Kirjoittaja Aihe: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-11, one-shot  (Luettu 3605 kertaa)

nicolas54

  • ***
  • Viestejä: 4
Fandom: Putous
Paritus: Veli/Sisko
Varoitukset: Uh. Sikiöcestiä? Siis sisarusten välistä. :D voi ampukaa nyt jo mut ja päästäkää kärsimyksistäni.
Ikäraja: K-11
Tiivistelmä: Tää on niin kiusallista meille kaikille…
Vastuuvapaus: En omista Putousta enkä Sikiön kaksosia. Pahoinpitelen vaan niitä lyhyesti ja palautan heti sen jälkeen. Anteeksi.
A/N: Tuuletan fiiliksiäni, kun tekee kipeää erota Velistä :D toivottavasti tästä nyt on iloa jollekulle muullekin.. Kommentit olis aina mahtavia!!!

Onks nyt mun vuki?

Jossain kaukana (Simpeleellä) kaukana (Simpeleellä)…

Sisko otti pussin pois päästään juuri samaan aikaan kun ovi kävi. Veliä ei ollut näkynyt kotona sketsihahmokisan alun jälkeen ollenkaan. Liikaa kiireitä kai. Samalla oli jäänyt kokonaan käsittelemättä tuo puolivahingossa tapahtunut erotusleikkaus. Jos sitä nyt leikkaukseksi voi sanoa, laskettelurinteessä kun tapahtui ja kaikkea. Ainoan munuaisensa ansiosta Sisko oli onnistunut välttämään dialyysin, mutta jos totta puhutaan niin sen toisen munuaisen marinoiminen punaviinikastikkeessa oli sattunut Siskoon vielä enemmän kuin kaikkien hahmojen pilkankohteeksi joutuminen. Ei kai Veli nyt häntä niin paljon vihannut? Ei kai?

Sisko taitteli 68 Ears -pussin kauniisti keittiön pöydälle ja istui alas. Veli kuului ottavan kenkiä pois eteisessä. Jännitys kohisi Siskon päässä. Ensimmäinen kerta kahdestaan erillisinä ihmisinä…

”Älä sano mitään!” Veli tiuskaisi keittiöön astuttuaan ja meni kaivelemaan kaappeja. ”Missä sitä punaviiniä oli.”

Sisko tuijotti Velin hartialinjaa ja yritti miettiä, miten tästä eteenpäin. Totta puhuen asioista oli tullut yllättäen monimutkaisempia erotusleikkauksen jälkeen. Nimittäin vasta sen jälkeen Sisko oli päässyt katsomaan Veliä sellaisistakin kulmista, joista ei ollut ennen voinut. Huomioinut pelottavan epäsisarelliseen tapaan, miten hyvin nahkahousut miehelle sopivat. Rekisteröinyt verkkopaidan verhoamien käsien lihaksikkuuden, profiilin jäntevyyden – kaiken huippu oli ollut nähdä Veli oikeasti laulamassa. Sisko oli seurannut Velin kasvoja läheltä jo kauan ja pitänyt niitä valtavan kauniina mutta nähtyään veljensä laulamassa, hän oli halunnut yllättäen – noh, oli mitä oli niin se ei varmaan ollut kauhean tervettä.

Veli asetti pöydälle kaksi lasia ja kaatoi viiniä molempiin, tökkäsi toisen Siskolle ja tuijotti omaansa pahansisuisesti.

Sisko avasi ja sulki suunsa mutta ei uskaltanut sanoa mitään. Epäröivin käsin hän kuitenkin otti oman lasinsa ja nosti huulilleen. Veli ei koskaan ennen ollut antanut hänen maistaa punaviinejään.

”Ihan paska kisa,” Veli mutisi hiljaisella äänellä. ”Onneks en sentään voittanu. Se vasta oliskin ollu kiusallista.”

Sisko risti kätensä, kun niitä alkoi kummasti hiottamaan. Silloin kun he olivat vielä kiinni toisissaan, Veli puhui vapaaehtoisesti Siskolle tuskin koskaan.

”Sori siitä munuaisesta.”

Sisko rykäisi. ”Onks nyt mun vuki?”

”No on on. Saat sä puhua.”

”On mulla vielä toinen.”

