Kirjoittaja Aihe: Viimeinen auringonlasku K-11 (angst)  (Luettu 1416 kertaa)

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Viimeinen auringonlasku K-11 (angst)
« : 26.05.2013 22:16:31 »
Nimi: Viimeinen auringonlasku
Kirjoittaja: KatieB
Beta: Swizzy ♥
Genre: angst, deathfic
Ikäraja: K-11
Yhteenveto:. Vedän suolaista meri-ilmaa keuhkoihini, ja hetken päästä puhallan sen ulos. Kuinka ihanaa olisikaan elämä jossain paremmassa paikassa, jossain taivaiden takana, paikassa, jota ihminen ei vielä edes tunne.
Varoitukset: Kuolema
A/N Tää on siis joku vuos sitte kirjotettu lyhyt tarina. Hope you like it ja kommentit tervetulleita, en pure :3 + kiitos Swizzylle joka teki tästä virheettömän !

Menen vielä vähän lähemmäs reunaa, ja katson alas aaltoihin ja kiviin. Se olisi niin helppoa. Niin helppoa päästä pois kaikesta hulluudesta, jota tässä maailmassamme on. Ei tarvitsisi huolehtia enää mistään, saisi vain häipyä pois ja jättää murheet muiden niskaan.

Vedän suolaista meri-ilmaa keuhkoihini, ja hetken päästä puhallan sen ulos. Kuinka ihanaa olisikaan elämä jossain paremmassa paikassa, jossain taivaiden takana, paikassa, jota ihminen ei vielä edes tunne. Paikassa, jossa pientä, punatukkaista tyttöä ei julistettaisi noidaksi syyttä, ja paikassa, johon kaikki olisivat tervetulleita.

Tartun kiinni reunaan ja raahaudun vielä lähemmäksi. Olen reunan toisella puolella jo miltei puoliksi. Enää pieni pinnistys ja putoaisin suoraan taivaaseen, paremmalle puolelle, jonne jokainen pääsisi joskus.

Paitsi jos oli ollut paha.

Paha niin kuin opettaja, paha niin kuin luokkalaiset. Tai paha niin kuin äiti. Paha kuin koko kylä - paitsi minä. En ollut ikinä haukkunut ketään. En ollut ikinä tehnyt muuta kuin juossut pakoon hulluja kyläläisiä, joiden mielestä isättömäksi jäänyt lapsi on noita, joiden mielestä vain noidilla on punaiset hiukset, joiden mielestä minä olen paha. Paholaisen tytär. Jopa oma äitini kuuluu hulluihin kyläläisiin; hän lukitsee minut yöllä kaappiin; hän ei päästä minua pois vaikka kuinka huudan ja itken; hän rukoilee, että pahuus häipyisi minusta.

Minulla on ainoastaan yksi oma hetki vuorokaudessa.

Työnnän itseni takaisin oikeaan maailmaan ja huoman itkeväni ja täriseväni kauttaaltani. Annan kyyneleiden tulla, en häpeä sitä enää. Kiedon käteni ympärilleni ja nostan itkuisen katseeni taas auringonlaskuun.

Istun yhä niin reunalla, että pienellä heilautuksella putoaisin kiviin. Olisin hengissä sen jälkeen enää noin sekunnin. Kyllä minä sen kestäisin. Sitten sieluni irrottautuisi tästä hoikasta ja valkoisesta kehosta, jossa se on ollut vankina neljätoista vuotta.

Mutta ei, eikö ole parempaa vaihtoehtoa? On pakko olla.

Samassa tunnen jotain selässäni. Käden? Onko se Jumalan käsi? Ei ole. Huuto karkaa huuliltani kun tunnen työnnön selässäni. Levitän käteni. Huudan. Putoaminen tuntuu ikuisuudelta, käteni huitovat ilmassa, haluan lentää; en tahdo tätä; haluan kostaa; haluan kostaa kaikille; en ole noita; eikö kukaan ymmärrä? En ole noita! Huutoni katkeaa ja kuuluu rusahdus.

Sitten tulee pimeys.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 08:42:26 kirjoittanut Pyry »

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Viimeinen auringonlasku K-13 (angst)
« Vastaus #1 : 13.06.2013 17:41:41 »
Ihanan dramaattinen. Olis voinut olla kyllä vähän pidempi :) Toisaalta toi voi johtua siitä, että mulla itelläni on pakkomielle sellaisiin romaanien pituisiin tarinoihin :D

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Viimeinen auringonlasku K-13 (angst)
« Vastaus #2 : 13.06.2013 18:47:51 »
Black Pearl: Kiitoksia :33 Ite tykkään et pituudel ei oo välii jos asiat saa vaa mahtuun ;D

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Viimeinen auringonlasku K-13 (angst)
« Vastaus #3 : 13.06.2013 21:27:53 »
Kommenttikampanjasta hyvää iltaa!

Olen ilmeisesti lukenut tämän ennenkin, idea nimittäin oli tuttu. Samoin tuo lopun Jumalan käsi. Hmmn... pidän tästä tekstistä kyllä, se on omalla tavallaan aika raadollinen ja sellainen, tiedätkö... asiat sanotaan aikalailla kaunistelemattomasti, mutta kuitenkin suhteellisen siveästi.
Tulipas omituisia sanoja lause täyteen, no, joka tapauksessa. Preesens oli kiva muoto tässä ja hyvin olit sen säilyttänytkin. Deathfic -merkintä tässä pituudessa on aina vähän sellaista siinä ja tässä tasapainottelua, mutta kyllähän tässä loppujen lopuksi oli aika tummiakin sävyjä.

Tämä oli selvästi sellainen... viimeinen avunpyyntö, kun ei enää ollut mitään muuta keinoa. Mutta toisaalta, paikoitellen tämä päähenkilö myös syyllisti muita henkilöitä päässään, sekä maailmaa. Koska maailman takia hän oli tekemässä niin. Olihan tämä dramaattinen ja vähän kulutettukin aiheena, mutta silti toteutus oli hyvä ja henkilön mietteet hyvin kuvatut.

Kiitokset tästä!

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Viimeinen auringonlasku K-13 (angst)
« Vastaus #4 : 14.06.2013 00:26:09 »
Zarroc: Kiitos hyvästä, rakentavasta kommentista! Ja kaunistelemattahan musta tuntuu että me kaikki vähän ajatellaan. Harkitsin sillon ku ton ikivanhasta blogistani löysin, et pitäskö tunkee tonne väliin joku pätkä esim. päähenkilön koulupäivästä tai siit miten äiti kohtelee tätä, mut jätin kuitenki alkuperäseks. Kiva että tykkäsit, kiitos kun kommmentoit ja sitä rataa :)

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy