä. Neville oli kumartunut lähemmäs ilmoitustaulua. Pojan mielenkiinnon oli vanginnut kokonaan vanha, hieman rypistynyt ja haalentunut valokuva. Ei ilmoitustaululla muuta oikein ollutkaan, vain lista AK:n jäsenistä sekä pergamenttiliuskalla muutamia loitsuja, joita he olivat harjoitelleet. Nevillen hartiat tärisivät hitusen, kun hän taputti etusormellaan vanhempiensa harmaita kasvoja. Sääli tulvahti Harryn joks soluun ja hän kiirehti Nevillen luo. Harry tiesi, ettei hänen käytöksensä ollut aivan normaalia, mutta hän kietoi kätensä Nevillen hartioiden ympärille. "He olisivat ylpeitä sinusta, jos näkisivät sinut nyt. Olet kehittynyt valtavasti", Harry sanoi hiljaa ja lempeästi. "Uskotko niin?" Neville kysyi itkuisesti. "Mummi ei ainakaan ole tippaakaan ylpeä, hän ottaisi sata kertaa mielummin sinut lapsenlapsekseen kuin minut."    Harry tunsi valtavaa syyllisyyttä kuunnellessaan Nevillen puhetta. Vaikka poika ei syyttänyt häntä, totesi vain, Harrya hävetti. "Minä-minä kadehdin sinua. Kaikki pitävät sinusta. Olet mukava, kiltti, hauska, komea ja kaikkea. Selviydyt aina niistä kamalista kokemuksista, etkä koskaan valita. Harry, sinä olet hieno ihminen." Neville nojautui Harrya vasten ja pyyki kyyneliä poskiltaan.  "Älä sano noin. Katso nyt itseäsi. Muutama vuosi sitten olit arka pikkupoika, mutta nyt olet jo kapinoimassa Pimentoa vastaan ja kehityt paljon nopeammin kuin muut. Sinä olet paljon parempi ihminen kuin minä. Kaikin tavoin parempi," Harry mumisi Nevillen kaulaa vasten. "Sinä menetit vanhempasi. Totta kyllä,  minäkin, mutta niin kauhealla tavalla. On varmaan tuskallista mennä tapaamaan heitä, kun he eivät tunnista sinua."    Neville nyökytteli kiivaasti.

    Tarvehuone  oli aavemaisen hiljainen. Harry piteli Nevilleä sylissään ja kuunteli tämän koko ajan vaimentuvia nyyhkäyksiä. Jossain vaiheessa he olivat päätyneet istumaan lattialle ja valokuva oli Nevillen tärisevässä kädessä. Molemmat yrittivät tunnistaa ihmisiä kuvasta. Harry katseli hellästi vanhempiaan ja virnuievaa Siriusta. Onneksi hänellä oli vielä Sirius. Neville taas ahmi vanhempiaan katseellaan hymyillen samalla hieman pirteämmin. "Jonakin päivänä minä vielä tapan sen Lestrangen nartun", Neville tokaisi. "Tuo on oikea asenne", Harry nauroi ja taputti Nevillen kauluspaidan verhoamaa selkää.

    Kello löi kaksitoista kertaa. Vasta silloin pojat havahtuivat jutustelustaan. Harry nousi ylös ja kiskoi Nevillen lattialta. "Pitää varmaan lähteä", Harry totesi ja venytteli nautinnollisesti. Nevillen ahnas katse jäi haukottelevalta pojalta kokonaan huomaamatta. "Kuule Harry.. Minun on pitänyt jo pitkään kertoa sinulle eräs asia.. Ti-tiedän että tämä on sinulle aika järkytys ja minua itseänikin pelottaa kertoa tätä mutta.."     Harry katseli hieman huvittuneena Nevillen punehtuvia kasvoja kun tämä yritti epätoivoisesti saada ilmeisen hankalia sanoja suustaan. "Niin?" Harry kysyi pää kallellaan. "Minä luulen olevani ihastunut sinuun!" Neville puuskahti punastuen vielä enemmän. Hiljaisuus laskeutui kahden pojan välille. Neville liikehti vaivaantuneesti ja Harry näytti miettivän kuumeisesti. "Misteli", Harry tajusi ja osoitti kattoa. "Ne kuulemma kuhisevat narksuja, Luna kertoi."     "Niin, narksut ovat tosi mielenkiintoisia, ne voivat purra liian pitkään suutelevia pareja", Neville sanoi nauraen. "No toivottavasti ne eivät pure meitä", Harry sanoi ja ennen kuin Neville ehti tajuta mitään, Harry oli jo harpannut hänen luokseen ja painanut huulensa hänen huulilleen.

