Kirjoittaja Aihe: SOA: Pikkuprinssin selusta, S, slash, drama  (Luettu 2278 kertaa)

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
SOA: Pikkuprinssin selusta, S, slash, drama
« : 09.07.2014 20:05:14 »
Author: Zarroc
Pairing: Tig Trager/Jax Teller
Rating: S
Genre: drama, romance, vähän huumoria, slash
Warnings: kuvataan lievästi tupakointia.
Disclaimer: tapahtumat ovat täysin kuvitteellisia. SOAn, Jaxin ja Tigin omistavat heidän luojansa, enkä saa tämän kirjoittamisesta rahaa.
Fandom: Sons of Anarchy
A/N. Huhhuuh joo-o.. Tämä ei kyllä ole hyvä idea. Mutta on tässä tullut katsottua Sons of Anarchya pari kautta ja pari odottaa vielä, teki mieli kirjoitella vähän jotain. Tuskinpa spoilaa erityisesti yhtään mitään.
Kappaleen sanat alussa ovat Blue Oyster Cultin hienosta Burnin' for you:sta. Nauttikaa, jos voitte 8'D




Pikkuprinssin selusta

Burn out the day
Burn out the night
I can't see no reason to put up a fight
I'm living for giving the devil his due

And I'm burning, I'm burning, I'm burning for you


Tig Trager istui klubin baaritiskin ääressä ja tuijotti tyhjyyteen. Aamun neljäs tupakka paloi hiljaa hänen sormiensa välissä. Tummahiuksinen mies huokaisi ja kääntyi ympäri vain nähdäkseen Jaxin paukahtavan sisään ovesta. Blondia hän ei kyllä olisi juuri nyt halunnut nähdä, paikkoja kolotti muutenkin ja syyllisyys tuntui paistavan naamasta.

”Ongelmia naisen kanssa?” Tig kuitenkin kysyi, vaikkei olisi halunnut ja Jax hymähti synkästi.
”Äidin.”
”Nainen kai se hänkin on.”

Jax käveli jääkaapille ja avasi oluen, vaikkei ollut vielä edes keskipäivä. Sen jälkeen hän rojahti toiselle baarijakkaralle ja sytytti itselleen tupakan, vilkaisten Tigiä tutkimaton ilme kasvoillaan. Tummempi vastasi katseeseen tyynesti, pistävät silmät väsyneinä.
”Tiedätkö... ei tästä tule mitään näin.” Jax aloitti ja imaisi jälleen henkoset tupakastaan. Hän puhalsi savua hitaasti ulos odottaessaan Tigin reagoivan edes jotenkin, mutta mitään ei kuulunut vähään aikaan.
”Niin, tiedän.” mies lopulta totesi, käänsi katseensa pois vaaleasta. ”Kun Clay saa tietää...”
”Ei kai yhdessä kännipanossa ole edes mitään tiedettävää?” Jaxin kimpaantunut sävy sai Tigin vain naurahtamaan levottomasti ja pudistamaan päätään.
”Eipä kai.”

He istuivat jälleen hiljaa aloillaan, kunnes Jaxin puhelin soi. Mies vastasi siihen, sanoi tulevansa ja lopetti puhelun.
”Tiedäthän, että olet minulle rakas?” hän kysyi retorisesti Tigiin katsoen.
Tummempi vastasi hetken katseeseen, naurahti ja nyökkäsi. ”Tiedän.”

Jax nousi ylös, suuteli Tigiä leukapieleen ja halasi tätä toisella kädellä.
”Hyvä, sillä Opie aikoo räjäyttää Mayansien pubin.”
”Vittu.” Tig kirosi ja lähti Jaxin perään, kopaten matkalla pöydältä kaksi käsiasetta. Hän oli luvannut suojata pikkuprinssin selustaa ja sen hän tekisi, aikojen loppuun saakka.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 11:06:35 kirjoittanut plööt »

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Tala Sohalia

  • ***
  • Viestejä: 184
Vs: SOA: Pikkuprinssin selusta, k-7, slash, drama
« Vastaus #1 : 31.07.2014 20:25:31 »
Oot valinnut loistosarjan ja kaksi sen komeimmista miehistä hahmoiksi. Tykkään. :) Muutama pikainen huomio:

" syyllisyys tuntui paistavan naamasta" Tässä on hieman epäselvää, että kumman naamasta se syyllisyys paistaa. Ehkä olisin miettinyt jotain toista tapaa ilmaista asia.

Lisäksi vuorosanan jälkeen ei laiteta pistettä, jos heittomerkkien jälkeen lause "jatkuu". Esim: "”Niin, tiedän.” mies lopulta totesi,..."
kirjoitetaan ""Niin, tiedän", mies lopulta totesi,..."

