Kirjoittaja Aihe: Percy Jackson: Uimarannalla, Percy/Luke, K11  (Luettu 1882 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Percy Jackson: Uimarannalla, Percy/Luke, K11
« : 23.06.2013 22:06:30 »
Nimi: Uimarannalla
Ikäraja: K11
Paritus: Percy/Luke, mainittuna myös Percy/Annabeth ja Annabeth/OC
Yhteenveto: Pojat uimassa
Haaste: Slash10 Percy/Lukella
Fandom: Percy Jackson
Oma sana: Jooh. Sori, nää hahmot ei ole IC, tiedän sen varsin hyvin itsekin : D Piti vain saada tää paritus mukaan tohon Slash10 haasteeseen, joten siksi tämä on Percy Jacksonista. En omista mitään, leikin vain hahmoilla, mutta silti arvostan kovasti kommentteja.

 Uimarannalla


”Percy, tiesitkö näyttäväsi syötävän hyvältä, kun nouset tuolla tavalla vedestä tukka märkänä?”
”Luke, älä yritä.”
”Se on totta. Kun vedät sinisen pyyhkeen harteillesi, minun tekee mieli...”
”Älä edes sano sitä.”
”Älä väitä, ettet sinä halua.”
”Haluan minä, Luke. Mutta en vain voi kuvitella harrastavani seksiä tässä. Tämä on yleinen uimaranta!”
”Ei täällä ole ketään muita.”
”Luke, sanoin jo: älä yritä.”
”Älä huido sillä pyhkeelläsi. Keksin sillekin muuta tekemistä...”
”Sinun kaksimieliset aivosi nyt keksivät kaikelle muuta tekemistä. Voitko kuvitella, millainen myrsky nousisi, jos me aloittaisimme tässä?”
”Varmaan aika iso, koska isäsi ja setäsi eivät kumpikaan oikein arvosta minua.”
”Zeus ei arvosta minuakaan, joten tasoissa ollaan.”
”Mutta minun isäni tykkää sinusta ja sinun isäsi inhoaa minua, joten ei, emme ole tasoissa.”
”Sinun isäsi tykkää minusta vain siksi, kun muistin häntä jouluna, toisin kuin sinä.”
”Isä inhoaa minuakin, joten emme todellakaan ole tasoissa.”
”Olet toivoton.”
”Niin sinäkin, Percy, niin sinäkin. Saitko sinäkin muuten Annabethin hääkutsun?”
”Sain. Olemmeko me menossa?”
”Totta kai me menemme. Sinä et ole nähnyt puoliveristen häitä.”
”Ovatko ne jotenkin erilaiset?”
”Tietysti ovat. Morsian pukeutuu kyllä valkoiseen, niin kuin kuolevaistenkin häissä. Sulhasella on musta puku. Mutta tarjolla on kaikenlaisia herkkuja, jotka liittyvät jollakin tapaa jomman kumman puoliverisen vanhempaan. Lisäksi yleensä Jumalat vierailevat lastensa häissä.”
”Eli voin odottaa vain sitä, että Athene on iloinen, kun minun ja Annabethin juttu ei toiminut.”
”Ai niin, minä melkein unohdin, että te seurustelitte joskus. Kerrohan vielä, miksi se ei toiminut?”
”Sinä tiedät vallan hyvin, miksi se ei toiminut. Se oli osittain sinun syytäsi.”
”Älä nyt vanhoja muistele.”
”Itse käskit kertoa.”
”En käskenyt syyttää ketään viatonta.”
”Sinä et ole viaton.”
”Olenhan.”
”Ethän.”
”Olenhan.”
”Ai olit viaton silloinkin, kun Annabeth löysi meidät minun sängystäni? Sinä olit päällä, joten et todellakaan ollut viaton.”
”Sinä olet suloinen myös silloin, kun suutut. Poskesi punoittavat.”
”Sinä olet toivoton.”
”Sinä sanoit tuon jo. Kuule, Percy, mitä jos lopetettaisiin tämä keskustelu ja siiryttäisiin makuuhuoneen puolelle? Minua kiinnostaa nyt vain sinä, minä ja sänky.”
”Kerrankin puhut asiaa.”
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 06:09:22 kirjoittanut Kaapo »
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä