Kirjoittaja Aihe: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, VALMIS 14.5  (Luettu 12664 kertaa)

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 9. osa 27.10!
« Vastaus #20 : 06.11.2014 21:07:47 »
Vihdoin palasin näiden ääreen ja näitä onkin tosiaan ropissut tänne jo mukava määrä. :)

Toisessa osassa oli loistava väittely, vaikkakin ihan koko aikaa en pysynyt kärryillä, että kumpi puhui, mutta kyllä se sitten selvisi, kun vähän pinnisteli.

Kolmas osa oli tosi söpö, etenkin tämä:
Lainaus
”Miksi sinä minua etsit?”
”Aika typerä kysymys. Koska halusin löytää sinut.”
Hihi. :D

Yyh, neljättä osaa kuvaa sieltä poimimani lause:
Lainaus
”Olipas tunteellista. Ihan tulee tippa linssiin.”


Viides osa oli aika lattea minun makuuni.
Lainaus
”Miten sinä edes keksit järjestää mitään tälläistä?”
Mistäköhän, Draco mussukka täytti juuri suurimman kliseen. Aika hömppiä poikia. :D

Kuudes osa sitten, uuh. draamaa. Selkeästi enemmän mun juttu kuin fluff, vaikka riippuu varmasti mielentilasta. Jännittävää kerrankin lukea H/D:ta niin, että Harryn puhtoinen imago on vaakalaudalla eikä Dracon. Tämä meni juuri erittäin mielenkiintoiseksi.

Seitsemäs osa on tyylillisesti tähän mennessä mieleiseni. Kellon eteneminen ja tunteiden esittäminen sen myötä on tehty hienosti. Myös lopetus on toimiva. Nam.

Kahdeksas osa, AUTS! Draco senkin raikulipoika! Tämä osa nostatti ehdottomasti jännitettä! Ja loistavaa, että teema "ensimmäinen valhe" - selvisi tekstissä vasta ihan viimeisessä lauseessa.

Yhdeksäs osa ja sen ensimmäiset rivit... NÖY! O_O' Ja sitten Hermione, aika pahasti on asiat, kun Hermyllä menee sisu kaulaan. Autsautsauts. Tässä dialogi ei mielestäni ollut ihan niin luontevaa kuin aiemmin, mutta ihan ok kuitenkin.

Mielestäni osat ovat parantuneet paljon ensimmäisistä ja niinhän niillä on yleensä tapana tehdä. Nyt jäänkin sitten jännittämään ja odottamaan seuraavia osia. Näitä on muuten mukava lukea, kun ovat tällaisia välipaloja. Ei muuta kuin kirjoitusintoa. :)

- Frac


I'm into Herbology now u_u

RaistlinMajere

  • ***
  • Viestejä: 100
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 9. osa 27.10!
« Vastaus #21 : 25.11.2014 22:53:32 »
Oon ihan törkeen huono ja ennenkaikkea super laiska kommentoimaan mitään, mutta nyt on pakko sanoa että pojot kotiin sulle tästä hommasta. Tosi kiva välillä lukea tällaista erilaista tekstiä. Eniten viehättää ehkä että näissä ollaan heti aina asian ytimessä, kun pidempiin ficceihin on pakko aina laittaa liiba laabaa herkku kohtien väliin täytteeksi. Tää on siis vähän kun sais suoraan vaan rusinat pullasta (jos siis tykkää rusinoista :D) Oot saanu pojistakin vielä niin uskottavia että vallan kihelmöi aina että mitähän tässä seuraavaks tapahtuu :] jatkoa jään odottelemaan nyt innolla :]

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 9. osa 27.10!
« Vastaus #22 : 20.12.2014 21:48:56 »
Otaku: Iso kiitos kommentista! Ihan tässä punastuu, heh.

FractaAnima: Kiitos kommentista ja kiva kun jaksoit noinkin laajasti kommentoida! Nautin kyllä älyttömästi näiden kirjoittamisesta. Tämä on nyt valitettavasti ollut hetken syrjässä ja joutuu vielä jonkin aikaa olemaankin, sillä joulukalenteri ja muutama muu ficci ovat nyt etusijalla. Ehkä sitten joulun jälkeen, joululomalla kun on enemmän aikaa kirjoittaa...

