Kirjoittaja Aihe: APH: Hetalia hell's kitchen (k-11) ääliöhuumori ja muita  (Luettu 817 kertaa)

Slytherin cat

  • Vieras
   title: Hetalia hell's kitchen.
   author: Slytherin cat. (Apuna toimi myös eräs pikkukaveri, syyttäkää siitä outouksia xd)
   fandom: Axis Powers: Hetalia
   genre: ääliöhuumori, mutta paljon muutakin on sekaan sähkövatkaimella sekoitettu. ;D
   raiting: k-11
   päähenkilö(t) ja paritus: Englanti (Arthur Kirkland) Ja jotenkin mystisesti mukaan tuli FrUK:ta...)
   warnings: Reseptien kokeilu omalla vastuulla! Ai, ja todella surkeaa laatua, jos et kestä, älä lue. Ja luvut on superlyhyitä. Ja ihan oikeasti, huonolaatuisia...
   disclaimer: Kaikki minkä tunnistat kuuluvan hetaliaan, on Hidekaz Himaruyan! Eikä kukaan ole niin tyhmä, että maksaisi tästä minulle...
   summary: Kun Englanti keksi itselleen hyvää tekemistä...

   "Tervetuloa tänne, minun kokkaus ohjelmaani, jolla... ei ole nimeä."

Ja sai kuvaajakseen Ranskan, voiko sähläykseltä välttyä?

   "Hm, hm, niin, siis... yksi banaani, tässä näin. Ei, Ranska! Tässä!"

Puhumattakaan yleisöstä...

    "Eh, ei! Lopeta! AIIIIIIGH!!!!"

Niin... Näin upea tv-sarja saa alkunsa.

   "HAARUKKAA! Niin, survomme nämä kaikki *piip* banaanit ja *piip* muut möhnät vielä möhnemmäksi! Se on adjektiivi! Siis möhnä, möhnempi, möhnin! Haarukalla, saakeli!"


Tämä onkin tehty erilailla, kuin yleensä näkyy. :D Tavallaan, kuin selostaisi tv-ohjelmaa... No sitähän tämä onkin. Olevinaan.

Osa 1. banaanismoothie

Ranska: *Toimii kuvaajana. Aloittaa kuvaamisen.*

Englanti: "Good afternoon, ladies and gentlemen! Tervetuloa tänne, minun kokkaus ohjelmaani, jolla... ei ole nimeä.
   "Tänään valmistamme banaanismoothieta. Siihen tarvitaan yksi banaani-"

Ranska: "Täällä näin~! <3"

Englanti: "EI, ei sitä banaania! Äläkä sano sitä banaaniksi! Senkin kusipää, tämä on suora lähetys!"

Ranska: "Ah, mon cheri, äläs nyt kimmastu, tämä kun tosiaankin on suora lähetys..."

Englanti: *Levittää elegantin hymyn kasvoilleen ja rykii.*
   "Hm, hm, niin, siis... yksi banaani, tässä näin. Ei, Ranska! Tässä!
   "Pilko se palasiksi- nyt pyyhit tuon ilmeen naamavärkistäsi, Ranska- ja laita palat kulhoon. Suosittelen erityisesti näitä punavalkoisia kulhoja. Myös sininen värilisänä kelpaa. Muut ei.
   "Sitten laitat siihen sokeria maun mukaan... Hmm... Kaipa kaksi desilitraa riittää? Ja kaada päälle maitoa, yksi desi, sitten vaniljajäätelöä, ihan sen verran kun vain parhaaksi näet."

Italia: *Tunkee ruutuun.*
   "Veh, Englantii~! Saanko nuolla jäätelöpaketin?"

Saksa: *Raahaa Italian pois, vaivaantunut ilme kasvoillaan.*

Englanti: "... Näin. Kyllä. Sitten tarvitset sen survomis-jutun, äh miksen muista sen nimeä... Tehosekoitin! Missä hemmetissä tehosekoitin on? (Jos se siis oli tehosekoitin.)"

Ranska: *Kääntää kameran kohti kahta pitkähiuksista valtiota.*

Puola: "Liet, kato tätä! Tää on niinku totaalisen upeeta!"
   *Tunkee tehosekoittimeen kaiken lähistöltä löytyvän, minkä irti saa."

