Kirjoittaja Aihe: Kiusaaja, Teddy/James, K-11, oneshot  (Luettu 3814 kertaa)

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Kiusaaja, Teddy/James, K-11, oneshot
« : 29.07.2014 18:39:17 »
Kirjoittaja: Lauchuo
Ikäraja: K-11
Genre: fluff
Paritus: Teddy Lupin / James Sirius Potter
Vastuuvapaus: Hahmot omistaa Rowling, tarinaidean minä
Tiivistelmä: Minkälainen dialogi Teddyn ja Jamesin välille voikaan syntyä, kun he päätyvät yhdessä sänkyyn?

A/N: Näin muutamia dialogi-haasteeseen osallistuneita tekstejä, ja ne oli mun mielestä niin mainioita, että mun piti itsekin kokeilla. Tätä oli niin hauska (ja nopea!) kirjoittaa, että tällaisia voisi ehdottomasti kirjoittaa enemmänkin jos vain olisi sopivia ideoita.



Kiusaaja

”Teddy kiltti, voisitko jo lopettaa kiusaamiseni ja mennä asiaan?”

”Kuten huomaat, niin en voi. Minä pidän kiusaamisestasi.”

”Mutta minä en pidä siitä, että minua kiusataan. Ja vielä kamalampaa se on, kun kiusaajana olet sinä. Tiedätkös-- mmmhpph.”

”Lopetithan sinä. Puhut välillä ihan liikaa.”

”Oliko minulla vaihtoehtoja kun työnsit kielesi kurkkuuni?”

”Ei välttämättä, mutta aina olisit voinut vetäytyä taaksepäin. Etkä tehnyt sitä.”

”Vetäytyä taaksepäin? Sängyllä, kun makaan sinun allasi?”

”No en minä voi sille mitään, että sinä olet se alistuva osapuoli.”

”Vai alistuva?! Nyt kuule...”

”Noniin, rauhoitutaanpa sitten. Sinä tosiaankin olet se alistuva osapuoli ja tiedät sen itsekin. Mitä jos pysyisit nyt rauhassa paikallasi, jotta voin leikkiä vartalollasi?”

”En varmasti pysy jos et jo pian anna minulle mitä haluan! Tämä ei ole enää yhtään reilua...”

”Ei varmasti olekaan, mutta onko joku sanonut sen olevan reilua? En minä ainakaan, kun aloitimme suhteen, en varmasti vihjannut sanallakaan sen olevan reilu.”

”Teddy sinä olet niin...”

”Ihana?”

”No sitäkin. Mutta olin sanomassa että olet niin...”

”Rakastettava?”

”No kyllä juu sitäkin. Vaikka ennen kaikkea olet...”

”Komea? Suloinen? Maailman paras poikaystävä?”

”Lopeta jo! Anna minun puhua loppuun!”

”Mitä, enkö muka ole? Voin tietysti aina lähteä pois...”

”Ei odota! Tule takaisin! Tottakai olet, olet paras mahdollinen poikaystävä maailmassa ja ihanin ja suloisin ja komein. Mutta olet niin itsekeskeinen.”

”Pyh, en missään tapauksessa. Välitänhän minä sinustakin.”

”Senkin tyhmä. Voisitko nyt vain tehdä mitä olet ollut tekemässä viimeiset kymmenen minuuttia?”

”Pyydätkö kauniisti?”

”Ole kiltti, rakas?”

”Minäkin rakastan sinua, James. Hyvä on sitten.”
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 02:49:39 kirjoittanut Kaapo »
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-13, oneshot
« Vastaus #1 : 29.07.2014 19:12:25 »
Taisin juuri lukea elämäni ensimmäisen Teddy/Jamesin! Kolmas sukupolvi ei ole muutenkaan mikään itsestäänselvyys lukulistallani, joten onnittelen tästä saavutuksesta. Olet aivan oikeassa, dialogit ovat hauskoja ja mainioita kaikin puolin, myös tämä itse kirjoittamasi. Jos tämä oli todellakin ensimmäinen dialogisi, voit kyllä olla ylpeä, tämä oli sujuva ja sopivan vauhdikas ollakseen viihdyttävä. Jatka siis ihmeessä näiden parissa, lukisin kyllä mielelläni muutaman samanmoisen!

Teddy ja James ovat itse asiassa yllättävän hyvä pari, heistä ei vain taideta kirjoittaa kovinkaan paljon, mikä menetys. Tässä suhteessa Teddyn sopiikin olla hallitseva osapuoli, pidän ajatuksesta. :D
Lainaus
”Lopetithan sinä. Puhut välillä ihan liikaa.”
”Oliko minulla vaihtoehtoja kun työnsit kielesi kurkkuuni?”
Niin monessa tekstissä suudelmaa käytetään hiljentämiseen, mutta yhä vain se toimii. Huvittavaa kyllä, Teddy ansaitsi ikuisen kunnioitukseni, voin vain kuvitella ettei Jamesia noin vain saada olemaan hiljaa. Hänellähän ei kerta kaikkiaan voi olla mitään älykästä sanottavaa! Tai ehkä ajatustapani on turhan yleistävä...

Lainaus
”Teddy sinä olet niin...”
”Ihana?”
Tätä minäkin ajattelin? :'D Pakko myöntää, Teddy oli kyllä lievästi itsekeskeinen, mutta ehkä James osaa kouluttaa häntä tulevaiuudessa paremmin! Hyvin olit saanut pojat kuulostamaan luonnollisilta ja aikalailla ikäisiltään, kuvittelin heidät suhteellisen nuoriksi. Tietenkin häiritsemään jäi, miten he olivat päätyneet käynnissä olevaan tilanteeseen, mutta se onkin yleisesti ottaen dialogien kirous. Häiritsevää, mutta pakko hyväksyä, tai ei lukea ollenkaan.

Silti, kiitos hauskasta lukukokemuksesta! :)
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-13, oneshot
« Vastaus #2 : 31.07.2014 13:29:17 »
Orenji, hei hienoa, olen jonkun ensimmäinen, tai siis ficcini on! Hienoa että eksyit tätä lukemaan vaikka ehkä otsikon tiedot ei sitten hirveästi iskenytkään, jos kolmatta sukupolvea et yleensä pahemmin lue.

Olen kyllä ihan samaa mieltä, että Jamesilla ei voi olla mitään oikeasti älykästä sanottavaa. Hyvä vain, että Teddy sai hänet hiljentymään. Ja kyllä, ehkä James osaa kouluttaa Teddyä, tai ehkä James on sitä mieltä että pieni itsekeskeisyys tuo suhteeseen mukavaa maustetta ;)

Kiitos hurjasti kommentista, tämä oli kyllä yksi sellainen kommentti, joka piristi päivää hurjasti!
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Professori_Huuhaa

  • ***
  • Viestejä: 185
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-13, oneshot
« Vastaus #3 : 31.07.2014 14:38:50 »
Hauska! Kiitos tästä, nauratti ja viihdytti!

Renneto

  • Melancholiette
  • ***
  • Viestejä: 279
  • Kuin tylsää, kurjaa, tympeää ja tyhjää
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-13, oneshot
« Vastaus #4 : 07.09.2014 21:28:22 »
KK-kampanja tervehtii ja pohtii,

että jos Finiin koskaan tulee kampanja Lue Kaikki Tarinat Jotka Loppuvat Sanoihin Minä Rakastan Sinua, niin tässä olisi taas yksi oivallinen lukukimpale: kahden nuoren miehen hellyttelyhetki, joka erilaisten vitsailuiden ja vääntämisten kautta päättyy rakkaudentunnustuksiin.

Mä tykkäsin rakkauden olemuksen kaksijakoisuudesta, siitä että kiusaaja on rakastettu tällaisessa hyvässä mielessä. Osapuolet ikään kuin tekivät toisensa eli kommentoivat toisiaan tavoilla, jotka piirtivät sitten luonteita, mikä oli musta varsin menevä tapa dialogissa hoitaa se puoli. Kiinnitin Orenjin lailla huomiota siihen, että minkäänlaisia viittauksia menneeseen tai tulevaan ei oikein annettu, mutta mä en ole henkilökohtaisesti mikään selittelyn ystävä, joten nielin kaiken ihan kokonaan. Dialogissa on mahdollisuus iskeä hyvään kohtaan, nauttia saalis ja poistua vähän äänin paikalta, joten miksei sitä sitten hyödyntäisi niin kuin tässä on tehty. :>

Mä oon lukenut sänkyjuttuja (:D) sulta enemmänkin, ja niissä on usein humoristinen vire ja osapuolten kategorisointi, ja tässäkin se toimii jetsulleen. Oli viihdyttävää, kuten Professori_Huuhaa kirjoitti, ja lainaan häneltä myös sanan kiitos!
perhosen siivenisku


LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-11, oneshot
« Vastaus #5 : 10.11.2015 22:45:57 »
Hepskukkuu, täällä taas, paikalla ollaan jnejne. :D Tässä nyt meni jokunen tovi, mutta syytän sitä, että olin jumissa vähän siellä sun täällä ennen kuin pääsin edes tänne asti. :D Teddy/James ei kuulu mitenkään suosikkeihini, mutta olen ennenkin lukenut vähän erikoisempia parituksia, joten sinälleen tämä ei ole mitään kovin erikoista. Dialogihaasteiden ficceissä taas on sitä jotain, koska niistä tulee kivan erilaisia tarinoita kuin muista, koska kaikki sen dialogin ulkopuolelta jää lukijan tulkinnan varaan. (:

Ihihihih, hihitin kuin heikkopäinen tämän lopussa kyllä, koska ei hitto, liian suloista, vaikka paritus ei ehkä suosikkeihin kuulukaan. Jotenkin odotin kyllä nimen perusteella jotain aivan täysin erilaista, mutta tulipahan ainakin yllätys lopussa, jos ei mitään muuta. :D Kolmannesta sukupolvesta on siinä mielessä sekä hauska että hankala kirjoittaa (ja lukeakin toisaalta), koska heistä ei ole kerrottu juuri mitään varmaa, joten kukaan ei oikein osaa sanoa, että millaisia he ovat ja siispä kaikki saavat muodostaa omat mielikuvansa heistä. Tykkäsin kyllä todella paljon sun James Siriuksesta ja Teddystä, vaikka he ainakin tämän perusteella erosivatkin omista mielikuvistani aika tavalla. Tässä kuitenkin tuli todella hyvin heidän välisensä kemia ja suhteen rentous ja arkipäiväisyys hyvin ilmi, mistä tykkäsin todella paljon. Rakastan oikeasti lukea näitä tällaisia ficcejä, joissa pariskunta on ollut yhdessä jo jonkin aikaa (millainen kuva tästä ainakin mulle jäi) ja vain on ja välittää toisistaan, koska äääää, tui, haluan itsellenikin jotain tuollaista! <3

Tykkäsin tästä kyllä oikein kovastikin, ja toivottavasti tämä potkii sua kirjoittamaan lisääääää! ((: <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 071
  • Sateenvarjounelmia
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-11, oneshot
« Vastaus #6 : 18.11.2015 21:13:11 »
Okei, tämähän oli hauska pieni! Kuten aika moni aina dialogihaasteen teksteihin kommentoi, dialogi pelkästään on haastavaa pitää kasassa. Tässä se ei kuitenkaan ollut missään vaiheessa epäselvää kuka puhui ja kenelle, ja pidin tekstin lennokkuudesta ja keveydestä eritoten.

Kolmas sukupolvi ei todella ole missään vaiheessa kiinnostanut allekirjoittanutta käytännössä ollenkaan, mutta jotenkin tännekin eksyin. :D Aika vähän minulla on näistä pojankoltiaisista siis mielikuvia ennestään, mutta tämän tekstin kautta tuli kyllä varsin mukavat kuvat maalailtua tästä kaksikosta. Etenkin James Sirius on jotenkin hirmuisen suloinen (varsinkin kun miettii, keneltä tämä on nimensä saanut).

Lainaus
”En varmasti pysy jos et jo pian anna minulle mitä haluan! Tämä ei ole enää yhtään reilua...”

