Kirjoittaja Aihe: Vailla logiikkaa, S | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino  (Luettu 3532 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Nimi: Vailla logiikkaa
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: Slash, fluffyhattara
Paritus: Eeli/Tino
Haasteet: Vuosi raapalehtien IV ja sana/kuva/lause10 sanalla aamu
Sanoja: 300
Varoitukset: Sokeri saattaa oikein ratista hampaissa.

A/N: Tuli mieleen tämä kuvasarja, kun kirjoitin tätä ja tajusin, että kappas, siinä kuvataankin Eelin ja Tinon suhdetta täydellisesti. Ja joo, sijoittuu poikien abivuoteen :3

Vailla logiikkaa

Huoneessa oli tosi viileää – Tino oli unohtanut ikkunan yöksi auki – enkä mä halunnut mistään hinnasta nousta pois lämpimästä ja pehmeästä sängystä. Tänään mä en halunnut kohdata sitä – raakaa arkista aamua, joka paleltaisi ja pyyhkisi säälimättä pois kaikki ne hellät ja ihanat unet, joita olin viime yönä nähnyt. Mä kuitenkin tiesin, ettei sänkyyn voisi jäädä. Vielä hetki, yritin ja kietouduin tiukemmin peittoon. Raukeus houkutteli sulkemaan silmät uudestaan.

”Eeli, älä nukahda”, Tino mun vieressä komensi ja pukkasi mua kyynärpäällään.

”Mmh”, vastasin silmät kiinni. ”En mä nuku.”

”Ihan totta”, se nurisi ja tuuppaisi mua uudestaan. ”Meillä on tunteja tänään.”

”Hyss”, huokaisin ja silitin sen paljasta kylkeä. Ele oli laiska, melkein huolimaton, mutta nyt oli vaikea välittää. ”Kyllä me keritään.”

”Tyhmä”, Tino huokaisi ja sen huulet painui mun olkapäälle. ”Herää nyt.”

Se suuteli mua uudestaan, nyt kaulataipeeseen ja mun huulien välistä karkasi kevyt ynähdys. Tino painautui lähemmäs ja sen kuuma hengitys kaulalla herätti mun kehon. Tuntoaisti hekumoi, kun Tino suukotteli, välillä imaisi ja jopa näykkikin herkkää ihoa kaikkialta yhtä aikaa ja lopulta sen huulet oli mun suupielellä, kevyinä ja kutittavina.

”Avaa silmät”, Tino kuiskutti mulle. Mä tottelin ja kohtasin sen silmät läheltä omiani. Tino painoi meidän nenät vastakkain, hieraisi omaansa mun nenää vasten ja hymyili. ”Mulla oli ikävä sua.”

”Mähän olen tässä”, sanoin häkeltyneenä. Tinon silmäkulmiin ilmestyivät naurunrypyt, kun sen hymy leveni. Sen vihreät silmät muistuttivat kesästä, ensimmäisistä suudelmista ja hapuilevista kosketuksista. Ensimmäistä, mittaamattoman tärkeistä hetkistä.

”Et ollut”, Tino sanoi päätään pudistaen. ”Sä nukuit.”

”Mikä logiikka tossa oikein on takana?” kysyin kulmat kurtussa.

”Ei rakkaus oo loogista”, Tino huokaisi turhautuneena, kun mä en tajunnut eikä mua edes haitannut, koska Tino rakasti mua.

Se onni, mitä tunsin, sen tiedostaminen suorastaan sattui, koska se oli liian hyvää. Se pakahdutti, kosketti ja hehkui mun sisällä kuin aurinko.

Jos se otettaisiin multa pois, voisin yhtä hyvin lakata elämästä.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 13:48:24 kirjoittanut Sokerisiipi »

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #1 : 16.07.2014 00:28:13 »
Otsikko muistutti itseäni todella monista keskusteluista, joita olin käynyt jonkin asian logiikattomuudesta. Heti alkuun siis valtava samaistuminen. Varoitukset taas saivat mut ainoastaan hymyilemään innostuneesti, vaarallistako?
Lainaus
Sokeri saattaa oikein ratista hampaissa.
Kuvasarjakin oli kyllä varsin suloinen! ^^ Kaikin puolin sopivaa luettavaa väsyneelle mielelleni, vaikeaa tekstiä olisi ollut liian hankala takia päähänsä, joten tämä oli toimiva pätkä.

Voin vain sanoa pitäväni tosi tosi paljon kuvailustasi, vaikkei se pääsekään täysiin oikeuksiinsa puhekielen kautta. Mutta silti, Eeli ja Tino kuulostivat käsittämättömän luonnollisilta yhdessä, hyvällä tavalla tietenkin.
Lainaus
”Eeli, älä nukahda”, Tino mun vieressä komensi ja pukkasi mua kyynärpäällään.
Tuttu tilanne! :D Aina saa olla hakkaamassa kavereita hereille tällä tavoin, joten tiedän, mitä Tino miettii. Tätä kohtaa seuraava dialogi jatkui sekin miellyttävän kepeänä ja unisen epäloogisena viimeisiin sanoihin saakka.

