Kirjoittaja Aihe: "Niin mäkin sua" | S | tajunnanvirtaa  (Luettu 1535 kertaa)

lasitimantti

  • ***
  • Viestejä: 7
"Niin mäkin sua" | S | tajunnanvirtaa
« : 19.02.2013 14:37:08 »
Ikäraja: S
Genre: tajunnanvirta
A/N: Tavallinen tiistai-iltapäivä, tarkoituksena oli kirjoittaa koulujuttuja. Ei syntynyt esseetä, syntyi tällainen. Osallistuu Tajunnanvirtaa-haasteeseen.




”Niin mäkin sua”

Niin sä taas sanot etkä tiedä miten tärkeetä se on mulle. Sä et tiedä millasen turvallisuudentunteen se saa aikaan. Mun ei tarvi pelätä mitään kaikki on hyvin aina kun sanot nuo tai ne toiset kolme pientä sanaa. Ei tarvi pelätä mitään vaikka just yöllä taas sanoin että ei meidän tarvi seurustella jos et sä halua kun sulla oli huono päivä ja kaikki taas vaan kiukutteli. Kyllä meidän tarvii seurustella ja kyllä sä haluat meillä on tulevaisuus edessä ja liian monta itkua takana ei me tarvita enää yhtään enempää sä oot mun ainoa aurinko.

Kulta mä tiedän että sulla on välillä epävarma olo ei se haittaa on mullakin. Me selvitään tästä yhdessä jos vaan halutaan tarpeeks lujaa eikä päästetä irti edes sillon keskellä yötä jolloin toinen tarvis nallekarkinpehmeitä unia riitojen sijasta. Anna mulle anteeks mä en tarkottanu taaskaan sitä mitä sanoin mä oon kamala ihminen mä vaan satutan sua en halua jättää sua yksin itkemään enää ikinä. Mä rakastan sua omaa mustelmaprinsessaani sä oot ainoa jolle voin antaa itseni kokonaan ei kukaan muu tunne mua. Ei kukaan tunne mua niin ku sä.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2013 14:45:53 kirjoittanut lasitimantti »