RaistlinMajere: Suurkiitos kommentista! Ei sen kommentin aina tarvikkaan niin laaja ja mahtava olla, pelkästään se että tietää jonkun lukevan, tekee aina superiloiseksi:)

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 9. osa 27.10!
« Vastaus #23 : 03.01.2015 00:30:44 »
Ovi sulkeutuu 10/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen ero
Ruusupensaassa istumista- osio

A/N: Nyt tuli aika taas päästää tämäkin ficci talviuniltaan. Edellisestä osasta on kulunut jo hävettävän paljon aikaa... Nyt ollaan kuitenkin jo puolivälissä ja myös Ruusupensaassa istumista-osan lopussa. Seuraavaksi päästään taas vähän iloisempiin aiheisiin:)

Harry istui keittiönpöydän ääressä edessään kahvikuppi ja Päivän Profeetta, jonka otsikot huusivat asioita, joita Harry ei halunnut uskoa. Kahvikuppi oli koskematon Harryn lukiessa uudestaan ja uudestaan lehden artikkeleita. Ne eivät kuitenkaan paljastaneet mitään uutta, mitään mikä olisi selittänyt ne, ei vaikka Harry luki ne kuinka monta kertaa.

Ovikellon soiminen sai Harryn irrottamaan katseensa artikkelista, jota hän luki nyt kymmenennettä kertaa. Hitain askelin Harry eteni ovelle. Jokin aavistus kertoi hänelle, kuka oven takana oli. Ja valitettavasti se aavistus piti paikkansa.

”Häivy, Malfoy! Minä en halua nähdä sinua, en enää koskaan.”

”Harry? Mitä nyt?”

Vaivautumatta vastaamaan Harry paiskasi uusimman Päivän Profeetan päin Dracon naamaa.

”Lue itse! Niin kuin et muka tietäisi.”

”Mi-mikä tämä on?”

”Älä yritä esittää tietämätöntä! Minun ei olisi pitänyt ikinä luottaa sinuun, ei ikinä. Tulet aina olemaan se sama Malfoy etkä muuksi muutu.”

”Mutta, Harry…”

”Häivy! Se on nyt ohi, olisi pitänyt olla jo kauan sitten.”

Ovi pamahti kiinni jättäen toiselle puolelle hämmentyneen Dracon ja toiselle puolelle nyyhkyttävän Harryn.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:37:54 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 10. osa 3.1!
« Vastaus #24 : 03.01.2015 01:06:07 »
Jei ihanaa!!

Okei. Mä en tiedä miksi mä hymyilen mielipuolisen näköisenä. En oikeesti. Tää pätkä vaan jotenkin nostatti hymyn huulille. Ehkä siksi kun Harry oli niin joutunut pettymään Dracoon. Poiktsit tuosta Dracon sukunimen käytöstä kun Harry oli vihainen!! :)

Se on ohi, olisi pitänyt olla jo kauan sitten.

Koko pätkän paras kohta!! Vautsi. (okei, tässä vaiheessa se pelottava hymy vääntyi mun naamalle :D) Puuh, hienoa että raskaammat aiheet on ilmeisemmin piakkoin käsitelty :)
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 10. osa 3.1!
« Vastaus #25 : 04.01.2015 01:21:21 »
Kukoistaako rakkaus? 11/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen yhdessä ostettu asia
Arki-osio

//Paljon kiitoksia kommentista Otaku! Ihana kun joku jaksaa kommentoida:) Ja kyllä tässä on luvassa vähän tasaisempaa ja iloisempaa pätkää (ainakin hetkeksi)...

”Kaikki sittenkin kunnossa? Potter ja Malfoy nähty ostamassa yhteistä parisänkyä

Lukijamme raportoi nähneensä Harry Potterin ja Draco Malfoyn, velhomaailman kuumimman parin, yhteisellä ostosreissulla. Pariskunta oli valitsemassa uutta parisänkyä ja testattuaan useita malleja, päätyivät he viimein varsin kalliiseen pylvässänkyyn.
Viittaako tämä siihen, että parin kahden viikon takainen ero on ohi? Kaksi viikkoa sitten Potter itse teki tiedotteen hänen ja Malfoyn erosta. Oliko se kuitenkin vain jokin ohimenevä vaihe? Ainakin ostoksilla ollessaan pariskunta näytti varsin onnelliselta. Kukoistaako rakkaus yhä?
Kukaan parin lähipiiristä ei ole suostunut vahvistamaan väitettä yhteenpaluusta. Voimme siis vain spekuloida. ”

Harry laski lukemansa Päivän Profeetan lattialle.