”Ei varmasti olekaan, mutta onko joku sanonut sen olevan reilua? En minä ainakaan, kun aloitimme suhteen, en varmasti vihjannut sanallakaan sen olevan reilu.”
Tämä kohta oli erityisen ihana! :D Jotenkin näin Teddyssä nuoren Siriuksen (ehkä se sieltä tulee verenperintönä).

Pidin tästä tosiaan ja osoittaahan tämä jo, että osaat kirjoittaa muutakin kuin angstia. ;)


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-11, oneshot
« Vastaus #7 : 25.04.2016 16:43:14 »
Aww! Olet sanonut tästä Teddy/Jamesista minulle jo hyvän aikaa, mutta olen muka aina jotenkin unohtanut tämän olemassaolon. No, nyt tuli hyvään saumaan mahdollisuus lukea tämä, ja voi! ♥ Kyllä nämä kaksi ovat niin luodut toisilleen. (:

Dialogi-haaste on kyllä kiva, vaikka olenkin itse aika surkea dialogien kirjoittaja. Muun muassa siksi onkin mukavaa lukea muiden tuotoksia tähän, ja tällainen vähän humoristinen fluffaileva dialogi oli oikein kiva! Musta tämä toimi varsin hyvin, vaikka hykertelinkin sille, että James oli tässä niin bottom! No, on kyllä totta, että hän on toisaalta melko alistuva ja Teddy taas enemmän dominoivaan päin kallistuva, mutta tällainen aneleminen oli kyllä oikein viihdyttävää. (: Voin kyllä hyvin kuvitella Teddyn leikittelemässä ja nauttimassa tilanteesta, ah.

Lainaus
”Ei varmasti olekaan, mutta onko joku sanonut sen olevan reilua? En minä ainakaan, kun aloitimme suhteen, en varmasti vihjannut sanallakaan sen olevan reilu.”
Hih, erityisesti tämä oli hauska! Mitä sitä mistään reiluudesta puhumaan. (: Tykkäsin myös tuosta loppupään kinailusta sen suhteen, että millainen Teddy nyt sitten oikeasti onkaan Jamesin mielestä. Naww, tällainen pieni kevyt fluffailu on kyllä tosi kivaa! Varsinkin kun välistä kommentoidaan, että Teddy on itsekeskeinen! :D Hih.

Joo, nautin! Kiitos!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-11, oneshot
« Vastaus #8 : 23.01.2020 14:23:03 »
Etsiskelin kommentoinnin ABC:n luettavaa ja kommentoitavaa, ja nappasin tämän listauksestasi, sillä Teddy/James ja nimi :D

Ihana dialogi! Todella kivasti kirjoitettu ja ihanaa oli olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa näiden kahden hetkeä, josta saattoi kuvitella melkein mitä vain ;) Tuossa alussa ajattelin, että viedäänkö tässä lukijaa harhaan antamalla ymmärtää että menossa on jotain muuta kun onkaan. Ajattelin, että todellisuudessa Teddy hieroo Jamesta tms mutta sitten olikin mukavaa kun tämmöistä ylläriä ei tullut vaan keskustelu soljui eteenpäin noihin Teddyn ominaisuuksiin ja lopulta taidettiin päästä itse asiaankin :D

Kiitos tästä, oli suloinen pikku palanen :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Kiusaaja, Teddy/James, K-11, oneshot
« Vastaus #9 : 23.01.2020 15:11:46 »
Minä en ole lukenut näistä kahdesta juuri mitään, miksi heidän dynamiikkansa (tai ainakin se yleinen fanon siitä dynamiikasta) on mulle ihan vieras! Tykkäsin, miten olit heidät kirjottanut tähän fikkiin. Teddy vetää Jamesia kuin pässiä narussa, ja vaikka Jamesissa on myös omanlaistaan kipakkuutta (ei ole vain tylsä ja hiljainen "joo joo" tyyppi), hän ei silti mahda mitään Teddyn edessä. Teddy taitaa tietää hyvin, millä tavalla kiusata Jamesia, ja pistää tämän kaiken tiedon kyllä käytännössä käyttöön ;D Tämä oli tosi kiva ja hassunhauska fikki, kiitos!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"