”Mikä toinen?”

”Munuainen.”

”Jaa.” Veli tarttui lasiinsa ja tyhjensi sen kertakulauksella. ”No hyvä.”

”Olikse totta?” Siskon suusta pääsi. Ei varmaan olisi pitänyt kysyä mutta Sisko kun ei tunnetusti ollut tilannetajulla siunattu niin miksi edes yrittämään.

”Mikä.” Veli täytti lasinsa uudelleen. Kummallisen kireä juomatahti.

”Se että sulla oli minua ikävä.”

Siinä kohtaa Veli nosti ensimmäisen kerran katseensa, tuijotti Siskoa vihaisesti pöydän yli. Tai vihaiselta se ilme ainakin näytti. Ei Velistä aina niin tiennyt. ”Mistä sä semmosta kuulit.”

”Mä oon nauhottanu digiboksille kaikki sun pätkät Putouksesta ja kattonu monta kertaa.”

”No niinpä tietysti.” Veli nojasi taaksepäin tuolissa, pyöritti silmiään. Sitten, hiljaisella äänellä tukan takaa: ”No oli se.”

Hiljaisuus venyi, kun Veli tuijotti viinilasiaan ja Sisko yritti pysyä tuolillaan ja keksiä nopeasti jotain sanottavaa. ”Oli mullakin sua hirveä ikävä, Veli, ihan koko ajan oli. Siks mä nauhotin ne kaikki jaksotkin. Katoin niitä joka ilta. Sä lauloit niin hyvin ja näytit niin komeelta, Veli. Hyvä Veli!”

Veli huokaisi niin syvään että tukka pelmahti ja nousi ylös. ”Tää on niin kiusallista. Mennään nukkumaan.”

Sisko oli saman tien pystyssä. ”Mennään vaan.”

Niin. Tässähän oli se pieni yksityiskohta että heidän pienessä kaksiossaan oli vain yksi sänky. Aiemmin ei ollut tarvetta kahdelle. Sisko oli viettänyt siinä viime aikoina riipaisevan kolkkoja ja kylmiä öitä ilman tuttua lämpöä vierellään.

Velikin näytti havahtuvan asiaan vasta makuuhuoneessa. Sisko epäröi ovella ja katseli, kun Veli piti sängyn kanssa lyhyen tuijotuskilpailun, kunnes lopulta tuhahti ja sanoi jotain mistä ei saanut selvää, laittoi silmälasit yöpöydälle ja kävi selälleen makuulle kaikissa tamineissaan. Ollessaan kiinni toisissaan Veli ja Sisko harvoin vaivautuivat vaihtamaan yövaatteisiin, koska operaatio kesti niin kauan ja Veli oli aina valittanut sen kiusallisuudesta ja vaatinut Siskoa sitomaan silmänsä.

Sisko oli sittemmin ostanut vähillä rahoillaan upouuden, pitkän yöpaidan jossa luki ”Simpele is best” ja jossa oli kaksi hihaa ja kaikki, ja nukkunut siinä. Mutta sen esittely sai jäädä toiseen kertaan. Sisko ei uskaltanut tehdä nyt mitään ylimääräistä, mikä saattaisi suututtaa muutenkin kummallisen oloisen Velin.

Ainahan Siskon läheisin perheenjäsen oli ollut ärtyisä ja hämärä, mutta sinä iltana jotenkin aivan eritoten. Ehkä kaikki pitkän esiintymisrupeaman paineet vain viimein purkautuivat.

Sisko asettui varovasti patjan toiselle reunalle selinmakuulle – kyljellä heistä kumpikaan ei ollut ikänään nukkunut – ja vilkaisi Veliä syrjäkarein.

Veli tuijotti kattoa silmät auki ja yhtä vihaisen näköisenä kuin ennenkin.

”Älä vahtaa.”

”Anteeksi Veli!” Sisko käänsi katseensa nopeasti pois.

”Aina sä vahtaat.”

”Anteeksi Veli.”

”Ja oot ärsyttävä.”

”Anteeksi Veli…”

”No tuu ny sitten. Tää on niin kiusallista!”

Sisko pyyhkäisi krepattuja hiuksia kasvoiltaan hämmentyneenä. ”Mitä?”

