Kirjoittaja Aihe: Podficit  (Luettu 84429 kertaa)

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Vs: Podficit
« Vastaus #120 : 11.11.2008 21:16:07 »
Lisäsin, kiitos! Ja toinen juttu, ehdotus: Piccan Kultaisin joululahja olisi mitä ihaninta kuulla podina nyt joulunodotuksessa<3
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Firdilien

  • Fiktiiviseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 554
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
Vs: Podficit
« Vastaus #121 : 15.11.2008 17:50:28 »
Päivitin taas tuota aloitusviestiä. Ilmoitelkaa, jos jotain meni väärin tai linkit eivät toimi. ;)

//Ja kävinpä nyt laittamassa podficcilistauksen pystyyn Hormipulveriinkin, kun sellaista sinne kaivattiin. Eli täältä löytyy. Tiedän edelleen olevani ihana. Ja elämätön. ;D
« Viimeksi muokattu: 15.11.2008 18:00:27 kirjoittanut Firdilien »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Voldemort

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #122 : 20.11.2008 15:34:34 »
Noi on hauskoja, mutta aika paljon saisivat lukijat hidastaa tahtia, että aivot pysyisivät kuuntelijalla mukana  ja ehkä vielä kaipaisin lisää tekstin elävöittämistä, vaikka se nyt ei tainnut olla podficcien äänittämisen tarkoitus.  Mä kaipaisin äänitettäväksi jotakin hyytävää ja piinaavaa kuten Nappelin  Veljeni vartija::)

//Korjasin linkin. T. Tossu
« Viimeksi muokattu: 20.11.2008 20:04:41 kirjoittanut Firdilien »

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Podficit
« Vastaus #123 : 21.11.2008 22:45:54 »
Noniin, kuten jo uhkailin, podasin hieman jotakin. Sanokaa, jos luen liian nopeasti, tai lausun nimet ärsyttävästi (nimien kanssa oli hieman ongelmia...) tai jotakin.

Kirjoittaja: Kivikausi
Genre: Fluff, songfic
Ikäraja: Sallittu

 Liemimestarin valssi.
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Fanpire

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #124 : 30.11.2008 15:20:17 »
Supertyperä kysymys, mutta miten ihmeessä mä saan nuo toimimaan? Mistä siellä megauploadissa pitää painaa, että saan sen ficin? Sinne asti sentään pääsin... :D *poistuu nolona takavasemmalle*
« Viimeksi muokattu: 30.11.2008 15:34:56 kirjoittanut Fanpire »

turkinpippuri

  • Ar Dân
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Podficit
« Vastaus #125 : 01.12.2008 20:38:09 »
Fanpire, toivottavasti saat selvää (tai sitte oot ite jo selvittäny asian):
Meet sinne sivulle, niin siellä aika ylhäällä on se MEGAUPLOAD -logo. Siinä vieressä lukee "Anna tähän" ja sitte jotku 3 kirjainta. Sitte siinä on se homma mihin ne kolme kirjainta esim XPD kirjotetaan ja laitetaan download. Sitten pitää kai odottaa vähän aikaa, se laskee jotain sekunteja, ja sitte siinä lukee että free download tai jotai sellasta ja ku painaa siitä nii se alkaa lataan sitä. Aika sekava koko homma ja varsinki mun selostus :D

Kuuntelin Elfalaksen Pimeyden lordin joululaulun ensimmäisen kerran joskus eilen, kun laitoin nukkumaan. Yhtäkkiä taustalta kuulu se mesen ääni, ku joku tulee online tilaan. En edes revenny. Muutenki nauroin monta kertaa. Sisko ei oikein tykänny, yritti nimittäin nukkua... :D
ja hetkeksi herää tunne: tapahtua voi mitä vaan
mutta harvemmin kuitenkaan
planeetat suis tu vat radoiltaan


avatar raitakarkilta

Fanpire

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #126 : 01.12.2008 20:52:40 »
Kiitti paljon, turkinpippuri :D Olen ihan onneton näissä tekniikkajutuissa, oikeasti. Tarvitsen aina vähän avustusta...

Elfalas

  • Rouva Valas
  • ***
  • Viestejä: 557
  • Die mit dem Tod tanzt
Vs: Podficit
« Vastaus #127 : 01.12.2008 21:21:04 »
Kuuntelin Elfalaksen Pimeyden lordin joululaulun ensimmäisen kerran joskus eilen, kun laitoin nukkumaan. Yhtäkkiä taustalta kuulu se mesen ääni, ku joku tulee online tilaan. En edes revenny. Muutenki nauroin monta kertaa. Sisko ei oikein tykänny, yritti nimittäin nukkua... :D
Pitäiskö mun nyt masentua kun meseääni on hauskempi ku teksti ite?? xDD Voldella jääny läppäri päälle. Ei ku minä laiska muokkaamaan ja hajamielinen.

Bulla

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #128 : 27.01.2009 22:44:36 »
Tajusin, että olen ollut ihan pihalla asioista, kun nyt vasta löysin tämän topicin :D Oli muuten ihana kuunnella teidän ääniä! Tuli hirveä himo alkaa tehdä näitä itsekin, mutta taidan pidättäytyä, sillä olen kauhean epävarma ollut aina äänestäni - äänialaltani olen altto ja kuulostan nauhalla aina ihan oudolta...

Jos jollain on noin vuosi vapaata aikaa, niin podatkaa minulle Sharran Pakkaskukkia ja Memory, maksan miljoona euroa. Tai voisin tehdä sen itse, ääneenlukemisesta on nimittäin sen verran kokemusta, että olen ääneen pojottanut koko hemmetin Tarun Sormusten Herrasta xD

Pimeyden lordin joululaulu oli muuten loistava! :D

-Bulla

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Podficit
« Vastaus #129 : 14.03.2009 17:02:38 »
Aah, tämä' idea on loistava, testasinkin sitä jo 3 kertaa, kun Ron itki- ficillä. Mutta tahtoisin niin Värisävy 48 kuunneltavaksi, ja se linkki ei toiminut, voisiko sen lukija laittaa linkin uudelleen tms.? Minä nimittäin tahdon sen  :(

Editt// tuli tässä livattua Beccalle että lukisin hänen Twilight ficcinsä ääneen, se ilmestynee joskus tulevaisuudessa.

Editt"// voi surkujen surku... kyynel. toivottavasti joku ihana lukisi sen uudelleen.

M

« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 17:35:32 kirjoittanut Milgia »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Podficit
« Vastaus #130 : 15.03.2009 11:59:23 »
Huna-chan, minulla on se Värisävy koneellani! Ja kännykässäkin, ei sen puoleen.. Jos hunalle käy niin voin sen lataista nettiin.. ^^

Sitten vaikka omaa tietoa, on pari (*äänekästä köhinää*) äänitettävänä, osa äänitettynä ja editointia vaille.. Pitäisi saada editoitua mutta mutta.. Jos vaikka huhtikuussa nuita saisin valmiiksikin asti ja nettiin..

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Podficit
« Vastaus #131 : 15.03.2009 18:06:11 »
Huna-chan, minulla on se Värisävy koneellani! Ja kännykässäkin, ei sen puoleen.. Jos hunalle käy niin voin sen lataista nettiin.. ^^

OiH, maailma pelastettu tack så mycket :)


M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Nelea

  • ***
  • Viestejä: 363
Vs: Podficit
« Vastaus #132 : 31.03.2009 21:44:18 »
Ihanaa. Joku on keksinyt näinkin fiksun jutun. Koko ajan tässä tyhjentelen mp3:tä ja sitten vaan lataan  ;D. Huomenna tulee HUOMATTAVASTI mielenkiintoisempi matikantunti.

Tällänen ihkutusviesti vaan, sori.
Damn it feels good to be a Lannister.

//puoliprolle kiitos avasta!

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Podficit
« Vastaus #133 : 10.04.2009 12:04:55 »
En myönnä olevani laiska.. Mutta tässä se nyt jokatapauksessa, tosin mp3 muodossa muuten sama kun hunan aiemmin lataama. Värisävy 48

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Podficit
« Vastaus #134 : 09.06.2010 03:24:00 »
Olen edelleenkin sitä mieltä että podficit ovat nerokkain keksintö ikinä, vaikka niihin törmääkin sen verran harvoin. Itsekin tässä olen äänittämään innostunut, joskaan en Harry Potteria ole vielä saanut aikaseksi, mutta Sherlock Holmes -fandomista löytyy oma ficcini Kunnialliseksi mieheksi (K-7), sekä Nukkemestarin Ääniä/Tuoksuja/Aistimuksia (S).

Ficit itsessään ottavat palautetta, mutta tietysti olisi mielenkiintoista tietää kannattaako tätä harrastusta vastaisuudessa jatkaa  ;)
Here comes the sun and I say
It's all right

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Podficit
« Vastaus #135 : 07.08.2010 12:55:43 »
Hei kivaa saada uutta kuunneltavaa, vaikkakin mielestäni olit lukenut tuon aika kovalla äänellä... No kuitenkin, onko sinulla vielä tallessa tuo Jamesin 3 täydellisintä piirrettä tms. Kun linkkihän ei enää toimi ja tahtoisi kuulla sen!
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Penber

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #136 : 07.08.2010 23:39:11 »
Mm. Nyt ku olen innostunu äänikirjoista nii oisko vähä nannaa, jos joku (koska minulla on ihan kamala ääni) lukis jotai miu ficcejä podficeiks! :O Itse en vielä ole kertaakaan yhtää kuunnellu (podia siis...) ja pakko myöntää etten joskus edes tiennyt mitä nää on, kunnes eräs ihana finiläinen sitten näistä infosi (:

Pitänee varmaan ottaa itteensä niskasta kii ja alkaa kuuntelee noista, mitä tonne on linkattu (:

Lexie

  • epic
  • ***
  • Viestejä: 184
Vs: Podficit
« Vastaus #137 : 08.08.2010 10:40:04 »
Musta tää idea on aivan ÿberihana! Pitää tässä joku päivä kuunnella noita teidän tekemiä ficcejä. Jos pienen toiveen saa heittää, niin tahtoisiko joku lukea RPF-ficcejä podeiksi? Olisi ihan sikamakeeta.

- Lexie
to taste your beating heart
(part I part II part III)
(ava: aiju)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Podficit
« Vastaus #138 : 08.08.2010 15:27:18 »
Hei vau, pitää saada iPodiin näitä. Oli vaan hirveästi slashia, enkä mä sitä hirveästi kuuntele. Saisko jotain hyvää femmeä tai jopa hettiä ( Dramionea?  ::) ) joltakin. On monia hyviä ficcejä mitä vois ehdotella.

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Podficit
« Vastaus #139 : 08.08.2010 19:02:05 »
Jos vain saan hyvän inspiraation puuskan joku yksinäinen yö, nyt kun kaikki kaverit karkaavat jonnekin niin voisin vaikka tuota Dramionea yhden äänittää, onko toiveita? Muistaakseni en ole kovin hyviä lyhyitä Dramione ficcejä lukenut, että en sitten tiiä... No täytyy kattella ja selailla. Ja äänenikään ei tietysti ole mikään kovin kaunis, että toivottavasti joku sitten kuuntelee jos luen.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan