Kirjoittaja Aihe: Podficit  (Luettu 84430 kertaa)

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Vs: Podficit
« Vastaus #40 : 14.09.2008 21:43:22 »
Kiitosta Jewwi, latasin ja kuuntelen nuo varmaan tässä nyt illalla ja tulen huomenna sitten kommentoimaan ;)

//ohmygod 500poks

//eiku omaa viestimäärrää vaan :'DD
« Viimeksi muokattu: 14.09.2008 22:03:17 kirjoittanut Eruru »

Ansqu

  • ***
  • Viestejä: 261
    • Fort
Vs: Podficit
« Vastaus #41 : 14.09.2008 21:48:33 »
NO VOIHAN RÄKÄ.

Olisin siis todellakin innostunut kuulemaan, mutta linuxini ei tykkää wav-muodosta. Tiedä sitten syytä. Olisiko näitä mahdollista saada vaikka mp3-muodossa tai jotain? Kun en noita kannettavia soittimiakaan osta, ja radiot ynnä muut puuttuvat..

Olen tosiaan joku luolamies, muttakun..
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Jewwi

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #42 : 14.09.2008 21:51:31 »
Itekkään en osaa, tällä koneella ei ole mitään muunninta. Muuten olisin ne tietenkin laittanut mp3:sena, mutta kun en osaa ^^

//ohmygod 500poks

ANTEEKSI MITÄ? Sano ettei tuo tarkoita latauksia  :o Muuten, olisi nyt sitten yksi työn alla, kunhan talo sen verran hiljenee...

//Ahhhh, aloin jo ihmetellä mitä suurimmissa määrin!
« Viimeksi muokattu: 14.09.2008 22:19:53 kirjoittanut Jewwi »

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Podficit
« Vastaus #43 : 14.09.2008 23:11:52 »
Mua kiinnostaa tuo podficcailu. Latasin tuon Jewwin lukeman 3 kertaa, kun Ron itki. Se on todella hienosti luettu. Minä voin lukea ficcejä, jos jotkut ihmiset ehdottelevat niitä. Suomen kielellä lukisin niitä. Mieluiten lukisin Sirius/Remusta. Huna-chanin ficcejä olisi ihanaa lukea. Tuo podficcailu kyllä kuulostaa todella kätevältä. Kunhan saan puhelimeen isomman muistikortin, rupean luultavasti latailemaan puhelimelle ficcejä.

Minun ficcejä saa sitten nauhoittaa, jos joku haluaa. Vaikka epäilen kyllä, ettei halua.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2008 23:14:57 kirjoittanut Neeppu »
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Jassmi

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #44 : 14.09.2008 23:20:25 »
Neeppu, minä voisin mainostaa häpeämättömästi omia Sirius-ficcejäni
Päätöksiä, enemmän ja vähemmän tärkeitä tässä siis S/R
Kolme Jamesin täydellisintä piirrettä (sallittu)
Yksi kerrallaan (sallittu)
Nyt ja tässä
Hylkiöitä molemmat (PG-13)
myös muita ficcejäni saa käyttää hyväksi ;)

Jassmi

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #45 : 15.09.2008 17:23:20 »
Jewwi, mahtavaa että uskalsit tehdä tuollaisen podficin! Ja ihan kivasti luetkin, pidän siitä että englantilaiset nimet lausutaan englantilaisittain, vaikka suomenkielistä ficciä lukeekin.

Jazz*, hahaa, kyllä kannatti mainostaa :D Kiva kun valitsit mun ficin, oli jännä kuunnella että miten toiset mieltävät sen, eli missä kohden pitävät takoa jne. Ja oli myös todella hyvä idea ja hienosti toteutettu kun jaksoit editoida sitä musiikkiakin siihen. Ne maininnat genrestä, parituksista jne. on varmaan ihan hyväkin olla siinä vaiheessa jos alkaa lukemaan/kuuntelemaan enemmän noita podficcejä, eikä ne nytkään häirinneet. Mun puolesta saat kyllä linkittää noita omaankin listaukseen kun linkkaat alkuperäiseen ficciin, mutta jokaiselta kirjoittajalta kannattaa varmaan se kysyä erikseen.