”No—” Velin ääni oli jotenkin jännittynyt. ”Aina sä oot kans tommonen.”

”Mi—” Sisko yritti kysyä uudelleen, mutta lause unohtui siinä sekunnilla kun hän tajusi Velin pujottavan kätensä hänen kaulansa ali ja vetävän kylkeen kiinni. Siihen samaan kylkeen, jossa Sisko oli koko elämänsä elänyt.

Kummaltakin pääsi syvä helpotuksen huokaus. Siskosta tuntui kuin hän olisi sulanut siihen kiinni. Pää painui Velin kainaloon, kylki lämpesi toista vasten. Velin tuttu tuoksu. Sisko sulki silmänsä ja mietti, oliko ikinä kokenut mitään niin hyvää tunnetta. Tuskin.

Sitten Sisko tunsi Velin sormet hiuksissaan, silittämässä varovasti, ja melkein purskahti itkuun. Veli ei ollut koskaan osoittanut hellyyttä häntä kohtaan.

Varovasti Sisko kääntyi pikkuisen lisää Veliin päin ja kun silittäminen ei loppunut siitä, laittoi oikean kätensä Velin vatsalle. Veli puristi Siskoa hiukan lujemmin itseensä kiinni, ja Siskon henki salpautui kun hän tunsi Velin kasvot hiuspehkoaan vasten. Tunsi hengityksen päänahkaa vasten. Ehkä, Sisko ajatteli ja mahanpohjasta kipristeli, ehkä Veli oli kaivannut hänen tuoksuaan samalla tavalla kuin hän Velin.

Tästä rohkaistuneena Sisko painautui Velin kylkeen nyt kunnolla kiinni ja uskalsipa nostaa toisen jalkansa Velin jalan päälle. Velin silitykset pysähtyivät ja hetken Sisko pelkäsi menneensä liian pitkälle, mutta sitten Veli puristi hänet vielä tiukemmin itseään vasten ja painoi vapaan kätensä hänen poskelle. Nahkasormikkaidenkin läpi Sisko tunsi Velin kämmenestä lähtevän lämmön eikä vastustellut, kun Veli nosti hänen leukansa hellästi ylös.

Velin katse oli vieläkin epämääräisen vihainen mutta enimmäkseen jotenkin tuskaisen oloinen. Sisko yritti vaivihkaa kiemurrella hiukan ylemmäksi sängyllä, antoi kätensä liukua vatsalta rintakehälle.

”Mä en tajua miks ne äänesti mua,” Veli sanoi. ”Mä en olis halunnu lähteä koko touhuun ja ne ties sen kyllä.”

Siskon käsi pusertui nyrkkiin. Hän oli ollut kaksosista se, joka kisaan oli halunnut lähteä. Pakottanut Velin mukaan. Ja kuinka oli käynyt. ”Anteeksi Veli.”

”Mut ei niiden olis saanu olla sulle niin ilkeitä.” Veli rypisti kulmiaan. ”Se ei ollu reilua.”

”Anteeksi Veli.”

”Ei se ollu sun syys. Voi helvetti.” Velin ote Siskon leuassa tiukkeni. ”Eihän kukaan niistä edes tunne mua. Eikä ne välitä musta yhtään. Tuotantoyhtiöt on just niinku levy-yhtiöt, aina vetämässä välistä. Sä oot ainoa joka mut tuntee.”

Sisko ei ehtinyt vetämään edes henkeä, kun Veli oli jo nojannut eteenpäin ja painanut huulensa Siskon huulille. Vaistomaisesti Sisko tarrasi Velin kaulaan kiinni, painoi lantionsa Velin jalkaan ja laittoi suudelmaan kaiken sen viikkojen kaipuun, huolehtimisen ja epätoivon. Velin kämmen kulki Siskon leualta kaulalle, olkapäätä ja kylkeä pitkin alas ja pysähtyi alaselälle. Siskon oli pakko vetäytyä taaksepäin ja ottaa henkeä, muuten lähtisi taju. Mikään, ei mikään ollut koskaan tuntunut läheltäkään sellaiselta… Veli oli… Sisko ei saanut ajatuksiaan kasaan ollenkaan.

