Kirjoittaja Aihe: Bleach: Magneetteja S, Ichigo/Tatsuki  (Luettu 757 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Bleach: Magneetteja S, Ichigo/Tatsuki
« : 26.08.2014 17:40:49 »
Title: Magneetteja
Author: Aimtist
Genre: Hurt/Comfort
Fandom: Bleach
Paritus: Ichigo/Tatsuki
Ikäraja: S
Disclaimer: Bleach hahmoineen ja maailmoineen kuuluu Tite Kubolle, minä vain leikin.
AN: Osallistuu haasteeseen Se oikea ja sen haaremi. Inspiraatio iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, jäi nimittäin Paonkin katsominen kesken, mutta ei haittaa :D Tämä kuitenkin on yksi niistä harvoista hettiparituksista joista itse tykkään.


Kuin kaksi magneetin samaa puolta, he olivat liian samanlaisia. He päätyivät hylkimään toisiaan.

Mutta kun eteen tuli vastakkainen napa, kemialta, vetovoimalta ei voitu välttyä. Ei, vaikka se loppujen lopuksi toi enemmän tuskaa kuin nautintoa, heille kummallekin.

”Anteeksi, Ichigo.”

Ichigo tarrautui Tatsukin paitaan, hukuttautui tytön halaukseen. Tatsuki rutisti lapsuudenystävänsä tiukasti itseään vasten. Ichigo oli taas kerran joutunut kärsimään, menettämään läheisiään.

Tällä kertaa oman rakkaimpansa...

Tyttö oli niin raivoissaan sen shinigamin tempun vuoksi!

Ja sitten eron hetkellä mies oli kehdannut näyttää surulliselta, säälittävältä, kuin suhteen loppu ei olisi ollut täysin hänen omaa syytään. Tämä oli vieläpä päässyt helpolla, koska Ichigo oli antanut hänen karata paikalta ilman mustaa silmää tai haljennutta huulta.

Ilman minkäänlaista rangaistusta, täysin jakamatta oikeutta.

Jos Tatsuki ikinä törmäisi siihen shinigamiin, Renjiin uudelleen, hän kyllä pistäisi miehen maksamaan. Löisi tätä niin kovaa, että mies tuntisi kipua vielä vuosienkin päästä. Samalla lailla kuin Ichigo tuntisi omaansa kaiken tapahtuneen takia...

He ehtivät vain hetken olla toistensa syleilyssä, kun Ichigo jo nosti märät kasvonsa tytön kaulalta. Poika lausui, aivan hiljaa: ”Kiitos, Tatsuki.”

Kiitos, että olet täällä.

”Hölmö.”

Tietenkin minä olen täällä, sinun luonasi.

Tatsuki nousi varpailleen ja antoi huuliensa hipaista lapsuudenystävänsä omia.

”Aina.”
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 00:37:10 kirjoittanut Beyond »
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

tellie

  • ***
  • Viestejä: 1 384
Vs: Bleach: Magneetteja K-7, Ichigo/Tatsuki
« Vastaus #1 : 26.08.2014 19:19:46 »
Kas, en tajunnutkaan että Touch me not oli samaa sarjaa kuin tämä. Jotenkin melkein ironista, että pätkä kuuluu haaremihaasteeseen, kun niissä kuitenkin usein moni joutuu pettymään, jos haaremin kirjoittaa jatkumolliseksi, kun kaikki eivät voi sankariaan saada. Ichigo parkuu, mutta tuskin tajuaa, että muihinkin sattuu melkoisen paljon. Ovat vaan tottuneita siihen, niin ei maksa parkua.

No joo on ehkä vähän ilkeä tulkinta, mutta sellainen tuli mieleen :D
I am experiencing an unfamiliar sense of motivation.
- Kai, last of the Brunnen-G

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Bleach: Magneetteja K-7, Ichigo/Tatsuki
« Vastaus #2 : 26.08.2014 20:48:51 »
Kiitokset kommentista, tellie!

Minkäs sen tulkinnoilleen mahtaa, ilkeitä tai eivät ;) Mutta rehellisesti sanottuna, näitä ei ollut tarkoitus kirjoittaa millään lailla jatkumollisiksi :D Oli ihan puhdas vahinko, että suurin piirtein erotin edellisen ficin parituksesta ja jatkoin sen pohjalta uuteen :D

Kiitokset vielä kommentista! (:
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.