Ihana että näitä nyt on ilmestynyt tänne, ja kun sitten opin vielä että miten noita ladataan tuolta netistä (kiits Kivis) :D Tekisi itsekin mieli lukea, mutta mulla ei varmaan ole tällä hetkellä tarvittavia välineitä, aikaa tai edes rauhaa. Oma äänikin kuulostaa omaan korvaan melko kamalalta mutta.. sekin on vain tottumiskysymys.

SnowBlind

  • ***
  • Viestejä: 522
  • epäsivistymätön
Vs: Podficit
« Vastaus #46 : 15.09.2008 17:33:09 »
Aa, ihanaa, ensimmäinen mp3-podfic! Tuota pystyy sitten huomenna kuuntelemaan metrossa matkalla kouluun...
The mind has so many pictures, why can't I sleep with my eyes open?


Avasta kiitos AnnieBlacille <3

Jewwi

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #47 : 17.09.2008 21:51:12 »
Ei tuommoisia voi osata ladata?  ???

Jazz*, apua?

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Podficit
« Vastaus #48 : 18.09.2008 22:27:48 »
Pitänee minunkin mainita, että olen nämä kolme podia tässä kuunnellut ja tykännyt kyllä ihan mukavasti. (: Kummallakin lukijalla oli mukava, rauhallinen ääni, luitte juuri sopivalla vauhdilla ja oli muutenkin miellyttävää kuunnella ja helppo pysyä mukana.

Jazzin nauhoite oli erittäin mukava, hienoa, että olit jaksanut musiikin editoida alkuun ja muutenkin oli mukava kuunnella, kun luku oli puhdasta ja virheetöntä. Näitä kuuntelee kyllä varsin kovalla mielenkiinnolla. Ehkä joku uskaltaa lukea pitkänkin ficin jossain välissä.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Podficit
« Vastaus #49 : 19.09.2008 08:59:34 »
Vooi tuo Jazz*:in lukema ficci ! Ficci itsessään oli jo hyvä kun luin sen ennen, mutta sulla on oikeesti IHANA ääni ! :---) Hahaa. Tämä on ihana. Aaa.
Mäkin voisin nauhottaa. Mutta mulla on kauhee lissu-ääni. :'D
après moi, le déluge

Elfalas

  • Rouva Valas
  • ***
  • Viestejä: 557
  • Die mit dem Tod tanzt
Vs: Podficit
« Vastaus #50 : 19.09.2008 12:02:53 »
Wheeeee. En ole ollenkaan stalkkaillut tätä topicia, eeeen sitten alkuunkaan... Pakko myöntää että kun kuuntelee muiden lukemia juttuja alkaa itsekin tehdä mieli. n_____n Voisihan tuota tietysti kokeilla. Njoo, mutta piti tosiaan heittää että meikältä saa myös varsin mielellään repiä noita one-shotteja lukuun... Tai miksei pitempiäkin, mutta kun ne on niin romaaneja ettei niitä jaksa kukaan tehdä.

Niinnotta keep up the good work, wanha taustapiru pysyy siellä missä on. Bwahahaha.

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Podficit
« Vastaus #51 : 19.09.2008 13:07:16 »
Olen nyt kuunnellut joitakin näitä ja tykkään kyllä! Sellainen pyyntö vain olisi, että ilmoittaisitte myös ficin keston, koska jos koulumatkalla kuuntelen, en haluaisi keskeyttää kuuntelemista koulun alkamisen takia. Eli olisi hyvä aina tietää kuinka pitkään ficci suunnilleen kestää :)

// o_O Aivot melkein toimivat tähän aikaan vielä. Sitä se koulu aiheuttaa. Kiitos Eruru tuosta :D
« Viimeksi muokattu: 19.09.2008 15:29:33 kirjoittanut Shawny »
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Vs: Podficit
« Vastaus #52 : 19.09.2008 14:30:36 »
no kyllähän ämppäreistä pitäs nähä kauanko joku kestää ja jos ei niin koneelta ainaki

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: Podficit
« Vastaus #53 : 19.09.2008 17:58:50 »
Miulla on juuri työn alla kaksi Pican ficciä: Kultaisin joululahja ja Sokeuden asteet.

Katsotaan mitenkä se sujuu (äänitin pienen pätkän ja pelästyin kuinka pehmeä ja oikeastaan kirkas ääneni on..) jos sujuu..

//Joo, on se asteet. Koko eilinen oli yksi iso typo- päivä.. Eli siis miun moka..
« Viimeksi muokattu: 20.09.2008 19:24:07 kirjoittanut Clake »

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

Jewwi

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #54 : 19.09.2008 22:14:54 »
Niin ja minä suunnittelen tekeväni Piccan Koko rahalla ja Snapu on pyörylän Kurpitsapenkin tuolla puolen ficeistä podversiot, kunhan aika riittää siihen itse lukemiseen. Pikkusisko vain on rajoitteena, illalla ei saa lukea ettei yönet mene ;)

Ansqu

  • ***
  • Viestejä: 261
    • Fort
Vs: Podficit
« Vastaus #55 : 20.09.2008 15:48:08 »
Miulla on juuri työn alla kaksi Pican ficciä: Kultaisin joululahja ja Sokeuden askeleet.
Onko se oikeasti askeleet? O__o'
Muistelin Sokeuden asteita. Emt.

Tekisi NIIN mieli nauhoittaa. Nääh. ei täällä ole tarpeeksi hiljaista siihen. Ja kun ei ole laitteitakaan. Nirskunnarskun. Tai sitten tulee ongelmia tiedostomuotojen tai ohjelmien kanssa, Linux ei ole mun kaveri äänitiedostojen suhteen.
Love is an irresistible desire to be irresistibly desired.

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Podficit
« Vastaus #56 : 20.09.2008 16:54:52 »
Podficit on ihana keksintö.  :D

Latasin tossa just äsken kaks englanninkielistä. Tiedä sitten että ymmärränkö mä niistä mitään, mut...
Ton Jazz*:in lukemanki mä latasin mut sitten mä poistin vahingossa sen...pitää mennä ettii sitä tietokoneen roskakorista..  :D

Toivottavasti noita suomenkielisiä alkais tulla enemmän ja enemmän, haluun kuunnella..! Kun perhe ei tykkää kun haluisin heiluu finissä yömyöhään, nii kuuntelempa niitä sit kaikessa rauhassa omassa huoneessani.  :D

Myös nauhottamista vois kokeilla, mut mulla ei oo laitteita siihen..


//
Lainaus käyttäjältä: huna-chan
Mutta mun ficcejä saa käyttää, jos ilmoittaa siitä ensin  ;) Olisi hiukan pelottavaa ja noloa kuunnella jonkun lukevan mun tekstiä, mutta samalla varmasti hauskaa  :D Eli mielellään annan ficcini käyttöön  ;)
Hei, kun huna-chan tossa antaa luvan sen ficcien käyttämiseen, niin haluisko joku ihana finiläinen äänittää huna-chanin Värisävy 48-nimisen ficin?
Kun rakastan sitä ficcii, se olis ihana iltasatu!  :D
« Viimeksi muokattu: 20.09.2008 17:41:23 kirjoittanut dream »
Avatar Haavalta, kiitos!

Lily

  • Vieras
Vs: Podficit
« Vastaus #57 : 20.09.2008 17:15:26 »
Mun on nyt ihan pakko vähän sumuttaa offia.

Miten sä dream saat tohon ton hienon värin? Ton mitä sun signissäki on? Tyyliin esim punainenhan saadaan näin:

Koodia: [Valitse]
[color=red]teksti[/color]
Mutta toi pinkki?

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Podficit
« Vastaus #58 : 20.09.2008 17:39:42 »
Lily, ton pinkin saa näin:

Koodia: [Valitse]
[color=fuchsia][/color]
Sori offaus..
Avatar Haavalta, kiitos!

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Podficit
« Vastaus #59 : 20.09.2008 18:35:28 »
huna-chan!  :D
Äänitä sun Värisävy 48! Mä rakastan sitä ficciä, ja kuten jo tuolla aiemmin mainitsin, se olis mulle täydellinen iltasatu!
kiltti kiltti kiltti...

tulikos taas vähän turha viesti..?
Avatar Haavalta, kiitos!