Kun hän sai taas silmänsä auki, Veli katseli takaisin yhtäkkinen hymy kasvoillaan.

Eikä se kadonnut silloinkaan, kun Sisko hymyili takaisin.

”Me syrjäydytään tämän takia kyllä lisää,” kuului pohdiskeleva kommentti hetken päästä. Hymy ei kadonnut vieläkään.
 
Veli ei ollut koskaan varmaan hymyillyt niin paljon kerralla.

”Onks nyt mun vuki?” Sisko kysyi. Sydän hakkasi rinnassa niin että pakahtua.

”Joo.” Veli nosti Siskon kokonaan päälleen, otsa painui otsaa vasten ja Sisko tunsi Velin molemmat kädet vyötäröllään, peukalot pujottautumassa mekon kuminauhan alta iholle. ”Nyt on Sisko sun vuki.”
« Viimeksi muokattu: 17.02.2015 08:12:04 kirjoittanut Kaapo »

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #1 : 25.02.2013 00:58:41 »
Iih! *hyppii tasajalkaa fanityttömäisesti hihkuen* Oot ihan sairaan loistavasti saanu hahmojen luonteen paperille, enkä voi muuta kun rakastaa tätä kympillä, vaik tunnenkin hienoista kateutta, koska Veli on niin rakkaus. <3 Vaadin lisää ficcejä Velistä! Kiitos. :D


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

StrokeOfGenius

  • Sateenkaarimursu
  • ***
  • Viestejä: 74
  • Antakaa mun syrjäytyä.
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #2 : 26.02.2013 00:16:02 »
Aaaaaaasdfghjkl mä kuolen ;3; Tää oli niin söpö, Veli, Sisko, molemmat, aws <3
Oikeesti, vaikka en yleensä tykkää insestistä yhtään, nii meitsin fanityttösydän hypähti kyllä kurkkuun jo, kun näin otsikon ja parituksen <'3 Ja kiva kiva, kun olin tässä piirtämässä (Veliä, BTW xD), niin purin tossa yhen lyijärin katki, kun yritin olla kiljumatta tän suloisuuden takia <3 tarinoita tosielämästä, joo, mutta aww<3
Mul ei nyt ole kauheesti aikaa kommentoida, mut oikeesti, kiitos tän kirjoittamisesta, on ihan hirveet angstit päällä, kun ei tiedä, koska Veliä näkyy taas, mut tää autto ;3; Nyy, Velii</3
Joo, älä välitä fanityttöilystä, tää on vaan niin saakelin söpö, awaw<3 Vihdoin tuli Siskonkin vuki <3
Ja ohimennen sanoen, jaan täysin Siskon ajatukset Velin nahkahousuista ja muusta xD
Mut siis, ei ollut yhtään kiusallista tasan kenellekään, kirjoita lisää Velistä tai tästä parista tai putouksesta, jos vain lähet siihen ~
Pitäis itekin julkaista toi yks Veli-ficci... Mut siis, tuskin jäi epäselväksi, että tykkäsin <3

//OFF-EDIT// Okei, mä olen pahoillani, kun tuun heittämään tän kommentin, mutta TOKO ~:lle haluaisin harmikseni huomauttaa, jos hän sattuisi lukemaan tämän kohdan sattumalta (ei viitti uutta kommenttia tämmösen pikku korjaamisen takia sentään kirjoittaa Cx), että Velillä ja Siskolla on aika paljon ikäeroa. : D
Kun siis, Veli on 27 (Kela-paperia täyttämässä: "...syntymäaika, kahdes kahdetta -86...") ja Sisko on ollut kiinni sen kyljessä neljäntoista vuoden ajan (Ennen sitä omatoimista erotusleikkausta: "Kohta nimittäin tapahtuu se, mitä mä oon odottanut neljätoista vuotta!"). Ja Siskoahan Velin kyljessä luultiin aluksi haimasyöväksi, niin kuin Veli tossa lentopalloa pelatessa sanoi. Eli siis, eikös Veli ja Sisko ole silloin 14- ja 27-vuotiaat "kaksoset"? Siis, eihän toi mitenkään ole käytännössä mahdollista, mutta hällä väliä, ne on sketsihahmoja xD
Sori, tarkoitukseni ei ole päteä tai mitään, sanoin vain ^^;
edit:// Toko~:lle vielä, että eipä mitään, mä vaan katson Putousta niin tuntosarvet ylhäällä, että kaikki jää kiinni xD Mutta hyvä, meinasinkin, että 14-vuotias olisi helpompi sulattaa~ ^^ //OFFI LOPPUNUT : D//
« Viimeksi muokattu: 12.03.2013 16:38:33 kirjoittanut StrokeOfGenius »
"Kaarim tykkää kosketella, mä en tykkää siit, et kosketaan. Tää on täydellinen liitto."
"Meilla on tallainen ristiriita. Kulla."
"Niin sanottu viha-rakkaus -suhde."