”Kaikesta niiden pitääkin tehdä juttuja.”

”Minkäs sille voi, että media yksinkertaisesti rakastaa meitä. Ja olihan se hieno sänky.”

”En silti pidä siitä, että kaikki tekemisemme löytyy lehdestä.”

”Ehkä sinun ei olisi siinä tapauksessa kannattanut tehdä julkista tiedotetta erostamme. Varsinkaan ennen kuin ehdimme puhua kunnolla.”

”Olin silloin niin pettynyt ja vihainen. Pitäisikö meidän vahvistaa yhteenpaluu?”

”Ainakin he voisivat silloin lopettaa spekuloinnin.”

”Ja voisivat ehkä kirjoittaa oikeista uutisista.”

”Tuskin se sitä muuttaisi.”

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 11. osa 4.1!
« Vastaus #26 : 04.01.2015 02:19:29 »
JES! O/  ne on taasen yhdessä!!

Musta on niin kiva idea kun lehti-ilmoitusten (tai artikkeleiden tai jonkun mitä noi nyt onkaan) kauttaa saa tietää että mitä ne nyt viimeksi onkaan tehnyt, riidellyt julkisesti vai ostanut sen sängyn ym.

Awws, dialogit on niin rakkaus tässä <3
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Potterhead

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 11. osa 4.1!
« Vastaus #27 : 15.01.2015 23:17:50 »
Tämä on kertakaikkiaan niin hyvä! ;) JATKOA,PLIIIIS...!


     Potterhead

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 11. osa 4.1!
« Vastaus #28 : 16.01.2015 15:33:05 »
Oma koti kullan kallis 12/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensiasuntoon muuttaminen
Arki-osio

// Suurkiitokset kommenteista Otaku ja Potterhead!:)

”Tämäkö se on? Luulin asunnon olevan vähän, tuota, isompi.”

”Draco, älä viitsi. Tämä on ihan tarpeeksi iso meille kahdelle.”

”Mutta sinullakin kyllä löytyy rahaa enkä minäkään ihan köyhä ole. Olisimme saaneet paremmankin.”

”Rahoille on kyllä paljon muutakin käyttöä kuin asunto.”

”Edes isompi vaatekomero olisi ollut kiva.”

”Eiköhän tämä kuitenkin ole parempi kuin sinun entinen asuntosi?”

”Mikä tahansa on sitä murjua parempi.”

”Miksi sinä sitten valitat?”

”En minä varsinaisesti valita. Kunhan vain totesin.”

”Kyllä sinä valitat, Draco. Sitä paitsi, eikö kaikkein tärkein asia ole se, että meillä on nyt yhteinen ja rakkaudentäytteinen asunto eikä se, kuinka iso tämä on.”

”Niin, ehkä sinä olet oikeassa.”

”Nyt, kun vihdoin tajusit sen, voisit tulla auttamaan minua tämän lipaston kanssa. Tämä on aika painava.”

Huokaisten Draco tarttui lipaston toisesta päästä kiinni, helpottaen jo hikoilevan Harryn taakkaa.

”En vieläkään tajua, miksemme voisi käyttää loitsuja. Tämä olisi paljon helpompaa ja huomattavasti kivuttomampaa.”

”Koska täällä asuu paljon jästejä niin kuin olen jo sanonut. Sitä paitsi, onhan tässä tunnelmaa.”

”Voin jo kuvitella huomiset otsikot. Malfoy ja Potter raahasivat huonekaluja kymmenenteen kerrokseen – taikuus vanhanaikaista?”

”Ehkä olisi parempi, jos vain liikkuisit etkä keskittyisi niin kauheasti puhumiseen. Vielä viisi kerrosta jäljellä.”
« Viimeksi muokattu: 25.01.2015 21:44:18 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 12. osa 16.1!
« Vastaus #29 : 16.01.2015 16:43:23 »
:D ;D :D Eikäää :D Mieli teki quotata jokainen Dracon kommentti mutta enpäs nyt kuitenkaan :D Ihanan söpöästä nahistelua, Draco on tyytymätön ja Harry vähän kyllästyneen oloisena odottaa että josko pääsisi muuttamaan niitä tavaroita. Toi Dracon veto noihin lehtien otsikoihin oli hauska! :D
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 12. osa 16.1!
« Vastaus #30 : 25.01.2015 21:46:24 »
Ei nyt 13/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen "ei tänään kulta"
Arki-osio

//Ihana, kun jaksat kommentoida Otaku! Taas kerran kiitokset:)

Draco istui sohvan nurkassa hyvin keskittyneen näköisenä kirjoittaen pergamentille sanoja toisensa jälkeen. Otsa oli suloisesti kurtistunut ja kädelle oli tipahtanut muutama mustetippa.

Harry laski selailemansa Päivän Profeetan alas ja hivuttautui sohvalle Dracon viereen. Mies oli juuri nyt niin syötävän hyvännäköinen. Hän halusi Dracon, halusi juuri nyt.

Harryn käsi asettui sivelemään Dracon reittä varsin vihjailevasti hänen kumartuessaan suutelemaan Dracon kaulaa.

”Ei tänään kulta. Minun todella täytyy saada tämä valmiiksi.”

Pettynyt ja loukkaantunut Harry vetäytyi istumaan sohvan toiseen päähän.

”Harry, älä viitsi. Kyllä minäkin haluaisin, usko pois.”

”Ei siltä vaikuta. ”

”Voi kulta, et tiedäkään, miten paljon haluaisin. Mutta minun on ihan totta pakko saada tämä valmiiksi.”

”Älä viitsi keksiä tekosyitä, kyllä minä ymmärrän, jos sinä et halua.”

”Harry, sinä itse sanoit, että minun pitäisi hakea töihin. Tämän työhaun deadline on huomenna, minun on siis tosiaan pakko saada tämä valmiiksi.”

”No, niin sanoinkin. Mutta ehdit kyllä pitää aivan pienen tauon, se vain virkistäisi ajattelua.”

Draco ei voinut kuin naurahtaa Harryn erittäin vihjailevalle ilmeelle.

”Harry, minä tarkoitin sitä, mitä sanoin. Olen pahoillani, mutta juuri nyt en ehdi.”
« Viimeksi muokattu: 01.02.2015 15:59:34 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 13. osa 25.1!
« Vastaus #31 : 25.01.2015 22:40:51 »
Voiii Draco mitämitä?? Otsikko oli jo niin kuvaava ja sit vielä toi ei tänään kulta-selostus alussa... Virnuilin jo vähän kun mietin mitä olit keksinyt :D

Äääh, Harrylla oli liian hyvä pointti tuohon, mä jotenkin odotin että Draco taipuisi sittenkin mutta ei kun ei :D Pöh, Draco mitään töitä tarvii >:D No mut onhan niillä aikaa...
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 13. osa 25.1!
« Vastaus #32 : 01.02.2015 16:02:24 »
Unohdus 14/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen unohdettu merkkipäivä
Arki-osio

//Tämä nyt ei ehkä ihan suoraan ole merkkipäivä, mutta kuitenkin Harrylle tärkeä päivä, joten eikös se ole tavallaan merkkipäivä, heh ;)
Ja taas kiitokset kommentistasi, Otaku!

Ulko-ovi paukahti kiinni Harryn tömistellessä sisälle asuntoon. Miehen vihainen katse kohdistui sohvannurkassa istuvaan Dracoon, jolla oli sylissään pergamenttikasa. Silläkin hetkellä Draco tuhersi jotain hyvin keskittyneen näköisenä.

”Et sitten tullut paikalle”, Harry tokaisi pelästyttäen kirjoittamiseen keskittyneen Dracon.

”Mistä sinä puhut?” Dracon ilme muuttui hämmentyneeksi.

”Ai, et edes muista. Puhuin ihan vaan yhdestä tärkeimmästä päivästä pitkään aikaan. Tänään oli toisen velhosodan päättymisen muistopäivä ja sen kunniaksi vietettiin muistojuhla, josta olen puhunut sinulle jo ajat sitten. Sinun oli tarkoitus olla avaamassa tilaisuus yhdessä minun kanssani.”

Draco puraisi huultaan ja siirsi pergamenttikasan vierelleen sohvalle.

”Minä taisin unohtaa. Olin niin keskittynyt tähän kirjoittamiseen. Tämän pitää olla huomenna valmis.”

”Niin. Kyllä minä olen ylpeä uudesta työpaikastasi. Minusta on hienoa, että sinulla on nyt oma viikoittainen juttusarjasi Päivän Profeetassa, ihan oikeasti. Tämä päivä vain oli tärkeä, koko velhomaailmalle. Ja meidän yhdessä esiintymisemme oli tarkoitus symboloida sitä, miten me kaikki olemme nykyään yhtä, ei ole eri puolia.”

”Niin, minä tiedän. Anteeksi, Harry. Olin vain niin syventynyt tähän juttuuni, että yksinkertaisesti unohdin.”

”Eniten minua kuitenkin loukkaa se, ettet ollut siellä minun kanssani. Olisin todella tarvinnut sinua, ihan vain minun itseni takia, en velhomaailman. Minä menetin niin paljon läheisiäni, tämä päivä on minulle oikeasti todella tärkeä. Tukesi olisi ollut tarpeen. Minua loukkaa, ettet kunnioittanut sitä.”

”Harry, en minä tahallani sitä unohtanut. Minä tiedän kyllä, miten tärkeää se on sinulle. Olen oikeasti todella pahoillani. Minä korvaan tämän sinulle jotenkin. Järjestän meille jotain kivaa.”

”Vai niin.”
« Viimeksi muokattu: 02.02.2015 19:46:09 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 14. osa 1.2!
« Vastaus #33 : 01.02.2015 21:55:02 »
Eieih, miten murskaava voi olla tuollanen unohdus!?? Ihana kun Harry ei alkanut kaauheasti raivoamaan vaan tuntui lähinnä pettyneeltä ja nyt on varmaan Dracolla kamala olo. Yy,ei noin tärkeää juttua saa unohtaa! :'(
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 14. osa 1.2!
« Vastaus #34 : 02.02.2015 19:50:18 »
Aikaa vain yhdelle 15/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen unohdettu ystävä
Arki-osio

//Nyt on Arki-osiokin pulkassa ja seuraavaksi päästään jo Yhteiskunnan odotuksiin... Jotenkin tässä on käyny niin, että nää luvut on alkanu pidentyä jonkin verran, mutta ei kai se kauheesti haittaa, heh. Ja taas kerran kiitos aktiivisesta kommentoinnista Otaku!:)

Harry paukautti ulko-oven auki ja astui sisään asuntoon edelleen melko suuttuneena Dracolle, joka oli mennyt unohtamaan niinkin tärkeän päivän. Suuttumus kuitenkin haihtui nopeasti Harryn katsellessa ympärilleen.

Draco oli levittänyt olohuoneen lattialle tyynyjä ja peittoja ja kattanut varsin herkullisen näköisen piknikin. Lisäksi hän oli loitsinut katosta laskeutumaan paperisia sydämiä, jotka olivat Harryn yllätykseksi lähinnä likaisenruskean värisiä.

”Mistä tämä väritys?” Harry huikkasi nauraen kävellessään Dracon luo, joka istui jo yhden tyynyn päällä.

”Niiden oli tarkoitus olla vaaleanpunaisia. En vain taida olla kovin hyvä loitsuissa”, kuului Dracon hivenen pettynyt vastaus.

Harry ei voinut kuin nauraa. Ei kukaan voinut olla noin ihanalle miehelle vihainen. Harry istahti Dracon vierelle ja painoi miehen huulille kevyen suudelman.

”Et taida enää olla vihainen?”

”Saatan minä vielä vähän ollakin.”

Dracon alkaessa painaa intohimoisia suudelmia toisen kaulalle, pirahti Harryn puhelin soimaan. Ärtyneesti murahtaen Harry nappasi puhelimen käteensä.

”Harry Potter puhelimessa. Minulla olisi vähän kiire.”

”Niinhän sinulla aina on. Ei sinulla nykyään taida olla aikaa muille kuin Malfoylle.”

”Ai, hei Ron. Ei ollakaan juteltu pitkään aikaan.”

”Hei vain sinullekin. Olen kyllä yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta vaikuttaa vähän siltä, että sinulla on aikaa vain Malfoylle.”

”Ron, älä nyt viitsi. Kyllähän minäkin olen sinulle soittanut.”

”Niin, viimeksi pari kuukautta sitten.”

”Ai, en edes tajunnut, että siitä on niin kauan. Mutta voimmehan jutella nyt.”

Ilmeisen tylsistynyt Draco alkoi taas suudella Harryn kaulaa saaden Harryn huokaisemaan.