Voiko parempaa lopetusta ollakaan?
Lainaus
Se onni, mitä tunsin, sen tiedostaminen suorastaan sattui, koska se oli liian hyvää. Se pakahdutti, kosketti ja hehkui mun sisällä kuin aurinko.
Nämä pari riviä olivat ihastuttavia, yllättävää realistisuutta keskelle romancea. Toivottavasti Eeli ja Tino seikkailevat muissakin raapaleissasi vielä, täytyypä lähteä heti etsimään uusia...
Kiitokset tästä tapauksesta! :)
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #2 : 23.07.2014 00:27:59 »
Orenji: Juu, itsellänikin taitaa enemmän olla näitä järjettömiä keskusteluja ihmisten kanssa kuin niitä loogisia :D Varoitukset ovat aina tulkinnanvaraisia. Jotkut nimittäin kääntyvät saman tien siirappifluffya nähdessään. Tämä teksti oli itsellenikin sellainen aivojen nollaus (hirrrveen kliseistä, mutta samalla ah niin houkuttelevaa, hurr <3) joten aina parempi, jos lukijakin on samalla fiiliksellä liikenteessä ^^ ei kovinvakavaa tai syvällistä, mutta silti omalla tavallaan tärkeää. Miten tärkeä toinen on ja miten ihanaa olla sen kanssa arkisimpinakin hetkinä, oijoi <3 Kyyyllä minä heistä raapaleitakin vielä raapustan, no worries! Kiitos taas aivan mahdottomasti kommentista!

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #3 : 24.07.2014 21:06:09 »
Rakastuneena voi olla ikävä, vaikka toinen olisi ihan liki. Mutta jos toinen ei ole ajatusten tasolla samassa tilassa, niin sen huomaa. On siis ikävä toisen läsnäoloa ja huomiota, pidemmän päälle pelkkä lämmin keho ei paljoa anna. Suloinen!

SpringRose

  • Vieras
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #4 : 25.07.2014 00:15:16 »
Näin sanojen puutteessa lainailen Orenjin kaikenkattavaa kommenttia :)
Ihan hullun suloinen oli, ei se sokeri hampaissa ratissut suli vaan suuhun <3 (mitä mä.selitän taas..?)
Mun reaktio kun tajusin parituksen: 0.0 sit sillain jessssss.. Ja sitten lukemaan <3
-Al

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #5 : 26.08.2014 22:53:52 »
takkuinen: Juu, tällaista vaaleanpunaista höttöä on ihana kirjoittaa omista pojista <3 Kyllä ne tässä vaiheessa jo aikalailla samalla tasolla ovat ajatusten kanssa. Ihan totta, kaikki mitä sanoit. Kiitos kommentista!

Springways: No hyvä, ettei tullut sokerin yliannostusta ^^ Kiva kuulla, että tykkäsit. Kiitos kommentista!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #6 : 29.08.2014 00:44:12 »
Kommaanpa nyt uudestaan kun edellinen oli niin oovin kökkö.
Eli Eeli ja Tino eli rakkaat pikku poikaseni <3 (<-- älä välitä)
Ne on vaan niin söpöjä yhdessä! Vähän niin kuin Harry ja Draco. Sopivat ihan täydellisesti yhteen mutta ketkään ei halua sitä vaan uskoa. (anteeksi tyhjänpäiväistä löpinää)
Aww niin söpöä kun Tino yrittää pitää Eeliä hereillä <3 tai siis-nojoo niin niin. Ja Tinolla on onneksi paras herätyskeinp hallussa! :D *näyttää peukkua*
Ooi Tino, se on kauhea tunne kun toinen on vieresö ja NUKKUU! Kamalaa. Ihn kun se ei olis ollenkaan.
Mutta voi ei siis ihan järkyttävän suloista hattaramössöä, mm kiitoksia!

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #7 : 30.08.2014 17:08:58 »
Tää oli ihana! Just sellanen aamu-unisuus paistoi tosta tekstistä söpösti, ainakin mun väsyneelle olemukselle :)
Ja kesähän on rakkauden aikaa <3

Pojista löytyy ilmeisesti lissäkin, jota voin hiljaa awwsssitella?

Kiittäen J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Vs: Vailla logiikkaa, K-11 | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #8 : 31.08.2014 19:08:42 »
Aawh, voi että kuin suloista! Sun pojat on kyllä ihania (:
Tämä oli kivan arkinen pätkä, mutta ei silti mitenkään mitäänsanomaton tai tylsä, vaan oikeastaan sen vastakohta. Puhekielisyys sopii oikein hyvin tunnelmaan ja jotenkin just se raukeus ja aamu-unisuus tulee tässä tosi hyvin esille.
Kiitos paljon,
- Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Vailla logiikkaa, S | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #9 : 01.02.2015 18:36:05 »
Luin tän nyt ehkä toisen tai kolmannen kerran, ja eihän tässä voi kun sulaa. Nää kaks sun poitsuas on ehkä ihaninta mitä tiedän, toivottavasti sun inspis niiden suhteen ei lopu koskaan! ^.^ Täähän on melkein jopa riuduttavaa lukea näistä, koska näihin vallan rakastuu ja haluis lukea aina vaan lisää ja lisää! Kiiitos!  :-*
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Turkoosi topaasi

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Vailla logiikkaa, S | slash, fluffyhattara | Eeli/Tino
« Vastaus #10 : 02.07.2015 10:48:51 »
Tämä oli kyllä niin kaunis ja suloinen <3 Jotenkin kuitenkin lopussa tuli hieman haikea olo. En tiedä johtuuko siitä, että ficissä oli aamu ja pakosti tuli mieleen auringon ensimmäiset säteet laskeutumassa ikkunasta sisälle, vai johtuuko ihan jostain randomista syystä.

Voin tuntea Eelin tuskan -vielä huvittaisi nukuttua, mutta täytyy mennä tunneille. Kaikki myötätuntoni hänelle. Tinon pointti siitä, ettei rakkaus ole loogista oli tosi hyvä. En ymmärrä miten sä keksit joka ficciisi aina samantapaisia tiedonjyviä. Kiitos niistä ja kauniista tarinasta~