Kirjoittaja Aihe: Aallonviemät [K-11, Padma Patil/Roger Davies]  (Luettu 1965 kertaa)

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Nimi: Aallonviemät
Kirjoittaja: onkonälkä
Genre: Fluff
Ikäraja: K-11
Paritus: Padma Patil/Roger Davies
A/N: Osallistuu haasteisiin Rare10, Neljän tuvan haaste tuvalla Korpinkynsi ja Sana/kuva/lause10 sanalla Aalto



Aallonviemät

Rakastan iltauinteja mustajärvessä. On virkistävää tuntea tumman veden virtaavan läpi hiusten ja viileiden aaltojen koskettelevan vartaloani yksi kerrallaan. Rakastan nähdä auringonlaskun heijastamat vesipisarat vartalollani ja tuntea päivän lämmittämän nurmikon yhä kosteissa jalkapohjissa.

Nuo hetket ovat iloni syksyllä ja keväällä, ne ajat jotka Tylypahkan mailla vietän ja vesi on lämmintä. Jopa sadepäivinä saatan käydä rannassa, se tuo minulle unen.

Oli neljännen vuoteni kevät ja yksi viimeisistä uinneistani, kun huomasin rannassa toisen. Hän katseli hieman ujosti puun alta ja käänsi katseen pois huomatessaan minun katsovan takaisin. Nousin istumaan pehmeälle rantaruoholle ja seisomaan, nostin pyyhkeeni ja kävelin pojan luo.

Tervehdin häntä nimeltä, ja hän minua varovasti takaisin. Hän oli komeudestaan huolimatta ujo, sen huomasin jo aikaa sitten.

"Mitä asiaa huispauskapteenilla on rantaan tähän aikaan? Luulisi teidän harjoittelevan jo kuumeisesti ensi vuotta varten. Nyt kun kenttä on taas ennallaan."
"Tarvitsin happea, oleskeluhuoneessa on niin kovin raskas ilma."
"Sekä kirjaimellisesti, että henkisesti. Ja Cho itkee kaiken aikaa, ei sitä kestä kuulla."
"Koulun tytöt menettivät hymypoikansa, etkä sinä ole surun murtama. Miksi?"
"Intressini ovat kaukana hänestä."

Hymyilin vienosti ja nousin seisomaan.

"Minun täytyy palata torniin pukeutumaan, ja etköhän sinäkin ole jo saanut tarpeeksi happea. Mennäänkö yhdessä?"
"Mieluusti"

Me kävelimme mäkeä ylös, kohti linnaa vaiti. Minä katsoin välillä häneen ja hän minuun, mutta vain kerran katseemme kohtasivat. Siinä katseessa oli jotakin, mitä en ennen ole silmissä nähnyt. Eräänlaista kiihkoa, halua ja voimaa. Hän vastasi oven arvoitukseen nopeasti, ja kertoi kuulleensa saman viime viikolla. Oleskeluhuone oli tyhjillään ja kylpi auringon viimeisten säteiden valossa.

"Hyvää yötä, Padma."
"Sitä samaa, Roger."

Tunsin sisälläni suurta lämpöä, kun hän lausui nimeni, ja ihollani väreitä, kun hän puolivahingossa kosketti kättäni ohittaessaan minut.

Ja aamulla emme edes katsoneet toisiamme silmiin.




Hyräilin vaimeasti laskiessani jalkateräni viileään veteen, laskiessani pyyhkeeni nurmikolle ja lopetin vasta, kun otin happea sukellukseen. Tutut aallot hivelivät minua, aivan kuin ne olisivat olleet samat kuin aiemmin. Ne leikkivät pitkillä hiuksillani ja tekivät mielikuvituksellisia kuvioita lähes yhtä tummaan veteen, kuin hiukseni.

Samat kasvot kuin iltaa aiemmin odottivat puun alla noustessani. Uin häntä lähelle ja kutsuin veteen.

"Tule, se on ihanan viileää."
"Et taida olla niin tulinen kuin annat ymmärtää."
"Minussa on paljon muutakin kuin ulkokuori."

Yllätyksekseni hän riisui paitansa, housunsa ja laskeutui veteen alusvaatteissaan. Hänen rintakehänsä oli vaalea ja kaunis. Hänen kaulansa oli sulavasti muotoiltu ja loppui sopusuhtaiseen leukaan, joiden yläpuolella vaaleat, punertavat huulet. Tutkin silmilläni noiden huulten jokaisen kaaren ja mietin, miltä ne tuntuisivat vasten omiani. Ihoani. Itseäni.

Aallot tunsivat minut, mutta olivat kovin arvaamattomia. Silti ne olivat minulle kuin ystäviä, ja tänä iltana parittajia. Voimakas, mutta hyväntahtoinen aalto työnsi minut vasten poikaa, joka herrasmiehen elkein otti minut vastaan ja asetti kätensä selälleni.  Annoin hetken viedä ja aaltojen tanssiessa ympärillä, me suutelimme. Huuleni painuivat vasten hänen omiaan, ja ne olivat kuin vettä hyväilemässä huuliani. Hieman karhea hiekka järven pohjassa, ja rohtuneet huulet suudelmassa ovat yllättävän samanlaisia.

Vesi kuljetti meidät rantaan ja hän nosti minut nurmikolle vesirajaan. Pienet vaahtopäät kutittelivat nilkkojani rohkaisevasti ja Roger päälläni suuteli kauniimmin kuin yksikään aalto. Meren voima ja laguunin sini hänen silmissään, ja auringonsäteiden kiilto aallonharjalla.

Olen aina rakastanut vettä, merta, järviä ja aaltoja. Auringon lämmintä leikkiä aaltojen kanssa ja veden tuntua iholla. Karheita hiekkapohjia ja vaahtopäitä varpaissa.

Roger on kuin vesi, kiihkeä, voimakas ja niin hellä.

Siihen minä rakastuin.
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Miss-schoolweek

  • ***
  • Viestejä: 653
  • Love - love never changes
Vs: Aallonviemät [K-11, Padma Patil/Roger Davies]
« Vastaus #1 : 13.08.2013 23:50:20 »
Todella raikas ja poikkeuksellinen teksti. Jo erottuva, stereotypiohin tukehtumaton heteropari tekee vaikutuksen ja tarinan virtaviivainen sulavuus riemastuttaa. Mahtavaa lukea elämänmakuista, hengästyttävää romantiikkaa, jollaista koetaan vain teini-iässä.

Omaan makuuni pariskunnan eteneminen tuntui kylläkin hieman, sanokaamme, liioitellun nopealta. Ainakaan silloin kun minä olin nuori, ei ollut tyypillistä heittäytyä ruumiilliseksi noin nuorena ja noin ripeästi. Mutta voi olla, että ajat ja tavat ovat muuttuneet. Tykkäsin.
Hirtehistä kieroilua, rietasta toimintaa, yllättävän älykästä juonenkuljetusta:
Fallout: 50 Shades of Decay K-18

Likainen tarina maailmanlopusta, ihmisyydestä ja kaikesta, mistä fanfictionissa ei puhuta. Synkkä kuin suomalaisen sielu, pitkä kuin ydintalvi.

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Aallonviemät [K-11, Padma Patil/Roger Davies]
« Vastaus #2 : 14.08.2013 20:43:32 »
Suurkiitos kommentistasi, Miss-Schoolweek :) Kiitos kehuista ja palautteesta !!
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Aallonviemät [K-11, Padma Patil/Roger Davies]
« Vastaus #3 : 05.01.2014 20:36:51 »
Ficcisi on roikkunut mun kommenttijonossa todella kauan ja sai nyt kyseenalaisen kunnian korkata KOKKini eli siis K.O.K.K.-haasteeseen asettamani kommenttikakun! ;D

Mun piti ihan alkaa miettiä, että onko tää canonparitus, mutta ei tätä taida ainakaan olla mainittu kirjoissa? Rogerista taidettiin puhua ainoastaan Chon ja Fleurin yhteydessä? No, enigeis. Paritus on rareinta rarea, vaikka se on kovin looginen, kun saman tuvan oppilaista puhutaan. Molemmat hahmot ovat varsin vähäeleisesti kuvailtuja, ainakin persoonasta puhuttaessa, koska vaikka Roger aika tyhjäpäiseltä vaikuttaakin ;) niin osa syyllisyydestä voidaan helposti vierittää Fleurin veelaveren piikkiin. Padmastakaan ei kaiketi ole kummoisesti puhuttu, nimeltä vain. Taisi olla Parvati, joka pyöritteli Lavenderin vauhkoamiselle silmiään, vaikka ensin muistelin sitä Padmaksi. Mutta mitäs korpinkynteläinen Rohkelikkotornissa tekisi? :D

Ficcisi on hirmuisen runollinen ihan dialogia myöten. Sen sulattaa helposti, koska tunnelma muutenkin on rauhallinen, silti hieman leikkisä, jopa ilkamoiva ainakin aika ajoin! Cedricin kovin kylmä ohittaminen hieman nostatti kulmakarvojani, mutta toisaalta, jos kyseessä ei ole läheinen ihminen, kuinka moni jaksaa surra loputtomiin tai edes miltei? Miksi Padma ei olisi päässyt yli järkytyksestä ja jatkanut elämäänsä.

Rogerista sain hienoisia stalkkeriviboja ;D jotka vain voimistuivat loppua kohden. Mutta eipä Padmakaan ujolta ja sisäänpäin kääntyneeltä neitsykäiseltä vaikuttanut x) ja miksi pitäisikään. Kun on nuori ja vesi on miellyttävää, on hyvä antautua viettiensä viemäksi!

Tää ficci tuoksahti nuoruudelta ja keväältä. Jostain syystä en usko, että Padma ja Roger kovin kauaa yhdessä viihtyivät, mutta väliäkö hällä, koska hetkistä täytyy osata nauttia!

Kiitos tästä, oon nyt ihan fiilareissa ;D
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Aallonviemät [K-11, Padma Patil/Roger Davies]
« Vastaus #4 : 05.01.2014 21:57:23 »
Oiii kiitos paljon kommentistasi, Beelsebutt :) On kunnia korkata kakkusi!
Roger tosiaan vaikuttaa hieman tyhjäpäiseltä kirjoissa, ehkä Fleurin takia, mutta toisaalta, miksi miettiä kolmen lauseen hahmoa monimutkaiseksi aivotoimintakokonaisuudeksi? Heitetään veelan yhteyteen ja voilá, täytehahmo on valmis ilman suurempaa vaivannäköä. Padma on kirjoissa jäänyt kyllä melko pienelle roolille myös, ainakin siskoonsa nähden, mutten silti ymmärrä, miksi hänet on leffoissa heitetty rohkelikkoon.
Kiitos kamalasti :)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Aallonviemät [K-11, Padma Patil/Roger Davies]
« Vastaus #5 : 13.02.2014 16:46:35 »
Iltapäivää!

Ensimmäistä kertaa luen ficciä tällä parituksella tai ylipäätään niin, että kyseiset henkilöt olisivat tärkeässä osassa.

Otsikko sai mut tän alunperin avaamaan. Se on tosi kiva ja yksinkertainen, mutta silti ytimekäs. Plussaa nyt heti alussa siitä ^^

Tää oli tosi suloinen ja söpösti kirjoitettu fic :3 Tykästyin tosi paljon jo pelkästään aiheeseen, mutta myös tuohon tyyliin, jolla olit tämän kirjoittanut. Tässä oli todella ihana ja rauhallinen tunnelma, jota tuo runollisuus korosti todella paljon! Tässä oli aivan ihanaa kuvailua ja muutenkin tosi kivasti on kirjoitettu tämä x)

Hahmot ovat tosiaan itselleni melko vieraita, enkä sen takia osaa ottaa kantaa siihen, miten hahmot olet tässä esittänyt. Voisin kyllä kuvitella Padman hieman sellaiseksi - ei-niin-rauhalliseksi hahmoksi, mutta sinä olit tuonut juurikin sellaisen rauhallisen puolen esiin tässä. En sano, että se on väärin, onhan meillä kaikilla sellaisia hetkiä, että otetaan hitaammin ja rauhallisemmin!
Roger oli jotenkin - hauska? Kunnon stalkkeri prkle :'D Ja jäi vielä kiinni stalkkauksesta! Ei härregyyyd. Hämmästelin sitä, miten tyynesti Padma suhtautui siihen, että siellä se Roger stalkkaa sitä ku se on uimassa, mutta pistetään se ihastuksen piikkiin?

Tää oli kokonaisuudessaan tosi suloinen ja piristävä! Toivottavasti saat jotain irti tästä kommentista (x

Kiitokset,
-A
« Viimeksi muokattu: 13.02.2014 16:48:22 kirjoittanut Ales »

© Raitakarkki

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Aallonviemät [K-11, Padma Patil/Roger Davies]
« Vastaus #6 : 13.02.2014 20:02:21 »
Oi! Iso kiitos tosi kivasta kommentista, Ales :) Hahmot tosiaan ovat jääneet vähemmälle kerronnalle kirjoissa. Ja tuohon padman ei-niin-rauhallisuuteen, sanoohan hän tekstissäkin ettei ole sitä mitä antaa olettaa ;)
Itse kyllä repisin pelihousuni tuollaisesta stalkkauksesta!!  ;D
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown