Kirjoittaja Aihe: Piirustushaasteet  (Luettu 59777 kertaa)

Lily-Rose

Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #60 : 09.04.2013 21:29:50 »
Aina joskus minäkin piirtelen.

PIIRRÄN
 - Pottereita
 - Pirates of the Carribbeaa
 - Narniaa
 - Nälkäpeliä
 - Salattuja elämiä
 ... (kysele)

Jaja. Tykkään tehä hirveen tarkkaa työtä, oon piirtäny melkei koko ikäni ja ollut 3 vuotta kuvataidekoulussa, joten uskallan väittää, että jopa osaan piirtää. Eläimiä en kuitenkaan osaa, joten siihen vedän rajan.

Heitelkää yksärillä haasteita
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä
Käykäähän ostamassa myös kirjani Veriveljet

Iloinen Sipuli

• Potterhead forever
  • the rainbow captain
« Vastaus #61 : 02.01.2015 23:18:18 »
Aika kuollut topic, mutta jos joku nyt tänne eksyisi...

Haluan heittää teille kaikille hyville piirtäjille ja kaikenlaisille piirtäjille haasteen!

Olisi mukavaa, jos joku/jotkut voisivat piirtää jonkinlaista kuvitusta Harry Potter -ficciini Ympyräsuisten saari (K-15). Kyseessä on siis parhaillaan käynnissäoleva pitkä seikkailu-jatkotarina.

Otan kaikenlaiset kuvat vastaan, (mieluusti piirtelisin itse mutta kun taitoa ei ole sitten lainkaan  ;D), tyyli täysin vapaa ja ns. autenttisuus ei ole niin tärkeää, kunhan se jotenkin etäisesti edes liittyisi tarinaani!

Eli siis, etenkin jos olet lukenut tarinaani, ja jos se vähääkään inspiroi, niin ota vapaasti kynä käteen! Kaikenlaiset yhteydenotot yms. voit lähettää minulle yksityisviestillä :)

Kiitos kiltit... :)

LillaMyy

• ekoterroristi
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
« Vastaus #62 : 14.04.2015 17:48:06 »
Tätä ei vissiin lueskella kovinkaan ahkerasti, mutta kokeillaan silti. Haluaisin siis piirustushaasteita itselleni, koska mulla on paljon innostusta, mutta HYVIN vähän ideoita piirtämisen suhteen tällä hetkellä. Muutenkin tiedän, että sitä pitäisi harjoitella koko aika, etten vain unohda sitä, mutta kun en mä osaa päättää, että mitä mä haluan piirtää. Siispä käännyn tässä kohtaa teidän puoliinne, josko täältä joku haluaisi jotain kivoja kuvia piirrettäväksi. Tässä kuitenkin huomhuomhuom! en osaa (enää) piirtää aivan puhtaasti mielikuvituksesta, vaan tarvitsen mallikuvan, jonka piirrän. Voin piirtää ihan mitä vain ihmisistä eläimiin ja eläimistä maisemiin, mutta haluan tosiaan sen mallikuvan sitten siitä.

Täältä löytyy Finin taidetopicini ja mun DeviantArtista löytyy pari sellaista, mitä ei ole täällä. Kuten näistä löytyvistä kuvista voinee päätellä, piirrän vain ja ainoastaan lyijykynillä perinteiseen tyyliin, ja mustavalkoisena, koska värittäminen yleensä pilaa aina koko työn. Jos asialla on jotain väliä, niin olen piirtänyt varmaan niin pitkään kuin kynä on pysynyt kädessäni ja olin 13 vuotta taidekoulussa, joten uskallan väittää osaavanikin jopa jotain. (;

Toivottavasti joku keksisi mulle jotain kivaa piirrettävää, koska itselläni ei tosiaan ole minkäänlaisia ideoita tällä hetkellä.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ansa

Mangoinen

• *
« Vastaus #63 : 09.06.2015 16:06:59 »
Heittäydyn myös mukaan keskusteluun ;) Meno ei ilmeisesti ole ollut hirveän vilkasta viimeaikoina, mutta koitan nyt silti onneani.

Eli siis, olisin valmis ottamaan (taitojeni rajoissa) vastaan kaikenlaisia piirustusehdotuksia. Tuotoksiani voi kauhistella ihailla vaikkapa täältä: frostinmymemories.deviantart.com
Kovin tuoreita töitä ei tuolta välttämättä löydy, sillä olen laiska ja aikaansaamaton ihminen, mutta eiköhän perusidea tule selville.

Taistelen mieluiten lyijykynä aseenani, mutta toivomuksesta tai inspiraation iskusta voin harkita esim. vesivärien ja tussien käyttöä. Mukavuusaluelleni sijoittuvat mm. erilaiset ihmis(mäiset) hahmot, sen sijaan maisemat, taustat ja rakennukset aiheuttavat pakenemisreaktion.

Verellä ja angstilla mässäily ovat ok, NSFW makuuhuoneen puolella taas ei. Siinä taisivatkin olla ne tärkeimmät.

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen kaikille piirustuspyynnön lähettäneille kullanmuruille, mikäli sellaisia ilmaantuu. ;) Viestiä voi lähetellä yksärillä tai miksei deviantartissakin. Aikatauluista tai lopputuloksesta en lupaa mitään, varaudu yllätyksiin! >:3

Ansa

• Fruu
  • Puuskupuh
« Vastaus #64 : 22.08.2016 23:37:53 »
Huomaan että tää topa on aika kuollut, mutta... kokeilen silti!  ;D

Ottaisin mielellään piirustus/maalaus-haasteita vastaan! Kaikki aiheet käy, kaipaan haasteita! :) Heittäkää yksärillä, jos kiinnostuitte. :)

-Ansa

Diinuli

« Vastaus #65 : 02.10.2018 18:03:48 »
Ok mulle tuli tänään ihan vaan yhtäkkiä tällanen outo mielihalu nähdä Michelangelon "Aatamin luominen" FrostIron-versiona (Tony Stark/Loki) Alfons Muchan tyyliin. Joo tiedän, on ehkä haastava, mutta saahan ihmisellä unelmia olla... ::)

Ja tota joo mun puolesta saa laittaa Muchamaiseen tyyliin jotain kevyttä vaatetusta "Aatamillekin".

Yksärillä saa ilmoittautua jos tämä olikin jotain mitä olet aina halunnut piirtää  :D
Sorry. Too many paradigm shifts. Nowadays, I just see the matrix.