En pistäisi pahitteeksi vaikka työstäisit tähän jatkoa. Tai lisää alkua. :)
Ihminen, kumma eläin,
puhuu niin kuin jumala,
vaan tietääkö se puhuissansa
että aattelee kuin ihminen?

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: SOA: Pikkuprinssin selusta, k-7, slash, drama
« Vastaus #2 : 24.08.2014 14:34:13 »
Tala Sohalia, näin ensialkuun, anteeksi. Olen unohtanut vastata kokonaan tähän kommenttiin! Kiitokset joka tapauksessa rakentavasti palautteesta ja kiva kun tykkäsit :)

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: SOA: Pikkuprinssin selusta, k-7, slash, drama
« Vastaus #3 : 11.09.2014 00:55:02 »
Sons of anarchy on ehdottomasti lempisarjani, joten siitä oli ihana löytää ficci! <3 Olen ihan liian vähän aikaa viettänyt finin osastoilla ja löytänyt ficcejä muualta (kommenttikampanja, uudet viestit jne.). Tämäkin löytyi oikeastaan, kun aloin stalkkaamaan, mitä finiläiset lukevat. Kuitenkin nyt tästä offailusta väsyneeseen kommentointiin...

Paritus hieman kummastutti aluksi, mutta olit saanut sen toimimaan! Hahmot tuntuivat omilta itseltään, sillä Tig on loppujen lopuksi aika pehmo, ainakin välillä. Loppu oli ehdottomasti ficin paras kohta, joka samaan aikaan sai aww-reaktion ja nauratti. Niin sarjaan sopiva kohtaus!

Ficci oli sujuvaa luettavaa, eikä virheitä ainakaan minun silmiini sattunut. Tämän pidemmittä puheitta kiitän iltapalasta ja katselen, jos sinulta löytyisi enemmän SOA ficcejä (ja jos ei niin toivoisin niitä!) <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: SOA: Pikkuprinssin selusta, k-7, slash, drama
« Vastaus #4 : 11.09.2014 16:48:47 »
Odo, hämmennyin kyllä totaalisesti kun huomasin aamulla, että tähän oli tullut kommentti 8'D jotenkin täällä finissä ei näitä SOA-ficcejä oikein tunnuta arvostavan, joten olen oikein hyvilläni siitä, että edes joku sarjan ystävä on löytänyt itsensä tämän pariin.
Heh, Tig on siitä ihana, että sitä voi parittaa lähes mille tai kelle tahansa ^^ minulla ei tällä hetkellä muita soa-ficcejä olekaan, mutta voipi olla, että lisää tulee sitten kun saan käsiini loput kaudet (5, 6, 7).
Joka tapauksessa ihanaa, että löysit tänne ja kiitos kommentistasi! :3

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

hanoi

  • Vieras
Vs: SOA: Pikkuprinssin selusta, S, slash, drama
« Vastaus #5 : 03.04.2015 23:39:08 »
Miks kaikista hyvistä sarjoista kirjotetaan liian vähän ficcejä... Aloin tossa joku aika sitte kattoo Sonsia ja tulin melkein heti ihan tohkeissani selaamaan ficcitarjontaa, mutta jouduin pettymää. Edes enkuks ei meinaa löytyä mitään kivoja. Täällä finissäkään ei taida pahemmin muita olla ku tää sun kirjotus, joka oliki ilonen yllätys vaikka oisin toivonu enemmän pituutta (siitä känninpanosta ois saanu kertoo tarkemmin) ;D Paritus ei oo mun mielestä yhtään outo ja oikeestaan se mulle pompahti sarjaa katellessa jostain syystä ekana mieleen. :D

Toi otsikko on muuten ihana ♥ :D Muuten näin pientä pätkää on aikaa vaikee kommentoida ja täytyy myöntää, että avasin tän kirjotuskentän lähinnä siks et voisin kinua sua kirjottaa lisää SOA-ficcejä... c: Mut joo kiitoksia tästä ja jos eksyt kirjottamaan lisää tätä fandomia niin oon varmasti lukemassa (kuhan on slashia ja Jax parituksen toinen osapuoli) :'D

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: SOA: Pikkuprinssin selusta, S, slash, drama
« Vastaus #6 : 04.04.2015 11:00:00 »
hanoi, minäkin yritin etsiä SOA ficcejä ihan mistä tahansa mutta kunnollista ei oikein tahdo löytyä... 8'D ihanaa kun tykkäsit ja saa nähdä palailenko heidän pariinsa vielä joku päivä ^^

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.