Liettua: "Eh, ei! Lopeta! AIIIIIIGH!!!!"
    *Hiukset pyörimään!*

Englanti: *Irroittaa hetkeksi mikrofonin, kiroaa ja asettaa mikin takaisin paikoilleen.*
   "Okay, okay... Käytetään sitten-"

Amerikka: *Pomppaa katsomosta*
   "Minun supervoimiani! Sankari on saapunut!"

Englanti: "TURVAMIES!"

Saksa: *Kiskoo Amerikan ulos.*

Englanti: "Jestas... Haarukkaa."

Ranska: "Jestas-haarukkaa?"

Englanti: *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*
   "HAARUKKAA! Niin, survomme nämä kaikki *piip* banaanit ja *piip* muut möhnät vielä möhnemmäksi! Se on adjektiivi! Siis möhnä, möhnempi, möhnin! Haarukalla, saakeli!"

Mummeli kotikatsomossa: "No, voi nyt senttää tätä nykynuorissoo..."

Englanti: *Liiskaa banaaneja, kuvitellen jokaiseen Ranskan naaman.*
   "Näin! Valmista!"
   *Kohottaa annoksen kissan oksennukselta näyttävää liejua.*
   "Tarjoile heti ja nauti. Ja jos et tykkää (vaikka tietysti sinä tykkäät) voit tarjota posteljoonille, kyllä se sen syö. Jos ei syö, anna roskikselle, sille se ainakin menee. Kiitos ja näkemiin, seuraavan kerran parissa!
   "No niin, näkemiin!
   "...Näkemiin!
   "Ranska, kamera pois!"

Ranska: *Lopettaa kuvaamisen, palattuaan maanpinnalle.*

-bonus: Kotikeittiössä!

Suomi: "Su-san... Tästä tulee velliä! Minusta Englanti voisi vähän parantaa ohjeitaan."

Ruotsi: "Hm."

Suomi: "...Pahaa. Sokeria ja imelää... Tämä ei selvästi ole tarkoitettu Ihmisille (eikä sen enempää valtioillekkaan.) Hanachii~ ! Haluaisitko maistiaisen?

Hanatamago: *Teputtaa läähättäen paikalle ja nuolee lusikan. Ja pyörtyy.*

Suomi: "Eeeeääähh!!?? Hanaah!? Oletko kunnossa? Su-san, Hanatamago pökräsi!"

Ruotsi: "..."

-------------
agh... Mitä sontaa tästäkin tuli!? :'D Ei yhtään samaa vakavaa tekstiä, mitä minulta yleensä tulee... Virheitä ja pölhöilyjä! Ja näin lyhyitä lukuja... No, ilmoittakaa, jos haluatte jatkoa, risut ja ruusut tervetulleita.
~Slytherinii, kiittää, poistuu, tralalalalaaa!!!
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 23:57:47 kirjoittanut Beyond »

little_angel

  • ***
  • Viestejä: 203
  • 吸血鬼の恋人
Ääliöhuumori on just nyt mun aivoille in~ :D
Minä kiitän erittäin hauskasta ficistä, kun en nyt järkevämpäänkään pysty :)

-ang
Viimeisen laulun valmiiksi sain,
tummimman soinnun kitarastain.
Viimeisen laulun valmiiksi sain,
siihen mä syksyn sävelet hain.


Irwin Goodman - Viimeinen laulu

Questacia

  • ***
  • Viestejä: 25
Whihii~ Hetaliaääliöhuumori on parasta~! <3

Mitään järkevää en tähänkään saa, mutta hauska tätä oli lukea! Alunperin Hetalia on kuitenkin huumorisarja, ja vaikka tykkäänkin lukea vähän "vakavampaa/syvällisempää" niistä, niin kyllähän tämmönen toilailu sopii niille niin hyvin :'D

Ja FrUK! Parasta. Aina :3
Wer fremde Sprachen nicht kennt, weiß nichts von seiner eigenen.
~ Johann Wolfgang von Goethe

Slytherin cat

  • Vieras
Kiitos!! :D

Itse en oikeastaan FrUk:sta pidä lainkaan, mutta jotenkin sitä vaan tulee kirjoitettua kaikkiin ficceihin, jos ei kokonaan, niin aiakin yksipuolisena... Kummallista.