Kirjoittaja Aihe: Lontoo, Pariisi, Madrid [K-11] Draco/Blaise ja Draco/Harry  (Luettu 2822 kertaa)

~PadFoot~

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 24
Kirjoittaja: ~PadFoot~
Beta: Ei ole
Ikäraja: Enimmillään K-11
Paritus: Viittauksia Draco/Blaiseen ja pääsääntöisesti Draco/Harryyn
Genre: Draama
Varoitukset: Kielenkäyttö ja satunnainen homosöpöily


A/N: Jeps tää on pyöriny mun mielessä jo suunnilleen vuoden ajan, mutta eri hahmoilla. Nyt kuumehöyryissä kirjoitin tän trailerin vajaassa puolessa tunnissa ja betasta ei tietoakaan. Nauttikaa jos voitte ja älkää tuomitko kovin pahasti.

                                                   Lontoo, Pariisi, Madrid

Traileri

Isäänsä ei kannata suututtaa,
"Draco, nyt menet heti huoneeseesi!"
"Haista sinä vittu! Sä et mua käske!"
"Draco minä varoitan sinua!"

jos ei halua saada häätöä kotoaan.
"Lucius, hän on vasta poika."
"Tämän katon alle hän ei jää!"

Junamatka saa alkunsa.
"Yksi lippu Pariisiin, kiitos."
"70 puntaa."

Matkalla hankitaan uusia ystäviä,
"Mä olen Miranda Lane, sano vaan Millieks."
"Draco, pelkkä Draco."

ihastutaan ja ei vastata tunteisiin,
"Draco, musta tuntuu et mä olen ihastunut suhun"
"Mä olen homo..."

vaihdetaan määränpäätä
"Mä aion jatkaa tätä matkaa vielä Pariisin jälkeen."
"Minne meinasit?"
"Madridiin, yks entinen koulukaveri asuu siellä"

ja saavutaan perille.
"Draco?"
"Blaise, miten menee?"

Tätä suhdesoppaa et malta jättää lukematta.
"Potter asuu kaupungissa."
"Ei vittu."



« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 23:41:32 kirjoittanut Vanilje »
Hiivin hiljaa kuin tassutellen. Olen koira, kai tiedät sen?

~PadFoot~

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 24
A/N: Tässä olisi eka osa tätä fikkiä. Tästä tuli aika lyhykäinen, mutta jospa seuraava osa olisi vähän pidempi. Nyt ois hiihtoloma niin kerkiän kirjoittamaankin. Tätäkään kukaan ei ole betannut joten en tiiä missä kunnossa tää teksti on Kommentteja otan vastaan enemmän kuin mielelläni.

Osa 1

Draco lausui ne maagiset sanat, jotka saivat isän tolaltaan, "Isä, mä tykkään pojista."
Lucius Malfoy naurahti tukahtuneesti ja katsoi vaimoaan, "Niin varmasti Draco, eihän tänään ole edes aprillipäivä. Antaisit minun tehdä töitä."
"Mä olen tosissani isä", Draco vastasi nyt jo vähän närkästyneenä.
"No ethän sinä voi olla sellainen. Sinähän seurustelit Parkinsonin tytön kanssa toissa vuonna ihan vakavasti", Lucius ärähti jo vähän kyllästyneenä.
"Se oli silloin se. Mä olen tiennyt tästä jo kohta vuoden, koska seurustelin Blaise Zabinin kanssa viimeisenä vuotena Tylypahkassa", yritti Draco, "sitä paitsi kaikki tietää jo. Äitikin tietää." Draco vilkaisi äitiään joka istui hiljaa toisessa Luciuksen työhuoneen nahkaisista nojatuoleista hiljaisena. Narcissa nyökkäsi Luciukselle tämän vilkaistessa vaimoaan mykkänä.
"On oma päätöksesi jäätkö tähän kartanoon. Jos päätät jäädä käyttäydyt kuin normaalit ihmiset. Jos päätät jatkaa tätä pelleilyä osaat itse ulko-ovelle", Lucius sanoi tyynen rauhallisesti painottaen sanaa "normaalit." Draco näki, että isän tyynen ulkokuoren alla kiehui ja yritti vielä.
"Isä et kehtais, tää on äidillekin ihan okei. Mä en voi esittää jotain mitä mä en ole ja enhän mä voi lähteä kotoa, kun se mun uus holvikin aukeaa Irvetassa vasta ylihuomenna." 
"Nyt lopeta tämä pelleily! Enkö minä ole kasvattanut sinua niin hyvin kuin osaan? Mitä?", karjahti perheenpää.
"Noh, onhan tuossa kasvatuksessa ollut puutteita kylläkin..."
"Sinä näsäviisas... Draco, nyt menet heti huoneeseesi miettimään käytöstäsi!" jylisi Lucius.
"Haista sinä vittu! Sä et mua käske!"
Narcissa Malfoy kuunteli huutoa silmät pyöreinä. Kyllä hän tiesi, että hänen perheessään riitti temperamenttiä, mutta ei hän tuollaista lapsellista käytöstä ollut odottanut kummaltakaan.
"Draco minä varoitan sinua!" Olivat Luciuksen viimeiset sanat Dracon marssiessa ulko-ovesta läimäyttäen sen kiinni kovalla paukahduksella.

Hiivin hiljaa kuin tassutellen. Olen koira, kai tiedät sen?

~PadFoot~

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 24
Osa 2

Vaaleahiuksinen poika käveli pitkin pihatietään leuka koppavasti pystyssä. Hän ei enää palaisi tuohon kartanoon, hän päätti. Noin kilometrin kävelemisen jälkeen hän huomasi kuitenkin, että hänellä ei ollut mukanaan muuta kuin päällään olevat, hänelle räätälöidyt, vaatteet , taikasauva ja taskussa muutama kultaisena kimmeltävä kaljuuna. Poika pysähtyi kun seinään, kirosi ja mietti miten pääsisi livahtamaan omaan huoneeseensa isänsä huomaamatta.

Draco tömähti kevyesti huoneensa lattialle. Tämä ilmiintyminen on aika kätevä taito, luihuinen mietti. Onneksi hän oli löytänyt raon kartanon suojakuoresta, muuten olisi pitänyt mennä koputtelemaan ovelle ja esittämään katuvaa. Hän tuhahti ja napautti sauvallaan auki pienen hopeanhohtoisen laatikon, jota säilytti vaatekaapissaan. Isä oli antanut sen hänelle 8-vuotis syntymäpäivälahjaksi. Siitä asti Draco oli säilyttänyt pahanpäivän varalle kahtasataa kaljuunaa rasiassa, joka oli laajennettu taikuudella. Pikkurahahan se oli, mutta siitä olisi nyt hyötyä. Ne verenpetturi Weasleyt eläisivät tällä summalla parikin kuukautta, hän mietti ja naurahti hiljaa. 

Draco havahtui mietteistään, kun kuuli ääntä portaista.
"Lucius, hän on vasta poika", Narcissa Malfoy huudahti epätoivoisena.
"Tämän katon alle hän ei jää!" Draco kuuli isänsä tiuskaisevan.
"Anna pojan olla homppeli, jos haluaa. Kyllä kaikki tietävät sinun ja Severuksen seikkailuista..." käheä naisääni ilkkui.
Bellatrix-täti, Draco tunnisti. Askelten äänet kuuluivat tulevan Dracon huonetta kohti ja pojalle tuli kiire.

Sulavasti Draco ilmiintyi Lontoon keskustaan. Ensimmäiseksi hänen täytyisi muuttua jästin näköiseksi. Pelkkä ajatus puistatti Dracoa, hänen täytyisi luopua tästä uskomattomasta ulkonäöstä isän takia. Draco vihasi tätä sillä hetkellä enemmän kuin koskaan. Hänen pitäisi saada jostain jästirahaa, jotta voisi ostaa vaatteita. Hän, ostamassa vaatteita jostain jästikaupasta, Draco mietti kauhistuneena. Poika lähti astelemaan kohti Vuotavaa Noidankattilaa. Draco katseli närkästyneenä jästityttöjä, jotka jäivät hihittelemään hänen kävellessään ohi. Eivät ilmeisesti olleet ennen minua nähneet, Malfoy ajatteli tyytyväisenä itseensä.

Vuotavan noidankattilan kautta Viistokujalle päästyään hän lähti kävelemään kohti Velhopankki Irvetaa. Tähän aikaan päivästä ahtaalla kadulla oli ruuhkaa, mutta silti toiset velhot väistyivät edestä heti hänet huomattuaan ja vilkuilivat Dracoa pelon sekoittamalla uteliaisuudella. Dracosta tuntui kuin isä olisi loitsinut hänen otsaansa sanat "Homo Malfoy".

Päästyään Irvetaan poika käveli erään tiskin luokse jonka takana istui nuorennäköinen maahinen.
"Vaihtaisin 150 kaljuunaa jästirahaksi", Draco ilmoitti.
"Herra Malfoy tarkoittaa ilmeisesti puntia?" Maahinen nosti katseensa ja katsoi Dracoa päästä varpaisiin.
"Niinhän minä sanoin!", tiuskahti Draco kylmästi ja nosti rasian tiskille taskustaan. Maahinen otti rasian ja kipitti lähimmälle holville ja katosi sinne. Pian se tuli takaisin punnan seteleitten kanssa.
"Tässä", maahinen sanoi ja asetti setelinipun pöydälle.
"Mitä pelleilyä tämä oikein on? Mitä noilla papereilla tekee? En minä aivan hölmö ole!", Malfoy huusi.
"Rauhoittukaa herra Malfoy. Tämä on jästirahaa", ilmoitti maahinen täysin tyynenä Dracon mulkoillessa tätä pahasti.
"Parasta olisi ollakkin tai saat vastata seurauksista isäl... minulle!", Draco ärähti ja marssi ulos pankista.

Poistuttuaan viistokujalta Draco pysähtyi Vuotavaan Noidankattilaan kahville ja selaamaan uusimpia lehtiä. Dracon silmiin sattui juorulehti Räikeitten Räyhääjien kansi, jonka pääotsikko lähes kirkui "SALAKUVAT DRACO MALFOYN JA TUMMAN KOMISTUKSEN KUUMISTA SUUDELMISTA!" Voi paska, ajatteli Draco. Eilinen meni näköjään vähän villiksi. Tämän takia kaikki tuijottavat, poika hoksasi.

Lontoon keskustaan tullessaan Draco marssi ensimmäiseen kauppaan, jossa näki jästivaatteita. Aikansa vaatteita selaillessaan hän päätyi mustiin kuluneisiin farkkuihin, punaisiin tennareihin, valkeaan t-paitaan ja nahkatakkiin. Sovituskopissa hän katsahti peiliin ja oli yllätyksekseen hyvin tyytyväinen kokonaisuuteen. Noh, minä nyt näyttäisin hyvältä jopa jätesäkissä, hän myhäili.
Hiivin hiljaa kuin tassutellen. Olen koira, kai tiedät sen?

Larppastus

  • Vieras
Miten ei ole tullut kommentteja! Ihana tarina odotan jatkoa :) *myhäilee*

luna.l

  • ***
  • Viestejä: 59
Täälläkin odotellaan mielenkiinnolla jatkoa :) Hyvin oot kirjottanu.

SpringRose

  • Vieras
Minä myös lukisin mielelläni jatkoa!

Traileri oli aika tasainen ja pidin juuri siksi siitä :) Varsinkin vikat lauseet saivat naureskelemann typerästi.
Paritukset houkuttelivat lukemaan. Noi kaupunkien nimet eivät oikein iskeneet, tällainen maalainen kun olen ;)
No mutta.. Eka luku oli tosi mielenkiintoinen ja hauska :) Oli kivaa että Draco puhuu ihan puhekielellä, se tekee siitä  vielä kuumemman ;D
Hyi Lucius, mikä hirveä ihminen. Etkö sä pöljä merimakkara tajua, että homotkin on normaalea ihmisiä. Vitsin tollo. No kuitenkin, hyvä että Draco lähti :) (Luciuksen seikkailut Sevdruksen kanssa.. Mielikuvat..)
Jatkoa siis olisi ihanaa saads :)
-Al

~PadFoot~

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 24
Ai hitsi! Onko tällä lukijoita? :D Hämmentävää. 

Mie kirjotan parhaiten kuumeessa, tälleen selväjärkisenä ajatus takkuaa liikaa, mut hei jos teitä tosiaan kiinnostaa yritän kirjotella jatkoa sunnuntaina? :)

Kiitos ja kumarrus kaikille kommenteista! :P
Hiivin hiljaa kuin tassutellen. Olen koira, kai tiedät sen?

Larppa

  • Vieras
APUAAAAA!!!!!

JATKUUKO TÄMÄ?? Sori capsin käyttö mutta oikeasti. Tämä on niin paras rakasta, tätä! Vanha larppastus siis täällä.
Pakko jatkua! Minäkin kirjoitan parhaiten kuumeessa! Vointeja sinne. Ja olen ehdottomasti lukemassa.

Voi, muuten tulla betaksi jos sitä kaipaat. 8-vuotis syntymäpäiväksi on yhdyssana muuten ;) eli 8-vuotissyntymäpäiväksi. Vai lahjaksi en muista.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2014 12:02:25 kirjoittanut Syvä Miete »

luna.l

  • ***
  • Viestejä: 59
Meinaatkohan vielä jatkaa tätä? :) hyvä ficci, tosiaan. Jos jaksat niin käyhän kertoon että mikä fiilis sulla on että jatkatko? :)