Kirjoittaja Aihe: KnB: Such ich dich hinter dem Licht K-11 Aomine/Kagami  (Luettu 810 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Such ich dich hinter dem Licht
Author: Aimtist
Fandom: Kuroko no Basuke
Paritus: Aomine/Kagami
Ikäraja: K-11
Genre: Vaihtelee
Disclaimer: KnB ei valitettavasti minulle kuulu vaan Tadatoshi Fujimakille. Minä vain leikin.
AN: Osallistuu haasteeseen Shuffle IV. Ensimmäinen kerta, kun tähän haasteeseen osallistun (ja sen kyllä huomaa), mutta pidin kyllä. Inspiraatiota syntyi enemmän kuin odotinkaan, mutta koska suurin osa jäi aivan kesken, niin ei tässä näitä ole kuin muutama. Ehkä jossain vaiheessa kirjoitan nuo muut loppuun ja julkaisen sitten erikseen, mutta saa nähdä :D (Nimi Such ich dich hinter dem Licht eli ”Etsin sinua valon takaa” on tuosta Rammsteinin kappaleesta Wo Bist Du. Tähän kun tuli mukaan näin paljon Rammsteinia niin päätin sieltä sitten napata nimen tälle ja tuo tavallaan sopii näihin kahteen. nnoralle kiitokset avusta saksan kielen kanssa!)


1. Rammstein – Du Hast (English)

”Sinä saatat vihata minua, Kagami, mutta minä en vihaa sinua. Minä”, Aomine astui lähemmäs punapäätä ja kuiskasi suoraan tämän korvaan, ”himoitsen sinua.”

Seirinin pelaaja, joka vain hetkeä aiemmin oli julistanut viihaavansa Tououn itseään täynnä olevaa pelaajaa, punastui ja käänsi katseensa muualle. Virne levisi Daikin huulille, kun hän jatkoi:

”Toivon, että joskus sinäkin vielä himoitset minua. Ja silloin minä tulen rakastamaan sinua, Taiga.”

Huulet painuivat vasten punastuneen pojan omia.

Se oli jo rakkautta.

- - -

2. Rammstein – Links 2 3 4

Ukkonen jyrisi ja ulkona salamoi. Miehet makasivat yhdessä sohvalla ja katselivat ulos. Sää kuvasti täydellisesti heidän myrskyävää suhdettaan. Jyrinää, joka sai heidät välillä pelkäämään loppua, ja sähköä, kemiaa heidän välillään.

”Kaunista”, Daiki kuiskasi.

”Omalla tavallaan”, Taiga lisäsi.

”Hmm. Mutta pidän kyllä myrskyjen lopuista enemmän”, Aomine kuiskasi virnistellen ja suuteli toisen kaulaa.

”Perverssi”, Taiga puuskahti punastuen mutta mielissään.

”Rakastan vain aurinkoani.”

- - -

3. Avenged Sevenfold - Eternal Rest

”Taiga?” kuului tuttu ääni jostain kaukaa. Tai ainakin siltä Kagamista tuntui.

”Taiga”, häntä kutsuttiin uudestaan.

Itsepäinen. Pitäisikö hänen avata silmänsä, jotta se loppuisi? Mutta Kagamia väsytti. Oliko äänellä hänelle jotakin tärkeää asiaa? Eikö se voisi odottaa?

”Taiga.”

Se oli kolmas kerta, kun häntä kutsuttiin ja tällä kertaa punapää oli tunnistavinaan huolen vivahteen. Miksi toinen oli huolestunut? Hänhän vain nukkui.

”Aomine-kun, en usko et-” aloitti toinen tutun kuuloinen ääni.

”Hmm?” Kagami kysyi. Olisivatko he nyt tyytyväisiä? Antaisivatko he hänen viimein nukkua?

”Taiga?! Avaa silmäsi!”


Rammstein – Wo Bist Du

”Hmm?” kuului kysymys, joka keskeytti Kurokon sanat.

”Taiga?!” Aomine huudahti järkyttyneenä. Vuoteessa makaava nuorukainen oli osoittanut heräämisen merkkejä, mutta Tououn joukkueen pelaaja luuli sitä vain kuvitelmaksi. Se tuntui vieläkin kuvitelmalta.

”Avaa silmäsi”, nuorukainen käski.

Hänen oli saatava tietää totuus.

Punertavanruskea väri pilkisti raolleen avattujen, väsyneiden luomien takaa. Aomine ei voinut uskoa sitä. Hän syöksähti lähemmäs ja painoi huulensa vasten Taigan omia.

Hän oli hereillä! Taiga oli viimein hereillä!

Väsynyt poika tuntui piristyvän suudelman myötä.