”Sinulla vaikuttaakin olevan todellinen kiire. Näkemiin Harry. Soita sitten, kun sinulla oikeasti on aikaa.”
« Viimeksi muokattu: 23.02.2015 22:19:30 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 15. osa 2.2!
« Vastaus #35 : 03.02.2015 07:55:23 »
Voi, nyt onkin sitten Harryn vuoro potea syyllisyyttä :D auts, oikeesti kamalaa vähän noille kaikille koska Ron unohdettu Harryn rakkaan takia :(

Ihana kun Dracon loitsu meni pieleen :D suloista <3
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 15. osa 2.2!
« Vastaus #36 : 23.02.2015 22:22:19 »
Odottamaton kysymys 16/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena Kosinta
Yhteiskunnan odotukset-osio

//Ja taas kerran suuret kiitokset kommentista Otaku!:) Ylppärit ja lukuloma painaa päälle, mutta pakko tännekin on edes jotain jatkoa saada tälläisen erittäin siirappisen osan muodossa, heh.

Draco huomasi heti Harryn muuttuneen mielentilan miehen laitettua puhelimensa taskuun.

”Kulta, mitä nyt?”

”Se oli Ron. Emme taida oikein olla väleissä, ainakaan tällä hetkellä.”

”Kyllä te varmasti saatte välinne kuntoon. Ja onhan sinulla sentään minut.”

Dracon toisen huulille painama kevyt suudelma sai Harryn hymyilemään.

”Niin. Ethän sinä ikinä jätä minua, Draco?”

”En koskaan.”

Draco kietoi käsivartensa edelleen hivenen surkeana olevan Harryn ympärille.

”Kiitos, Draco.”

”Ai mistä?”

”No, kun olet siinä.”

”En olisi mieluummin missään muualla. Ja siksi haluaisinkin kysyä sinulta jotain.”

Hämmentyneen Harryn katsellessa Draco polvistui miehen eteen.

”Harry James Potter, menetkö kanssani naimisiin?”

Hetken Harry vain tuijotti sanomatta mitään. Pian hänen ilmeensä kuitenkin muuttui uskomattoman onnelliseksi.

”Tietysti, tietysti minä menen.”

Leveästi hymyilevä Draco pujotti sormuksen Harryn vasempaan nimettömään.

”Minä rakastan sinua, Harry.”

”Niin minäkin sinua, niin paljon.”
« Viimeksi muokattu: 04.03.2015 22:41:07 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 16. osa 23.2!
« Vastaus #37 : 23.02.2015 22:45:58 »
EI EI EI EN KESTÄ EN EN VAAN KESTÄ.

Uaaa awwituskäyrä singahti taas jonnekin Andromedan galaksin tietämille koska aaaawwista apuaa <3<3<3 Yhyy ei ois parempaan saumaan voinu tulla!

Haha Draco on niin sulonen kun aika välinpitämättömän kuulosesti toteaa että joo kyllä teidän välit vielä korjaantuu mut ethänsä hanipöö ikinä jätä mua :DDD

Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 16. osa 23.2!
« Vastaus #38 : 04.03.2015 22:43:56 »
Vuoden suurin uutinen 17/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena Naimisiinmeno
Yhteiskunnan odotukset-osio

//Taas kerran kiitokset ahkerasta kommentoinnista Otaku!:)

”Hääextra – Kaikki Potterin ja Malfoyn vuoden upeimmista häistä”

Velhomaailman seuratuin pariskunta Harry Potter ja Draco Malfoy astelivat vihdoin avioliiton satamaan. Parin vajaan vuoden kestänyt suhde on pitänyt sisällään vaikka ja mitä. Jos et enää muista suhteen kaikkia vaiheita, löytyvät ne kerrattuina sivuilta viisi ja kuusi.

Niin kuin arvata saattaa, olivat häät kaikkea muuta kuin tavalliset. Lehtemme sai osallistua fantastiseen hääjuhlaan yksinoikeudella eikä vastaavaa raporttia ole luettavissa mistään muualta. Näistä juhlista tullaan puhumaan vielä vuosienkin kuluttua.

Parin puvut oli suunnitellut eräs velhomaailman tuoreimmista kyvyistä. Myös Harry Potterin ystäväksi tiedetyn Luna Lovekivan tyyliä ja suunnittelutaitoja ei voi kuin ihailla. Vastaavia pukuja ei tulla näkemään missään muualla. Sivuilta seitsemän ja kahdeksan löydät kaikki tiedot näistä upeista luomuksista sekä suunnittelijan haastattelun.

Myös juhlapaikka koristeluineen löi kaikki ällikällä. Näistä on kiittäminen Potterin kouluaikaisena tyttöystävänäkin tunnettua Ginny Weasleya, jonka yritys ”Weasleyn Wihkiäiset” oli vastuussa juhlapaikan koristeluiden lisäksi myös tarjoilusta. Kuvia elegantista juhlapaikasta ja suussa sulavista tarjoiltavista löydät sivuilta yhdeksän ja kymmenen.

Sokerina pohjalla lehti sisältää myös Potterin ja Malfoyn liikuttavat puheet toisilleen, joiden aikana kyyneliltä oli mahdotonta välttyä.
Tätä kaikkea et halua menettää!”


”Vai ovat he saaneet häistä aikaiseksi kokonaisen lehden?”

”Laita nyt vain se lehti pois. Tämä on ensimmäinen päivämme naimisissa ja haluan keskittyä vain ja ainoastaan sinuun, Draco.”

”Olet oikeassa. Ehdin lukea tämän lehden minä tahansa muuna päivänä. Kyllä minä kuitenkin haluan tietää, mitä mieltä muut olivat häistä.”

”Kukaan ei ole voinut rakastaa hääjuhlaa enemmän kuin minä.”

”Voi sinua, Harry-kulta.”

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 17. osa 4.3!
« Vastaus #39 : 05.03.2015 14:22:08 »
Oon lueskellut näitä aina silloin tällöin puhelimella, mutta koska sillä on äärimmäisen typerää kirjoittaa kommentteja, korjaan asian näin jälkikäteen ja taas monta osaa kerrallaan. :)

Kymmenes osa sai sanomaan auts. Harry-parka.
Yhdestoista on ihan huippu. Arkea parhaimmillaan ja myös dialogia.
Lainaus
”Minkäs sille voi, että media yksinkertaisesti rakastaa meitä. Ja olihan se hieno sänky.”

Sänky-kommentti nauratti. :D

Minusta on hauskaa, miten media-teema jatkuu läpi osien. Se yhdistää näistä vielä tiiviimmän kokonaisuuden. Kahdennentoista osan viimeinen repliikki on taas hauska loppusilaus dialogille. Muutenkin, dialogi on jatkuvasti hyvin luontevaa, jes!

Kolmastoista on siitä kiva, että osat on jotenkin toisinpäin kuin yleensä H/D:ssa. Vonkaaja onkin Harry. Ja eritoten pidin siitä, ettei Draco lopussakaan vaihtanut mielipidettään, todellinen 'ei tänään' - osa. :)

Neljästoista. Kyllä minusta velhosodan päättymisen muistopäivä on ihan merkittävä merkkipäivä!
Lainaus
Ja meidän yhdessä esiintymisemme oli tarkoitus symboloida sitä, miten me kaikki olemme nykyään yhtä, ei ole eri puolia.
Tämä kohta oli itselleni oikea 'vau' - hetki. Hienosti oivallettu!

Viidennessätoista oli vähän turha toisto Ronin repliikeissä:
Lainaus
Ei sinulla nykyään taida olla aikaa muille kuin Malfoylle.
ja sitten heti seuraavassa:
Lainaus
mutta vaikuttaa vähän siltä, että sinulla on aikaa vain Malfoylle.
Muuten oikein kiva, että tässä osassa saatiin vähän Roniakin mukaan. :)

Kuudestoista. Ou, no tässä oli kyllä siirappia ihan vaikka muille jakaa. Jotenkin aina kuvittelen, että Harryn ja Dracon välillä olisi suurissakin tilanteissa sellaista pientä naljailua. No, uskon, että tämä kuitenkin hyvitti Harrylle sen Dracon missaaman merkkipäivän. :P

Seitsemästoista. Eikääääää! Nää lehtijutut on ihan mielettömän hyviä! Juuri niin revitteleviä kuin oikeastikin. MAH-TA-VAA! Pidin kovasti Lunan osallistumisesta ja Weasleyn Wihkiäiset oli myös varsin nerokas idea! :D :D
Lainaus
Olet oikeassa. Ehdin lukea tämän lehden minä tahansa muuna päivänä.
Draco on paras. ;D

Iik, enää kolme osaa. O___O Kiitos näistä makupaloista ja inspiraatiota viimeisiin osiin. :)


I'm into Herbology now u_u