~ Veli Sikiö & Karim Z. Yskowicz

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #3 : 26.02.2013 14:56:13 »
Jaa, mitäs täältä löytyy? Ehdin jo hetken ajatella, että tää ois ollut jotaki "normaalia" mut... mä tykkäsin tästä, ihan totta. Mä en tajua miten hemmetissä, mut tää toimi. Tässä oli sitä jotaki jäätävän siistiä mitä hyvissä teksteissä yleensäkin, mut tässä se jokin oli vaan niin älyttömän oudolla tavalla mahtavaa ettei mitään järkeä. Hyvin sait hahmot toimimaan ICnä, herranen aika.

Mä koetan nyt päättää mitä mä oikei ajattelen tästä. Kiitos ja kumarrus (:
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

invisible deer

  • susilapsi
  • ***
  • Viestejä: 256
  • ava by Auroora
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #4 : 26.02.2013 15:10:58 »
Voi ei minä...  (edit // IHAN BTW että - krhm - näin laiskasti putousta seuranneena kaikki tuo alla oleva sönkötys on väärää tietoa :D Että kiitos kaunis korjaajalle, nyt hävettää tää oma moka :Dd)
Mä luin tän jo aikasemmin, mutta en sitten osannut sanoa mitään ja jätin kommentoimatta. Mulla oli koko lukemisen ajan sellanen fiilis, että Sisko on suunnilleen 8v ja Veli sitten enemmänkin sitä 18v tyyliä. Niin mä sen mielsin putouksessakin. Lukiessa oli kauheen ristiriitaiset fiilikset, koska toi mun mielen luoma ikäero on kuitenkin aika suuri. Palasin nyt kumminkin lukemaan tän uudestaan ja tuolla tuli vasten kasvoja yks sana. Kaksonen.
Nyt nauran ittelleni, kun en heti tajunnut ..... Tottakai ne on saman ikäisiä, koska ne on kaksosia. Luoja oikeesti. Mä en ymmärrä miten en oo tajunnu tätä aikasemmin ja koko putouksen ajan mietin vaan ikäeroo. Hyvä minä!

Lukasin vielä kerran ja kummasti helpotti tuo asian tajuaminen.
Tosi kivasti olit saanut hahmojen persoonat välitettyä ja vuoropuhelu oli aidon tuntuista.
Tykkäsin oikein paljon! :)

StrokeOfGenius, ohhoh. Olenpas taas aivan pihalla asioista :D Huomaa etten ole putousta kovinkaan tarkasti seuraillut ... Mutta mutta, itseasiassa kiitos tuosta tiedosta, että Sisko on 14 koska sen iän kanssa mä pystyn elämään vallan mainiosti! Kiitos muutenkin korjauksesta, sainpahan tämänkin asian nyt selväksi :DD
« Viimeksi muokattu: 05.03.2013 01:22:06 kirjoittanut TOKO ~ »
there is freedom in the dark once someone has illuminated it

Ei kukaan

  • Vieras
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #5 : 04.03.2013 23:03:13 »
On nyt ihan pakko kommentoida tässä pikkuisessa vametilassani :3

Tää oli oikiasti söpö, vaikka yleensä vältän heteroparituksia henkeen ja vereen, enkä tykkää niistä yhtään. Jotenkin uskoisin sen kuitenkin olevan tää paritus tässä mikä nappas. Jotenkin söpöjä nää Siit- eikun Sikiöt siis ~ Varsinkin tuo Veli, kun se on semmoinen angstilapsi, mutta kömpelösti lempeä Siskolle.

Ois ollu kiva lukee vähän lisää vielä~

<3:lla: Ei kukaan

ps. xD Veli on aina syrjäytymässä. Ah, ihana!

nublet

  • Näätä
  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #6 : 10.03.2013 23:16:55 »
Tarvitaan kyllä aika paljon, että mut saa täällä huutelemaan mitään, mutta nyt oli aivan pakko :3

Parituksen takia olin alkuun melkein varma, etten tykkäisi tästä, mutta kuinkas kävikään~ Tässähän oli tosi hieno tunnelma, ja alusta loppuun olit saanut pidettyä molemmat sisarukset täysin in character. Näin hyvissä teksteissähän on aina tämä kommentoimisen vaikeus, kun ei lopultakaan oikein tiedä, mitä niistä voisi sanoa. Tykkäsin kuitenkin tosi paljon, etenkin lopusta <3

Saitpahan mut inspiroitumaan itsekin Putous-fikin kirjottamisesta, vaikka moneen vuoteen en oo siihen hommaan lähtenytkään, joten ei voi muuta sanoa kuin että loistava fikkindeerus! ;u;

Sielunsyöjä

  • No-life king
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Everything you need is ice cream,flowers and pussy
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #7 : 12.03.2013 15:28:59 »
Jotenki mulla ei irtoomitään viisasta vaikka hyvä ficci sellaisen ansaitsisikin.
Oon ainakin lukenuttän aika monta kertaa. Itsekkään en hirveemmin oo insestin puolella ficeissä, mut tässä tää toimi mainiosti. Haha... voiskai tähän kirjottaa vaikka mitä fanityttöilyy, mut päätän mielummin mennä hörhöilee muualle...
Kiitti täst ja moro.
Noin kun vastas korppi musta,  syvää tunsin kummastusta
joskaan en sen vastaukseen mieltä saanut mahtumaan;
sillä ei kai toisinansa kukaan väitä muistavansa,
että hällä vieraanansa keskiyöllä huoneessaan
koskaan oisi ollut korppi ---- keskiyöllä vieraanaan -----
nimeltä 'ei milloinkaan'.

Arion

  • Vieras
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #8 : 13.03.2013 19:59:17 »
Oonksmää kommentoinu tätä? Ilmeisesti en... Tuli tässä luettua, mutta en silloin laiskuuttani jaksanu kommentoida. Jos ny sitte... Koko ajan tulee semmonen aavemainen olo että mun kommentti on täällä jossain... :D
Ekaksi, aww ♥ Tää ficci oli aivan ihana, Veli ja Sisko on niin söpöjä ^^ En oo aiemmin Siskosta tykänny, mutta kiitos ficin, se ei oo enää yhtä ärsyttävä. Yleensä en kauheesti tykkää heteroparituksista, mutta Sikiöt on niin ihania ♥
Lainaus
Huomioinut pelottavan epäsisarelliseen tapaan, miten hyvin nahkahousut miehelle sopivat.
Olet täysin oikeassa, Sisko.

Kummatki hahmot pysy IC:nä loppuun asti, Veli aina huolehtimassa syrjäytymisestä ^^ Veli on jotenki kauheen söpö tossa lopussa "lohduttamassa" (onko se?) Siskoa, awwawwawww ♥ Ja Sisko on söpö sekoilemassa ittensä kanssa, ollu Veliä ikävä <3 Ja Velillä Siskoa :3.

Lainaus
Ei varmaan olisi pitänyt kysyä mutta Sisko kun ei tunnetusti ollut tilannetajulla siunattu niin miksi edes yrittämään.
Niimpä x3.

En löytäny suurempia virheitä, mitä ny tämä:
Lainaus
”Mikä?” Veli täytti lasinsa uudelleen.
Tuonne kysymysmerkki siis, eikös tuo ole kysymys?

Simpele is best ♥ Ja Sikiöt on ihania ♥ Ja aww ♥ Kuvailisko tää hyvin ficciä?

Mursu99

  • Vieras
Vs: Putous: Onks nyt mun vuki? | Veli/Sisko, K-13, one-shot
« Vastaus #9 : 17.03.2013 21:23:09 »
Kiva ficci Putouksesta:-)