Ficin nimi: Rakkauttako? Se oli vain kulissia
Kirjoittaja: Mariaxoxo
Genre: mpreg, draama, romance
Ikäraja: S
Paritus: Harry Potter/Draco Malfoy
Muuta: tuplaraapale
Haasteet: Genrehaaste3 (mpreg)
A/N: Olin just menossa nukkumaan, kun yhtäkkiä iski kauhee tarve kirjottaa ja raapustin sitten kokoon tälläsen lyhyen tekstin. Jostain syystä kirjotan lähes aina yöllä (ja sen on yleensä näköisiä kaikki tekstitkin). Tässä tämä nyt joka tapauksessa on.
Harry ja Draco istuivat vierekkäin mustalla nahkasohvalla. Molemmilla oli päällään tyylikkäät mustat farkut sekä kauluspaidat, Dracolla valkoinen ja Harrylla punainen. Molempien hiukset oli laitettu viimeisen päälle hyvin, jopa Harryn hiukset näyttivät kerrankin pysyvän kurissa.
Harryn aiemmin niin litteä ja lihaksikas vatsa oli nyt suloisen pyöreä ja jo selvästi erottuva vatsakumpu. Draco oli kietonut toisen kätensä Harryn ympärille ja toinen oli aseteltu suloisesti Harryn vatsakummulle. Harryn toinen käsi oli myöskin vatsakummun päällä. Kaksi kättä oli liittynyt yhteen vatsan ylle, ikään kuin suojelemaan uutta elämää.
Molemmilla miehillä oli kasvoillaan leveä hymy, onnellinen hymy. Jopa silmät säteilivät onnesta. – Hyvä! Ja nyt, pussatkaa! Kuului käsky huoneen toiselta laidalta kameran takana häärivältä naiselta. Harry ja Draco painoivat heti toistensa huulille suudelman salamavalon räpsyessä ja taltioidessa tätä hetkeä. – Eiköhän se ollut tässä. Kuvista tuli upeita. Ne ovat varmaankin jo huomenna Päivän Profeetassa, nainen totesi leveästi hymyillen.
Heti, kun nainen kameroineen poistui, kulissit kaatuivat. Leveät hymyt muuttuivat vihamielisiksi katseiksi, yhteen liitetyt kädet erkanivat toisistaan. – Minä en halua lapsellemme tälläistä elämää! Minä haluan erota! Kahdet kasvot mulkoilivat toisiaan ja loukkauksia jaeltiin puolin ja toisin. Huuto ja riitely täyttivät asunnon. – Emme voi erota, olemme median unelmapari!
Aiemmasta onnesta ja rakkaudesta ei ollut enää jälkeäkään, kulissit olivat kaatuneet, ehkä pysyvästi