Kuroko hymyili sivummalla. Vihdoin kaikki järjestyi.

- - -

4. Deathstars - Death Is Waisted On Dead

Aomine oli raivoissaan. Hänen silmänsä liekehtivät, eivätkä edes niiden pintaa koristavat kyyneleet saaneet vihaa, raivoa, kostonhimoa sammumaan. Valkoinen paita oli värjäytynyt punaiseksi Taigan, hänen entisen rakastajansa, verestä. Maa, hänen kätensä, veitsi - punainen peitti sitä kaikkea.

Se onneton, joka Taigan kimppuun hyökänneestä joukosta oli jäänyt jälkeen, makasi puoliksi tajuissaan tiiliseinää vasten.

Hän olisi ensimmäinen.

Daiki tarttui veitseen.

Tuskan parahdukset kaikuivat yössä. Aomine sai muidenkin nimet.

Mies painoi huulensa vielä kerran vasten rakastettunsa kylmiä, kuolleita.

Kosto.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 23:24:19 kirjoittanut Beyond »
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Vs: KnB: Such ich dich hinter dem Licht K-13 Aomine/Kagami
« Vastaus #1 : 22.01.2014 21:40:16 »
Shuffle on varmaan lempihaasteeni ihan vain siksi, että siihen syntyneitä tuotoksia on mukava lukea (en tiedä kuinka itse onnistuisin siinä, koska aikarajan kanssa kirjoittaminen on hyi ja musiikin kanssa kirjoittaminen on hyi kanssa). Sellainen viimeistelemättömyys on joskus niin toimivaa. :--D Saksan kieli ei sano paljon mitään, joten kiva että käänsit otsikon. Se kuulostaa oikein kivalta. ^^

Ajattelin ensin nämä kaikki jutut erillisinä, mutta sitten kehittelin jotenkin pääni sisällä, että tämä toimisi ihan mainioisti yhtenäisenä tarinana if u know what I mean. :D En tiedä, miten itse olet asian ajatellut, mutta imo tuolta voisi melkein napata kappaleiden nimeet pois väleistä (ja laittaa alkuun/loppuun), sillein tämä vaikuttaisi vieläkin yhtenäisemmältä. Toisaalta ne tavallaan pakottavat pitämään tauon lukiessa, mikä saattaa olla ihan hyvä juttu koska tässä hypitään ajassa eteenpäin (?? kai??).

Noista kahdesta viimeisestä tuli mieleen joku poliisi-AU tai vastaava. Aominehan olisi kyllä ns. huono poliisi, jos lähtisi kostamaan, mutta jotenkin vaikeaa uskoa että pojat olisivat liittyneet mihinkään rikollisliigaan (:DDD oikeastaan siinäkin olisi kyllä järkeä, koska aika jengimäiseltä touhulta tuo viimeinen vaikuttaa apua) ja miten ihmeessä randomrosvot tappaisivat siviilin. OwO Mistä pääsenkin siihen, että adgogdjps ei Kagamia saa tappaa, tuo viimeinen on niin nope että taidanpa siirtyä ihan muihin asioihin  --

Pidin varmaan eniten tuosta toisesta jutusta, koska awws ja tui tui. :3 Vähän vaikeaa kuvitella Aominea kutsumassa mitään kauniiksi, mutta rakastetun seurassa varmaan katoaa kaikki esteet. :--D Pelatessa Aominen kun täytyy olla niin cool ja noin muuten se on ehkä noloimpia hahmoja koko sarjassa (kaikella rakkaudella siis). Noin muuten nämä olivat IC ja niin kamalalta kuin tämä nyt kuulostaakin, voin kuvitella Aominen vaikka tappamaankin jonkun tuollaisen jälkeen ja ups ei pitänyt palata tähän. Näin btw tykkäsin muuten siitä, että Kuroko kävi tuolla kääntymässä, koska Kuroko on hieno.

Olisi varmaan pitänyt vähän miettiä, mitä kirjoitan tähän kommenttiin, koska nyt tässä ei ole päätä eikä häntää. 8D Noh, summa summarum, tykkäsin siitä, että voin kuvitella nämä yhtenäiseksi tarinaksi. Kappalejako on ihanan ilmava ja shuffle-haasteen viimeistelemättömyydessä on muutenkin jotain kivaa. Kiitoksia lukukokemuksesta. c:
« Viimeksi muokattu: 22.01.2014 21:42:46 kirjoittanut Mightyena »
everybody knows there's a party at the end of the world

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: KnB: Such ich dich hinter dem Licht K-13 Aomine/Kagami
« Vastaus #2 : 23.01.2014 19:34:27 »
Mightyena, kiitokset kommentista! (: Itsekin olen sitä mieltä, että shuffle on ihana haaste, mutta teki kyllä tiukkaa saada mitään valmiiksi. Ja itse tällaisena musiikkiaddiktina kuuntelen musiikkia about aina, joten kirjoittaminen jonkin soidessa taustalla ei tuota (ainakaan enää) ongelmaa :DD Ja itsekin osaan saksaa parhaimmillani varmaan kymmenen sanan verran, joten turvauduin sitten internetin ja nnoran apuun :D

Ja itse en edes älynnyt, että näitä voisi pitää yhtenäisenä tarinana! :DD Nuo Eternal Rest ja Wo Bist Du pätkät oli kyllä tarkoitettu alunperinkin yhteen, mutta muuten vain kirjoittelin ihan yksittäisiksi tarkoitettuja kohtauksia. Tosin, nyt kun luin nuo uudelleen läpi niin olen kyllä samaa mieltä siitä, että nuo voisivat olla myös yhtä ja samaa tarinaa. Kukin tulkitkoon siis tavallaan! ;D Tuo poliisi-AU on kyllä mielenkiintoinen näkemys (muttei yhtään paha, muutama ficci Aominesta poliisina kun on tullut luettua, hyvänä kylläkin :DD) Ja Kagamin kuolemasta syytän täysin tuota biisiä! Enhän minä nyt häntä muuten koskaan tapattaisi. *innocent smile*

Aomine oli kyllä hieman OoC tuossa toisessa tuon repliikin takia, mutta hänhän voisi sanoa sen sellaisella todella macholla tavalla :DD Ehkä... Ja melkeinpä menisin sanomaan, että airhead Kagami on näistä kahdesta se nolompi, mutta tiedä häntä. Heissä on paljon samaa :D Ja olihan Kuroko nyt pakko tunkea tuonne väliin :D Kiva että pidit ja tuliko tästä vastauksesta muka yhtään kommenttiasi järkevämpi? :D Oikein ihana tuo kommentti kyllä, kiitos (:

Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: KnB: Such ich dich hinter dem Licht K-13 Aomine/Kagami
« Vastaus #3 : 30.04.2014 14:13:05 »
Tää on jotenkin kauhean kaunisti kirjoitettu ja shuffle haasteena on kyllä sellainen, joka saa lukemaan. Jotenkin minua miellytti silmään tässä se, että oli yhdistetty Rammsteinin musiikkia isolta osalta, ei pelkästään jo otsikossa mutta muutenkin ja myös KnB. KnB on itselleni animen osalta suhteellisen uusi tuttavuus, mutta mangana tullut aiemminkin luettua. En varmaan olisi ennen törmännyt siihen, jollei kaverini olisi suositellut sitä. Jotenkin tässä ficissä tulee sama fiilis kuin kyseistä sarjaa aloittaessa, että on ilo alkaa tutkimaan kaikkea, mitä tähän liittyy. Jos nyt tajusit mitä tarkoitan. Ja jotenkin tuo paritus on niin suloinen ja toki taisi olla KnB:n osalta se ensimmäinen paritus, johon kiinnostui ja sen jälkeen tuli kyllä muitakin hahmoja, joista oppi pitämään. Kuitenkin kiitos tästä ficistä ja suosittelen jatkamaan kirjoittamista, sillä teksti oli kaikin puolin sujuvaa ja hauskaa luettavaa, vaikkakin loppuosa ei niinkään hauska ollut kuin surullinen ja tavallaan myös aika haavoittuvainen kuvaus rakkauden ja koston välisestä pienestä rajan ylityksestä. Tai siis sellaisen tunteen itse sain lopusta.
-Fire  8)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: KnB: Such ich dich hinter dem Licht K-13 Aomine/Kagami
« Vastaus #4 : 31.05.2014 10:40:29 »
Kiitoksia kommentista, leofurioso! (:

Kiitos paljon! (: Shufflesta tuli kyllä yksi lempihaasteistani tätä kirjoittaessa, ja vaikka Rammstein alunperin tulikin vahingossa näin suuresti mukaan niin olihan se pakko vetää vielä otsikkoonkin :D

Itse aloitin KnB:n katsomisen kyllä ennen lukemista, mutta viimeaikoina olen lähinnä vain lukenut mangaa (muutama jakso toisen tuotantokauden lopustakin katsomatta :D) Mutta ihana tietää, että samanlaista mielenkiintoa tunsit tätä kohtaan kuin itse KnB:tä! (:

Ja itsehän taas alussa shippasin KagaKuroa, mutta Aominen saavuttua mukaan sarjaan, jäi se shippi ihan täysin sivuun :D Aomine vain varasti shown ;D

Kiitoksia aivan älyttömästi kommentistasi! <3
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.