Kirjoittaja Aihe: Rakkautta ja valheita (DM/HG) S One Shot  (Luettu 1286 kertaa)

anni_loves_draco

  • ***
  • Viestejä: 10
Rakkautta ja valheita (DM/HG) S One Shot
« : 07.03.2013 10:16:35 »
OS:n nimi: Rakkautta ja valheita
Kirjoittaja: anni_loves_draco
Ikäraja: S

Hahmot kuuluu Rowlingille, mut aina saa leikitellä :) Tää on tosin mun eka one shot, eli laatu ei mitää parasta.. Ja oon kännykällä, kopioin muistikirjasta niin jatkuu

 Hermione heräsi kauniina aamuna rohkelikkotornista. Lavender ja Parvati olivat jo nousseet tyhjistä vuoteistaan, mutta Ginny nukkui vielä (Hermione näki hänet, koska Ginny ei ollut vetänyt verhoja sänkynsä ympärille). Tytön katse käväisi Ginnyn leiskuvan punaisissa hiuksissa. Hermione puki koulupuvun päällensä ja lähti aamupalalle.

Suuressa Salissa oli vielä vähän porukkaa. Luihuisten pöydässä istuivat Malfoy, Pansy Parkinson, nyrpeän näköinen poika (Jota Hermione ei tuntenut ja joka muistutti kovasti Viktor Krumia) ja joitakin kolmasluokkalaisia luihuistyttöjä. Puuskupuhin pöydässä istui Hannah Abbott ja Justin Finch-Fletchey jotka juttelivat vilkkaasti. Korpinkynnen pöydässä oli vain Cho Chang.

Hermione lastasi lautaselleen pekonia ja munia. Hän söi ne nopeasti, ja kun oli nousemassa, hän huomasi kuinka platinatukkainen poika tuijotti häntä Luihuisten pöydätä. Hermione tuijotti takaisin ja lähti salista.

Marmoriporteiden alapäässä Hermione törmäsi Harryyn ja Roniin: "Nytkö te vasta tulitte? Minä ehdin jo syödä.", tyttö sanoi. "Plääh plääh plääh", Ron sanoi, ennen kuin ehti tajuta, mitä oli sanonut. Hermione juoksi kimpaantuneena marmoriportaat ylös. "Oliko sinun ihan pakko?", hän kuuli Harryn sanovan Ronille.

Miksi Ronin täytyi olla aina niin ilkeä? Mitä väärää Hermione oli tehnyt? Hän oli ehkä Ronia parempi koulussa, mutta ei sen olisi pitänyt haitata heidän ystävyyttään, ja Ron oli sentään myös valvojaoppilas kuten hän, ja Malfoy.. Malfoy? Miksi Hermione ajatteli
« Viimeksi muokattu: 28.04.2013 19:00:15 kirjoittanut Lils »
ϟ I solemny swear that I am up to no good ϟ
1997 - ∞