Kirjoittaja Aihe: 3 jahtaajaa ja etsijä | K-11  (Luettu 2010 kertaa)

MoonyGirl

  • Vieras
3 jahtaajaa ja etsijä | K-11
« : 23.07.2013 22:45:18 »
Ficin nimi: 3 jahtaajaa ja etsijä
Kirjoittaja: MoonyGirl
Genre: drama
Ikäraja: K-11 //zougati muokkasi ikärajan vastaamaan uusia ikärajoja
Paritus: Harry/3 jahtaajaa
Disclaimer: hahmot, huispaus ja tatapahtumapaikka ovat Rowlingin mielikuvituksen tuotetta. En saa tästä minkäänlaista rahallista palkkiota. Juoni on omasta päästäni.
Varoitukset: Kielenkäyttö
Haasteet: FanFic100 ja  3 kertaa kun... III
A/N: Ajatus ficciin tuli yöllä kun ajattelin yhtä ficciä, josta tuli mieleen Remus, josta tuli mieleen kelmit, joista tuli mieleen James Potter, jonka sukunimestä minä viisaasti päättelin, että kyseessä oli Harry Potterin isä (Jonka olin viisaana ihmisenä unohtanut), josta tuli mieleen huispaus, jota Harry pelaa, josta tuli mieleen FanFic100, johon olin ilmoittautunut aiheella "huispaus", josta tuli mieleen, että olin tehnyt siihen vain 3 ficciä, josta tuli mieleen 3 kertaa kun... III, jossa katselin sitten aiheita ja sain inspiraation aiheesta.
Ja nyt minä lopetan tämän selittelyn, josta kukaan ei kuitenkaan ymmärrä mitään! *yrittää selvittää ajatuksiaan*
Tiedän että Harry on tässä tosi OoC, mutta... Tuli mitä tuli. Osassa kolme suluissa olevat tekstit ovat Harryn hyvä ja paha minä. Ja nyt tärkeimpään, eli ficciin!
Enjoy!


3 jahtaajaa ja etsijä


1. Ginny Weasley

Vilkuilin huomattavan usein alaspäin, kohti siellä viilettävää punahiuksista kaunotarta. Ginny Weasley kiiti ilman halki punainen kaato kädessään. Hänen punaiset hiuksensa hulmusivat tuulessa ja hän näytti vielä lapselle, mutta silti niin haluttavalle. Olin vähällä tippua luudalta jäätyäni tuijottamaan häntä. Terästäydyin ja etsin katseellani sieppiä, mutta katseeni harhautui taas luvattomille teille, nimittäin Ginnyn paidan kaulukseen. Olin huomaamattani liitänyt lähemmäs ja pian olin aivan kiinni Ginnyssä. Huomattuani asian lähdin huomaamattomasti lentämään poispäin. Housuni kiristivät inhottavasti. Ja vain yhden pienen tytön takia!
"Tai ei hän enää mikään pieni tyttö ole. Hän on ilmiselvä nainen", tuumin itsekseni ja katseeni etsiytyi taas Ginnyyn. Tai pikemminkin Ginnyn  takapuoleen, sillä tyttö oli selin. En muistanut ollenkaan olevani pelissä ennen kuulin Korpinkynnen etsijän saaneen siepin kiinni. Laskeuduin maahan ja kävelin pukuhuoneelle.
"Mitä sinulla oli päässäsi! Olisimme voineet voittaa!" Ginny kiljui takanani.
"Sinä", totesin, katsoin Ginnyyn ja vedin hänet suihkuun.


2. Demelza Robins


"Harry Potter!" juontaja huusi ja Harry irroitti katseensa kaksi vuotta itseään nuoremman Demelza Robinsin selästä. Hän lensi kentälle. Pian hänen jälkeensä kentälle lensi ruskeahiuksinen tyttö, Demelza.
"Kuinka kauniit hiukset hänellä onkaan. Kuinka kaunis hän muutenkin on", Harry ajatteli lumoutuneena. Hän katseli Demelzaa koko pelin ajan. Peliä kesti noin puoli tuntia, sillä sieppiä ei näkynyt missään. Pelin puolivälissä Harry pyysi Demelzan ylemmäs. Peli loppui, mutta kukaan ei nähnyt Harrya tai Demelzaa missään. Kentän ylle oli kerääntynyt suuri joukko pilviä ja monet ajattelivat Harryn ja Demelzan olevan pilvien takana. Rehtori Dumbledore loitsi pilvet pois kentän yltä ja katsomo kohahti. Dumbledore loitsi nopeasti pilvet takaisin ja kuuluttajan taialla kovennettu ääni huusi:
"Ja näin pelin lopuksi yllätämme Harry Potterin ja Demelza Robinsin HYVIN luvattomista touhuista. TULKAA ALAS! ENSILUOKKALAISTEN SILMÄT SAVUAVAT!"
Hetken päästä Harry ja Demelza lensivät punaisina pilvien läpi. Suoraan rehtori Dumbledoren kanslialle.


3. Katie Bell


Harry katseli ilmassa viilettävää Katieta. Hän kuljetti kaatoa. (Huomaatko kuinka kaunis hän on)
"Niin. Voisin vaikka viedä hänet tuonne ylös, niinkuin Demelzan. Kiitos paha minä", Harry ajatteli. Ei, Ei! Et sinä voi tehdä niin! Mieti miten Demelzan kanssa kävi.)
"En kyllä haluaisi joutua Jälki-istuntoonkaan", Harry tuumi.
(Mutta katso häntä. Hänen hiuksiaan, hänen sääriään, hänen ilmettään...)
"Hänen huuliaan, hänen hymyään. Kuinka kaunis hän on", Harry jatkoi mielessään ja lähti lentämään Katieta päin.
(Voih! Mutta et sinä voi! Katie on varattu!)
"Niin..."
Harry jarrutti luutaansa.
(Mutta katso häntä. Olet poika joka elää! Miksi sinun tulisi piitata  muiden tunteista.)
(Kyllä sinun pitää! Hänhän on korvia myöten rakastunut siihen Puuskupuhiin!)
(Miksi piitata mokomasta Puuskupuhista. SINÄ olet sentään Rohkelikko.)
(Piittaaminen on hyvä asia.)
(Ei ole. Heikot piittaavat muista!)
(Eiväthän! Piittaaminen on hyvä asia.)
(Ei ole.)
(On.)
(Ei!)
(On!)

"Lopettakaa! Minä tulen hulluksi!" Harry karjui niin kovaa kuin pystyi. Rohkelikot ja Korpinkynnet lopettivat pelaamisen ja katsoivat Harrya kuin hullua.
"Katsokaa nyt mitä saitte aikaan!" Harry ajatteli.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015 18:25:12 kirjoittanut zougati »

Vertico

  • Sankari
  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: 3 jahtaajaa ja etsijä | K-13
« Vastaus #1 : 23.07.2013 23:41:03 »
Joo toi kolmas oli aika paras. ;D
Helöy

Kiacissa

  • Ankka
  • ***
  • Viestejä: 82
  • Ava by: Vanilje
Vs: 3 jahtaajaa ja etsijä | K-13
« Vastaus #2 : 24.07.2013 09:45:58 »
Toinen... Hihitin täällä sille mitä se juontaja huusi:3
Due to unfortunate circumstances, I am awake. 😴

ninagirl

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Ava by flawless
Vs: 3 jahtaajaa ja etsijä | K-13
« Vastaus #3 : 27.07.2013 20:23:15 »
Hihhihhiih, voi vitsi noi oli hyviä. Ehkä toinen ja kolmas niitä parhaimpia!!!

Emmatrix

  • Vieras
Vs: 3 jahtaajaa ja etsijä | K-13
« Vastaus #4 : 28.07.2013 14:12:21 »
Ei tsiisus (miks kaikki hauskimmat tekstit löytyy aina noista draamaosastoista?)

Eka: Joo Ginny nyt olikin aika arvattavissa... Mut onhan se ofcourse aika sexy (mielikuvissani). Nauratti, pidin tästä paljon (enemmän kuin vikasta, vähemmän kuin tokasta) Harryharryharry, ei näin ei nän..
Toka: Demelza Robins? Hetken (viis sekunttia) löi tyhjää, kunnes tajusin et se esiintyi PP:ssä... Jumala mä niin repesin tälle... Hyvä Dumpppis! Mä oon aina kuvitellut et Demillä (heh) on korpinmustat hiukset...
Kolmas: Katie Bell... No ton mä sentään muistin... Hyhhyh (Harryn ajatuksenjuoksu, se on kans yks naistenmies((miksei kyl miestenmieskin?)))

Kiitän kauniisti (tai vähemmän kauniisti) sinua (huomasitko muuten sulkumerkkien ja kolmen pisteen väärinkäytön?)

-Emmatrix-

MoonyGirl

  • Vieras
Vs: 3 jahtaajaa ja etsijä | K-13
« Vastaus #5 : 30.07.2013 00:11:58 »
wetsku, Kiacissa ja ninagirl:Kiitos kommentista :)
Emmatrix: Kommenttisi nauratti minua :D. Katoin kyl kuvista niitä hiusten värejä. Toivottavasti meni oikein... Mut enivei, (huomasitko muuten sulkumerkkien ja kolmen pisteen väärinkäytön?): Huomattu on ;)