Kirjoittaja Aihe: Piirustushaasteet  (Luettu 134124 kertaa)

nekku

  • Vieras
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #40 : 27.01.2010 19:46:07 »
Heitänpäs tänne haasteita!

Bellatrixeja mielellään paljon :D sitä ylimielisyyttä, jota hänessä on, mutta johonkin kuvaan olisi mukava saada myös tunnetta.

Bellatrix/Voldemort -töitä arvostaisin suuresti, en siis käytä piirrustuksia mihinkään vaan haluaisin nähdä muiden taiteita

ja vielä lisää...

Hermione/Severus -työt olisivat huippuja. Hermione saisi olla lempeä ja Sev lähes lempeä, mutta kuitenkin oma itsensä ;)

Britney Spears - työn haluaisin myös nähdä jos joku jaksaa vaivautua.

Ssaa siis piirtää useampi ihminen samoista aiheista ja lähettää mulle sitten vaikka linkin kuvaan tai jtn :D

Kiitos :-*

Iero-Way

  • Vieras
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #41 : 03.03.2010 22:14:42 »
Minulle saa lähettää typeriäkin haasteita, huvittaa piirtää mutta ideaa/motivaatiota ei tunnu riittävän. Inspiroiduttakaa minut! :D

Olen varsin kaikkiruokainen parituksien ja fandomien suhteen. Draco/Hermione on paritus jota vierastan hiukan, mutta enköhän jos joku pyytää niin saa aikaiseksi jotain.

Anatomiaa en juuri hallitse, ja realistisia kuvia en tee. Pääosin chibejä ja pelkistettyä mangaa jossa on vaikutteita yksinkertaisemmasta sarjakuvatyylistä. deviantArt -tililtäni löytyy piirustuksia (ja valokuvia). Varsinkin parin uusimman kuvan tyylillä haluaisin kovin toteuttaa kaikenlaisia ideoita, mutta jos haluat vaikkapa mangamaisemmallakin tyylillä, ilmoita se toki.

Haastetta saa ja pitää pistää jos kiinnostui ja keksi jotain nerokasta.

Bloody

  • Dr. Doom
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Bang bang shot dead.
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #42 : 04.03.2010 20:49:47 »
Okei, nyt tahtoisin heittää jotakuta innnokasta piirtelijää haasteella. Näin tässä yhtenä yönä unta (sama tyyppi tuntuu seikkailevan niissä usein), että olin olin vampyyri. Tarkemmin sanoen miespuolinen, siinä minulla oli pitkät mustat hiukset (olkapäille ulottuvat), kapea kalpea naama, kotkannenä, ja mustat vaatteet. Joihin kuului hihaton paita, mustat farkut, ja maiharit. Ideana siis olisi, että piirtäisit tyypistä rintakuvan, jossa hän tiirailee kulmiensa alitse. olis aivan ihanaa, jos se olisi realistinen. Mutta mangatyyli/muu sarjistyylikin käy. (mustavalkoisuus olis must, mutta ei välttämätön.) // Hmm, tuliko vähän sekava? :D

heitä yksärillä jos kiinnostuit niin kerron lisää.

- Bloody

Iero- Way vei haasteen, mutta se ei merkitse sitä, etteivätkö muutkin saisi kokeilla. Mitä useampi keittäjä, sitä parempi.  ;)
« Viimeksi muokattu: 05.03.2010 15:55:02 kirjoittanut Bloody »

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #43 : 10.05.2010 19:28:34 »
Piirtäkää mulle Eero Ritala ja Aku Hirviniemi. Omina itsenään. Pussailemassa >: )

Tekniikka vapaa kunhan niistä tunnistaa henkilöt.

Yksäriä jos kiinnostuitte yhtään :------)
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Gingivere

  • L.O.V.E Howl
  • ***
  • Viestejä: 74
  • 我是你的 Super Man
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #44 : 29.05.2010 01:46:10 »
Voisiko joku piirtää miulle itsemurha aiheisen kuvan?

Sellainen, jossa näkyy itsemurhan tehneen henkilön yläruumis ja veripisaroita, mahdollinen itsemurhan syy, sekä jokin koskettava tekstin pätkä. Se voi olla sana taikka lause.
Saa tehdä koneella, muokata vaikka jostain kuvista, piirtää lyijykynillä, puuväreillä, pasteillella, maalata, ihan miten itse tahdot.
mutta jos joku voisi tällaisen raapustaa niin olisin kiitollinen ikuisesti.

Jos kiinnostuit, heitäthän yksärillä?
~Gingivere
You. Are. So. Bad.
You are full of mystery, mystery, mystery, mystery.
Hold me with deep feelings. Please love with all of your heart.

Cause I love you, My princess. You're the one I love, I won't ever change my mind

----------

Meniks läskiks vai?
Ota tikkari.

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #45 : 29.05.2010 11:43:57 »
Lainaus
Näin tuossa yönä eräänä aivan mahtavaa unta, joka liittyi Severus Kalkarokseen ja sekuntikelloon. Elikäs, Severus-setämme toimii juoksuvalmentajana. Hienoa, eikös? Jep. Toisin sanoen toivoisin jonkun piirtävän/maalaavan tai ihan millä tahansa tavalla toteuttavan kuvan, jossa juoksee nuori nainen (ei tarvitse olla kovin tarkka kuva hänestä), ympäri järveä tai oikeammin isohkoa lammikkoa, jonka ympärillä on puita ja pensaita. Taustalla on jotain vuorten tapaisia kukkuloita tms. Mutta tärkeimpänä tässä on se, että kuvassa on etualalla Severus Kalkaros, mustassa kaavussaan sun muissa velhokostyymeissaan, sekuntikellon kanssa mittaamassa juoksijan aikaa.


Yksärillä saa omakseen!
Tämä on oma vanha esittämäni haaste, jota kukaan ei aikaisemmin ottanut omakseen. Jonkun on ihan pakko tehdä tämä, olisi aivan sairaan hauska kuva.  ;)

Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #46 : 07.06.2010 00:47:18 »
Eli siis.

# Piirrustuksia löytyy täältä.
Haasteita otetaan vastaan.
# Piirrän mistä tahansa fandomista.
# Ikäraja ei korkeammalle kuin K-15 (tosin väkivaltaan liittyen saa niin korkea ikäraja kuin haluaa).
# Mieluiten Frerardia.
# Lyijykynällä, tussilla, puuvärillä, maalilla, kuulakärkikynällä tai millä vaan.
# Teen käsin kaiken. Muokkaan koneella ainostaan kuvan valoa ja varjostusta.
# Mieluiten ei mitään vaikeita maisemia.
# Periaatteessa kaikki tiivistettynä; Piirrän kaikkea, mutten maisemia.
Aivan erityisesti piirtelisin (mielelläni)
# Frank Ieroa
# Frerardia muutenkin
# slashia ja femmeä.
# Lyijykynä-puuväri sähellyksiä.


Yhden haasteen heitän
Tahdon kuvan Frankista ja Gerardista suutelemssa sateessa. Pitää olla valoisaa, sataa kaatamalla ja poikien tulee olla lähekkäin. Ja Frankilla pitää olla ne punamustat lyhyet hiukset, Gerardilla mustat. :)
Yksärillä saa omakseen ! :))
Iero-Way tekee sen 8))
« Viimeksi muokattu: 12.05.2020 14:35:13 kirjoittanut Vlad »
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Suojelius

  • Her Patronus
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Please Mr God. Give me brains.
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #47 : 08.06.2010 15:27:27 »
Onnistuin yhden haasteen tekemisessä (ainakin omasta mielestäni siis ;)) ja ajattelin, että kun nyt ei oikein enää mikään inspaa (edellisen kuvan piirtämisestä on siis kaksi päivää) niin ajattelin pyytää haasteita täältä, jos joltain löytyisi jotain mielenkiintoista, ja jotain, jonka pystyn toteuttamaan. Yritän virittää jtn kriteerejä, hetkinen...

Ei tullut mitään järkevää joten kerron tällä tavalla vapaasaisesti, että en omista kuin laajan skaalan puuvärejä, sekä vesiliukoiset puuvärit (ei kovin paljon), vesivärit sekä piirtopöydän sekä tietokoneen (lievä ylläri tää vika), joten muilla tekniikoilla tehdyt työt eivät onnistu. Yritän saada jostain sponsoroitua itselleni akryylit ja pastillit ja niiden kaverit, mutta rahatilanteeni on nyt tavallaan vähän heikko, kun pitäisi investoida muuallekkin.

Millään muulla ei sitten oikeastaan olekkaan väliä. Mieluiten piirrän koneella (vaikka ostinkin juuri muutaman pensselin lisää maalaustarkoituksiin). Miehistä vielä sen verran että piirrän niitäkin, mutta ne joko onnistuvat tai eivät. Yritystä kuitenkin on.

http://hobbittiponi.deviantart.com   <-- käykää aikaisempia töitä vilkaisemassa, niin saatte hieman esimakua :) Sitten vain yksäriä laittamaan. Kiitos.
"I'm more like a ninja." -Dean

Repsahduksia...

Stubastian

  • ***
  • Viestejä: 382
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #48 : 28.06.2010 16:59:11 »
Parista fandomista tahtoisin. 8D Yksärillä varaile oma haasteesi ;)

Ensinnäkin, kuvan haluan olevan mieluiten sellainen, jossa vähemmän vaatteita päällä, ja suutelo käynnissä. Paidat ainakin poissa 8D.  

Joonatan & Miro - Salatut Elämät
Noa & Miro - Salatut Elämät
Heidi & Peppi - Salatut Elämät
Niko & Jiri - Salatut Elämät
Kari & Sebastian - Salatut Elämät
Joonatan & Jiri - Salatut Elämät
Joonatan & Niko - Salatut Elämät
Jari & Eetu - Helppo Elämä
Jari & Eki - Helppo Elämä
House & Wislon - House
Raul & Marcos - Serranon Perhe
Tete & Luna - Serranon perhe
Gael & Guille - Serranon perhe
Felix & Robert - Lemmen Viemää
Simon & Ben - Lemmen Viemää
Gregor & Felix - Lemmen Viemää
Lars & Robert - Lemmen Viemää.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2010 09:31:41 kirjoittanut Stubastian »
# 11 MARKUS GRANLUND <3

Kun sut nään IFK, en mitään vailla oo
oot kaunein kaikista, oot kaunein kaikista
Kaikki huolet katoaa ja päässä sumenee
oot kaunein kaikista, oot kaunein kaikista
Kaiken vuokses teen, olet osa minua
Enkä koskaan voisi jättää sinua

Tervetuloa kiekkoblogiini: http://alakerta-huutakaa-meille.tumblr.com/

Sun Lee

  • ***
  • Viestejä: 275
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #49 : 24.07.2010 16:35:58 »
Haluaisin antaa nyt oikein haastavan? piirustushaasteen :D

Olen tehnyt yhden kirjan ja haluaisin sille nätin kannen. En itse osaa piirtää yhtään, joten ajattelin että olisiko joku niin ihana ja piirtäisi minulle mielellään lyijykynä-teoksen. Väriäkin saa käyttää. Ideana siis tällainen:

Tummatukkainen, komea poika laulaa ja hänen takanaan soittaa bändi (sen jäseniä ei ehkä tarvitse piirtää tarkasti, saa jos haluaa ja ne hahmot voi keksiä). Pojalla on savunharmaat silmät ja hän on aika pitkä ja lihaksikas - ei kuitenkaan mikään muskelimies. Pojalla on yllään tummansininen juhlapuku, sillä he ovat juuri silloin tanssiaisissa kun poika esiintyy.

Tila on koulun juhlasali ja siellä on paljon kauniisiin asuihin pukeutuneita tyttöjä ja poikia. Haluaisin siis, että siitä piirustuksesta ilmenisi se, että se poika laulaa juuri tälle tytölle, joka seisoo suunnilleen salin keskellä ja katselee tätä poikaa. Sillä tytöllä on hopeanvaaleat hiukset, jotka pieninä kiharoina putoilee selkään asti ja tyttö on hyvin kaunis ja aika lyhyt - siis jotain 155 cm. Tytöllä on turkoosin värinen juhlapuku.

Kiinnostaako? Jos haluat vielä tarkempaa kuvausta, niin voin toki lähettää sitten lisää yksärinä :)

Aionka

  • Vapaamatkustaja
  • ***
  • Viestejä: 1 298
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #50 : 21.10.2010 23:54:09 »
Minä tahtoisin haasteen ~  ;)
Koska ei ole inspiraatiota sitten mihinkään.

Piirrän
lyijykynillä,
tussaan,
maalaan vesiväreillä ja minulla on vesiliukoiset puuvärit.
Tietokoneella en osaa piirtää.

Parhaimmillani olen varmaan ihmisiä (tai inhimilliset piirteet omaavia olentoja) piirtämässä.
Hankalat taustat on ihan OK, kuin myös hankalat asennot ja kuvakulmat.

Näitä en piirrä
* ylettömän tarkkaa väkivaltaa
* K-15 -rajan yli menevää seksuaalista sisältöä
* Pelkät maisemat

Haasteilta toivon mielenkiintoisuutta! Ja sitten vähän yksityiskohtaisempaa, kuin pelkkä, että "siinä olis tyttö". Mitään ylenpalttisen yksityiskohtaista selostusta ei tarvitse tehdä, ellei halua.
Niin ja ihan mitä vaan saa ehdottaa! Vaikka kuinka hulluja ideoita!

Innolla odotan ideoita :)

Meryl

  • mrs. Dalloway
  • ***
  • Viestejä: 51
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #51 : 05.12.2010 18:14:04 »
Hei :)

Mulla olis haaste tarjottavana, eli siis jos joku tahtoisi yrittää piirtää Meryl Streepin? ;) neljä kuvaa joista saa valita, klik, klik, klik ja klik. Tiedän, olen kamala :D
Värillinen tai mustavalkoinen kelpaa.
Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself.

pinkutti

  • maailmanvaltias
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Let the Flames begin...
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #52 : 20.01.2011 17:43:32 »
Hei! Pinkutti hyökkää tänne ja tarjoaa palveluksiaan eli haasteita otetaan vastaan.

Miulla on välineinä:
-tietokone ja piirustuspöytä
-pro markereita
- vesivärejä
- lyijykyniä ja tusseja

Ja rajoitteita ei oikein ole, paitsi Twilightia en piirrä. Ja tietty sit sellasii fandomeita joita en kauheen hyvin tunne, mutta jo kuva löytyy ni voisinha mie jotain yrittää väkertää :)
FMA:ta ja Potteria tykkään paljoon taiteilla.

Ja miun taitoa/tyyliä voi käydä vilkasemassa tuolla noin--->http://pinkutti.deviantart.com/gallery/
Mie pystyn jotenkuten myös piirtämään mallista. Ja piakkoin meillä on koulussa (taikkarissa :D ) ihan mallistapiirtämiskurssikin, et enköhän siellä sit viimestään opi :)
"Se on kaikki sinusta kii, tää on viimeinen valitusvirsi kun kukaan ei jaksa enää"

pumpkin

  • Hatuttaja
  • ***
  • Viestejä: 81
  • Almost Alice
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #53 : 25.02.2011 11:37:31 »
Jou. Täällä ruudun takana seisoskelee tämmöinen tyttönen, joka haluaisi piirtohaasteita tunnetuista hahmoista. Kotoa löytyy piirtopöytä ja ohjelmana Project Dogwaffle (eli perustoiminnot Photoshopista ilman layereitä). Sama onnistuu myös kynällä ja paperilla, vesiväreillä ja puuvärikynillä, sekä osittain tussaamalla/mustaamalla. Vaatimuksia,  tietoja itsestäni ja muuta kökköä itsestäni:

Etsin kahdenlaisia toimeksiantoja:
A)Realismiin pyrkiviä "taidekuvia", joissa jonkinlainen tausta ja mahdollisesti jokin kuvailtu tilanne ja tunnelma.
B)Hahmoja, joille suunnitella vaatetutksen uusiksi, joko teokselle uskollisesti tai siirtämällä hahmon puvustuksen avulla esimerkiksi eri aikaan ja paikkaan.

HUOM.
-voi olla myös kirjahahmo, josta ei olla tehty elokuvatisointia, mutta kuvaileva pätkä on löydyttävä Wikipediasta tms.
-pienen tyylinäytteen löydätte tarkastamalla kuvakkeeni
-EI parituksia, joita ei ole alkuperäisteoksessa mainittu

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #54 : 24.05.2011 11:36:50 »
Lukeekohan kukaan enää edes tätä osastoa tai topiccia... No, laitetaanpa kuitenkin pyyntöä :)

Tahtoisin piirustushaasteita, elikä lähinnä realistisia kasvokuvia. Mieluusti julkkiksista ja esim. Lostin hahmoja piirtäisin enemmän kuin mielelläni! Vaihtoehtoja on vain aivan liikaa, joten jos joku haluaa toivoa jotakin tiettyä, niin yksäriä vain tänne päin! Piirrän toki myös ns. tuntemattomampiakin julkkiksia, jos vain kasvot ovat mielekkäät ja löytyy hyvä mallikuva. Aseina toimivat lyijykynät ja esimerkkejä töistä löytyy tuolta piirustustopicistani. Kiitos!
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

edward

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #55 : 15.12.2011 14:51:03 »
Aika hiljasta on täällä  :)
Mutta, minä voisin myös piirtää haasteita! Kaikki käy, mutta ei saa odottaa liikoja sillä piirustustaitoni on mitä on ;D
Kaikki hauskat huumori jutut innostaa eniten tai sitten jotain synkkää, ei nyt tyyliin veri lentää kilometrin päähän, mutta muuten synkkätunnelmaiset aiheet käy.
Ja piirrän perinteisil menetelmil, eli iha nvaan lyikkärit, hiilet, vesivärit ja tussi lähinä käytössä.
muutamia mun piirustuksia (ei kyl mitään potter aiheista) löytyy deviantartista:

http://weiby.deviantart.com/

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #56 : 08.01.2012 12:32:06 »
Haluaisin piirtää jonkun finiläisen Potter-ficille kansikuvan =)

Jos haluat heittää minua tällä haasteella, kerro ainakin, ketkä hahmot haluat kanteen/minkä tilanteen. Jos haluat OC:n, kerro hänen ulkonäöstään tarkka kuvaus. Aion myös kyllä lukea ko. ficin alkutiedot ja ainakin pari ekaa lukua + selailla, jos fici on pitkä.

- Potter fandom.
- Toteutustapa: luonnostelu lyijykynällä, väritys tietokoneella.
- Aika: kun saan haasteen, lupaan postata kansikuvan parin viikon sisällä.
- Valmiin kuvan ikäraja on korkeintaan K-15

Haaste on yhä voimassa, vaikka olenkin jo muutaman kannen/logon toteuttanut!
*Aikaisemmin toteuttamani kansi
* Logo, jonka tein Vuotiksen Anastasialle.
*Täällä muita taiteitani malliksi.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2013 21:06:29 kirjoittanut Röhkö »
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Slytherin

  • Vieras
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #57 : 31.05.2012 21:37:19 »
Hei tulen taas vaatimaan liikaa ihanilta finiläisiltä.
Tämän haasteen saa toteuttaa vaikka kuinka moni, kuka tahansa joka jaksaa/uskoo kykynevänsä whåtever. Valmiin kuvan tai jotain saa lähettää mulle yksärinä tai jotain (: en siis varaa tätä yhdelle ihmisille, kaikki jotka inspiroituvat niin siitä vaan piirtämään.

Eli siis haluisin että joku piirtää minulle vaakunan. Sen saa tehdä isosti ja yksityiskohtaisesti jos haluaa, lyikkärillä tai tusseilla, koneella tai vaikka mullalla.
Kaksi eri versiota, tässä versio 1 vaatimukset:
- Vaakunassa on kaksi eläintä yksi stag ja yksi doe. En valitettavasti tiedä näitä suomeksi mutta siis Harryn ja Lilyn suojeliukset.
- Värinä kultainen (ei keltainen vaan mahd. kultainen) ja punainen. Mielellään kultaiset nuo eläimet (peurat? mitä noi on) ja punainen tausta.
- Tämä on siis vaakunan muotoinen eli sellanen... U tavallaan. :D en osaa selitttää, luultavasti kaikki tietää vaakunan muodon?

Versio 2:
- Tämän ja Tämän tyylistä jälkeä
- Takana feenix jonka tulet/siivet/häntä/jotain on tuossa sivulla yhtä tyylikkäästi kun noissa kuvissa ja siellä itse vaakunassa tai siellä sisällä on sitten toi stag.
- Samat värit, eli punainen ja kulta.

Sinne saa änkeä vaikka kruunun, tästä tulee siis kuninkaallinen vaakuna.

Siihen saa sitten vaikka änkeä sellaisen tekstitilan siis sellainen mihin mahtuu se sanonta tai se, you know?

Saa itse valita jos haluaa eläimien olevan yksityiskohtaisia tai vaikka siluetteja, kumpi vaan käy paremmin. Muuten tässä on AIVAN vapaat kädet, mulle saa lähettää ihan omia ideoitakin, vaikka siinä ei ois mitään noista vaatimuksista, kuhan jotenkin liittyy. Nyt tää meni vähän höperöks mutta joo.
Jos on epävarma niin totta helvetissä saa kysyä multa vaikka lisää tietoja, inspistä tai vaikka kuvia tai jotain. Mää en pure, autan tosi mielelläni.
Eli ei tarvii siis ees ilmottaa että minä muuten teen, vaan teet jos teet ja kun saat valmiiks nii pistä vaa yksärilootaan jotain (: saa tottakai ilmottaa ja kysyy ja kaikkeee.

KIIIIIIIITOS kauheasti!

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #58 : 09.04.2013 21:29:50 »
Aina joskus minäkin piirtelen.


PIIRRÄN
 - Pottereita
 - Pirates of the Carribbeaa
 - Narniaa
 - Nälkäpeliä
 - Salattuja elämiä
 ... (kysele)

 Jaja. Tykkään tehä hirveen tarkkaa työtä, oon piirtäny melkei koko ikäni ja ollut 3 vuotta kuvataidekoulussa, joten uskallan väittää, että jopa osaan piirtää. Eläimiä en kuitenkaan osaa, joten siihen vedän rajan.

 Heitelkää yksärillä haasteita
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Iloinen Sipuli

  • Potterhead forever
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Olen jälleen takaisin!
Vs: Piirustushaasteet
« Vastaus #59 : 02.01.2015 23:18:18 »
Aika kuollut topic, mutta jos joku nyt tänne eksyisi...

Haluan heittää teille kaikille hyville piirtäjille ja kaikenlaisille piirtäjille haasteen!

Olisi mukavaa, jos joku/jotkut voisivat piirtää jonkinlaista kuvitusta Harry Potter -ficciini Ympyräsuisten saari (K-15). Kyseessä on siis parhaillaan käynnissäoleva pitkä seikkailu-jatkotarina.

Otan kaikenlaiset kuvat vastaan, (mieluusti piirtelisin itse mutta kun taitoa ei ole sitten lainkaan  ;D), tyyli täysin vapaa ja ns. autenttisuus ei ole niin tärkeää, kunhan se jotenkin etäisesti edes liittyisi tarinaani!

Eli siis, etenkin jos olet lukenut tarinaani, ja jos se vähääkään inspiroi, niin ota vapaasti kynä käteen! Kaikenlaiset yhteydenotot yms. voit lähettää minulle yksityisviestillä :)

Kiitos kiltit... :)
Fanfiction: all the stories live forever

Welcome to the Island - there's no coming back (Ei hätää, tämä ficci tullaan kirjoittamaan valmiiksi!)