    Kumpikaan ei ollut kovin hyvä, hampaat kolahtelivat yhteen ja meno oli muutenkin epävarmaa. Alkujännitysen kadottua molemmat alkoivat saada juonesta kiinni. Nevillen kädet olivat Harryn hiuksissa sotkemassa niitä entistä enemmän sotkuun. Harry maistoi Nevillen huulilta eukalyptyksen ja hunajan. Se oli tosiaan kuin taivas; Neville painautui häntä vasten kevyesti, ei liian tungettelevasti, kosketti häntä rakastavasti ja hellästi. Naps. Jokin nappasi kiinni Harryn hiuksista. "Narksut", Neville huohotti. Pojat astuivat askeleen taaksepäin toisitaan ja hymyilivät ujosti.

"Hyvää joulua, Neville"
« Viimeksi muokattu: 10.11.2014 19:48:18 kirjoittanut Otaku »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Renneto

  • Melancholiette
  • ***
  • Viestejä: 279
  • Kuin tylsää, kurjaa, tympeää ja tyhjää
Vs: Yksin yhdessä Harry/Neville K11
« Vastaus #1 : 24.09.2014 22:36:45 »
Hauskaa lukea kaksikosta juuri tuolta ajalta, jolloin Nevillekin alkoi niin sanotusti kasvaa kunnolla pituutta vaikkei sitä tässä juurikaan käsitellä, sillä Neville on tässä tosi herkänoloinen, suorastaan liikuttava. Ei mikään ihme, että poika sai Harrynkin huomion. :> Ehkä näiden kahden tietynlainen (kuviteltukin) tasoero on asia, joka kiinnittää huomiota: Neville pelkää, ettei ole Harryn arvoinen. Itse asiassa Neville taitaa pelätä ettei ole minkään arvoinen.

Ja se asia muuttuu jopa tämän lyhyen fikin sisällä. Pienestä rohkaisusta Neville onkin valmis tekemään päätöksiä ja ottamaan uudenlaisia riskejä eli toisin sanoen olemaan rohkea. Haukkuu jo Bellatrixia nartuksi ja tunnustaa rakkautensa Harrylle. Joulussa on taikaa, eh? Vai sittenkin narksuissa... Narksut ja Luna olivat muuten hyvä veto, toivat Tylypahkan lähemmäksi ja olivat ihan erinomainen tekosyy!

On muuten sanottava, että kasvitieteilijä!Neville huulilla voisi hyvinkin maistua hunaja ja eukalyptus. Yleensä sekoituksesta tulisi mieleen vain flunssatautinen potilas, mutta Nevillen kohdalla se tosiaan voisi toimia. :D

Neville jäi mulle tästä parhaiten mieleen. Harryssakaan ei ollut mitään vikaa, mutta hänelle jäi ehkä asennekasvattajan rooli tässä, kun hän näyttää vähän mallia, että miten suudellaan ja ollaan pelkäämättä narskuja. En sitten tiedä, pitäisikö tarina tulkita niin, ettei Harry varsinaisesti vastannut rakkaudentunnustukseen vaan pikemminkin antoi rohkeutta Nevillelle joululahjaksi?

Joulutunnelma toi tähän oman lisävärinsä, ja siksi tykkäsin että sitä oli lopussa korostettu. Muuten dialogeissa ei ollut Enteriä, mutta tässä viimeisessäpä oli. :>
perhosen siivenisku


haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Yksin yhdessä Harry/Neville K11
« Vastaus #2 : 25.09.2014 15:06:56 »
Oih, kiitokset Renneto! Olin ihan silmät tapillaan kun huomasin että joku oli kommentoinut tätä :D
Hienoa että oot ajatellut pääpiirteittäin samaa lukiessasi kuin minä :) (useimmiten hämmennyn miten paljon uusia ajatuksia muut saa) Nevillestä halusin tehdä juuri sellaisen hieman aran ja sellaisen, mun mielestä Harry on juuri oikea ihminen valamaan vähän luottamusta häneen :) Huh, toivottavasti kukaan ei saa mieleensä tuota flunssapotilasta.. Ja juu, itse vähän ajattelin.. No, ei varsinaisesti vastausta rakkaudentunnustukseen, hmm.
Mutta kiitos kovasti ihanasta kommentista! Lopetan tän löpinän nyt.

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti