Kirjoittaja Aihe: Hänhän oli tosi söpö | Harry/Draco | S  (Luettu 2241 kertaa)

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Hänhän oli tosi söpö | Harry/Draco | S
« : 06.08.2014 19:07:22 »
Title: Hänhän oli tosi söpö
Author: haryu
Rating: S
Pairing: Drarry
Genre: yleisdraama, fluff
Disclaimer: Potter-maailma kuuluu Rowlingille, muu minulle :)

A/N: Osallistuu Aina Eka Kerta-haasteeseen Ensikohtaamisella. Eipä tässä muuta löpistävää ole, joten olkaapa hyvät!

Draco oli innoissaan. Vihdoinkin, vihdoinkin. Hän pääsisi Tylypahkaan.

"Draco."

Pojan ajatukset olivat lentäneet kuin hänen oma luutansa, Komeetta kaksikuusikymmentä. Draco kääntyi katsomaan isäänsä Lucius Malfoyta, kuten moni muukin laiturilla yhdeksän ja kolme neljännestä.

"Potter tulee tänä vuonna Tylypahkaan, kuten tiedät. Ystävysty hänen kanssaan, niin Pimeän Lordi on tyytyväinen, kun hän palaa", Lucius sanoi ja katsoi poikaansa tuikeasti kylmillä silmillään.

"Kyllä isä", Draco sanoi viileästi. Pimeän Lordi.. Tuo kummallinen mies ei Dracoa pahemmin kiinnostanut. 

"Sinusta tulee vielä hyvä kuolonsyöjä", Lucius sanoi häivä hymyä äänessään ja taputti Dracon päätä. Kuolonsyöjä. Pyh, se kiinnosti Dracoa vielä vähemmän. Isästä oli ehkä hienoa riehua ja tappaa ihmisiä viitat ja naamiot päällä, mutta ei Dracosta. Dracon ajatukset keskeytyivät taas, kun Narcissa alkoi kammata hänen Luciuksen taputtelusta sotkeutuneita hiuksiaan.

***

Juna vihelsi ja Draco kiiruhti matka-arkkuaan kiskoen junaan. Kääntyessään ikkunaan vilkuttamaan, hän näki kuitenkin vain vanhempiensa loittonevat selät. Mieli mustuneena poika laahusti vaunuosastoon Crabben ja Goylen vanavedessä.

***

"Oletko kuullut, että Potter tulee tänä vuonna Tylypahkaan?" Pansy kehräsi Dracolle.

"Joo, isä kertoi", Draco nyökkäsi lyhyesti. Muut pojat mumisivat jotain epäselvää.

"Hän on jossain junan etupäässä, istuu jonkun pienen ruipelon kanssa", Pansy jatkoi silmät loistaen.

"Aijaha, mistä sinä sen tiedät?" Draco kysyi tylsistyneenä. Pansyn naama näytti äkkiä sulautuvan penkin tummanpunaiseen kankaaseen.. Draco tuijotti tyttöä. "Älä vain sano, että kävit katsomassa."    Silmäillessään muita poikia, Draco alkoi tajuta. Blaise tuijotti tiukasti ulos ikkunasta vaikea ilme kasvoillaan. Theodore nosti naamansa eteen kirjan, joka näytti epäilyttävästi sisältävän aikuisviihdettä.

"Te.. te kaikkiko? Sinäkin, Zabini?"

"Hei, älä nyt meuhkaa, ei hän niin ihmeellinen ollut."

"Mitä Hänhän oli tosi söpö!" Pansy protestoi.

"Äh, senkin typerykset. Tekö menitte kuolaamaan Poikaa-Joka-Elää? Poikaa, joka tuhosi Pimeän Lordin?"

Oikeasti Dracokin halusi nähdä Potterin. Silti hän yritti epätoivoisesti pitää kulisseja yllä.

"Mene itse katsomaan, niin tajuat", Pansy tuhahti myrtyneenä ja alkoi mököttää. Laiskasti, kopea ilme kasvoillaan, Draco nousi ylös ja asteli ovelle.

"Crabbe, Goyle, tulkaa. mennään tapaamaan Potteria."


***

Oven avautumisesta aiheutuva ääni sai kaksi poikaa keskeyttämään innokkaana käydyn keskustelun. Yksi sininen ja yksi vihreä silmäpari kääntyi katsomaan tulijoita. Draco asteli ylpeänä vaunuosastoon Crabbe ja Goyle tiiviisi kannoillaan.

"Se on siis totta?" Draco kysyi. "Koko juna puhuu että Harry Potter on tässä vaunuosastossa. Olemmeko oikeassa?"  (koko junalla hän tarkoitti lähinnä Pansya joka oli kertonut tarkat koordinaatit vaunuosastoon ja ulkonäkökuvaukset molemmista pojista) Draco huomasi Potterin hieman epävarman katseen viivähtävän Crabbessa ja Goylessa.

"Olen Draco. Draco Malfoy", Draco esittäytyi korostaen sukunimeään. Toinen pojista - se punatukkainen ja pisamanaamainen - yritti kovasti olla nauramatta.

"Nauratko nimelleni, Weasley?" ivaava ääni halkoi taas ilmaa. Draco kääntyi Harryyn päin itsetietoinen ilme kapeilla kasvoillaan.

"Saat pian huomata, että toiset velhosuvut ovat roimasti parempia kuin toiset. Et varmaan halua ystävystyä vääränlaisten kanssa", Draco sanoi vilkuillen Ronia ja ojensi kätensä Harrylle.
Harry näytti epävarmalta. Hänen katseensa sinkoili Dracon kädestä tämän kasvoihin ja siitä Roniin.
Draco odotti. Hämmästyksekseen hän kuuli Harryn sanovan: "Enköhän minä osaa erottaa vääränlaiset oikeista, kiitoksia vain." Tajutessaan sanoissa piilevän vihjauksen, Draco heitti raivostuneen katseen poikiin ja marssi nöyryytettynä ulos.

***

"Menkää te edeltä. Minä.. käyn vessassa", Draco mutisi ja lähti rivakoin askelin kohti vessaa. Lukittuaan oven Draco valahti lattialle. Hän ei ollut onnistunut. Hän oli pettänyt isänsä luottamuksen. Pelko ja häpeä sumensivat hänen ajatuksensa. Se typerä Potter. Samassa hän muisti Pansyn sanat. Hänhän oli tosi söpö..

Se typerä, mutta niin julmetun suloinen Potter.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2016 23:11:04 kirjoittanut haryu »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Hänhän oli tosi söpö / Drarry S
« Vastaus #1 : 06.08.2014 19:23:07 »
Hahaa. En rakentavaa laita nyt kun en jaksa... Vastaatko mun yksäriin? >:( Noniin. Puherivit eri riveille... Ihana tämä idea :) Rakastin joitakin kohtia, mutta oli ihana. Aina eka kerta? Mä olin osallistunut siihen :D

Ainiin, tämän takia katsoit Godcorin notkoa :D

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Hänhän oli tosi söpö / Drarry S
« Vastaus #2 : 06.08.2014 19:40:07 »
Syvä Miete, (ooh, ihana ava sulla!!) kiitos kommentista :) Puherivit eri riveille...     Se on makuasia..? En viitsi siksi laittaa, koska muuten näyttäisi tältä:

"Terve!" Matti sanoi ja kätteli Liisaa.
"Hei vaan, mitä kuuluu?" Liisa sanoi iloisesti..

Eli siis joku sanoo jotain ja tekee sitten jotain ja se jatkuu aina uudestaan...  :(
Mutta kiva että tykkäsit! En itse oikein tykkää tästä mutta pakko oli tänne se saada haasteen takia..

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Hänhän oli tosi söpö | Harry/Draco | S
« Vastaus #3 : 16.10.2020 17:42:55 »
Voi äää, tämä fikkihän on oikea fluffypallero. Söpö ekaluokkalainen Harry Potter hurmasi olemuksellaan Pansyn ja niin muut luihuiset lähtivät ottamaan selvää, onko tyttö tosissaan. Draco parka, hän sai kylmää vettä niskaansa, mutta joutui silti toteamaan että Potter on pahus vieköön söpö. Pansy ei puhunut palturia. Ehkä Draco muisti että oli tavannut Pojan jo kerran ennen, mutta tässä kohtaa hän joutui myöntämään että tuli sotkeneensa asiat jo heti alkuunsa. Söpö Potter ei huolinut hänen tuttavuuttaan. Voisivatkohan asiat joskus vielä korjaantua.  :)